PRAWA DZIECKA Nikt nie może mnie poniżać krzywdzić, bić, wyzywać.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PRAWA DZIECKA Nikt nie może mnie poniżać krzywdzić, bić, wyzywać.
Advertisements

Prawa dzieci.
Prawa dziecka.
Dzieci nie ryby głos mają i swoje prawa dobrze znają !!!
Prawa dziecka ... a co to takiego???
Konwencja Praw Dziecka
1 Mój sposób na efektywną naukę Opracowała: Agnieszka Terebus studentka V roku Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunkach: Pedagogika Zdolności.
Sprawozdawczość. Podstawowe terminy Okres sprawozdawczy  3 kolejne miesiące, licząc od daty zawarcia umowy o dofinansowanie projektu Rodzaje raportów.
10 grudnia minęło 60 lat od uchwalenia Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka. Dziecko to mały człowiek. Jednak nie wszyscy dorośli o tym pamiętali. W.
Czyli Jędrki, Emki i Zuźki. Każdy człowiek ma w sobie wielkie możliwości, musi je tylko odkryć !
„Jak uczyć dzieci na temat przemocy i wykorzystywania”
Wprowadzenie Celem naszej prezentacji jest przypomnienie podstawowych informacji na temat bezpiecznego powrotu do domu i nie tylko. A więc zaczynamy…;)
Wiem czego chcę!!!.  Każdy z Nas staje przed różnymi wyborami. Jednym z najważniejszych jest wybór ścieżki kształcenia.  Twoja Kariera jest w twoich.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
„Książki nie mają właściwości róż, dlatego nie szukajmy wciąż najświeższych”
Przygotowała: Anna Słowik. Głównym celem prezentacji jest uświadomienie rodzicom zagrożeń wynikających z użytkowania Internetu (oszustwa, wyłudzania,
Przygotowała Dominika Karpińska - psycholog. Nie każdy ból dorastania jest depresją, ale też nie każdy można zbyć wzruszeniem ramion i stwierdzeniem;
Po pierwsze: Bądź odważny! Weź los w swoje ręce, w końcu do odważnych świat należy. Niech Twoja odwaga nie oznacza jednak podejmowania ryzyka bez analizy.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
Święta Wielkiej Nocy są najważniejsze dla naszej wiary, gdyż ją uwiarygadniają poprzez zmartwychwstanie Jezusa.
Konflikty i sposoby ich rozwiązywania w grupie
Pewna legenda hinduska opowiada o człowieku, który każdego dnia nosił wodę do swojej wioski w dwóch ogromnych dzbanach przytroczonych do drewnianego.
BEZPIECZNY INTERNAUTA. Co powinniśmy wiedzieć o Internecie? INTERNET to ogólnoświatowa sieć łącząca komputery, między którymi można przekazywać dane w.
BURZA MÓZGÓW  Pierwszym etapem w pracy nad filmem były długie godziny rozmyślań nad doświadczeniem, które by nas naprawdę zaciekawiło i spełniało wymogi.
PRAWA DZIECKA. Nikt nie może mnie poniżać, Krzywdzić, bić, wyzywać. I każdego mogę zawsze Na ratunek wzywać.
Dlaczego dzieci są agresywne?. Czym jest agresja?  Agresja to zamierzone działanie, mające na celu wyrządzenie komuś lub szkody, straty lub bólu. Czynności.
Jak się uczymy? ● 3 P (presentation, practice, production) ● Po wykonaniu zadania ktoś musi powiedzieć czy zrobiliśmy je dobrze... ● Jeśli ciekawie przedstawimy.
18 PRZYKAZA Ń MARII MONTESSORI Maria Montessori (1870 – 1952) – włoska lekarka i pedagog, twórczyni systemu wychowania dzieci zwanego Metodą Montessori.
WYCHOWANIE DO WARTOŚCI
Rola książki w życiu człowieka
Książki są jak towarzystwo, które sobie człowiek dobiera.
Informacja o maturze w 2018 roku
- Jak mężczyzna może najszybciej popełnić samobójstwo
„A gdy to usłyszeli, uspokoili się i wielbili Boga, mówiąc: Tak więc i poganom dał Bóg upamiętanie ku żywotowi” (Dz.Ap. 11:18)
U fryzjera.
Historia która mogła zdarzyć się na prawdę
Ogólnopolski Głos Profilaktyki czerwca 2017
Spotkanie ze Słowem J 14, 1-6 Z Ewangelii według świętego Jana:
Co zrobić, żeby niepełnosprawni czuli się z nami Dobrze?
MAMO! TATO! PRZECZYTAJ! Rady i wskazówki dla rodziców dzieci korzystających  z telewizji, Internetu i grających w gry komputerowe.
Moje szczęście.
Spis treści Co to jest cyberprzemoc? Skutki przemocy wirtualnej
BUDDYZM.
Zbieraj się maleńka! Czas na nas!
Projekt biblioteczny klasy 4A, Pod przewodnictwem Katarzyny Latarnik
ŚPIEWAĆ KAŻDY LUBI.
CEL: - Osiągnąć równość płci oraz wzmocnić pozycję kobiet
MOJE KOCHANE DZIECKO!... Być może mnie nie znasz, ale Ja wiem o tobie wszystko. Wiem, kiedy siadasz i kiedy stoisz. Znam każdy twój krok. Ps 139,1-3.
U fryzjera.
Hiszpańskie natchnienia
Prawa Dziecka Wykonały: Sylwia Łaguniak, Lidia Kukieła, Beata Florczak.
Program profilaktyczno-wychowawczy
,,W sieci nigdy nie wiadomo – zasady bezpiecznego korzystania z internetu'' Wykonała: Julia Lorek.
Bóg Dziecię - Bóg Miłość
“Przemyśl to ...” Kliknij myszkę by oglądnąć slajdy ...
„Ale weźmiecie moc Ducha Świętego, kiedy zstąpi na was, i będziecie mi świadkami w Jerozolimie i w całej Judei, i w Samarii, i aż po krańce ziemi” (Dzieje.
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu
Twoje własne życie podziękuje Ci za to.
To dziwne, jak proste jest dla ludzi wyrzucić Boga,
To naprawdę bardzo proste!
Twoje bezpieczeństwo zależy także od Ciebie
o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz:
Odsetki naliczane za czas postępowania 30 marca 2017
Zaangażowanie społeczne
ZOSIA LULECZKA Cokolwiek umysł może sobie wyobrazić, jest w stanie osiągnąć - napoleon hill.
Duchowa adopcja Dzieci dzieciom
Stop Przemocy - nie tylko w szkole….
Negocjacje - Cień przyszłości
To naprawdę bardzo proste!
INSTRUKCJA LOGOWANIA do E-DZIENNIKA SP BOJSZOWY
Zapis prezentacji:

