Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Advertisements

Architektura systemu Gra strategiczna „Strusia Jama”
SŁOWA, które doprowadzą nas do KLIENTA
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Województwo pomorskie –
Program Skype  Aleksandra Sikora, kl.III gim..
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Sieć reklamowa Premium docierająca do KOBIET
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Co to jest TIK?.
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
SurfSafe Polskie usługi bezpieczeństwa treści internetowych klasy operatorskiej Grzegorz Wróbel, Michał Przytulski.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
© 2012 Goldbach Audience.
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Profil pisma Gwiazdy to:
Oferta sieci AdProfile
EDI NET - badania.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
E-learning? Prosta sprawa!
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Stylio.pl. Stylio.pl jest pierwszym w Polsce serwisem opartym na idei social recommendation. Stylio.pl to serwis dla ludzi świadomie kreujących własny.
Focus.pl. Pierwszy w Polsce popularno-naukowy serwis łączący w sobie elementy redakcyjne z innowacyjnymi narzędziami społecznościowymi. Focus.pl tworzony.
Nasze mocne strony Szybkie działanie stron internetowych dzięki najnowszym technologiom kompresji i szybkiemu serwerowi stron www E-marketing - pozycjonowanie.
MEDIA TRENDY 2010 Łaciate krowy na żywo
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Kilka zaleceń ułatwiających wykorzystanie „tradycyjnej” wiedzy o marketingu w planowaniu strategii e-marketingowej. Jerzy Iwanciw - materiał do ćwiczeń.
Jakimi widzami są członkowie naszej grupy docelowej? Oglądają seriale w wolnym czasie Oglądają wybrane seriale Angażują się w serial z emocjonalnie Utożsamiają.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Smartphony Kamil Miastkowski.
Innowacje – możliwości ubiegania się o wsparcie z programów EWT PAWEŁ ZAWADZKI Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Departament Rozwoju Regionalnego.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo TOURtle I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki, Jaworzno.
Campaign Effectiveness Study Raport z kampanii reklamowej Miasta Łodzi.
Need For Speed Hot Pursuit Turbo Dziewczyny
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Okno na Hooptymistyczny świat
Łaciate krowy w mieście
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
Bebilon Mama Wraca Do Pracy
Dlaczego warto dołączyć do Dni Otwartych Funduszy Europejskich?
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych
Zapis prezentacji:

Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO PODKATEGORIA: innowacyjne wykorzystanie przekazu poza TV – Internet

1A Produkt i grupa docelowa Sony Ericsson Vivaz – pierwszy telefon SE nagrywający video w jakości HD Grupa docelowa: Kobiety Mieszkanki dużych miast Konsumujące treści video w Internecie

1B Produkt i grupa docelowa W maju 2010 roku Sony Ericsson wprowadzał na polski rynek swój nowy smartphone nagrywający filmy video w jakości HD – SE Vivaz. Kamera HD była najważniejszym wyróżnikiem tego telefonu Z racji małych rozmiarów i wyglądu słuchawki kluczową grupą docelową działań były kobiety z dużych miast.

2A Cele kampanii i wyzwanie Wprowadzenie SE Vivaz na Polski rynek – prezentacja telefonu przez pryzmat możliwości kamery HD Pochwycenie uwagi grupy docelowej w zatłoczonej kategorii produktowej Podkreślenie designu telefonu Jak powiedzieć kobietom o technologii w sposób nietechnologiczny? Jak je zainteresować?

2B Cele kampanii Szum komunikacyjny w kategorii telekomów i producentów telefonów komórkowych jest olbrzymi. Nakładała się na to rosnąca popularność iPhona, który zawładnął umysłami polskich konsumentów – Apple postawił wysoko poprzeczkę przed nowymi smartphonami wchodzącymi na rynek Głównym wyróżnikiem telefonu była kamera HD umożliwiająca tworzenie wysokiej jakości treści video – był to element który pozwalał stworzyć strategię wyróżniającą się na tle konkurencji Dodatkowo celem działań było przedstawienie designu telefonu tj. delikatnych, kobiecych kształtów produktu i zainteresowanie kobiet technologią tego modelu w nieinwazyjny i niechermetyczny sposób

3A Głowna idea Kobiety interesują się modą i śledzą na bieżąco nowe trendy Stwarza to możliwość powiązania ich zainteresowań z marką SE Vivaz i płynne przedstawienie technologii związanej z marką

3B Główna idea Z przeprowadzonych analiz (Millward Brown SMG /KRC TGI) wynika, że kobiety z grupy docelowej interesują się modą oraz chcą być na bieżąco z najświeższymi trendami. Dostrzegliśmy możliwość powiązania ich zainteresowań z marką SE Vivaz i płynnego przedstawienia technologii związanej z marką poprzez oparcie całej idei kampanii telefonu na modzie.

4A Pomysł Stworzenie ekskluzywnego kontentu video związanego z modą – nagranie 2 prestiżowych pokazów mody kamerą HD telefonu Sony Ericsson Vivaz 1 etap) Transmisja wybranych pokazów LIVE w jakości HD w serwisie modowym Kimono.pl – umożliwienie dostępu do ekskluzywnego kontetnu szerokiej grupie konsumentek 2 etap) Redystrybucja stworzonego kontentu video wśród TG poprzez silną kampanię zasięgową

4B Pomysł W ramach kampanii postanowiono stworzyć wysokiej jakości kontent video na temat mody Wybrano 2 prestiżowe pokazy mody odbywające się w Polsce Używając kamery HD telefonu SE Vivaz przeprowadziliśmy w Internecie transmisję LIVE z obu wydarzeń Następnie całość materiału video stworzonego w ten sposób udostępniono w sieci Ekskluzywny i atrakcyjny dla grupy docelowej kontent stał się naturalnym nośnikiem komunikacji i w ciekawy sposób prezentował możliwości telefonu Dzięki transmisji LIVE z zamkniętych pokazów mody daliśmy szanse użytkowniczkom z różnych części kraju uczestniczyć w tych ekskluzywnych wydarzeniach Całość wspierała taktyczna kampania reklamowa, użyto dużych i wizerunkowych formatów

5A Rezultaty kampanii 14 tys. osób obejrzało transmisję LIVE z pokazów mody 21 tys. osób odwiedziło stronę z ekskluzywnym materiałem video Średnio każdy z użytkowników odwiedzający stronę spędził tam blisko 30 minut Stworzenie kilkuset minut kontentu video powiązanego z modą i przedstawiającego możliwości kamery HD telefonu SE Vivaz

5B Rezultaty kampanii W okresie kampanii sekcję specjalną SE Vivaz odwiedziło ponad 21 tys. osób. Średni czas spędzony na stronie to blisko 30 min. Pokazy mody LIVE oglądało 14 tys. osób. Dla porównania określany mianem walki roku pojedynek Andrzeja Gołoty z Tomaszem Adamkiem emitowanej LIVE na platformie iPla obejrzało 30 tys. fanów. Dzięki przeprowadzonym działaniom udało się stworzyć wysokiej jakości kontent, który zainteresował grupę docelową. Pokazy mody nagrane i transmitowane LIVE dzięki SE Vivaz w sugestywny sposób pozwoliły zaprezentować zalety kluczowej funkcjonalności telefonu. Warto podkreślić, że akcja była pierwszą tego typu inicjatywą w Polsce.