/ Emigo Retail Emigo Retail Platforma zakupów i komunikacji B2B.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Struktura kanałów marketingowych. Definicje kanału dystrybucji Podejście podmiotowe Podejście funkcjonalne zbiór wzajemnie zależnych od siebie organizacji.
Advertisements

Wielokanałowość w handlu detalicznym – perspektywa detalisty i konsumenta Dr Barbara Kucharska Warszawa, Multichannel retailing – consumer’s.
1. Plan prezentacji 1.Misja firmy 2.Model biznesu i działalność firmy 3.Forma organizacyjno-prawna 4.Formy zatrudnienia 5.Analiza rynku 6.Reklama i marketing.
Modele biznesowe. Podręcznik Model biznesowy to w pewnym sensie szkic strategii, która ma zostać wdrożona w ramach struktur, procesów i systemów organizacji.
Dr Anna M. Zarzycka Katedra Biznesu Międzynarodowego A.M. Zarzycka.
„e-Gdańsk – europejska metropolia on-line” Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
„Co chcielibyście wiedzieć o Waszej firmie, ale boicie się zapytać – czy narzędzia informatyczne wpływają na wiarygodność rynkową i sukces ekonomiczny.
Obszary inteligentnych specjalizacji Wielkopolski a UEP / SC UEP.
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój Marcin Łata Dyrektor Departamentu Konkurencyjności i Innowacyjności Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju.
Innowacje i konkurencyjność łańcuchów dostaw we współczesnej gospodarce Dr hab. Grażyna Śmigielska, Prof. UEK.
„O lataniu wiemy wszystko…”.  FDS OPS Sp. z o.o. ul. Pilchowicka 9/ Warszawa NIP: REGON: KRS: Kapitał zakładowy:
Dane przedsiębiorstwa :  Zakład Krawiecki Kasia Skrzypecka  Chorzów, ul. Armii Krajowej 53  Telefon: 
Zarządzanie systemami dystrybucji
Kontakt w sprawie projektu: dr Tomasz Baran mobile: Płatności gotówkowe w polskich firmach marca 2016.
( 1 ( Miejska Karta Płatnicza dla Szczecina Wygoda i oszczędność Szczecin, Maj 2011.
Dobre praktyki oraz najczęstsze błędy popełniane przez przedsiębiorców r. Piotr Nędzewicz.
Analiza, projekt i implementacja zintegrowanego systemu zarządzania i promocji dla branży gastronomicznej Krzysztof Grabalski 5921.
Skorzystaj z doświadczeń ekspertów - jak Energetyka może wykorzystać najlepsze praktyki w budowaniu wartości klienta w sektorze telekomunikacyjnym Renata.
A.M. Zarzycka.  wartość produktu wyrażona w pieniądzu  miernik wartości (z punktu widzenia konsumenta)  instrument marketingu A.M. Zarzycka.
ROLA POT W TWORZENIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU BADAŃ KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH TERESA BUCZAK.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
Prezentacja platformy inwestycyjnej StartStartup.pl.
Wykorzystanie potencjału internetu Dr hab. Jerzy Cieślik.
PRZEDSTAWIA. ZNAK JAKOŚCI KIDZONE PREZENTACJA PROJEKTU Stawiamy na jako ść ! Promujemy najlepszych! W ramach KidZone- Strefy Szcz ęś liwych Dzieci funkcjonuje.
Oferta Orange dla NSZZ FSG w Chełmie Marcin Kolano Doradca Klienta Biznesowego Tel. Kom
Zarządzanie przez Internet. Klasyczne funkcje zarządza to: planowanie, organizowanie, decydowanie, motywowanie i kontrolowanie. Dzięki rozwojowi techniki.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
GWSH w rankingach „GWSH - Najbardziej prestiżowa Uczelnia Niepubliczna
SPRAWDZONA TECHNOLOGIA DLA EDUKACJI I ROZWOJU
Projekt finansowany z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Kampania promująca serial Disney Channel „ Do dzwonka”
Pomorski Broker Eksportowy
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ]
Struktura kanałów marketingowych
5 sposobów na sukces w e-commerce
PRAKTYKA ROZWOJU EKSPORTU
JAK DZIAŁAMY W FIRMIE? DZIAŁ HANDLOWY TELESALES
Młodszy Tester Oprogramowania
„Łączą nas efekty projektów” – wymagania programowe a doświadczenia po pierwszych naborach w Programie Interreg V-A Polska – Słowacja
1 Rachunkowość zarządcza.
Sprzedaż produktu lub usługi
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
Bądź tam, gdzie Twoi klienci
Prezentacja firmy Pretor sp. z o.o.
Warszawa, 25 październik 2017 roku
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu Komisji Europejskiej
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
dla mikroprzedsiębiorców
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Billennium Billennium Sp. z o.o. od 12 lat specjalizuje się w zwiększaniu wydajności przedsiębiorstw. W ramach oferty firmy znajdują się rozwiązania informatyczne,
Portal Publikacyjny UAM
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Marketing wewnętrzny „Nie możesz uczynić gości szczęśliwymi, mając nieszczęśliwych pracowników” /Willard Marriott/
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
Certyfikaty branżowe Odbiorcy docelowi:
PO CO FIRMIE SPRATEGIA SPRZEDAŻY?
NASZE ATUTY.
Zgłoszenia w ramach kategorii Doskonała komunikacja z klientami
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Sp.j U Karyny.
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
Centrum PISOP Jesteśmy grupą aktywnych ludzi, którzy od 15 września 2000 r. tworzą niezależne Stowarzyszenie Należymy do Ogólnopolskiej Sieci SPLOT.
GRUBA RYBA jak się robi SEO dla naprawdę dużych klientów
Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i ich kształcenie przez szkoły
Dariusz Koralewski HP Solution Architect
Pomoc Przedsiębiorcom w trudnościach
Pomysł na eksport współpraca z organizacjami międzynarodowymi
Zapis prezentacji:

/ Emigo Retail Emigo Retail Platforma zakupów i komunikacji B2B

/ Emigo Retail Emigo Retail- Agenda 1. Skąd pomysł? 2. Czym jest Emigo Retail? 3. Jakie korzyści niesie? 4. Jak działa?