PRAWA DZIECKA Nikt nie może mnie poniżać krzywdzić, bić, wyzywać. I każdego mogę zawsze na ratunek wzywać Jeśli mama albo tata już nie mieszka z nami Nikt nie może mi zabraniać spotykać ich czasami.

PRAWA DZIECKA- c. d Mogę uczyć się wszystkiego co mnie zaciekawi. i mam prawo sam wybierać z kim się będę przyjaźnić Nikt nie może moich listów czytać bez pytania. Mam też prawo do tajemnic i własnego zdania.

PRAWA DZIECKA-C.D Mogę zażądać, żeby każdy uznał moje prawa, a gdy różnię się od innych to jest moja sprawa Nikt mnie siłą nie ma prawa zmuszać do niczego, a szczególnie do robienia czegoś niedobrego.

Dziecko krytykowane uczy się nienawiści. Dzieci uczą się od nas!!!!!! Dziecko krytykowane uczy się nienawiści. A żyjące w nieprzyjaźni uczy się agresji. Dziecko wyśmiewane uczy się nieśmiałości. A dziecko zawstydzane - poczucia winy. Dziecko żyjące w tolerancji nabiera cierpliwości. A zachęcane uczy się wiary w siebie. Dziecko rozumiane uczy się oceniać. A traktowane uczciwie uczy się sprawiedliwości. Dziecko żyjące w bezpieczeństwie uczy się ufać. A przyjmowane takim jakim jest uczy się akceptować Dziecko traktowane uczciwie uczy się prawdy. A otoczone przyjaźnią uczy się szukać w świecie miłości!

Dziecko krytykowane uczy się nienawiści. Dzieci uczą się od nas!!!!!! Dziecko krytykowane uczy się nienawiści. A żyjące w nieprzyjaźni uczy się agresji. Dziecko wyśmiewane uczy się nieśmiałości. A dziecko zawstydzane - poczucia winy. Dziecko żyjące w tolerancji nabiera cierpliwości. A zachęcane uczy się wiary w siebie. Dziecko rozumiane uczy się oceniać. A traktowane uczciwie uczy się sprawiedliwości. Dziecko żyjące w bezpieczeństwie uczy się ufać. A przyjmowane takim jakim jest uczy się akceptować Dziecko traktowane uczciwie uczy się prawdy. A otoczone przyjaźnią uczy się szukać w świecie miłości!

Przemoc może być wszędzie: w domu, w szkole , w szkolnym sklepiku, na szkolnym korytarzu. Nie ma zatem miejsc , które są ku temu lepsze czy gorsze, ponieważ to tylko od nas zależy. To my musimy ustalić zasady i strzec ich przestrzegania, aby każdy z nas mógł powiedzieć : „ czuję się dobrze „ , : jestem tu bezpieczny „ . Istnieje wiele dokumentów, w których jest mowa o dziecku i jego prawach. W szkole również są takie dokumenty , które jasno wskazują nam reguły postępowania, zachowania, wytyczają nam obowiązki, a także i konsekwencje uchylania się od nich. Dlatego też musimy głośno o nich mówić. Nie uchylajmy się od problemów, przestańmy udawać, że nic się nie stało i nic nie widzieliśmy.

Agresja jako nawyk – w sytuacjach szkolnych to najczęściej spotykana postać agresji, która przejawia się w zachowaniach przemocowych. Znaczy to tyle, że jeśli wiele razy uda się nam osiągnąć cel, korzyść ( przez np. pokazanie siły, wymuszenie, zaszantażowanie, itp.) zachowanie to utrwali się w naszej świadomości na tyle, by zacząć się tak zachowywać zawsze gdy mamy coś do osiągnięcia, zdobycia, czy tzw. „załatwienia”.