LS Nav Nazwisko prezentera Przegląd rozwiązania Stanowisko prezentera

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Program Narzędziownia
Advertisements

Rozwiń Biznes Dzięki Technologii
Program Narzędziownia
Rodzina oprogramowania gastronomicznego Quad
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Sklepy internetowe.
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Dynamiczny rozwój bankowości mobilnej w Banku Pekao
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Evident – Środki Trwałe
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
To nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Przeznaczony jest dla firm handlowych.
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
InfinitERP prezentacja systemu.
KORZYŚCI: Zapewnienie lepszego wglądu w informacje o finansach firmy i umożliwienie szybkiego podejmowania optymalnych decyzji. Dokładne śledzenie i zarządzanie.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
System wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem - PROSPERITY (c) 2001 PowerLine Computers.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
CDN OPT!MA integracja z Systemem Microsoft Office 2003.
Zarządzanie kredytami i należnościami Praktyka transakcji transgranicznych w UE.
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
Page 1 Oferta współpracy epunkty Aplikacja wspierająca programy lojanościowe.
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE OBIEGIEM
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
OPRACOWANY PRZEZ FIRMĘ INFORMATYCZNĄ PIM
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
System zamawiania on-line
Wsparcie pracy grupowej systemem Workflow
Usługi online oraz Office 365. Przegląd usług online Dodawanie usług online do umów grupowych Nabywanie licencji Office 365.
Licencjonowanie narzędzi dla programistów
Comarch OPT!MA użytkowników, mikro, małe i średnie firmy
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Zaufany partner na rynku e-commerce
Naciśnij SPACJĘ aby przejść dalej
Internetowego Biura Rachunkowego
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
ODDZIAŁ UDOSTĘPNIANIA ZBIORÓW CZĘŚCIĄ ZINTEGROWANEGO SYSTEMU KOHA - NOWE MOŻLIWOŚCI ROZWIĄZANIA ZASTOSOWANE W BIBLIOTEKACH: - POLITECHNIKI KRAKOWSKIEJ.
Co to jest CRM? ekspertka: Magda Sadłowska host: Dorota Kostowska Warszawa WEBINARIUM.
Agenda O Nas Ogólne informacje o Produkcie Job Manager – idealne rozwiązanie Aplikacja Webowa Aplikacja Kliencka Najnowsze zmiany.
Przegląd usług online Dodawanie usług online do umów grupowych Nabywanie licencji Office 365.
10 marca 2010Forum Poligrafii Jak zdobyć i obsłużyć kilkaset zleceń dziennie ?! Jolanta Trzcińska Xerox Polska Sp. z o.o.
System Informatyczny w firmie branży komunalnej
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
2 System ERP z pakietem zintegrowanego oprogramowania. Dostępny w abonamencie!
Nowości w systemie Microsoft Dynamics NAV 2016 Prelegenci.
Nasz cel - sprawny urząd i zadowoleni mieszkańcy Oparta na doświadczeniach ze współpracy z samorządami, ngo’s i mieszkańcami, Całościowe zrządzanie BO.
Zintegrowane systemy informatyczne
Organizowanie. Organizowanie sprawnych działań systemu dystrybucji Koordynacja działań wszystkich jego elementów – ich integracja tak, aby wszystkie przyczyniały.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Strategia Efektywnej Obsługi Klienta
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
I-CART.
SPINAKERR DF Korzyści: Wszystkie stanowiska kasowe w sklepie mogą być zawsze otwarte Nowoczesny design pozytywnie wpływa na wygląd sklepu Szybkie.
Zarządzanie sklepem internetowym
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Region promocji turystycznej
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Przeczytaj wszystko na temat wiadomości programu Microsoft SharePoint
Windows Constructor WinCon.
Zarządzanie sklepem internetowym
Platforma LearningApps
Zapis prezentacji:

LS Nav Nazwisko prezentera Przegląd rozwiązania Stanowisko prezentera www.IT.integro.pl LS Nav Przegląd rozwiązania Nazwisko prezentera Stanowisko prezentera

Certyfikowany przez Microsoft Today we have over 100 employees with vast retail experience. Most of them are at the headquarters in Iceland but we have offices or employees located in Singapore, Germany, Denmark, Slovenia and team of 8 in USA. We also opened an office in Dubai recently. LS Retail has received a lot of awards throughout the years and all the necessary certifications. We are proud of being a member of Inner Circle and President´s Club for Microsoft Dynamics 2009-2013. We became an ISVE (Embed) on 1.7.2012 and since then we have managed to position ourselves among the top 3 in the world. Our close cooperation with Microsoft has proven to be a vital part of our success and our voice is heard when it comes to product development and strategic decisions.

