XII kółko języka francuskiego 3 czerwca 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, uśmiech,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
dr Anna Murkowska dr Przemysław Wolski
Advertisements

- Mobilność szkolnej kadry edukacyjnej Program
przyjaźń ponad podziałami
Wirtualny spacer po Białymstoku. Projekt realizują słuchacze CKU w ramach programu Szkoła z Klasą 2.0.
"Szkolni detektywi" Jesteśmy grupą, która nazywa się
Kształcimy za darmo !!! Publiczne Kolegia Województwa Śląskiego.
Dlaczego warto uczyć się języka francuskiego?
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W GRABOWCU
Pozycja szkoły. Liceum Ogólnokształcące i Gimnazjum im. Świętej Rodziny w Rabce -Zdroju.
EWALUACJA PROJEKTU „STAŻE ZAGRANICZNE DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO” ZSP NR 1 W JAWORZNIE wrzesień 2011 – wrzesień 2012.
PROJEKT COMENIUS PARTNERZY : Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 1, Chorzów Lycée professionnel JULES VERNE, Grandvilliers Iskitler Teknik.
KONCEPCJA PRACY PRZEDSZKOLA
Naszym partnerem w tym projekcie była francuska szkoła College Andre Lahaye Adernos-les-Bains. W wydarzeniu, brało udział 15 uczniów naszego gimnazjum.
BUŁHAK STOI JĘZYKAMI! Zespół językowy SSP 12.
Le monde du fromage français
Projekt szkolny Socrates Comenius Badanie i poznawanie kultur z różnych regionów europejskich poprzez poezję, prozę i muzykę.
INSTYTUCJA WYSYŁAJĄCA: INSTYTUCJA ODBIERAJĄCA: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Somoninie im. Józefa Wybickiego Somonino ul. Wolności 39 Koordynator.
Staż zagraniczny szansą na karierę zawodową. Przed wyjazdem i rozpoczęciem stażu w Wielkiej Brytanii każdy z uczestników projektu musiał odbyć szkolenie.
Moja Przyszlosc Moje Cele. Plan Dostać się do technikum o profilu cyfrowych działań graficznych bądz informatycznego.
Centrum Językowe Magic Land
Wycieczka integracyjno – edukacyjna
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego
" POLSKIE TRADYCJE ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA - PIELGRZYMKA DO WYBRANYCH MIEJSC KULTU MARYJNEGO " na terenie Polski i Litwy grudnia 2006r.
Usługi Integracji Społecznej na rzecz uczniów Gimnazjum w Korzeniewie.
ETwinning w Szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie Magdalena Nazim Joanna Biskupska SP nr 95 w Krakowie VI B.
La Défense to nowoczesna dzielnica biurowo- wystawienniczo-mieszkalno-handlowa, w aglomeracji Paryskiej. Dzielnica ta stanowi główne centrum biznesu.
Seminarium kontaktowe w Le Mans, Francja
Od 12 sierpnia do 8 września odbywałam staż w angielskiej firmie EuroPartnership Agency, zajmującej się organizacją stażów dla uczniów i studentów z całej.
KN BLABEL Działające przy Studium Języków Obcych AGH 1.
SamoGazetkaComeniusRząd czyli… O działalności w naszej szkole.
Zespół Szkół nr 20 Nasi Absolwenci Oprac. Grażyna Mróz.
Realizacja programu rozwojowego
Wizyta studyjna w Lizbonie - projekt PL1-ESF Jakość nadzoru pedagogicznego i pracy szkoły w programie Zagraniczna Mobilność szkolnej kadry.
Kraje nadbałtyckie w ujęciu zmian pan-europejskich: krajobraz, edukacja i zatrudnienie.
NAUCZANIE DWUJĘZYCZNE
PROJEKT EDUKACYJNY KLASY II B
„Mobilny uczeń – dobry pracownik” Program „Uczenie się przez całe życie” Leonardo da Vinci Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji.
Patrycja Widełka KrDZTo1011
European Voluntary Service changes the world. What is European Voluntary Service? Wolontariat Europejski to szansa dla każdego młodego człowieka niezależnie.
PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ - PROGRAM COMENIUS Projekt „Wordcrossing” Słupia 24 II - 1 III 2014.
S TAŻ W W IELKIEJ B RYTANII. Główne cele stażu : - zdobycie doświadczenia zawodowego w kierunku technik ekonomista, - doskonalenie języka, - poznanie.
Ćwiczenia z informatyki
UCZESTNICY PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 W ROKU SZKOLNYM 2013/14 Dyrektor szkoły: p. Joanna Bieńko Koordynator programu: p. Beata Niziołek Nauczyciele:
Filologia germańska I rok II stopien 2015/2016. Informacje podstawowe Filologia germańska jest kierunkiem, w ramach którego uruchomione zostały następujące.
Uczeń jako przyszły pracownik – mój przyszły zawód w Europie Mobilność uczniów w ramach sektora Kształcenie i Szkolenia Zawodowe w programie Erasmus+ w.
eTwinning - to europejska współpraca szkół realizowana przy pomocy mediów elektronicznych. Uczniowie i nauczyciele wykorzystują Internet we współpracy.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
PROJEKT Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego WSL LIDEREM W EFEKTYWNYM KSZTAŁCENIU NAUCZYCIELI.
IX kółko języka francuskiego 6 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy; podtrzymanie zasad współpracy, motywowanie do poszerzania wiedzy.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
X kółko języka francuskiego 13 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy, dalsze budowanie relacji pedagogicznej, motywowanie do poszerzania.
XI kółko języka francuskiego 20 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy wypracowywanie zasad współpracy w grupie uczniów i między nauczycielem.
VII kółko języka francuskiego 22 kwietnia 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, zeszyt,
XIII kółko języka francuskiego 10 czerwca 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; wdrażanie do systematyczności (m.in. W prowadzeniu zeszytu),
VI kółko języka francuskiego
Istnieje mnóstwo powodów, by nauczyć się języka francuskiego
Projekt Cele projektu Miejsce i termin projektu Partner projektu.
KLASA O PROFILU JĘZYKOWYM
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
Kółko języka francuskiego 2016
Konkurs Wydawnictwa Nowa Era PROJEKT Z KLASĄ 2013 r.
Kształtowanie świadomości finansowej uczniów
Spotkanie z weterynarzem
Sprawozdanie z udziału w projekcie ERASMUS+. Nauczyciele byłego Gimnazjum nr 3, a obecnie Szkoły Podstawowej nr 5 w Malborku w ramach projektu Erasmus.
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
Istnieje mnóstwo powodów, by nauczyć się języka francuskiego
Zapis prezentacji:

