Anna Kukla-Gryz i Katarzyna Zagórska

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Badanie ankietowe na temat Powstania Warszawskiego WYNIKI
Advertisements

Teatr Anna Kozłowska Kl. IIc.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dobry pomysł Zorganizujmy dyskotekę dla sześciu klas pierwszych !!!
„Czym jest to co zwiemy nauką”
Dzisiaj na wykładzie Regresja wieloraka – podstawy i założenia
Mgr Sebastian Mucha Schemat doświadczenia:
Wykład 5 Przedziały ufności
Wykład 4 Przedziały ufności
Wycieczka do ZOO.
„Zero” tolerancji dla przemocy
FREKWENCJI UCZNIÓW W ZSZ NR 30
TEQUILA\ TELEWYKŁADY W OCZACH STUDENTÓW wyniki ilościowe ankiety audytoryjnej zrealizowanej w latach akademickich: 2004/ / /2007 mgr Joanna.
Autor: Adrianna Dzikielewska
Matematyka znajomość i ocena reklam zachęcających do nauki matematyki
1 Prawo do udziału w życiu kulturalnym Autor: Patrycja Kowalczyk.
6-latek w naszej szkole Podsumowanie ankiety skierowanej do Rodziców/Opiekunów prawnych dzieci, które w wieku 6 lat rozpoczęły naukę w klasie I Kwiecień.
Analiza ankiety ewaluacyjnej I edycji Konkursu Angielsko – Niemieckiego GIMNAZJALNY POLIGLOTA rok szkolny 2012/2013.
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
Ocena systemu sprzedaży bezpośredniej
Badanie statystyczne TEMAT:
Żeby nie żałować....
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD DZIENNIKARZY OCENIAJĄCYCH PRACĘ DZIAŁÓW PR SPÓŁEK GRUPY PKP OPRACOWANIE: BIURO MARKETINGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ.
Garść poezji autorstwa Asi Lewandowskiej
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
Dzień Zbiórka pod moim domofonem o 9:40.
Adrianna Romaniec prezentacja końcowa Grupa 1015
Projekt XVIII Sesji Sejm Dzieci i Młodzieży
Projekt edukacyjny „Nasza szkoła w procentach”
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
Wyniki ankiet uczniów, rodziców i nauczycieli podsumowujące 2-letni Projekt Comenius Projekt: „Przedsiębiorczy może być każdy”
Raport z badań CSR w opinii inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych oraz spółek giełdowych Badanie wśród przedstawicieli spółek giełdowych Warszawa,
CO W ŻYCIU WAŻNE. CO W ŻYCIU WAŻNE Żyła sobie raz dziewczynka. Miała na imię Róża Żyła sobie raz dziewczynka. Miała na imię Róża. Mieszkała w pięknym.
Krótkie streszczenie naszych przygotowań
Projekt skierowany jest do uczniów gimnazjów, którzy m.in. chcieliby obowiązkowy projekt edukacyjny zrealizować w nieco inny sposób. Każda szkoła może.
DLA CIEBIE Myśli me , Serce Me Wszystkim jesteś Ty W mej głowie pejzaż gdy byliśmy razem ja i Ty.
Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć.
ANKIETA DLA RODZICÓW Rodzice uczniów są ważnym ogniwem w życiu szkoły, dlatego przeprowadzono wśród nich anonimową ankietę, na temat współpracy rodziców.
Wykład 5 Przedziały ufności
Polska Prezydencja w Oleśnicy! Czyli co Oleśniczanie wiedzą na temat polskiej Prezydencji w Radzie UE?
W ramach szkolnych obchodów Światowego Dnia Zdrowia podjęto następujące działania:  wychowawcy zapoznali uczniów z ulotką przygotowaną przez PSSE w Ostrowi.
Liczba ankietowanych – 92 osoby Opracowały: Jolanta Lipińska Anna Burzan Marta Wiśniewska.
Osoba eksperymentatora jest nieodłączną częścią każdego doświadczenia, zanim jednak zaczniemy badać innych, przebadajmy swoje własne postawy i przekonania.
Analiza ankiet „SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE” Ankieta przeprowadzona wśród 19 nauczycieli i pracowników szkoły.
Talent show w świetle definicji kultury popularnej
RESPEKTOWANE SĄ NORMY SPOŁECZNE.
Sytuacja w polskich mediach zmieniła się szybko po 1989 roku, kiedy w Polsce zmieniła się sytuacja polityczna. Media przestały pełnić funkcję propagandową.
Prezentacja „SZALONE NOŻYCZKI” Moje wrażenia po spektaklu... Kochani chcę wam przedstawić prezentację.
Ankieta o lekcji matematyki RK. Klasy 6 28 osób wypełniło ankietę, niektórzy nie chcieli.
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
PILOTAŻ KONCEPCJI PRZEDSZKOLA PROMUJĄCEGO ZDROWIE I NARZĘDZI DO AUTOEWALUACJI DZIAŁAŃ W PRZEDSZKOLU NR 7 W ŁOWICZU Łowicz, maj 2017r.
WYDAJNOŚĆ PRACY W HOTELU
Procenty wokół nas.
Raport z badania ilościowego przygotowany na zlecenie:
Przeciwdziałanie narkomanii
Atrakcje Zielonej Góry
Szkoła Podstawowa w Borku Strzelińskim
Projekt biblioteczny 1C
Ocena Projektu „Klasa Akademicka” prowadzonego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – wybrane wyniki badań Dominika Stachowiak.
Przykładowa ankieta nt. telefonów komórkowych
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród studentów w roku akademickim 2016/2017 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Teatr w Afryce, Afryka w t eatrze
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród studentów w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Stoisz w kolejce po bilet?
Zapis prezentacji:

