Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata 2014-2020.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Coaching i tutoring W stron ę nowoczesnej pracy dydaktycznej  W naszym gimnazjum realizowany jest projekt „Coaching i Tutoring – w stron ę nowoczesnej.
Advertisements

Jaka jesteś szkoło ? Uczniowie Czy wiesz, jakie zajęcia pozalekcyjne są organizowane w szkole? Tak – 12.
Szkoła Podstawowa nr 8 im. Martyrologii Piaśnicy Gimnazjum nr 3 im. Martyrologii Piaśnicy.
Prywatne Gimnazjum Informatyczne Szkoła pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Nowy wymiar nauki.
Działalność Lokalnych Centrów Nauczania Kreatywnego w Gdańsku Małgorzata Mroczkowska, koordynator LCNK 1 Jakub Rodowski, koordynator LCNK 2 Gdańska Rada.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
- brak nadzoru nad dziećmi (1%) - agresja ze strony rówieśników (4%) - nic (95%)
Klasa humanistyczna (B). Co to jest humanizm? Humanizm jest to prąd filozoficzny, etyczny i kulturowy wywodzący się z epoki Odrodzenia, a także postawa.
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax (42)
Publiczne Gimnazjum nr 19 w Łodzi im. gen. Mariusza Zaruskiego.
Ul. Lermontowa Łódź ssss.... pppp llll oooo dddd zzzz iiii nnnn tttt eeee rrrr iiii aaaa.... pppp llllwww.sp33.org.
Jak projektować doświadczenia w klasie, żeby nauka była zabawą, a materiał wymagany w podstawie programowej był realizowany w formie gry?
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Długosza w Radomiu ul. Sobieskiego 12 tel.: (48) fax: (48)
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHARŁUPI MAŁEJ BENEFICJENT PROGRAMU ERASMUS+
Projekt systemowy „Nasza szkoła – najlepsza rekomendacja” w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Muszynce.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
System edukacji w Polsce
Podstawowe informacje
Krajowe Centrum Europass
Programowanie z eTwinning
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Dąbrowie Leśnej
SEMINARIUM SZKOLENIOWO-KONTAKTOWE
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Programy nauczania.
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wawrzeńczycach
Extra wyzwanie dla wszystkich!
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
Szkolny Festiwal Nauki w Szkole Podstawowej nr 5 im. UNICEF w Turku
WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
Najnowsza dydaktyka wychowania fizycznego
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English?
„Od dziś pracuję na swój sukces”
Terra Community and Ethics for the future
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Job-shadowing Alcazar de San Juan, Hiszpania 07/11/17-10/11/17
KODEKS.
Praktyki zagraniczne w Hiszpanii
Numer naboru: RPMP IP /17 Małopolskie Talenty I etap edukacyjny: klasy IV – VI z 43 szkół podstawowych powiatu gorlickiego Numer naboru:
Reforma Edukacji
Projekt pn. Uczeń na 6 w Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku współfinansowany z EFS w ramach Regionalnego.
Przedszkole Promujące Zdrowie
SPRAWOZDANIE Projekt „Ucz się i nauczaj” realizowany w ramach Programu Erasmus Plus przez Zespół Szkół nr 3 w Zamościu w terminie r r.
REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO NA LATA
Klasa humanistyczna z elementami edukacji teatralnej
3D students – dialoGue, democracy,digital
Nasz projekt: „Kadra edukacyjna XXI. wieku”.
Staże europejskie drogą do sukcesu
Nauczyciele pracujący w naszej szkole biorą udział w szkoleniach metodyczno-językowych w placówkach zagranicznych. Wszystkie mobilności są realizowane.
ZAPRASZAMY NA PREZENTACJĘ OFERTY SZKÓŁ
„Poprzez języki do wiedzy i umiejętności”
Plakat promujący projekt opracowała i wykonała Pani J. Michalczuk
Synergia Erasmus+ eTwinning. Synergia Erasmus+ eTwinning.
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Rekrutacja w roku szkolnym 2019/2020
Projekt jest współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+ Sektor - Edukacja dorosłych, Akcja 1 Mobilność Edukacyjna.
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Grupa międzyoddziałowa z rozszerzonym programem nauczania
OFERTA EDUKACYJNA na rok szkolny 2019/2020
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
Wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata 2014-2020

Erasmus + edukacja szkolna

Tytuł projektu KA1 „Rozwijanie kompetencji językowych i metodycznych kadry nauczycielskiej kluczem do podniesienia jakości pracy szkoły”

Podstawowe informacje o projekcie Data rozpoczęcia projektu: 01.06.2016 Data zakończenia projektu: 30.06.2017

Osoby kluczowe w projekcie Ryszard Sołtysik koordynator projektu Elżbieta Łuczycka rozpowszechnianie idei i rezultatów projektu Anna Bałabas prowadzenie ewaluacji projektu

Cele projektu Wzmacnianie profesjonalnego profilu nauczycieli poprzez doskonalenie kompetencji metodycznych, dydaktycznych i kulturowych Wzrost kompetencji językowych kadry pedagogicznej Poprawę jakości pracy szkoły przez opracowanie nowych programów nauczania, lepszą organizację nauczania

Wpływ projektu na poprawę jakości pracy szkoły Umiejętności i kwalifikacje pracowników Umiejętności językowe kadry nauczycielskiej Nowe programy nauczania Organizację nauczania i uczenia się Wymiar europejski instytucji

Niezbędny warunek do wypełnienia celów projektu Podniesienie kompetencji językowych i metodycznych nauczycieli naszej szkoły

Zrealizowane aktywności w ramach Akcji 1 Zrealizowane aktywności w ramach Akcji 1. Mobilność Edukacyjna „Mobilność Kadry”

1. Krzysztof Kij udział w kursie EDUCATION IN HARITAGE CITY- Focussed Job Shadowing- zorientowanym na obserwacji zajęć szkolnych głównie z wychowania fizycznego w angielskiej szkole

2. Anna Bałabas, Dorota Gacek, Elżbieta Łuczycka udział w intensywnym kursie językowym na poziomie A1 w Centre of English Studies,Worthing

3. Ryszard Sołtysik udział w standardowym kursie językowym na poziomie C1 w Centre of English Studies,Worthing

Zadania dla nauczycieli realizujących projekt Uwzględnić w ramach swojego przedmiotu możliwość zastosowania efektów szkoleń i zdobytego doświadczenia na programowych lekcjach lub zajęciach pozalekcyjnych

„Angielski na sportowo” w klasie 4 SP i „Kontynuacja innowacji pedagogicznej: „Angielski na sportowo” w klasie 4 SP i ewentualne rozszerzenie- Krzysztof Kij

Innowacja pedagogiczna „Deutsch nach Englisch” na lekcjach języka niemieckiego w klasie 1 gimnazjum- Ryszard Sołtysik

Zajęcia teatralne w języku angielskim dla uczniów klasy 5 i 6 SP- Elżbieta Łuczycka

Elementy metody CLIL na zajęciach kółka matematycznego w klasie 6 SP- Anna Bałabas

Projekty internetowe z programu eTwinning na zajęciach kółka geograficznego w klasach 2A i 2B gimnazjum- Dorota Gacek

Upowszechnianie rezultatów projektu Informowanie społeczności lokalnej o samym projekcie Upowszechnianie rezultatów projektu i jego oddziaływanie na jakość pracy szkoły Dzielenie się nowymi doświadczeniami z innymi nauczycielami