Czym jest LS Nav? Rozwiązanie do obsługi handlu detalicznego LS Nav koncentruje się na trendach, które będą kształtować nowoczesny handel Wszech- i wielokanałowość dokonywanych zakupów Urządzenie mobilne Internet Sklep stacjonarny Kluczowa rola urządzeń mobilnych Wzrost znaczenia analizy trendów i zachowań klientów Przeniesienie infrastruktury IT do chmury

Użytkownicy LS Nav

Jedno rozwiązanie - wiele możliwości Zintegrowane funkcje sprzedaży, dystrybucji, E-handlu oraz realizacja zamówień Zakupy i zarządzanie zapasami Ceny, promocje Programy lojalnościowe dla klientów Księgowość

LS Retail LS Nav

LS Retail LS Nav

LS Retail LS Retail LS Nav LS Nav CENTRALA CENTRALA Zapobieganie stratom Zarządzanie produktami Zarządzanie cenami i ofertami Zarządzanie franczyzą Uzupełnienia Funkcja Open-to-Buy Prowizje dla sprzedawców Zamówienia specjalne Zarządzanie członkostwem Raportowanie z księgi asortymentu Optymalizacja magazynu Zarządzanie kampaniami Zapobieganie stratom Zarządzanie produktami Zarządzanie cenami i ofertami Zarządzanie franczyzą Uzupełnienie Funkcja Open-to-Buy Prowizje dla sprzedawców Zamówienia specjalne Zarządzanie członkostwem Raportowanie z księgi asortymentu Optymalizacja magazynu Zarządzanie kampaniami

LS Retail LS Retail LS Nav LS Nav CENTRALA ZAPLECZE SKLEPU CENTRALA Zapobieganie stratom Zarządzanie produktami Zarządzanie cenami i ofertami Zarządzanie franczyzą Uzupełnienia Funkcja Open-to-Buy Prowizje dla sprzedawców Zamówienia specjalne Zarządzanie członkostwem Raportowanie z księgi asortymentu Optymalizacja magazynu Zarządzanie kampaniami Zapobieganie stratom Zarządzanie produktami Zarządzanie cenami i ofertami Zarządzanie franczyzą Uzupełnienie Funkcja Open-to-Buy Prowizje dla sprzedawców Zamówienia specjalne Zarządzanie członkostwem Raportowanie z księgi asortymentu Optymalizacja magazynu Zarządzanie kampaniami ZAPLECZE SKLEPU Zarządzanie sklepem Zarządzanie środkami pieniężnymi Zarządzanie POS Zarządzanie zapasami

LS Retail LS Nav CENTRALA ZAPLECZE SKLEPU Front / Obsługa klienta Zapobieganie stratom Zarządzanie produktami Zarządzanie cenami i ofertami Zarządzanie franczyzą Uzupełnienie Funkcja Open-to-Buy Prowizje dla sprzedawców Zamówienia specjalne Zarządzanie członkostwem Raportowanie z księgi asortymentu Optymalizacja magazynu Zarządzanie kampaniami ZAPLECZE SKLEPU Zarządzanie sklepem Zarządzanie środkami pieniężnymi Zarządzanie POS Zarządzanie zapasami LS Nav POS Mobilny POS Mobilna obsługa zapasów Front / Obsługa klienta

LS Retail LS Nav CENTRALA ZAPLECZE SKLEPU BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA KLIENTA Zapobieganie stratom Zarządzanie produktami Zarządzanie cenami i ofertami Zarządzanie franczyzą Uzupełnienie Funkcja Open-to-Buy Prowizje dla sprzedawców Zamówienia specjalne Zarządzanie członkostwem Raportowanie z księgi asortymentu Optymalizacja magazynu Zarządzanie kampaniami Mobilny program lojalnościowy Portal programu lojalnościowego Sklep internetowy ZAPLECZE SKLEPU BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA KLIENTA Zarządzanie sklepem Zarządzanie środkami pieniężnymi Zarządzanie POS Zarządzanie zapasami LS Nav POS Mobilny POS Mobilna obsługa zapasów Front / Obsługa klienta

