Pieniny (24.05.2011r.) 24 maja uczniowie klas trzecich (oraz kilka zbłąkanych egzemplarzy z klasy pierwszej i jeden z drugiej) wzięli udział w edukacyjnej.

Dnia roku 9 wybranych uczniów klasy 3AB TZ pod opieką Pani Sylwii Samson wyjechało na praktykę do Niemiec, aby reprezentować szkołę oraz ojczyznę.

Sylwester to… …wigilia Nowego Roku, noc z 31 grudnia na 1 stycznia (imieniny Sylwestra). W Kościele katolickim, jako wspomnienie liturgiczne papieża Sylwestra.
Kronika wymiany uczniowskiej Pobyt grupy uczniów niemieckich w Krakowie
Miasteczko na Dzikim Zachodzie Małe miasteczko na Dzikim Zachodzie było ciągle nękane przez bandę Joego Rewolwerowca, który najczęściej napadał na miejscowy.
  TURYSTYKA GÓRSKA  WYCIECZKI AUTOKAROWE 1 DNIOWE  WYCIECZKA AUTOKAROWA 5 DNIOWA  WYCIECZKI SPECJALISTYCZNE PO WROCŁAWIU  DWUDNIOWY „RODZINNY RAJD.
Nasze Nadleśnictwo - Nadleśnictwo Radziwiłłów. Gdzie się znajduje? Pozostałości dawnych rozległych puszcz: Bolimowskiej, Korabiewskiej i Jaktorowskiej,
W Wielkiej Brytanii.  Wielkanoc w Wielkiej Brytanii sięga swoim początkiem czasów przed nastaniem chrześcijaństwa, a swoją nazwę (Easter) zawdzięcza.
W tym etapie gry, byliśmy w Muzeum W Gliwicach na Oddziale Odlewnictwa Artystycznego.
TAJEMNICE DRZEW Szkoła z klasą 2.0. Realizację programu rozpoczęliśmy od wyjaśnienia pojęcia TIK TIK czyli technologie informacyjno- - komunikacyjne to.
Excel 2007 dla średniozaawansowanych zajęcia z dnia
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 W RYBNIKU HISTORIA NASZEJ SZKOŁY… Pod koniec 1905 roku zamysłowskie dzieci doczekały się wreszcie własnej szkoły podstawowej.
PARK OJCOWSKI OLA MICHALSKA I WERONIKA PABICH IVc OJCOWSKI PARK NARODOWY OLA MICHALSKA I WERONIKA PABICH IVc.
KLASA 1B Gimnazjum nr 54. NASZE ŚREDNIE W tym trymestrze paskowe średnie uzyskali: Dawid Papazjan Katarzyna Zrobek Alicja Seliga Jagoda Borek Leonard.
RUDNIKI MOJA WIEŚ JAKUB DZIAMSKI. Rudniki są położone w Wielkopolsce w gminie Opalenica, powiat nowotomyski. Rudniki zamieszkuje ok. 640 mieszkańców.
Wycieczka klasy II TB/TD Trzeciego października klasa II TB/TD odbyła wycieczkę do Muzeum Budownictwa Ludowego w Sanoku pod opieką wychowawczyni Moniki.
Poczta elektroniczna – e- mail Gmail zakładanie konta. Wysyłanie wiadomości.
K RONIKA WYMIANY JĘZYKOWEJ Pobyt grupy polskich uczniów w Norymberdze
Jak Max i Tutu granic Europy szukali Część pierwsza, czyli wszystko zaczęło się we Wrocławiu na Placu Strzeleckim Opr. Anna Grabowska.
W okresie od kwietnia 2009 roku będziemy mieli okazje gościć reprezentację uczniów i nauczycieli gimnazjum z Mericourt. W ramach wymiany również.
Nadleśnictwo Tomaszów jest najbardziej wysuniętym na południowy wschód nadleśnictwem Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Lublinie. Gospodaruje na.
STUDENCKIE KOŁO HONOROWYCH DAWCÓW KRWI I POTENCJALNYCH DAWCÓW SZPIKU AKCJE ODDAWANIA KRWI I REJESTRACJI POTENCJALNYCH DAWCÓW SZPIKU.
Historia to świadek czasu, światło prawdy, życie pamięci, nauczycielka życia, zwiastunka przyszłości...
MOTYWACJA. Słowo motywacja składa się z dwóch części: Motyw i Akcja. Aby podjąć działanie (akcję), trzeba mieć do tego odpowiednie motywy. Łaciński źródłosłów.
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax (42)
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax. (42)
