BIZNESPLAN : DREAM GARDEN

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Jarosław Piszczek
Advertisements

PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE (na podstawie przeprowadzonej ankiety) Praca zaliczeniowa z przedmiotu „Analiza rynkowa.
CENY W MARKETINGU CENA jest głównym elementem marketingu mix. Jest także ona swoistym narzędziem gry ekonomicznej. Dla sprzedającego- cena jest elementem.
Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c.
BIZNESPLAN SPIN OFF/OUT DLA KOGO???.
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Analiza ekonomiczna „Od studenta do menedżera” projekt współfinansowany ze środków Narodowego Banku Polskiego mgr E. Tarnawska.
Studium przypadku KOPIARKI S.A.
Zastosowania Internetu
P O P Y T , P O D A Ż.
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Analiza portfela produktów przedsiębiorstwa (na przykładach)
Zajmujemy się sprzedażą: Produktów sanitarnych, wyposażenia łazienek.
Spółdzielczość w ujęciu ekonomicznym. SILNE STRONY -1 Wysoka jakość z elementami dziedzictwa narodowego Cena adekwatna do jakości Wyroby unikatowe Wyroby.
Zarządzanie projektami
Analiza SWOT.
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Formy pracy na odległość w dobie Nowej Gospodarki dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa im. B. Markowskiego ul. Peryferyjna.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
PRACUJ TYLKO Z DOBRYM PARTNEREM. niedziela, 2 marca O Firmie ugruntowana pozycja na rynku doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy; profesjonalna.
SOLARIUM „SUNNY DAY” AUTORZY: Magdalena Nowak Joanna Lewandowska
Technik Ekonomista „Sztuka ekonomii polega na tym, by spoglądać nie tylko na bezpośrednie, ale i na odległe skutki danego działania czy programu; by śledzić.
Biznesplan.
Kolekcjoner. Kolekcjoner - Zakupy Poprzez moduł Zakupy możesz zamawiać wszelkie niezbędne produkty i materiały biurowe bezpośrednio u Dostawców. Masz.
O Firmie ugruntowana pozycja na rynku doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy-działamy od 2006 roku; szeroka wiedza, poparta kilkuletnim doświadczeniem.
Łukasz & Partnerzy Nasza firma zajmuje się produkcją soków oraz dań gotowych niezawierających konserwantów, sztucznych barwników i glutenu. Bogata oferta.
Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Planowanie przepływów materiałów
Internetowego Biura Rachunkowego
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
„Droga do nieba wiedzie przez czerwony dywan”. -Nikola Tomczyk - Kierownik ds. marketingu -Natalia Rajca- Kierownik ds. gospodarowania i jakości produktów.
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Części do komputerów i akcesoria. Menu O firmie Oferta firmyWizytówka firmy Oferta dla stałych klientów.
I - 1 „Zmieniamy Polski Przemysł” RYNEK DYSTRYBUCJI STALI Katowice, 21listopada 2005 r.
Przykłady analiza i projektowanie
Co klient myśle i czyje: Klient może zapoznać się z naszą firmą na stronie internetowej, i dowiedzić się wszystkiego o tym, a potem może coś pomyśleć.
Nasza koncepcja. Nasz zespół gorliwie myślał nad kierunkiem naszych działań. W naszych głowach powstało wiele pomysłów. A my wybraliśmy ten najlepszy,
TECHNIK HANDLOWIEC.
Analiza strategiczna Grzegorz Raniszewski.
PODSTAWOWE INFORMACJE Grupa World of TUI poprzez spółki własne i zależne zajmuje pozycję lidera na większości turystycznych rynków europejskich (Polska,
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
Logistyk.
RODZINA 3+ PARTNER PROGRAMU.
WPROWADZENIE DO ZAJĘĆ SCHEMAT ĆWICZEŃ I METODYKA Marketing Usług Finansowych.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Bitmoney.pl Wykonali: Babiej Dominika, Racki Adrian, Karalus Jarosław, Sulich Dariusz, Selwesiuk Łukasz, Makaruk Maciej, Krzysztof Sadowski Politechnika.
ANALIZA SWOT POLSKIEGO SEKTORA GARBARSKIEGO I OBUWNICZEGO Łódź, 7 kwietnia 2004 Polska Izba Przemysłu Skórzanego.
Informacja, opieka i asysta – wsparcie Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w ramach projektu Punkt Konsultacyjny KSU Leszno
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
M&E Miniprzedsiębiorstwo produkcyjno – handlowe.  Jesteśmy mini przedsiębiorstwem działającym w VIII Liceum Ogólnokształcącym im. Komisji Edukacji Narodowej.
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
Miniprzedsiębiorstwo „BOYS-COMPANY”
Jak założyć spółdzielnię socjalną?
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Marketing w Firmie.
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
MARKETING INTERNETOWY
Firma Bit&Bajt została założona w listopadzie 2014 roku.
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
Zapis prezentacji:

BIZNESPLAN DREAM GARDEN

I:OPIS PRZEDSIĘWZIĘCIA STRESZCZENIE Nasza firma zajmować się będzie projektowaniem i pielęgnacją ogrodów. Naszym atutem będzie przyjazne podejście do klienta oraz wysłuchania jego wymagań dotyczących zaprojektowania ogrodu. Odbiorcami usług nie będą jedynie osoby indywidualne, ale również gminy, urzędy miejskie, firmy itp. Tereny zielone i miejsca niezagospodarowane będą naszym polem do popisu. Naszym celem jest zaoferowanie klientowi jak najlepszej jakości wykonania oferowanych usług. Posiadamy własne biuru, w którym można wraz z naszymi pracownikami zaprojektować swój wymarzony ogród Posiadamy sklep, w którym nabyć można różnego rodzaju preparaty potrzebne do utrzymania ogrodu w stanie idealnym.