LS Retail LS Nav

LS Retail LS Nav 1- SKLEP INTERNETOWY KRAJ NR 1 KRAJ NR 2

SKLEP INTERNETOWY/STACJONARNY LS Retail LS Nav SKLEP INTERNETOWY/STACJONARNY KRAJ NR 1 KRAJ NR 2 1- SKLEP INTERNETOWY 2- SKLEP INTERNETOWY/ STACJONARNY SKLEP INTERNETOWY

SKLEP INTERNETOWY/STACJONARNY LS Retail LS Nav SKLEP INTERNETOWY/STACJONARNY KRAJ NR 1 KRAJ NR 2 SKLEP MIESZANY 1- SKLEP INTERNETOWY 2- SKLEP INTERNETOWY/ STACJONARNY 3- SKLEP MIESZANY SKLEP INTERNETOWY

SKLEP INTERNETOWY/STACJONARNY LS Retail LS Nav SKLEP INTERNETOWY/STACJONARNY KRAJ NR 1 KRAJ NR 2 SKLEP NIEZALEŻNY SKLEP MIESZANY 1- SKLEP INTERNETOWY 2- SKLEP INTERNETOWY/ STACJONARNY 3- SKLEP MIESZANY 4- SKLEP NIEZALEŻNY SKLEP INTERNETOWY

LS Retail LS Nav Nav Serwer SQL Data Director CENTRALA KRAJ / REGION SKLEP PUNKTY SPRZEDAŻY (POS)

Wyzwania w branży detalicznej Brak kontroli Redukcja kosztów Zarządzanie zapasami Uzupełnienia Zarządzanie personelem Wyprzedaż sezonowa - obniżki Wskaźniki dotyczące kolorów, rozmiarów Koszty Brak kontroli Nieprzejrzyste procesy Nowy personel - szkolenia Zapobieganie stratom Analiza zysków i strat Nierejestrowany przepływ danych Nieaktualne dane Niepewna sytuacja Zbyt wiele systemów Niespójne dane Osobna rejestracja operacji i księgowość Problemy z integracją bazy danych Większe koszty zarządzania systemem Zbyt wiele systemów Spadek sprzedaży Utrata prospektów Programy członkowskie/ lojalnościowe Kupony Kampanie Skalowalność Elastyczność Zachowania konsumenckie Zmiany zachowań konsumenckich Zawsze online Lepiej poinformowani

LS Omni

Zarządzanie zapleczem w kanale sprzedaży LS Omni Zarządzanie treścią w ramach jednego systemu Oferta towarów E-Handel Mobilny program lojalnościowy / Portal programu lojalnościowego Mobilny POS Marketing i zarządzanie kampaniami Przetwarzanie i realizacja zamówień w LS Omni

Pozyskiwanie klientów

Promocje Nowa cena Rabaty Wiele wyzwalaczy Liczne korzyści Programy lojalnościowe Relacje z klientami Kwota Liczne korzyści Ceny/rabaty Kupony Podarunki Punkty Zastosowania w systemie Konfiguracja Statystyki  

Narzędzia sprzedażowe Zwiększenie wielkości zamówień poprzez sprzedaż wiązaną Prowizje dla sprzedawców przy sprzedaży wybranych produktów Podpowiedź promocji dla kasjera

Punkt sprzedaży Łatwość konfiguracji i intuicyjność interfejsu użytkownika Zarządzanie z centrali Dostępność w telefonie Ekran z danymi marketingowymi Hybrydowy lub offline Elastyczna architektura Niezależny od platformy sprzętowej  

LS Nav POS POS Dodatkowe ekrany widoczne po przeciągnięciu Łatwość obsługi Dodatkowe ekrany widoczne po przeciągnięciu Informacje o transakcjach z lewej strony Transakcja Kontakt lub Nabywca

LS Nav POS POS Łatwość obsługi Dodatkowe ekrany widoczne po przeciągnięciu Informacje w wierszach z prawej strony Informacje o zapasach Oferty

Mobilny POS Ekran logowania Opcje użytkownika Wiersze sprzedaży Program lojalnościowy / Nabywcy  

Mobilny POS Informacje kontaktowe Oferty dla członków Historia sprzedaży Podgląd rachunków   Kartoteka kontaktu   

Mobilny POS Znajdowanie i wybór zapasów Wiersze POS Rabaty wiersza  

Mobilny POS Skanowanie kodów kreskowych Wyszukiwanie zapasów  

Mobilny POS Informacje o zapasach Stan zapasów Unieważnianie zapasów Zdjęcie Cena Dodatkowe informacje Stan zapasów Unieważnianie zapasów Nazwa zapasu Wprowadź kwotę  