o Goszczanów, o Warta, o Błaszki, o Wróblew, o Sieradz, o Brąszewice, o Brzeźnio, o Burzenin, o Klonowa, o Złoczew, o Lututów, o Ostrówek, o Konopnica.
Zapraszamy na naszą stronę. Zależy nam na kontakcie z Wami. Czytajcie, komentujcie i dyskutujcie na forum. Nic o Was bez Was Zapraszamy na naszą stronę.
GIMNAZJUM NR 11 w ZSO nr 4 im. Ireny Sendlerowej Łódź, ul. Stawowa 28 Telefony: strona internetowa.
Porównywarki cen leków w Polsce i na świecie. Porównywarki w Polsce.
Kliknij, aby dodać tekst Clive Staples Lewis Podróż „Wędrowca do Świtu” - trzeci tom z cyklu Opowieści z Narnii Magdalena Adamczak Kl. VIc.
CZY WARTO CZYTAĆ ? KSIĄŻKI NIE SĄ KARĄ ! Dorośli czasem próbują zmuszać Cię do czytania. „Jak przeczytasz, to będziesz mógł pograć na komputerze” A Ty.
Historia Znaleziska archeologiczne wskazują, że jedwab wytwarzano już w starożytnych Chinach od roku około 2700 lat p.n.e.Chinach Chińskie.
Klasa If na wycieczce. Ogólny harmonogram wycieczki  Dnia 9 maja 2016 roku klasa 1f pod opieką Pani Katarzyny Haberny, Pana Marcina Gmyrka i Pana przewodnika.
Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Woli Gimnazjum i co dalej?
Prezentacja komputerowa „Skazani za Ojczyznę” Przygotowana przez: Natalię Złotorzyńską Urszulę Siergiej.
Władca pierścieni. J.R.R.Tolkien John Ronald Reuel Tolkien był naukowcem i poetą. Urodził się w 1892 r. w Bloemfontain w Afryce Południowej ale mimo to.
Wycieczka po Wyżynie Krakowsko- Częstochowskiej Klasy V a i V b.
ślubowanie klas pierwszych wrzesień 2013 jeszcze niedawno sami żegnaliśmy ubiegłorocznych maturzystów…
Spis treści: 1. Strona główna Strona główna 2. Spis treści Spis treści 3. Położenie Położenie 4. Szkoła Podstawowa Szkoła Podstawowa 5. Plac Zabaw Plac.
Ul. Napoleońska 7/ Łódź tel./fax tel
Czy umiesz się uczyć? Relacja z konferencji Profesora Tony’ego Buzana.
Op racowanie Bernarda Kowalska Spotkanie z pszczelarzem.
CZYSTA MAŁOPOLSKA FOLDER INFORMACYJNY 2015/2016 „CZYSTA MAŁOPOLSKA, TO PIĘKNA MOJA POLSKA” Nazwa szkoły- SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO.
Alfabety dla niewidomych:
Dzie ń Ż onkila Hospicjum Ś w. Łazarza w Krakowie 4 maja.
Numer 1 (mamy nadziej ę, ż e nie ostatni). podpowiedź (na następnych stronach)
Itaka. Itaka– wyspa na Morzu Jońskim, która znajduje się na zachód od wybrzeży Peloponezu (Grecji), wchodzi w skład archipelagu Wysp Jońskich, Ojczyzna.
BURZA MÓZGÓW  Pierwszym etapem w pracy nad filmem były długie godziny rozmyślań nad doświadczeniem, które by nas naprawdę zaciekawiło i spełniało wymogi.
Przez długi czas ludzie porozumiewali się wyłącznie bezpośrednio-oko w oko, twarzą w twarz. Gdy nadeszła era listów, początkowo dostarczał je posłaniec,
{ NADLEŚNICTWO OSTRÓW MAZOWIECKA –WCZORAJ, DZIŚ I JUTRO…
Nasza ojczyzna - wycieczka Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W świeżym powietrzu dominują jony ujemne, które mają pozytywny wpływ na jakość snu, są też zastrzykiem energii.
Łukasz Socha KL1cT – Rejestracja uczniów  Ja i mój kompan Mateusz Z. zarejestrowaliśmy się o godz w II Liceum Ogólnokształcącym w Świdnicy.
Projekt „Lekki tornister”
Propozycje aktywnych (ciekawych) wycieczek w Tatry Polskie.
Zielona Szkoła – Ochotnica Dolna
Wycieczka do Zakopanego
FOTOREPORTAŻ Z WYCIECZKI DO KSIĄŻNICY
CHINY czyli najbardziej zaludniony kraj świata
Wrażenia Autor: Czarek Lipka
GRECJA KWIECIEŃ-MAJ 2018.
WYCIECZKA PO WARSZAWSKEJ PRADZE

Pieniny ( r.)

