MODUŁ 1 TEMAT 1 POZIOM 1 Rozumienie innych. W tym temacie Uczestnicy: Będą umieli zdefiniować pojęcie rozumienie innych Dowiedzą się, w jaki sposób rozumienie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W tej prezentacji dowiecie się dlaczego i w jaki sposób papierosy, alkohol oraz narkotyki szkodzą zdrowiu i jak to zwalczać. Postaram się odpowiedzieć.
Advertisements

1 Mój sposób na efektywną naukę Opracowała: Agnieszka Terebus studentka V roku Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunkach: Pedagogika Zdolności.
2012 Przedsiębiorczość kobiet w Polsce Wyniki projektu badawczego PARP Paulina Zadura-Lichota Dyrektor Departamentu Rozwoju Przedsiębiorczości i Innowacyjności.
Zarządzanie Zmianą Sesja 3 Radzenie sobie z ludzkimi aspektami zmiany: opór.
Dwa typy komunikacji słownej i ich oddziaływanie na dzieci. Blokady komunikacji interpersonalnej. Czynniki ułatwij ą ce komunikacj ę.
BEZPOŚREDNIEGO PRZYGOTOWANIA DO SAKRAMENTU MAŁŻEŃSTWA Minimum programowe.
Rodzaje upraw pomidorów: Hodowanie pomidorów w szklarniach Hodowanie pomidorów w gruncie Hodowanie pomidorów w doniczkach Hodowanie pomidorów,,do góry.
GRUPY I ZESPOŁY © dr E.Kuczmera-Ludwiczyńska, mgr D.Ludwiczyński.
Pionierka ogół umiejętności związanych z budowaniem przez harcerzy.
Moduł 5 Temat 1 Poziom 2 Dzielenie się pomysłami.
Agresja i przemoc w środowisku szkolnym -metody postępowania w sytuacjach trudnych.
Jak zapobiegać przemocy domowej wobec dzieci i młodzieży. Iwona Czerwoniuk psychoterapeuta BSFT (Terapia Krótkoterminowa Skoncentrowana na Rozwiązaniu)
Listopadowa mapa pogody Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZNAM SWOJE PRAWA !!. Po raz pierwszy w historii prawa dziecka zostały zapisane w Konwencji Genewskiej w 1924r. Pierwszy pełny zbiór praw dziecka ukazał.
“Wszystko, co uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili.” (Mt 25,40) Słowo Życia Kwiecień 2016.
Usługi socjalne dla osób starszych w Helsinkach Päivi Riikonen Satu Vihersaari-Virtanen
Czyli Jędrki, Emki i Zuźki. Każdy człowiek ma w sobie wielkie możliwości, musi je tylko odkryć !
KOMUNIKOWANIE W PROCESIE WSPIERANIA ROZWOJU SZKOŁY Jarosław Kordziński NA.
Wypadkowa sił.. Bardzo często się zdarza, że na ciało działa kilka sił. Okazuje się, że można działanie tych sił zastąpić jedną, o odpowiedniej wartości.
ZAPROSZENIE DO PRZYGODY 2. tura tutoringu dla Liderek i Liderów Pracowni Orange.
Wspólne emocje zmieniamy na trwałe relacje.. Pracownik/ Partner Pracuje Dobrze/Idealnie UmieChceMoże Aspekty umysłowe Aspekty fizyczne Motywacja Pensje.
MODUŁ 4 TEMAT 1 POZIOM 2 Radzenie sobie ze stresem.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Jak sobie z nim radzić ?.
Zapraszamy na naszą stronę. Zależy nam na kontakcie z Wami. Czytajcie, komentujcie i dyskutujcie na forum. Nic o Was bez Was Zapraszamy na naszą stronę.
RODZINA CYWILIZACJĄ MIŁOŚCI Wioleta Stypuła. J AN P AWEŁ II W „L IŚCIE DO R ODZIN ” (1994) PISZE : „ R odzina jest to naprzód dobro bycia razem: bycie.
MODUŁ 3 TEMAT 3 POZIOM 1 Zarządzani e czasem. CZY TO JUŻ CZAS PANIKOWAĆ…? Jesteś liderem pierwszej misji na Marsa! Jesteś bliski/a zakończenia pierwszego.
Zarządzanie zmianą Sesja 4 Skuteczne współdziałanie w ramach organizacji.
„Książki nie mają właściwości róż, dlatego nie szukajmy wciąż najświeższych”
 Jak zapanować nad ludzkimi uczuciami?.  To powodowana strachem reakcja emocjonalna, która pojawia się, gdy zablokowane jest jakieś dążenie i następuje.
Przygotowała Dominika Karpińska - psycholog. Nie każdy ból dorastania jest depresją, ale też nie każdy można zbyć wzruszeniem ramion i stwierdzeniem;
MODUŁ 4 TEMAT 2 POZIOM 2 Reagowanie na zmianę. CELE SZKOLENIA: Poznasz różnicę pomiędzy nastawieniem, gdy jesteś „w” lub „poza pudełkiem”, Zrozumiesz,
Po pierwsze: Bądź odważny! Weź los w swoje ręce, w końcu do odważnych świat należy. Niech Twoja odwaga nie oznacza jednak podejmowania ryzyka bez analizy.
Klasa 2d. RASIZM – przeświadczenie o wrodzonej wyższości określonej rasy ludzkiej. ( ŹRÓDŁO : Podręcznik – „Dziś i jutro 1”, rozdział – „Naród i społeczeństwo”,
„Oparcie społeczne dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Nysa” projekt realizowany w ramach programu Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
Podstawy przedsiębiorczości wg podręcznika „Z ekonomią na ty” Lekcja 6 – Młody człowiek myśli o przyszłości – wykształcenie, oferta edukacyjna, zawód,
Domowi pomocnicy Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
Komunikatory Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach - Janowie.
Andrzej Feterowski Dyrektor Wydziału Informatyki Urząd Miasta Szczecin BEZPIECZNI RAZEM, czyli zachodniopomorski portal o bezpieczeństwie.
NIE BÓJMY SIĘ INTEGRACJI! W dzisiejszych czasach widać jak pod mikroskopem ile jest jeszcze uprzedzeń i nietolerancji w stosunku do osób niepełnosprawnych.
Świat mówi o Bogu. CELE : Na dzisiejszych zajęciach: dowiesz się czy o istnieniu Boga można mieć pewną wiedzę czy też mamy w Niego tylko wierzyć.
Kim jesteśmy i co robimy … Polska Izba Żywności Ekologicznej to grupa przedsiębiorców będąca przedstawicielem branży żywności ekologicznej. Naszą misją.
 Dorota Suwalska-Barancewicz, Alicja Malina IP UKW.
Rodzinne spotkanie Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
JAK ROZWIJAĆ TWÓRCZE MYŚLENIE U UCZNIÓW? Szkoła Podstawowa, a Gimnazjum – Twórcze myślenie na lekcjach matematyki. Moje własne przemyślenia i spostrzeżenia.
Nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej.  Proces zindywidualizowanej edukacji, nakierowany na integralny – obejmujący wiedzę, umiejętności i postawy – rozwój.
Program „Sen Żyrafy” w pracy z dziećmi w szkole podstawowej
Hiszpania - Gran Canaria – Taurito r.
Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
„…z drzewa poznania dobra i zła nie wolno ci jeść” (Księga Rodzaju 2,17)
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
O ochronie danych osobowych
GDZIE JESTEŚMY? DOKĄD ZMIERZAMY?
JUSTYNA ŚLIWIŃSKA-SROKA
PREZENTACJA DLA KLASY 1 SP DO LEKCJI 4
Według światowej organizacji zdrowia WHO zdrowie to nie jedynie brak choroby, ale dobrostan psychiczny, fizyczny i społeczny oraz adaptacja.
Jeżeli masz dach nad głową, łóżko do spania, ubranie i jedzenie w lodówce… …to jesteś bogatszy niż 75 % ludzi na świecie.
Moje szczęście.
GDY GNIAZDO OPUSTOSZEJE...
kilka powodów dlaczego warto uczyĆ się matematyki
Poradnik Jak zredukować stres...
A ty dla kogo żyjesz? Dla kogo są Twoje kroki i zmagania każdego dnia?
Jeśli miałbyś umrzeć przede pierwszy...
SZANSA 2012 CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA
Jeśli miałbyś umrzeć przede pierwszy...
Pozytywne myślenie.
o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz:
Wpływ czytania na rozwój dzieci i młodzieży
Zapis prezentacji:

MODUŁ 1 TEMAT 1 POZIOM 1 Rozumienie innych

W tym temacie Uczestnicy: Będą umieli zdefiniować pojęcie rozumienie innych Dowiedzą się, w jaki sposób rozumienie innych pomaga budować lepsze relacje w różnych sytuacjach, zarówno rodzinnych, jak i w szkole czy w miejscu pracy Poszukają okazji do zastosowania zdobytej wiedzy o rozumieniu innych we własnym życiu.

Co to jest rozumienie innych? Rozumienie innych to: Myślenie o innych Uważne słuchanie i reagowanie na potrzeby innych Okazywanie zrozumienia dla uczuć innych Bycie przyjaźnie nastawionym do innych Okazywanie innym szacunku Zdolność współdzielenia uczuć innych

Dlaczego rozumienie innych jest ważne? Rozumienie innych jest ważne, ponieważ: Możemy zrozumieć uczucia i potrzeby innych Pomaga stać się częścią społeczeństwa i odnieść sukces zawodowy Pomaga stworzyć i podtrzymać zdrowe, codzienne relacje z rodziną i przyjaciółmi Możemy wspólnie rozwiązywać problemy Możemy sobie ufać Jesteśmy szczęśliwsi Możemy osiągać więcej

ILE ROZUMIENIA INNYCH OKAZUJĘ NA CO DZIEŃ? A jak oceniłby Cię ktoś inny? Nigdy (0)Czasem(1)Często (2)Zawsze (3) Myślę o innych Słucham uważnie, zamiast cały czas mówić Staram się zrozumieć, jak inni ludzie się czują Jestem przyjaźnie nastawiony do innych Odpowiadając okazuję innym szacunek

PODSUMOWANIE I REFLEKSJA Myśl o innych Słuchaj uważnie i reaguj na potrzeby innych Słuchaj zarówno umysłem, jak i sercem Staraj się zrozumieć, jak inni ludzie się czują Stwarzaj przyjazną atmosferę do rozmów Bądź przyjaźnie nastawiony do innych Odpowiadając, okazuj innym szacunek

CO ZACZNIESZ ROBIĆ INACZEJ?