Anna Kukla-Gryz i Katarzyna Zagórska ‟Jeśli mogę samemu zdecydować o cenie jaką zapłacić za spektakl to zapłacę więcej po jego obejrzeniu!” – analiza wyników eksperymentu Płać ile chcesz Anna Kukla-Gryz i Katarzyna Zagórska

Teatry Teatr Studio: trzy sceny po 300, 100 i 80 miejsc numerowanych Ceny biletów od 35zł do 100zł Możliwość kupienia biletu za 20zł Teatr Ochoty i Soho: jedna scena z ok. 60 miejscami nienumerowanymi Ceny biletów, 30 zł i 20zł (ulgowy)

Spektakle Osoby biorące udział w eksperymencie: 20%-30% całej widowni

Rekrutacja

Rekrutacja 1225 wysłanych zaproszeń

(10% z zaproszeń, 53% z potwierdzeń) Uczestnicy badania Wysłane zaproszenia 1225 Potwierdzenia 239 Uczestnicy PWYW przed spektaklem 70 Uczestnicy PWYW po spektaklu 56 126 uczestników (10% z zaproszeń, 53% z potwierdzeń)

Bilety

Wpłaty Płać ile chcesz, w zł. Przed spektaklem Po spektaklu   Min 1 Max 30 50 Średnia 17,26 21,05 Odchylenie standardowe 7,01 9,36 Liczba obserwacji 70 56

Wpłaty Płać ile chcesz, w zł.

Wyniki, wpłaty Płać ile chcesz, w zł.   Teatr Studio Teatr Ochoty Przed Po Min 5 1 10 Max 30 50 35 Średnia 19,06 24,65 15,46 17,93 Odchylenie standardowe 6,18 10,67 6,84 7,53 Obserwacje 26

Badanie ankietowe Dwie części ankiety, wypełniane przed i po spektaklu 3 wersje ankiety, nieco inne dla osób, które: kupiły normalny bilet (264 ankiet) płaciły dowolną kwotę przed spektaklem (70 ankiet) płaciły dowolną kwotę po spektaklu (56 ankiet)

Wpłaty Płać ile chcesz i ocena spektaklu   1 2 3 4 5 Moja uwaga łatwo się rozpraszała, błądziłem/łam myślami  Byłem/łam całkowicie zaabsorbowany/na spektaklem Nie czułem/łam, żebym uczył/ła się czegokolwiek Moje oczy otworzyły się na nowe pomysły i rozwiązania Spektakl zupełnie mnie nie poruszył Spektakl porwał mnie obrazem i dźwiękiem Wśród publiczności nie wyczuwało się szczególnej atmosfery Wyczuwało się poruszenie i emocje wśród widzów Nie czułem/łam żadnej więzi ani z bohaterami ani z przedstawianą historią Czułem/łam, że mogę się identyfikować z bohaterami i przedstawianą historią Nie bawiłem/łam się zbyt dobrze, nie cieszyłem/łam się spędzanym czasem To była świetna zabawa Ogólnie, to doświadczenia mnie rozczarowało Uważam to doświadczenie za wartościowe Istotna pozytywna zależność z wpłatami po spektaklu

Wpłaty Płać ile chcesz i oczekiwania Na pewno mi się nie spodoba Raczej mi się nie spodoba Nie wiem czy mi się spodoba czy nie Raczej mi się spodoba Na pewno mi się spodoba 1 2 3 4 5 Brak istotnej zależności z wpłatami przed spektaklem

Bilet Normalny vs. Płać ile chcesz Postrzegana sytuacja finansowa osób z normalnym biletem i osób z biletem „Płać ile chcesz”, w procentach. Częstotliwość uczestnictwa w spektaklach w ciągu ostatnich 12 miesięcy: osoby z biletami normalnymi i „Płać ile chcesz”, w procentach.

Ankieta: dlaczego nie przyszli? 113 osób nie przyszło na spektakl pomimo potwierdzenia 97 odpowiedzi Powody: Przestał mi odpowiadać termin (54%) Nie wiem (16%) Nie wiedziałam/ łem jaką cenę zapłacić za bilet (15%) Nie wierzyłam/ łem że to będzie miało miejsce (6%) Nie rozumiałam/ łem o co chodziło w tym wydarzeniu (5%) Po prostu się rozmyśliłam/ łem (1%)

Wnioski Wpłaty Płać Ile Chcesz po spektaklu były istotnie wyższe od dobrowolnych wpłat przed spektaklem. Wpłaty po spektaklu były istotnie powiązane z oceną spektaklu. Średnie wpłaty po spektaklu były nieznacznie wyższe od najniższej ceny biletu.

Wnioski, c.d. Wpłaty przed spektaklem nie zależały od oczekiwań co do spektaklu. W sytuacji wprowadzenia dobrowolnych wpłat przed spektaklem można rozważyć możliwość dopłaty po spektaklu jednak bez wcześniejszego informowania o takiej możliwości.

Dziękujemy za uwagę! Anna Kukla-Gryz akukla@wne.uw.edu.pl Więcej badań na: http://grape.uw.edu.pl/ipiracy/ Twitter: @GrapeUW