XII kółko języka francuskiego 3 czerwca 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, uśmiech, współpraca z kolegami oraz z nauczycielkami); -komunikacyjny: ; przedstawić członków rodziny i opowiedzieć o sobie (gdzie mieszkam); -językowy: ; powtórzenie nazw zwierząt; rodzajników mon, ma mes; nazw członków rodziny :”Tu habites avec qui?”, poznanie nowych miejsc zamieszkania; -kulturowy: poznanie nowego zabytku Francji – Arche de la Défense; Środki ekspresji: mimika, gesty, ruch Techniki: praca z obrazkiem, imitacja W oparciu o: -H.Denisot, C.Macquart-Martin, SUPERMAX1, Hachette FLE, Warszawa 2014

Wprowadzenie do tematu „mój dom” oraz powtórzenia nazw zwierząt

Gdzie może mieszkać człowiek? (poznajemy nazwy budynków) une caravane un igloo une maison une tente un château un immeuble un palais

Układamy puzzle i powtarzamy nowe słówka

Arche de la Défense - kolejny zabytek Francji

La grand-mère Le grand-père Dzieci poznały nowych członków rodziny i miały okazję przedstawić nam „swoją babcię oraz swojego dziadka”, w rzeczywistości dużo młodszych od tych przedstawionych na obrazkach

Aby dowiedzieć się co kryje się na obrazku dzieci musiały pokolorować go odpowiednimi kolorami.

Efekt końcowy

Ćwiczymy MON i MA

KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO – 3 czerwca Prowadzenie 1 godziny : Ewelina Frąk, Ewa Supronowicz Prowadzenie 2 godziny : Marzena Konkało, Urszula Topczewska PLAN KÓŁKA (wersja skrócona) – patrz notatki poniżej.

Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki II roku Uniwersytetu w Białymstoku, specjalności: Język Francuski, z angielskim - profil tłumaczeniowy Filologia francuska opieka merytoryczna metodyk dr Barbara Głowacka UCZESTNICY: uczniowie klas IV-V-VI