RAPORT Z BADANIA ANKIETOWEGO ZA ROK 2009 „Ocena zadowolenia klienta z usług Urzędu Miasta Tychy”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ELBLĄG OBYWATELSKI – NOWA JAKOŚĆ
Advertisements

Elementy systemu zarządzania urzędów
Badanie wizerunku firmy i satysfakcji klientów z usług firmy
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
GWD Kartuzy, 31 maja – 1 czerwca 2012
GWD, Szklarska Poręba, kwietnia 2012
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Piotr Knaś, Małopolski Instytut Kultury
Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca
mgr Magdalena Czichon pod kierunkiem dr inż. Katarzyny Karbowiak
czyli taniej, szybciej, skuteczniej
Dobre praktyki stosowane przez Urząd Gminy Sadki CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA. PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH. NR UDA-POKL /09-00.
Jakość kształcenia przez całe życie 25 marca 2010.
Siłownie plenerowe Warszawa r.. Warszawa, r.
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
Ankieta ma na celu badanie opinii publicznej Gminy Nasielsk. W ankiecie wzięło udział 500 osób. 100 mieszkańców miasta Nasielsk i 400 mieszkańców wsi.
Wyniki i rezultaty projektu CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA. PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH. NR UDA-POKL /09-00 DZIAŁANIE.
KONFERENCJA Fundusze Strukturalne Szansą Rozwoju RAPORT
Wyniki badań ankietowych uczestników projektu przed i po zakończeniu testowania modelu dr Marzenna Czerwińska Dojrzała przedsiębiorczość – innowacyjny.
N OWOCZESNY U RZĄD G MINY W S ADKACH Dobre praktyki stosowane przez Urząd Gminy Sadki CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA. PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY.
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
Raport z badania sondażowego PIŁA W OCZACH JEJ MIESZKAŃCÓW
Ocena atrakcyjności turystycznej Miasta i Gminy Prabuty
Gwarancja Kontraktowa
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego w Gorlicach W ankiecie Egzaminy i diagnozowanie zewnętrzne przeprowadzonej dla nauczycieli wzięło udział
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Title Slide 1 It starts with you
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja wyników badania satysfakcji klientów.
Stadion Narodowy w skojarzeniowej strukturze marki Warszawa.
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
PROJEKTY: ISO, ZAUFANY URZĄD REALIZOWANE PRZEZ GMINĘ DOPIEWO
Wyniki ankiet przeprowadzonych pośród mieszkańców Józefowa dotyczących zagospodarowania przestrzeni publicznej.
XVIII Zgromadzenie Plenarne KRZaSP Zielonka 12 marca lat PKA.
Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Warszawie
Dobre praktyki stosowane przez Urząd Gminy Sadki PROJEKT Pt.: „ NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH”. NR UDA-POKL /09-00 DZIAŁANIE 5.2 WZMOCNIENIENIE.
System monitorowania poziomu satysfakcji klientów z jakości usług publicznych w 6 JST w ramach projektu „Profesjonalne Kadry – Sprawne Urzędy Powiatu.
Ranking Od najbliższej rundy do gry zostanie wprowadzony ranking. Dzięki niemu będziecie mogli porównać swoje wyniki z innymi zespołami w klasie. Czy.
AQOR- Wzmocnienie jakości orientacji zawodowej 1 Podnoszenie kompetencji doradców zawodowych - efekty prac uczestników Seminarium otwierającego projekt.
Wyniki badań ankietowych dr Andrzej Pawluczuk. Struktura prezentacji 1.Wyniki badań ankietowych 2.Charakterystyka respondentów 3.Ocena LGD 4.Priorytetowe.
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
Opracował: Jan Załęcki – Wiceprezes Marketing Relacji Sp z o.o. na podstawie publikacji Philipa Kotlera oraz opracowania Mark Angelo Reyes, MARKMA Warszawa,
Sopot, grudzień 2009 roku dla Urzędu Miasta Gdańska Ocena jakości pracy oraz obsługi klientów UM w Gdańsku Raport przygotowany przez PBS DGA Spółka z o.o.
Ocena jakości pracy oraz obsługi klientów Urzędu Miejskiego w Gdańsku z uwzględnieniem zagadnień etyki Raport z badania dla Referatu Informacji i Komunikacji.
Sopot, grudzień 2008 roku dla Urzędu Miasta Gdańska Ocena jakości pracy oraz obsługi klientów UM w Gdańsku Raport przygotowany przez PBS DGA Spółka z o.o.
WSKAŹNIKI JAKOŚCI ŻYCIA MIESZKAŃCÓW POZNANIA 2010 Prof. dr hab. Ryszard Cichocki Dr Piotr Jabkowski Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Centrum.
Badanie satysfakcji klienta Powiatowego Urzędu Pracy Magdalena Wasiluk Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku.
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w II półroczu 2015 roku.
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze Rok akademicki 2014/2015 Łódź 2016.
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze Rok akademicki 2012/2013 Semestr zimowy Dr Agnieszka Pawlak, Zakład Nauk o Rodzinie UM Dr Paweł Przyłęcki,
Potrzeby rodzin z dzieckiem niepełnosprawnym na terenie Gminy Miejskiej Kraków Analiza w zakresie wsparcia rodzin w ramach polityki społecznej Urzędu Miasta.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Besko na lata
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Korczyna na lata
Warsztat konsultacyjny
diagnozująca zjawisko przemocy rówieśniczej
GIŻYCKI BUDŻET OBYWATELSKI 2017 SPOTKANIE PODSUMOWUJĄCE
Warsztat konsultacyjny
Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w I półroczu 2016 roku.
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
Zapis prezentacji:

RAPORT Z BADANIA ANKIETOWEGO ZA ROK 2009 „Ocena zadowolenia klienta z usług Urzędu Miasta Tychy”

PYTANIA ZADANE W ANKIECIE 1. Proszę ocenić swoje zadowolenie z usługi 2. Proszę ocenić kompetencje obsługującego Panią/Pana pracownika 3. Czy uzyskał(a) Pani/Pan pełną informację na temat załatwianej sprawy? 4. Proszę ocenić kulturę obsługi Klienta

SKALA OCENY N U M E R P Y T A N I A Całkowity brak zadowolenia Pełna satysfakcja 1. Niskie kompetencje 2. Wysokie kompetencje Całkowity brak informacji 3. Pełna informacja 4. Niska kulturaWysoka kultura

Pytanie Nr 1 PROSZĘ OCENIĆ SWOJE ZADOWOLENIE Z USŁUGI całkowity brak zadowolenia pełna satysfakcja ROK 2008 ROK 2009

PROSZĘ OCENIĆ KOMPETENCJE OBSŁUGUJĄCEGO PANIĄ/PANA PRACOWNIKA Pytanie Nr 2 PROSZĘ OCENIĆ KOMPETENCJE OBSŁUGUJĄCEGO PANIĄ/PANA PRACOWNIKA niskie kompetencje wysokie kompetencje ROK 2008ROK 2009

Pytanie Nr 3 CZY UZYSKAŁ(A) PANI/PAN PEŁNĄ INFORMACJĘ NA TEMAT ZAŁATWIANEJ SPRAWY? całkowity brak informacji pełna informacja ROK 2008 ROK 2009

Pytanie Nr 4 PROSZĘ OCENIĆ KULTURĘ OBSŁUGI KLIENTA niska kultura wysoka kultura ROK 2008ROK 2009

ILOŚĆ OSÓB BIORĄCYCH UDZIAŁ W ANKIECIE W STOSUNKU DO LICZBY MIESZKAŃCÓW Liczba wypełnionych ankietCo, który mieszkaniec wziął udział w ankiecie? Liczba wypełnionych ankiet Liczba mieszkańców Co który mieszkaniec wziął udział w badaniu? 8477

STOSUNEK OCEN NEGATYWNYCH DO POZYTYWNYCH ROK :18 ROK % 95% 1:14