MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak korzystać ze wszystkich elementów obudowy dydaktycznej, żeby jak najefektywniej wdrożyć w klasie innowacyjny program nauczania do edukacji wczesnoszkolnej.
Advertisements

Czy umiesz się uczyć? Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
„Pewnie i bez lęku do egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe w letniej sesji 2006 r."
Ekonometria WYKŁAD 10 Piotr Ciżkowicz Katedra Międzynarodowych Studiów Porównawczych.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III utrwalenie wiadomości o częściach mowy 1 godz. lekcyjna.
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Organizacja dydaktyki w oparciu o modułowe programy kształcenia dr inż. Franciszek Pawlak.
Zastosowanie multimediów w edukacji z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy Centralny Instytut Ochrony Pracy Państwowy Instytut Badawczy dr inż. Małgorzata.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I litery i sylaby 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I bezpieczeństwo na drogach 1 godz. lekcyjna.
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
ZASTOSOWANIE FUNKCJI WYKŁADNICZEJ I LOGARYTMICZNEJ DO OPISU RUCHU DRGAJĄCEGO Agnieszka Wlocka Agnieszka Szota.
Tel Nasza szkoła zapewnia: wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną dbającą o rozwój uczniów, dobrze wyposażoną pracownię.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
 W pierwszym etapie gry, Adam uzyska ł 215 punktów, w drugim o 168 punktów wi ę cej, a w trzecim o 97 punktów wi ę cej ni ż w drugim. Mistrzem zostaje,
Badanie potrzeb nauczycieli Monika Czajkowska Marcin Karpiński Warszawa, 30 września 2015 r.
Rozwiązywanie zadań tekstowych za pomocą równań, nierówności i układów równań Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
Ul. Lermontowa Łódź
GRY PLANSZOWE W EDUKACJI MATEMETYCZNEJ Arkadiusz Mroczyk.
Idealna szkoła z TIK 1.Tablety zamiast podręczników 2.Tablice interaktywne 3.Sprawnie działające komputery 4.Tablety dla każdego ucznia w każdej sali lekcyjnej.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa I liczymy do 8 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa II ortograficzny miszmasz 1 godz. lekcyjna.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Projekt edukacyjny „Szkoła z klasą 2.0” „Angielski wokół nas” Wyszukano dont-cry/
KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO 2015/ Rozpoczęcie roku szkolnego Egzamin próbny klasy Vdwa razy w roku 3. Egzamin próbny klasy VIraz w miesiącu.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym „Przekonujemy się.
D EBATA SZKOLNA KODEKS 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
Egzamin gimnazjalny 2016 Gimnazjum im. J.B.Solfy w Trzebielu.
Kodeks 2.0. Szkoła Podstawowa nr 52 im. Marii Dąbrowskiej w Krakowie.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa III wiosna 2 godz. lekcyjne.
Na podstawie ogólnopolskiego projektu Polskiego Związku Szachowego „Edukacja przez szachy w szkole” realizator - Dolnośląski Związek Szachowy
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
Prezentacja dobrych praktyk w zakresie programowania w ramach zajęć komputerowych i informatyki Gimnazjum.
Zadania tekstowe z wykorzystaniem twierdzenia Pitagorasa Opracowanie: Beata Szabat.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Rozwiązywanie zadań tekstowych przy pomocy układów równań. Opracowanie: Beata Szabat.
Zajęcia matematyczno - przyrodnicze W Przedszkolu Miejskim nr 4 w Lubinie Prowadząca: Katarzyna Zielińska.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I rzeczowniki 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa II odejmowanie 1 godz. lekcyjna.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 w Żaganiu
Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
Toruńskie Technikum Informatyczne
„Programowanie to nasza przyszłość”
Projekt „Lekki tornister”
Ucz i ucz się z TIK!.
E-learning w rozwijaniu kompetencji matematycznych
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Filmowa podróż do Krainy Edukacji
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
INFORMACJE DLA RODZICÓW ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
Egzamin ósmoklasisty 2019.
Klasa humanistyczna z elementami edukacji teatralnej
Zapis prezentacji:

MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ

Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa III zadania matematyczne 1 godz. lekcyjna

SPIS TREŚCI CELE ŚRODKI DYDAKTYCZNE METODY I FORMY PRACY PRZEBIEG ZAJĘĆ

CELE Ogólne Szczegółowe rozwijanie wiedzy w zakresie rozwiązywania zadań tekstowych; kształcenie umiejętności pracy z multimediami; rozwijanie kreatywności. Uczeń: potrafi wykonać zadania matematyczne; myśli logicznie; wykazuje się kreatywnością.

Kształcenie umiejętności rozwiązywania zadań matematycznych ZAGADNIENIA Kształcenie umiejętności rozwiązywania zadań matematycznych

METODY I FORMY PRACY ŚRODKI DYDAKTYCZNE Metody i formy pracy burza mózgów; pogadanka praca w grupach gry interaktywne praca z komputerem komputer przeglądarka internetowa

PRZEBIEG ZAJĘĆ Powitanie z uczniami. Wprowadzenie do tematu: Nauczyciel mówi uczniom, że na kolejnych slajdach będą przedstawione zadania matematyczne. Ich zadaniem jest rozwiązać je. Ćwiczenia praktyczne. Kształcenie umiejętności rozwiązywania zadań matematycznych z zastosowaniem multimediów. Podsumowanie zajęć i zakończenie lekcji.

ZADANIE Filip z tatą poszli na grzyby. Chłopiec znalazł 18 grzybów, a jego tata o 12 więcej. Ile grzybów znaleźli Filip i tata razem?

ZADANIE Rodzina Ali ma łącznie 6 m i 20 cm. Ile wysokości ma mama Ali, jeżeli… TATA 1 m 83 cm MAMA ? MARCIN 124 cm ALA 1 m 35 cm

ZADANIE Ile wzrostu ma Tomek, jeśli jest niższy od Jasia o 12 cm, a Jaś jest wyższy od Oli o 7 cm. OLA 1 m 38 cm JAŚ ? TOMEK

ZADANIE Przyjrzyj się ilustracji i powiedz ile waży Zosia, jeżeli wiadomo, że Jola jest cięższa od Zosi o 3 kilogramy i o 4 kg lżejsza niż Ania. ZOSIA ? ANIA 36 kg JOLA