RAPORT Z BADANIA ANKIETOWEGO ZA ROK 2009 „Ocena zadowolenia klienta z usług Urzędu Miasta Tychy”
PYTANIA ZADANE W ANKIECIE 1. Proszę ocenić swoje zadowolenie z usługi 2. Proszę ocenić kompetencje obsługującego Panią/Pana pracownika 3. Czy uzyskał(a) Pani/Pan pełną informację na temat załatwianej sprawy? 4. Proszę ocenić kulturę obsługi Klienta
SKALA OCENY N U M E R P Y T A N I A Całkowity brak zadowolenia Pełna satysfakcja 1. Niskie kompetencje 2. Wysokie kompetencje Całkowity brak informacji 3. Pełna informacja 4. Niska kulturaWysoka kultura
Pytanie Nr 1 PROSZĘ OCENIĆ SWOJE ZADOWOLENIE Z USŁUGI całkowity brak zadowolenia pełna satysfakcja ROK 2008 ROK 2009
PROSZĘ OCENIĆ KOMPETENCJE OBSŁUGUJĄCEGO PANIĄ/PANA PRACOWNIKA Pytanie Nr 2 PROSZĘ OCENIĆ KOMPETENCJE OBSŁUGUJĄCEGO PANIĄ/PANA PRACOWNIKA niskie kompetencje wysokie kompetencje ROK 2008ROK 2009
Pytanie Nr 3 CZY UZYSKAŁ(A) PANI/PAN PEŁNĄ INFORMACJĘ NA TEMAT ZAŁATWIANEJ SPRAWY? całkowity brak informacji pełna informacja ROK 2008 ROK 2009
Pytanie Nr 4 PROSZĘ OCENIĆ KULTURĘ OBSŁUGI KLIENTA niska kultura wysoka kultura ROK 2008ROK 2009
ILOŚĆ OSÓB BIORĄCYCH UDZIAŁ W ANKIECIE W STOSUNKU DO LICZBY MIESZKAŃCÓW Liczba wypełnionych ankietCo, który mieszkaniec wziął udział w ankiecie? Liczba wypełnionych ankiet Liczba mieszkańców Co który mieszkaniec wziął udział w badaniu? 8477
STOSUNEK OCEN NEGATYWNYCH DO POZYTYWNYCH ROK :18 ROK % 95% 1:14