24 maja uczniowie klas trzecich (oraz kilka zbłąkanych egzemplarzy z klasy pierwszej i jeden z drugiej) wzięli udział w edukacyjnej wycieczce w Pieniny. Pierwszym punktem naszej trasy była wystawa przyrodnicza i muzeum w Pienińskim Parku Narodowym.

Następnie obejrzeliśmy bardzo interesujący film przyrodniczy o Niepylaku Apollo.

Czorsztyn Później zwiedziliśmy ruiny czorsztyńskiego zamku. Nasza koleżanka Karolina Chlipała ledwo uszła z życiem, kiedy to kat rezydent chciał jej uciąć głowę. Niedoszła egzekucja miała być karą za próbę rzucenia butelką w oprawcę w celu sprawdzenia autentyczności postaci.

Przepłynęliśmy statkiem „Harnaś” Jezioro Czorsztyńskie, niestety rejs trwał bardzo krótko.

Niedzica Następnym punktem wycieczki był zamek w Niedzicy. Pani przewodnik oprowadzała nas po budynku, dzieląc się wszystkimi sekretami i różnymi opowieściami dotyczącymi tego miejsca.

Najbardziej zainteresowała nas legenda o Białej Damie, duchu nawiedzającym niedzicki zamek.

Później przyszedł czas na spacer po zaporze, który wielu uczniów uwieczniło na fotografii.

Gorczański Park Narodowy( r.)

W Dniu Dziecka uczniowie naszego gimnazjum wzięli udział w wycieczce do Gorczańskiego Parku Narodowego, do Liberatora, samolotu, który rozbił się w czasie drugiej wojny światowej. Podzielono nas na dwie grupy- pierwszą, w skład której wchodzili uczniowie klas I i II oraz drugą, którą tworzyli trzecioklasiści.

P anie przewodniczki narzuciły bardzo szybkie tempo, ale na nasze nieszczęście nie udało się nam uciec przed burzą.

Na czas załamania pogody schroniliśmy się wszyscy w szałasie, gdzie już nie padało. W czasie tej krótkiej chwili postoju rozpoczęła się masowa konsumpcja.

Po burzy pomaszerowaliśmy na dół, gdzie już czekali na nas panowie kierowcy.

Zakopane( r.)

DZIEŃ PIERWSZY Pierwszego dnia wycieczki tj. 6 czerwca (poniedziałek) ok. godziny dziewiątej dojechaliśmy do Zakopanego. Ruszyliśmy w stronę Doliny Kościeliskiej, po drodze zajrzeliśmy do Jaskini Mroźnej i Smoczej Jamy, gdzie trzeba było wykazać się dużą sprawnością fizyczną i odwagą. Pogoda niezbyt nam dopisała, jak widać na zdjęciu obok peleryny były niezbędne.

Odpoczęliśmy w schronisku na Ornaku, a w drodze powrotnej weszliśmy do Jaskini Mylnej, która okazała się prawdziwą szkołą przetrwania.

Prawie jak prawdziwi taternicy

Dzień drugi Drugi dzień był bardzo męczący, gdyż po nieprzespanej nocy czekał nas ośmiogodzinny marsz. Ale trasa była piękna - z Kir przez Boczań do Hali Gąsienicowej i Czarnego Stawu Gąsienicowego. Wracaliśmy Doliną Jaworzynki, obejrzeliśmy też Wielką Krokiew.

Nad Czarnym Stawem Gąsienicowym

Dzień trzeci Oto nadszedł ostatni dzień naszej tułaczki. Kolejna nie do końca przespana noc i kolejny męczący dzień. Zmierzyliśmy się z wielką ulewą na Kasprowym Wierchu, na który dotarliśmy kolejką liniową. Następnie udaliśmy się do Muzeum Tatrzańskiego (w przerwie mała chwila wytchnienia- Krupówki!). Później udaliśmy się na stację PKL i wyjechaliśmy na Gubałówkę, gdzie bardzo się nam podobało.

Pogoda nas nie rozpieszczała

Ostatnie chwile w Zakopanem Wreszcie nadeszła chyba najbardziej oczekiwana część wycieczki- zakopiański aquapark. Gdy tylko znaleźliśmy się na basenie wszystkim od razu wróciła energia. Chętnie korzystaliśmy ze zjeżdżalni, nurkowaliśmy w wodzie i relaksowaliśmy się w jacuzzi. Około godziny 19:30 byliśmy już w domach (duża w tym zasługa pana kierowcy, który jechał naprawdę szybko).

KONIEC! WYKONAWCY: KAROLINA CHLIPAŁA, ADRIANA JAMIŃSKA, MARTA MŁYNARCZYK SUPERMENKI