DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak Zrobić Skuteczną Prezentację!!
Advertisements

Konferencja , 14 grudnia 2006, Warszawa
Misja i cele strategiczne PIFS oraz wytyczne w zakresie podstawowych dylematów strategicznych
PRODUKT TURYSTYCZNY: zaprogramowany na sukces
Rola samorządów w budowaniu współpracy lokalnej Jolanta Zientek-Varga Łochów, 9 grudnia 2009 r.
Przedmiot: Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
PODMIOTY UCZESTNICZĄCE W ZARZĄDZANIU PRODUKTEM ORT
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Sklepy internetowe.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Czy Digital Signage to interesujący kanał dla marketerów?
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Spółdzielczość w ujęciu ekonomicznym. SILNE STRONY -1 Wysoka jakość z elementami dziedzictwa narodowego Cena adekwatna do jakości Wyroby unikatowe Wyroby.
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Siedziba TelexFREE w Stanach Zjednoczonych 225 Cedar Hill ST Suite 200 Marlborough, MA Informacje o firmieTELEXFREE? Siedziba TelexFREE w Brazylii.
Współpraca – Promotor Współpraca PROMOTOR i DORADCA Kancelarii Doradztwa Finansowego Pomagamy w trudnych sytuacjach życiowych.
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
Agencja ProMark Akcje promocyjne w punkcie sprzedaży.
Kierunki promocji ZHP Adam Piwek Do kogo - jaki przekaz?
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
1 Ludzie lepiej wykształceni stawiają na jakość, oryginalność i markę Dla ludzi najlepiej wykształconych wysoka jakość towaru jest ważniejsza niż jego.
Technik Obsługi Turystycznej
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Zarządzanie Przedsiębiorstwem Turystycznym
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Strategie promocji.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
PRODUKT.
Wspieramy Mieszkaniczników czyli Właścicieli nieruchomości na wynajem.
Zapraszamy do biura podróży Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
PODSTAWOWE INFORMACJE Grupa World of TUI poprzez spółki własne i zależne zajmuje pozycję lidera na większości turystycznych rynków europejskich (Polska,
Innowacyjna platforma pomagająca zaplanować podróż i umożliwiająca porównywanie cen usług turystycznych.
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
Targowiska kiedyś i dziś
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
„LUDZIE DLA TURYSTYKI” – ROZWÓJ MAZOWIECKICH KADR NA RZECZ ROZWOJU GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ W REGIONIE Warszawa, 5 października 2015.
Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych II stopień.
Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych I stopień.
Sylwia Badowska Sopot 23/03/2011 Klaster jako narzędzie rozwoju branży w regionie.
WPROWADZENIE DO ZAJĘĆ SCHEMAT ĆWICZEŃ I METODYKA Marketing Usług Finansowych.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
PROJEKT „MOBILNY URZĄD” WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
Przedsiębiorstwo „Xero-as” prowadzi działalność produkcyjno – usługową. W naszej ofercie można znaleźć:  nadruki na wszelkie powierzchnie płaskie (koszulki,
Ewa Dziedzic Katedra Turystyki SGH Potrzeby i luki informacyjne u podmiotów zarządzających turystyką.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
VI Liceum Ogólnokształcące im. J. J. Śniadeckich Bydgoszcz
hm – hand made UPOMINKI to firma zajmująca się produkowaniem i sprzedażą szeroko pojętymi ręcznie robionymi upominkami okolicznościowymi. Znajdziesz u.
Działania informacyjno – promocyjne w Programie Wiedza Edukacja Rozwój Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia Warszawa,
Nazwa, logo i motto firmy
Smart art Nazwa firmy Zespół Szkół Nr 3 im. M. Skłodowskiej-Curie w Wiskitkach.
SEGMENTACJA RYNKU.
Five O’clock Miniprzedsiębiorstwo działające na terenie III LO im. św. Jana Kantego w Poznaniu.
Jak Zrobić Skuteczną Prezentację!!
Znaczenie marketingu w ekonomii społecznej oraz nadawanie znaku jakości produktom i usługom w obszarze ekonomii społecznej WARSZAWA / czerwiec 2015.
City Tax – przykłady rozwiązań
Marketing w Firmie.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Zapis prezentacji:

DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna

KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ Komercyjnie wtedy, kiedy zarabiamy pieniądze. Czyli kiedy sprzedajemy nasze usługi i produkty. Ale gwarantujemy je naszą marką. Pakujemy je w nasze opakowanie, potwierdzamy jakość.

KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ Co sprzedajemy? Pakiety – karta turystyczna Wydawnictwa Szkolenia Pamiątki

PO CO SPRZEDAJEMY? Dla pieniędzy… Ale i dla: Dla promocji - generator nowych narzędzi, Dla integracji branży, Dla rozwinięcia punktów IT - Mamy już zespoły ds. obługi klienta, korzystajmy z nich, Dla wizerunku.

NOWE NARZĘDZIA PROMOCJI OFERTY 1. Warto, bo dokładniej analizujemy oferty z ceną. 2. Informację turystyczną możemy sprzedać ekstra za pomocą: - wyprzedaży posezonowej, - promocji, - kuponów rabatowych, - zakupów grupowych, - bonusów do innych usług, np. noclegów, - pakiet sponsorem.

POBUDZANIE RYNKU Formy inspiracja dla branży. My pobudzamy rynek i sprzedajemy dobry jakościowo produkt. Z naszą pieczątką. Docelowo – niech to robi branża: biura podróży, hotele. Niech oni zarabiają. My stymulujemy sprzedaż niektórych usług być może także po to, by kiedyś się wycofać i zrobić miejsce dla branży.

TO NIE SPRZEDAŻ NAJWAŻNIEJSZA Sprzedaż wtórna do działań promocyjnych. My chcemy informować i promować! Zarabiamy - to dobrze. Nie zarabiamy - traktujmy to jako kolejny stopień rozbudowy promocji turystycznej.

DZIĘKI !!! Jan Mazurczak, T: