Przedsiębiorczość i Marketing

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
1. Plan prezentacji 1.Misja firmy 2.Model biznesu i działalność firmy 3.Forma organizacyjno-prawna 4.Formy zatrudnienia 5.Analiza rynku 6.Reklama i marketing.
Advertisements

Plan Czym się zajmiemy: 1.Bilans przepływów międzygałęziowych 2.Model Leontiefa.
Dr Anna M. Zarzycka Katedra Biznesu Międzynarodowego A.M. Zarzycka.
Prof. nadzw. dr hab. Radosław Ignatowski Zakład Rachunkowości Międzynarodowej, Katedra Rachunkowości Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki 1 Prezentacja.
Działalność Lokalnych Centrów Nauczania Kreatywnego w Gdańsku Małgorzata Mroczkowska, koordynator LCNK 1 Jakub Rodowski, koordynator LCNK 2 Gdańska Rada.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Innowacyjna Warszawa 2020 Program wspierania przedsiębiorczości.
Olsztyn, 27 czerwca 2012 Propozycja zmian kryteriów merytorycznych dla Osi I Przedsiębiorczość RPO WiM w ramach Poddziałania
Projekt „Poznański Rockefeller – promocja i rozwój przedsiębiorczości na terenie Miasta Poznania” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Mikroekonomia dr hab. Maciej Jasiński, prof. WSB Wicekanclerz, pokój 134A Semestr zimowy: 15 godzin wykładu Semestr letni: 15.
Wizja „Asnyk-Fashion” oferuje koszulki z własnymi oryginalnymi wzorami, firma projektuje także na zamówienie bądź realizuje wzory klienta. Misja Niepowtarzalność.
PROJEKT „AKTYWNIE W BIZNES” KWIECIEŃ 2012 – MARZEC 2013 ORGANIZATOR : STOWARZYSZENIE „AKTYWNOŚĆ KOBIET NA DOLNYM ŚLĄSKU” PARTNER FINANSUJĄCY: WAŁBRZYSKA.
Dobre praktyki oraz najczęstsze błędy popełniane przez przedsiębiorców r. Piotr Nędzewicz.
Zarządzanie startupem internetowym Michał Burda, Michał Łuszczek, Agnieszka Gajownik.
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
VII Liceum Ogólnokształcące im. K. K. Baczyńskiego w Sosnowcu.
Menedżer finansowy Katedra finansów przedsiębiorstw i ubezpieczeń gospodarczych Katowice,
Prezentacja platformy inwestycyjnej StartStartup.pl.
Planowanie podatkowe Paweł Satkiewicz doradca podatkowy Parulski i Wspólnicy Doradcy Podatkowi Warszawa 24 listopada 2011 r.
Propozycje wyzwań i celów strategicznych opracowanych w ramach sekcji Nauka i Gospodarka.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Konferencja pod Honorowym Patronatem Pana Janusza Piechocińskiego Wicepremiera, Ministra Gospodarki PRZEDSIĘBIORSTWA SEKTORA HANDLU I USŁUG W OKRESIE SPOWOLNIENIA.
Kierunek: Finanse i rachunkowość II st. Specjalność: Międzynarodowa rachunkowość i sprawozdawczość.
Zarządzanie przez Internet. Klasyczne funkcje zarządza to: planowanie, organizowanie, decydowanie, motywowanie i kontrolowanie. Dzięki rozwojowi techniki.
Charzykowy, 8 lipca 2016 r..
Dziekan WNEI Dr Mariola Szewczyk-Jarocka
Wydział Nauk Ekonomicznych i informatyki (zajęcia w Płocku)
Prezentacja Katedry Turystyki
KOLIBER spółka jawna.
Zapraszamy na studia Promocja WNEI. Wydział Nauk Ekonomicznych i Informatyki Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku.
Dyrektor Departamentu
Pomorski Broker Eksportowy
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
Specjalność ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI 2017/2018
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ]
ZARZĄDZANIE MUNICYPALNE
Temat: Biznesplan jako pomysł na działalność w usługach.
II Spotkanie Robocze Bruksela,
Formy wspierania przedsiębiorców przez Gminę Wałbrzych
Nazwa firmy Plan biznesowy.
Zarządzanie w ochronie zdrowia
Metoda projektu.
Biznes plan - Sylabus SSE(3)II
Doradca finansowy.
Specjalność: MARKETING
- efektywne wsparcie doradcze
Konrad Klimkowski (KUL Lublin) Wrocław, UWroc
Kierunek: Zarządzanie
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Specjalność Przedsiębiorczość i doradztwo biznesowe
Społeczna odpowiedzialność uczelni
Przedszkole Promujące Zdrowie
DOBRY START szkolenia dla usługodawców osób niepełnosprawnych
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Studia stacjonarne II stopnia Kierunek Zarządzanie
Narzędzie rozwoju i kształtowania kultury organizacyjnej
Zarządzanie Studia II stopnia
Prezentacja planu biznesowego
ZWROTNE INSTRUMENTY FINANSOWE DLA MŚP
PRZYWÓDZTWO W ORGANIZACJI
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO
Nazwa firmy Biznesplan.
Sp.j U Karyny.
Centrum PISOP Jesteśmy grupą aktywnych ludzi, którzy od 15 września 2000 r. tworzą niezależne Stowarzyszenie Należymy do Ogólnopolskiej Sieci SPLOT.
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
OŚRODEK WSPARCIA EKONOMII SPOŁECZNEJ W EŁKU prowadzony przez
Specjalność: Rachunkowość i podatki
Możliwości uzyskania dofinansowania na utworzenie gospodarstwa opiekuńczego w ramach dostępnych źródeł- Lokalne Grupy Działania.
Tytuł wniosku WPP/2.0/…./2019 Kraków, data ……………………..
Zapis prezentacji:

Przedsiębiorczość i Marketing Katedra Przedsiębiorczości i Prawa Gospodarczego Katedra Marketingu

Przedsiębiorczość? ,,Przedsiębiorczość polega na poszukiwaniu zmiany i jej wykorzystaniu dla osiągnięcia korzyści. Ważnym elementem przedsiębiorczości jest podatność na innowacje i skłonność do podejmowania ryzyka w warunkach niepewności”. Słownik Języka Polskiego „Przedsiębiorczość jest specyficzną postawą człowieka wobec otaczającego go świata i ludzi, wyrażającą się w twórczym i aktywnym dążeniu do ulepszania istniejących stanów rzeczy, w gotowości do podejmowania nowych działań lub rozszerzania dotychczasowych i dążenia do osiągania złożonych – zwykle zwiększonych – korzyści materialnych, które prowadzą do odczuwalnego wzrostu uzyskiwanych zysków (dochodów) oraz poprawy warunków życia i pracy” Wiatrak, 2003, s. 26

Dla kogo? Rysunki opracowali studenci realizujący przedmioty prowadzone przez pracowników katedry PiPG w ramach Tygodnia Przedsiębiorczości 2013

Kim jesteśmy? Ekonomiści Psychologowie Prawnicy Dr hab. Julita Wasilczuk, Prof. PG Prof. dr hab. Ewa Grzegorzewska Dr hab. Wojciech Wyrzykowski Dr Magdalena Popowska Dr Katarzyna Stankiewicz Dr Beata Krawczyk-Bryłka Dr Marzena Starnawska Dr inż. Anita Richert –Kaźmierska Dr inż. Krzysztof Zięba Dr Paweł Ziemiański Dr Przemysław Banasik Dr Mariusz Zaborowski Mgr Iwona Werno-Zadroga Kim jesteśmy? Ekonomiści Psychologowie Prawnicy Specjaliści od zarządzania Marketingowcy dr hab. inż. Dariusz Dąbrowski, Prof. PG dr hab. Anna Drapińska dr inż. Magdalena Brzozowska-Woś dr Bogumił Czerwiński dr Edyta Gołąb-Andrzejak mgr inż. Wioleta Kucharska

Przedmioty Inicjowanie działalności gospodarczej (45 godzin) warsztat kreatywności modele biznesu wybór formy prawnej i opodatkowania Mikroprzedsiębiorczość (45 godzin) księgi i ewidencje prawo pracy zamówienia publiczne softwarowy toolkit dla przedsiębiorcy zarządzanie jakością Finansowanie działalności gospodarczej (30 godzin)

Kreatywność? – proszę bardzo Interdyscyplinarne przedmioty Przedmioty prowadzone przez kilku wykładowców Przedmioty prowadzone blokowo Przygotowanie całościowe do podjęcia działalności przedsiębiorczej

Szczypta marketingu „Marketing jest to proces planowania i realizacji pomysłów, ustalenia cen, promocji i dystrybucji idei, towarów i usług do kreowania wymiany, która realizuje cele jednostek i przedsiębiorstw” P. Kotler, Marketing, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2005, s. 36). Marketing relacji (30 godzin)

Przedmiot do wyboru E-biznes - studenci podczas zajęć opracowują własną koncepcję serwisu internetowego e-commerce (sklep, porównywarka cenowa, aukcje itp.). Następnie opracowują do koncepcji biznes plan po to by móc wdrożyć przedsięwzięcie. lub: E-marketing - studenci podczas zajęć analizują rynek, klientów, konkurencję i opracowują projekt marketingowy dla wybranego serwisu internetowego.

Dyplomowanie Funkcjonowanie i zarzadzanie w sektorze SMP Wsparcie i finansowanie MSP Przedsiębiorcy i przedsiębiorczość Psychologia zarządzania Zarzadzanie zasobami ludzkimi, zespołami Prawne aspekty działalności gospodarczej Prawne otoczenie biznesu Komunikacja i strategie marketingowe Budowanie relacji z klientami

Zapraszamy http://zie.pg.edu.pl/kpipg