A part of Business Consulting Sp. z o.o.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KAMPANIA INFORMACYJNA UEFA EURO2012
Advertisements

Podstawowe pojęcia e-learningu
Zielona Inicjatywa Gospodarcza, Kraków, 4 czerwiec 2009 r. Program Kupuj Nasze.PL Są powody do dumy !
Współpraca międzysektorowa na rzecz CSR: formy, korzyści
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
TELEKOMUNIKACJA POLSKA- PR korporacyjny
Łódź, 18 marca 2011 r. Konferencja podsumowująca realizację projektu Kompleksowy program podnoszenia kwalifikacji zawodowych uczniów Technikum Urządzeń
Kampania promocyjna rolnictwa ekologicznego
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce
Media intelligence Sebastian Bykowski | Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu Wizerunek lekarzy i służby zdrowia w środkach masowego przekazu w 2010 roku.
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
OGÓLNOPOLSKA SIEĆ NOŚNIKÓW REKLAMOWYCH
Metoda graficzna opracowanie na podstawie „Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu” D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których.
Metoda graficzna opracowanie na podstawie Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których występują
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część.
Miejska Biblioteka Publiczna w Olsztynie
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Województwo pomorskie –
Masz głos, masz wybór W 200 gminach zachęcaliśmy do udziału w wyborach lokalnych.
Microsoft Lync Server Efektywna komunikacja. Konferencje internetowe.
Prezentacja Agencji.
Konferencja zamykająca realizację projektu kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych pn. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Czerwionka-Leszczyny r.
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Agencja Reklamowa Business Consulting
Kampania wizerunkowa Polski przed
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Interactive Marketing Partner marketing
Działamy na rynku od początku 2003 roku.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Agenda Kształtowanie Druki reklamowe przestrzeni Ambient Sieć placówek
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Technik Organizacji Reklamy
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW. PROGRAM OPRERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników.
Oddając własną krew, dobrowolnie i bezinteresownie, to gest o wysokiej wartości moralnej i obywatelskiej. Oddając własną krew, dobrowolnie i bezinteresownie,
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Jedz Smacznie i zdrowo.
Oferta działań ambientowych
Reklama społeczna Co to jest?.
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
KAMPANIA EDUKACYJNA Projektu „Budowa Zakładu Termicznego Przekształcania odpadów Komunalnych (ZTPOK) dla Bydgosko-Toruńskiego Obszaru Metropolitalnego”
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Promotor dialogu społecznego 1. Plan spotkania 2 1.Geneza projektu 2.Cele projektu 3.Działania i efekty 4.Korzyści 5.Podsumowanie 6.Pytania 7.Kontakt.
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
Gdańskie Centrum Profilaktyki Uzależnień od Alkoholu PZOZ Kampania Miasta Gdańska „Kieruj bez procentów” 2008 rok.
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
ZKM przypomnienie.
Okno na Hooptymistyczny świat
MÓJ ZAWÓD.
REKLAMA PRASOWA Małgorzata Osinka Małgorzata Matuszewska Marta Gregorczyk Paulina Zazulak.
MARKETING INTERNETOWY
MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC
Zapis prezentacji:

A part of Business Consulting Sp. z o.o.

PROJEKT KAMPANII DLA TOWARZYSTWA OPIEKI NAD ZWIĘRZETAMI 2007 Foto BC: Basia Kubska

Kampania Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami 2006-2007 Cele: zachęcanie do wolontariatu uwrażliwienie /w szczególności młodych ludzi /na krzywdę zwierząt i problem przepełnionych schronisk pozyskiwanie środków

POPRZEDNIE KAMPANIE DLA TOZ: Kampania „ SKAZANI” 2000 r – nagroda EFFIE 2001 r. Kampania „ ODDANIE-PRZYWIĄZANIE” 2000 r Kampania „PROŚBA” 2004 – nagroda EFFIE 2004 r., wyróżnienie w konkursie „Złoty Spinacz” Kampania „SAMOBÓJCY”2005

marketing bezpośredni kartki pocztowe – specjalne blankiety opłat Kanały przekazu: reklama zewnętrzna billboardy, citylight reklama na pojazdach (autobusy- FULLBACK) Plakaty wewnątrz pojazdów media tradycyjne spot TV/kinowy, spot radiowy, prasa marketing bezpośredni kartki pocztowe – specjalne blankiety opłat materiały edukacyjno-informacyjne dla uczniów dystrybucja znaczków- logo akcji Internet

LAYOUTY PRASOWE KAMPANII „DAJ MI GŁOS”

LAYOUT KAMPANII „DAJ MI GŁOS”- CITILIGHT

LAYOUT KAMPANII „DAJ MI GŁOS”- BILLBOARD MIEJSCE NA LOGO PATRONA HONOROWEGO AKCJI

Dystrybucja znaczka /plakietka/ – logo akcji „Daj mi głos”:

Storyboard- scenariusz reklamy TV/ sieć kin:

Storyboard- scenariusz reklamy TV/ sieć kin:

Planowane działania w Internecie: reklama graficzna (GIF, Flash) aukcje charytatywne na rzecz TOZ Przestrzeń reklamowa i hosting udzielane przez patrona-sponsora akcji - m.in. Allegro.

Korzyści dla patrona akcji społeczne „DAJ MI GŁOS”: budowanie wizerunku firmy jako zainteresowanej rozwiązywaniem problemów społecznych udział w konferencjach prasowych TOZ zwiazanych z kampanią, miejsce na logo patrona w prasie, outdoor, sieci kin ogólnopolski zasięg i wydźwięk kampanii- pozytywny PR prestiż – poprzednie kampanie TOZ były nagradzane w konkursach EFFIE oraz „Złoty Spinacz”

Zapraszamy do współpracy ! Czekamy pod telefonami: +48 32 251 25 21 oraz +48 691 910 773 i adresem: monika.piechowicz@buscon.com.pl Dołącz go grona SPONSORÓW kampanii! www.toz.pl www.blackbc.pl