MODU Ł 1.03.3 Kszta ł cenie ponadgimnazjalne – systemy rekrutacyjne Klasa I.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli
Advertisements

przy Zakładzie Karnym Nr 1
PSYCHOLOG.
Agata Kowalska 1013 nr indeksu:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
EDUKACJA KLUCZEM DO SUKCESU Projekt współfinansowany z budżetu Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Czy masz jakieś określone plany dotyczące przyszłości? a) tak, wiem dokładnie co chcę robić b) nie,nie mam pojęcia co chcę robić c) nie jestem pewien\na,
Szkolnictwo ponadgimnazjalne – nowa podstawa programowa i zmiana przepisów od 1 września 2012 roku Zmiany dotyczą: 1. Ustawa z dnia o zmianie.
Zmiany w szkolnictwie zawodowym wprowadzane od września 2012 r.
Funkcjonowanie doradcy zawodowego w szkole ponadgimnazjalnej w opinii rodziców i uczniów Zespołu Szkół Nr 5 im. Jana Pawła II w Lublinie Ewa Czarnacka.
Centra Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sosnowcu
Zmiany w kształceniu zawodowym – czyli jak zdobyć upragniony zawód?
„Zmiany w kształceniu ogólnym i zawodowym”
Droga do szkoły ponadgimnazjalnej
„W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych”
Spotkanie z rodzicami i uczniami
Chojnice 2009 rok. Wiedza pozwala dobrze wybra ć !
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Łodzi z/s w Zduńskiej Woli
Priorytet 2 Wzmacnianie rozwoju zasobów ludzkich w regionach Działanie 2.1. Rozwój umiejętności powiązany z potrzebami regionalnego rynku pracy i możliwości.
Najlepsze dopiero przed nami, czyli co dalej po gimnazjum
SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2
Rodzice pierwszymi doradcami zawodowymi swoich dzieci.
Szkolnictwo ponadgimnazjalne
Adrianna Romaniec prezentacja końcowa Grupa 1015
Doradcy zawodowi: Anna Pilszek Sabina Kontny.
Innowacja Ratownictwo Przedmedyczne ZSO NR 12. GIMNAZJALISTO! CZY WIESZ JUŻ, KIM CHCESZ ZOSTAĆ W PRZYSZŁOŚCI?
„Kształcenie ponadgimnazjalne”
MODU Ł Kszta ł cenie ponadgimnazjalne – systemy rekrutacyjne Klasa II.
MODU Ł Klasa III Kszta ł cenie ponadgimnazjalne.
ZSE-T. ZSE-T Nasza MISJA „Naszą misją jest kształcenie obywateli na miarę potrzeb XXI wieku, czyli z właściwym zasobem wiedzy, rozwijających własne.
AKTYWNIE w działaniu, w zabawie, w ruchu – uczysz się i rozwijasz R A P O R T AMBITNIE lepiej niż wczoraj, odważniej niż
STATYSTYKA W NASZEJ SZKOLE
Czynniki potrzebne GIMNAZJALIŚCIE przy wyborze szkoły marzeń
Co dalej Gimnazjalisto ?
technik mechanik Technikum numer 3
Historia szkoły sięga już przeszło 50 lat.
Oczekiwania edukacyjne 15-latków w badaniach PISA w Polsce
MODU Ł II- KUPUJESZ? Dlaczego chcesz kupi ć ? (25) – Czy jeste ś gotowy na zakup? Sk ą d wiesz na co Ci ę sta ć ? Kryteria wyboru- matryca.
WITAMY W ZESPOLE SZKÓŁ WITAMY W ZESPOLE SZKÓŁ. Dlaczego warto przyjść do nas? Miła atmosfera Bogate wyposażenie sal dydaktycznych Współpraca zagraniczna.
Jak wybrać szkołę po gimnazjum?
WYKONAWCA: AGNIESZKA WOŹNY NABÓR ELEKTRONICZNY DO SZKÓŁ ŚREDNICH.
Co po gimnazjum? Struktura szkolnictwa ponadgimnazjalnego.
MODU Ł Klasa I „Kszta ł cenie ponadgimnazjalne”
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. SZKOŁY PONADGIMNAZJALNE.
KSZTAŁCIMY NA 5 GWIAZDEK
Decyzje edukacyjno-zawodowe uczniów szkół gimnazjalnych Warszawa, 14 września 2015.
trzyletnia zasadnicza szkoła zawodowa SZKOŁY PONADGIMNAZJALNE DLA MŁODZIEŻY.
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE A RYNEK PRACY W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM Wydział Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Lublin, grudzień 2007 Kuratorium Oświaty w Lublinie.
JAK WSPOMÓC NASZE DZIECKO W WYBORZE WŁAŚCIWEJ ŚCIEŻKI EDUKACYJNEJ? PREZENTACJĘ PRZYGOTOWAŁ DORADCA ZAWODY - MGR TERESA RAPACZ.
CO DALEJ PO SZKOLE ZAWODOWEJ? Zmiany w kształceniu zawodowym.
WYBIERAMY SZKOŁĘ PONADGIMNAZJALNĄ INFORMACJE DLA TRECIOKLASISTÓW I NIE TYLKO……… /2017.
Prezentacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku Adres: ul. Konopnickiej 2, Drezdenko, tel. (095) e: szkoły:
Departament Rozwoju Regionalnego Uwagi Komisji Europejskiej oraz autopoprawki IZ Poddziałanie Edukacja dorosłych na rzecz rynku pracy Schemat: Podnoszenie.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
PRZYJDŹ ZOBACZ WYGRAJ TABLET ZS, CKU W GRONOWIE: WIELE SZKÓŁ, WIELE MOŻLIWOŚCI, JEDNO MIEJSCE: GRONOWO DRZWI OTWARTE 14 MARCA, GODZ
Zmiany w systemie edukacji od roku szkolnego 2017/2018
Centra Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sosnowcu
Dane statystyczne -odczytywanie informacji z diagramów.
Zmiany w kształceniu zawodowym – czyli jak zdobyć upragniony zawód?
SZKOLNICTWO PONADGIMNAZJALNE WARSZTATY DLA RODZICÓW
Moja przyszłość edukacyjno – zawodowa
Spotkanie z rodzicami uczniów klas gimnazjalnych
SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
CZEŚĆ JESTEM WERONIKA tRINSCHEK
SZKOŁY PRYWATNE GDÓW.
Powiat Buski.
Szkoła podstawowa i co dalej?. Szkoła podstawowa i co dalej?
Reforma szkolnictwa zawodowego (szkoły dla młodzieży)
Zapis prezentacji:

MODU Ł Kszta ł cenie ponadgimnazjalne – systemy rekrutacyjne Klasa I

Jeśli nie wiesz gdzie idziesz, nigdzie nie dojdziesz Jeśli nie wiesz gdzie idziesz, nigdzie nie dojdziesz Gimnazjalisto! Co dalej?

Liceum Ogólnokształcące Technikum Zasadnicza Szkoła Zawodowa

Jaki jestem? Typ I: nie lubię się uczyć wolę działania praktyczne chcę szybko zdobyć zawód

Jaki jestem? Typ II: chcę w najkrótszym czasie zdobyć zarówno zawód, jak i wykształcenie średnie mam konkretne zainteresowania zawodowe – wiem, kim chcę być w przyszłości lubię się uczyć

Jaki jestem? Typ III: lubię się uczyć nie mam sprecyzowanych zainteresowań zawodowych wiem, że będę kształcić się wiele lat, myślę, że wystarczy mi wytrwałości

Jaki jestem? Typ IV: mam konkretne plany zawodowe, które wiążą się ze zdobyciem wyższego wykształcenia lubię się uczyć wiem, że będę kształcić się wiele lat, myślę, że wystarczy mi wytrwałości

Gimnazjalisto! Co dalej? A Ty jaka(i) jesteś?