Mobilny POS Tryb płatności Możliwe działania Unieważnianie transakcji Uzyskiwanie rabatów Zawieszanie transakcji Wyszukiwanie zapasu Zwrot zapasu Tryb płatności   Płatność gotówką   

Programy lojalnościowe - aplikacje dla nabywcy Możliwość personalizacji Synchronizacja funkcji handlu elektronicznego i aplikacji mobilnych Sklep Oferty Kupony Powiadomienia Listy zakupów Historia Lokalizacje sklepowe

Mobilne programy lojalnościowe Ekran logowania Informacje powitalne Zarządzanie informacjami Możliwe opcje  

Mobilne programy lojalnościowe Oferty dla członków Szczegóły oferty Kupony Powiadomienia  

Mobilne programy lojalnościowe Zapasy Wiele widoków Skanowanie kodów kreskowych  

Mobilne programy lojalnościowe Historia zakupów Podgląd rachunku  

Mobilne programy lojalnościowe Lokalizacje sklepowe Informacje o sklepie Mapa sklepu  

Mobilne programy lojalnościowe Wyszukiwanie zapasu Zapas Dodatkowe informacje      

Mobilne programy lojalnościowe Media społecznościowe

Mobilne programy lojalnościowe Oferty Kody QR  

Mobilne programy lojalnościowe Zakupy Kasa Wysyłka i dostawa Płatność      Kliknij i odbierz

Mobilne programy lojalnościowe Metoda dostawy: Kliknij i odbierz Wybór sklepu

Stały cykl działania Tworzenie kontaktu Sklep Kampania Marketing Korzyści Historia sprzedaży, Dynamics w czasie rzeczywistym Śledzenie danych Atrybuty Przetwarzanie ręczne Tworzenie kontaktu Możliwość personalizacji Poziom programu lojalnościowego Specjalne punkty programu lojalnościowego Ceny specjalne Rabaty / ceny Oferty Podarunki Kupony Publikacja ofert na potrzeby marketingowe Ogólne Liczne kluby lojalnościowe dla różnych grup nabywców Wiele poziomów programów lojalnościowych... Złoty, Srebrny, Brązowy Automatyczne przesunięcie w górę lub w dół Oferty Oferty marketingowe Wiadomości Adres e-mail/ poczta

eHandel Klient wybiera sposób kontaktu Możliwość zakupów z dowolnego miejsca w dowolnym czasie Zakupy elektroniczne za pomocą interaktywnego interfejsu Integracja z LS Nav Dane zapasów Ceny i rabaty Obliczanie wartości koszyka Poziom zapasów Programy lojalnościowe  

Kliknij i odbierz Użytkownik może złożyć zamówienie w sklepie internetowym w dowolnym miejscu i czasie. Po zrealizowaniu zamówienia sklep wysyła klientowi powiadomienie, że zamówienie jest gotowe do odbioru. W trakcie odbioru zamówienia w sklepie nabywca ma możliwość zakupu kolejnych produktów.

Uzupełnienie W sklepie W centrali Funkcja Open-to-Buy Ręczne Automatyczne 17 modeli prognozowania Funkcja Open-to-Buy Arkusz roboczy kupującego Kampania w sieci detalicznej Wydajność dostawcy Umowy zakupu

Zarządzani personelem Role personelu Przypisanie ról Budżet Planowanie harmonogramu Rejestracja czasowa Korzyści Dokładniejsze i łatwiejsze planowanie Bardziej precyzyjna rejestracja czasu pracy Odpowiednie wynagrodzenie Precyzyjne statystyki i analizy

Zapobieganie stratom Wzrost strat do 119 mld dolarów w 2011, czyli 6,6% od 2010 roku Średnie straty to 1,45% w 43 krajach, w porównaniu z 1,36% w 2010 roku Analiza transakcji POS według wyzwalaczy generujących zdarzenia, które wymagają weryfikacji 22 predefiniowane wyzwalacze Wyzwalacze definiowane przez użytkownika

Charakterystyka funkcjonalna – moduł BI Niski koszt rozwiązania Szybkie i łatwe wdrożenie Możliwość skalowania w zależności od ilości informacji i potrzeb Zintegrowany z funkcją raportowania LS Nav Obsługa urządzeń mobilnych

Dlaczego LS Nav? Kompleksowe i wszechstronne rozwiązanie Efektywna wymiana danych Platforma technologiczna Microsoft

Dziękujemy za uwagę