/ Emigo Retail Innowacja poparta badaniami 3 w ciągu lat 48% klientów B2B >50% złoży ponad zamówień online Forrester Research 2015 CHICAGO, OCT. 29, 2014 /PRNEWSWIRE/

/ Emigo Retail Ponad 90% przedsiębiorców uważa, że kluczowe w rozwoju biznesu jest wykorzystanie nowych, cyfrowych kanałów dystrybucji w B2B. INTERNET RETAILING, B2B RESEARCH REPORT, MAY 2014 Innowacja poparta badaniami

/ Emigo Retail Dotarcie z ofertą do odbiorców wymaga dziś wykorzystania wielu kanałów (multichanneling ). INTERNET RETAILING, B2B RESEARCH REPORT, MAY 2014 Innowacja poparta badaniami

Innowacyjne narzędzie zakupów B2B, marketingu oraz komunikacji producentów z detalistami. Emigo Retail / Emigo Retail

Emigo Retail / Emigo Retail Działa na smartfonach, tabletach i komputerach personelu sklepu. Pozwala zamawiać w każdym miejscu i o każdej porze. Produkty wybrane z najlepszych ofert oraz promocji producentów i hurtowni dostępnych na rynku

/ Emigo Retail Dlaczego warto? obniżysz koszty obsługi detalistów dotrzesz do klientów spoza targetu zbudujesz spersonalizowany przekaz z informacją zwrotną (close-loop) stworzysz promocje cross i up-selling

/ Emigo Retail Dlaczego warto? dostarczysz wsparcie swoim przedstawicielom twoje portfolio, promocje oraz przekaz marketingowy dotrą bezpośrednio do detalisty dostarczysz swoim klientom wygodne narzędzie do składania zamówień (online self-care)

/ Emigo Retail Koszty dotarcia do klienta Dlaczego warto?

/ Emigo Retail Budowanie trwałych relacji, spersonalizowana oferta i profesjonalne wsparcie, to dzisiejsze potrzeby detalistów. Wygoda zamawiających skutkuje zwiększeniem lojalności pozyskanych klientów oraz wzrostem potencjału przedstawiciela na zdobywanie nowych klientów. Przedstawiciel handlowy może stawać się doradcą rozwijającym biznes swojego klienta.

Platforma integracyjna Producent - Dystrybutor Rozwiązania dla Mobilnych profesjonalistów Baza danych Medyczna Baza danych Klientów FMCG Emigo Retail to część ekosystemu Platforma zakupów i komunikacji B2B / Emigo Retail

Jak działa Emigo Retail? Emigo Retail dostawa Terminale Przedstawicieli handlowych Dystrybutorzy/Dostawcy / Emigo Retail zamówienia

/ Emigo Retail 2013 Scenariusz przyjęty w oparciu o nasze wieloletnie doświadczenie Design Thinking metodą prowadzenia projektu z udziałem niezależnych ekspertów Aplikacja uwzględniająca wyniki badań wdrożona u wybranych Klientów. Pilotaż 2014 Prototyp dostarczony Klientom, badanie reakcji, zebrane uwagi. Badanie Klientów 2015 Emigo Retail oferowany na szerokim rynku w finalnej wersji 1.0. Praca Aplikacja Internetowa Model Innowacja poparta badaniami

Gotowa infrastruktura oraz doświadczenie w integrowaniu systemów IT / Emigo Retail łączników z systemami ERP 70 zintegrowanych hurtowni /dystrybutorów 350 podłączonych magazynów C CDN FPP CDN Optima CDN XL COMHARD Digitland eHurtownia / Infinite ELSE Enova ERGO ERP Harmon EZIS FERRODO FTP PLUS 2013 Gepsys HARDSOFT Hermes SQL HR Hurt Hurt 2000 HURT 7 firmy TAX HURTEX HURTOWNIA HURT-SKLEP-FAKTURA IKS Infinite Insignum Sprzedaż Hurtowa - iHurt JD Edwards Kamsoft Konar Kot Lider Sim MAGFA GMG Magres MagresNET ODL Polka SQL Optima PC Biznes Prestiż PC Guard PM System Polsoft PS 2000 Bumag RaksSQL Rayo RC SOFT Safo SAP Scan2002 INFOSTAR SM Boss Plus 5.70 Small Business SOCO Subiekt GT Symfonia Handel TEMA Trisoft VIP200 WF MAG Xemi

Kontakt Masz pytania? Zadzwoń lub napisz do nas. Napisz na adres: Zadzwoń: tel tel Odwiedź nas: Sagra Technology Sp. z o.o. ul. Cyfrowa Szczecin / Emigo Retail