Jakub Skonieczny Animacja ruchu twarzy i postaci.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
rodzaje przyczyny rozpoznanie
Advertisements

TP S.A. Nakręć Reklamę Serca i Rozumu
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej
Stany skupienia.
Malowanie 10 palcami.
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
Wykład Opory ruchu -- Siły tarcia Ruch ciał w płynach
Autor prezentacji: Arleta Szychiewicz-Łypko
kurs fotografii cyfrowej
Sposób jedzenia sushi.
A Tobie w ktorą stronę się kręci ?
PAD, czyli przestrzeń emocji
Wystąpienia publiczne.
Maria Skommer Uniwersytet Medyczny Poznań
Skuteczny savoir – vivre w biznesie,
Nordic Walking.
Przyczyny zaburzeń nastroju, specyfika symptomów u dzieci i młodzieży
Plejada bajkowych gwiazd
Co to jest Windows Live Movie Maker ?
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
Serce i rozum, czyli kilka słów o masażu „Shantala”
Agnieszka Jaroma I B Paulina Bazylewicz I B
rodzaje przyczyny rozpoznanie
Miłość.
Farseer Physics Engine. Farseer Physics Engine jest silnikiem fizycznym napisanym dla platformy.NET. Został on zainspirowany przez silnik Box2D znany.
Przemoc i agresja wśród dzieci
Anoreksja...  zaburzenie odżywiania polegające na celowej utracie wagi wywołanej i podtrzymywanej przez osobę chorą. Obraz własnego ciała jest zaburzony;
Żonglowanie Jak zacząć żonglować?
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 English SOS.
Program przeznaczony jest dla dziewcząt z klas I – VI. Zajęcia odbywają się raz w tygodniu przez cały rok szkolny Wtorek godzina
Prezentacja multimedialna
MOWA CIAŁA.
„Język polski dookoła nas na co dzień”
Umiejętność obserwacji.
Podstawy animacji.
Neandertalczyk (Homo neanderthalensis)
TEATR Zuzanna Stasiak Klasa 5B.
Pracujemy metodą participatory video (PV) co oznacza, że: - My doradzamy, Wy tworzycie - sami wymyślacie scenariusz, sami kręcicie - musicie pracować razem!
REFORMATORZY TEATRU Kamila B..
Logomocja - tworzenie procedur
Maski Greckie.
Jak przygotować prezentację
Komunikacja niewerbalna – mimika twarzy
2 czerwca 2015 klasa 2a na wycieczce w Teatrze Muzycznym na musicalu pt. „Zorro”
Co mówi ich ciało? Dziewczyny, kobiety. Sygnały Być może wysyłasz „facetobójcze” sygnały. Oto pięć najczęściej spotykanych odstraszających, nieświadomych.
KOMUNIKACJA MIĘDZYLUDZKA
METODY KOMUNIKACJI.
Komunikacja i jej formy :
Bariery komunikacyjne
DYNAMIC IDENTITY.
Metody komunikacji ludzi
Użycie języka w procesie porozumiewania się. GEST to dowolny ruch wykonywany przez kogoś świadomie lub nie. MIMIKA to ruchy mięśni twarzy wyrażające.
90.Z jakim przyspieszeniem porusza się po poziomym stole ciało o masie m=10kg pod działaniem poziomej siły F=50N. Współczynnik tarcia ciała o podłoże jest.
Metody komunikacji.
Udany jednostrzALł. Jaki rodzaj jednostrzału? Dla stałej drużyny bohaterów, jako przerywnik w kampanii. Zupełnie oddzielna historia, bądź dziejąca się.
PEGI Czy wiesz, co kryje się pod tymi znakami? Czy wiedząc, że w grze jest przemoc, sex i wulgarny język pozwolisz w nią grać swojemu dziecku lub ją zakupisz?
Objawy uzależnienia od narkotyków
Adres Prezentacja siebie i własnych zainteresowań.
Ukrywanie się za czymś to nasza reakcja obronna
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
PLANY I PERSPEKTYWY FILMOWE
Komunikacja: proces przekazywania (wymiany) informacji między jej uczestnikami. Nośnikami danych mogą być słowa (komunikacja werbalna), gesty, teksty,
Zawód: Aktor/aktorka. ● Jak zostać aktorem/aktorką? ● Jedną z możliwości jest zgłaszanie się na castingi - zdarza się, że dzięki temu osoby bez wykształcenia.
KOMUNIKACJA CZYLI POROZUMIEWANIE SIĘ Z LUDŹMI
Wystąpienia publiczne Akcja Masz Głos, Masz Wybór
TP S.A. Nakręć Reklamę Serca i Rozumu
Teatr w Afryce, Afryka w teatrze Percepcja sztuki teatralnej
Skuteczność zachowań werbalnych i niewerbalnych w sytuacjach
Zapis prezentacji:

Jakub Skonieczny Animacja ruchu twarzy i postaci

Live action “They are so many people starting in on this, and they might go hay-wire if they don't know how use live action in animating” Walt Disney

Do teatru Film z Dopeyem

Zwierzęta ● Pojawia się znaczący problem – zwierzęta muszą mieć ludzkie części ciała – ręce, palce, dłonie

Zasady ● Uszy są ważną częścią zwierzęcia (klucz do poznania sytuacji) ● Włosy (sierść) to klucz do poznania jak zwierze się czuje (płeć)

● Dużo pokazuje ogon (agresja, zadowolenie) ● Kark – postawa, wojowniczość, złość, ● czujność ● Cały czas zachowujemy zasadę “squash and stretch”

Grawitacja ● Zasda: noga położona na podłożu podlega zgnieceniu (absorbuje siłę ruchu) ● Miki nie przestrzegający tej zasady

Rytm ● Dodanie rytmu Film z Mickey

Zasady ● Objekty, materiały mają różną wagę ● Dodatkowe rzeczy wpływają na wagę ● Waga jest widoczna w momencie jak obiekt ciągnie lub popycha inny obiekt Film z Mickey

Animacja elementów twarzy Oczy mówią wszystko

Oczy ● Oczy są najważniejszą częścią ekspresji, należy je rysować z dużą ostrożnością, jedna kreska może zaburzyć komunikację z odbiorcą

3 sposoby zmiany kierunku

Mrugnięcie

Twarz

Dialogi Film

Film przykład

Żółw i zając Złoty dotyk

Synchronizacja

Zasady dialogu ● Rozpoczynaj gest mówienie na 3 ramki przed nałożeniem głosu ● Kształt mówiących ust jest inny dla każdego bohatera ● Używaj tylko ważnych sprawdzonych kształtów ust ● Na końcu zdania, słowa staraj się zachować kształt ust, który odzwirciedla charakter ostatniego słowa ● Kiedy słowo musi być wypowiedziane długo, nie rysuj jednego kształtu ust ale dwa, drugi w zwolnionym tempie ● Jeśli musisz użyć oczu w dialogo zacznij nimi poruszać na 3 ramki zaczym pojawi się głos (ewentualnie 5)

Emocje Jak tchnąć w kreskówkowych bohaterów emocje? ● Historia ● Charakterystyczne elementy ● Poprzez ruchy

Emocje widowni Jak wzbudzić emocje u widza?

Widok z tyłu

Gra cieni

Cienie rzucane przez postać

Nakładki

Dramatyczny układ

Efekt animacji

Freeze z ruchem kamery

Dźwięki poza sceną