II: MISJA FIRMY Firmę założyliśmy z myślą o ludziach, których ogrody są proste i wymagające odrestaurowania. Nasi pracownicy w zawodzie projektanta ogrodów są od lat. Przeszli wiele szkoleń, na których nauczyli się wielu innowacyjnych metod projektowania ogrodów. Wykorzystujemy najlepszej jakości rośliny oraz produkty niezbędne do wykonania pracy. Do naszej firmy zgłaszać się mogą nie tylko osoby indywidualne lecz również duże przedsiębiorstwa, gminy i urzędy miejskie. W naszej firmie każdy projekt jest inny. Współpracujemy z klientem aby końcowy efekt był jak najbardziej zadowalający. Prace wykonujemy sumiennie i z terminem. Zlecenia realizujemy w sezonie letnim.

LOGO FIRMY

HARMONOGRAM DZIAŁAŃ Firmę zakładamy przez Internet, wypełniając formularz w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) Nasi potencjalni klienci oczekują od firm takich jak nasza wykonywania należytej pracy. Firm takich jak nasza brakuje szczególnie w małych miastach. Z dotychczasowego rozpoznania rynku wynika, że nasze projekty będą miały nabywców. Na start będziemy potrzebować około tyś złotych w zależności od naszej specjalizacji.

ANALIZA SWOT SŁABE STRONY Wykwalifikowana kadra pracowników Dobra znajomość rynku Nowoczesny sprzęt Brak płynności finansowej Konieczność wynajmowania lokalu Nieznajomość dostawców Niewielkie doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej MOCNE STRONY SZANSE ZAGROŻENIA Rosnące zapotrzebowanie na usługi ogrodników. Rosnąca zamożność potencjalnych klientów Możliwość rozszerzenia działalności o nowe usługi i towary Duża liczba konkurencyjnych firm o stabilnej pozycji na rynku Wysokie koszta zatrudnienia pracowników

PRODUKTY I USŁUGA Silnym konkurentem są firmy z dużych miast ze stabilnością na rynku. Jakość naszych produktów jak i usług jest na najwyższym poziomie. Atuty produktów i usług, które możemy przy tym wymienić to:  Większa atrakcyjność od produktów konkurencji,  Niższa cena,  Wyższa użyteczność,  Łatwiejsza dostępność.

CENA Nasza firma stosuje rabat sezonowy stosowany od marca do maja. Posiadamy produkty z niższą ceną niż u konkurencji. Do nabycia mamy również produkty droższe, a za tym idzie ich lepsza jakość.

DYSTRYBUCJA Omawianie projektów oraz ustalanie wstępnych dat wykonywanych prac wykonujemy w naszym biurze. W sklepie można nabyć produkty. Posiadamy samochód dostawczy, którym po wcześniejszym powiadomieniu kierownika możemy dowieść produkty na wyznaczony Adres. Nasza firma posiada stronę internetową, na której można zamówić produkty bezpośrednio do domu.

FIRMA-KLIENT/ FIRMA-DOSTAWCA Aby ułatwić dokonywanie zakupu naszym klientom, oferujemy możliwość zakupu przez Internet bez konieczność przybycia do sklepu lub biura. Aby wstępnie dowiedzieć się o procedurach projektowania ogrodu klient może zadzwonić do naszego biura, żeby zapoznać się z wstępnymi kosztami oraz czasem realizacji usługi. Produkty które sprzedajemy otrzymujemy przez pośredników (hurtownie).

PROMOCJA a) REKLAMA Wykorzystamy następujące kanały promocji:  reklama w lokalnym radiu  reklama w lokalnej prasie  ulotni rozdawane w centrum (z rabatami 5%, 10%)  Strona internetowa i reklama w Internecie b) PROMOCJA SPRZEDAŻY  Rozdawanie folderów reklamowych  Gadżetów z logo firmy  Bonusy i gratisy  Zniżki dla stałych klientów

PROMOCJA c) marketing bezpośredni  Udział w targach handlowych  Sprzedaż przez Internet  Infolinia

Do podstawowych kosztów musimy zaliczyć:  komputer z program do projektowania ogrodów (około 4 000zł)  podstawowy sprzęt ogrodniczy (łopaty, grabie, sekatory itd. - około 2 000zł)  kosiarki, kosa, opryskiwacz (5 000 zł)  niewielki samochód dostawczy (leasing - 500zł m-c)  pozostały sprzęt ogrodniczy (1 000zł) RAZEM: ok zł

MIESIĘCZNE KOSZTY Koszty inwestycji:  reklama ok. 2 tys. Zł  Wynajem lokalu i biura ok (3 tyś)  SUMA: ok. 13 tys. zł Koszty miesięczne:  bieżące zakupy - ok. 6 tys. Zł  Pracownicy- ok. 10 tyś  SUMA: ok. 16 tyś Dochód  przychody miesięczne  Jeśli założymy, że w miesiącu każdego dnia będą przynajmniej dwa kompleksowe zlecenia (np. koszenie trawnika plus przycinanie gałęzi). ok. 35 tys. zł

KONIEC