MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Autor pakietu Alicja Kwaśny Szkoła Podstawowa w Okonku 2006 rok
Advertisements

TRZYDNIOWA WYCIECZKA KLASOWA Kraków, Wadowice, Wieliczka
Architektura renesansu w Polsce
Kraków miasto polskich królów
Prezentacja Szkoły Podstawowej nr 17 w Katowicach
ZIELONA SZKOŁA CZERWCA 2009 WIELICZKA – KRAKÓW – ZAKOPANE -WADOWICE
STOLECZNE KROLEWSKIE MIASTO KRAKOW.
Zabytki Jury Krakowsko-Częstochowskiej i Dolnego Śląska
UNESCO Organizacja Narodów Zjednoczonych do Spraw Oświaty, Nauki i Kultury. Jej celem jest m.in. wspieranie współpracy międzynarodowej w dziedzinie kultury,
Learning Innovative Teaching Łódź, Polska - Örebro, Szwecja.
Jak korzystać ze wszystkich elementów obudowy dydaktycznej, żeby jak najefektywniej wdrożyć w klasie innowacyjny program nauczania do edukacji wczesnoszkolnej.
Czy umiesz się uczyć? Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III utrwalenie wiadomości o częściach mowy 1 godz. lekcyjna.
Zastosowanie multimediów w edukacji z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy Centralny Instytut Ochrony Pracy Państwowy Instytut Badawczy dr inż. Małgorzata.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I litery i sylaby 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I bezpieczeństwo na drogach 1 godz. lekcyjna.
W tym etapie gry, byliśmy w Muzeum W Gliwicach na Oddziale Odlewnictwa Artystycznego.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Tel Nasza szkoła zapewnia: wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną dbającą o rozwój uczniów, dobrze wyposażoną pracownię.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
 ROK SZKOLNY 2014/15  REALIZACJA PROJEKTU EDUKACYJNEGO : - W RAMACH WSPÓŁPRACY Z AMNESTY INTERNATIONAL  "Prawa człowieka: TERAZ! To jest w Twoich rękach’’
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
54°07'25,29″N 20°34'54,25″E Lidzbark Warmiński Lidzbark Warmiński to miasto i gmina w województwie warmińsko-mazurskim, w powiecie lidzbarskim. Leży.
INFORMACJA Prezentacja wykorzystuje elementy multimedialne takie jak dźwięk i obraz. Przed uruchomieniem proszę ustawić odpowiednią głośność. W trakcie.
Liceum Ogólnokształcące im. M.Kopernika w Tarnobrzegu Per aspera ad astra - „Przez trudy do gwiazd” (Wszechstronnie, twórczo, przyjaźnie ku przyszłości.
Ul. Lermontowa Łódź
Idealna szkoła z TIK 1.Tablety zamiast podręczników 2.Tablice interaktywne 3.Sprawnie działające komputery 4.Tablety dla każdego ucznia w każdej sali lekcyjnej.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa I liczymy do 8 1 godz. lekcyjna.
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 66 im. Ks. J. Chrościckiego, ul. Przepiórki 16 JA, ANTEK RYLSKI UCZEŃ KLASY VI MARZĘ O ZAWODZIE… PROJEKTANTA GIER KOMPUTEROWYCH.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa II zabytki Krakowa 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa II ortograficzny miszmasz 1 godz. lekcyjna.
GNIEZNO – PIERWSA STOLICA POLSKI HISTORIA MIASTA.
Klasa humanistyczna (B). Co to jest humanizm? Humanizm jest to prąd filozoficzny, etyczny i kulturowy wywodzący się z epoki Odrodzenia, a także postawa.
Historia Gimnazjum im. Józefa Wybickiego w obiektywie.
Dobre praktyki w Internecie. Ucz i ucz się z TIK:  korzystaj ze sprawdzonych źródeł;  korzystaj z multimedialnej bazy dydaktycznej szkoły na zajęciach.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym „Przekonujemy się.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Zamek Kreuzenstein Majestatyczny średniowieczny zamek Kreuzenstein położony jest niedaleko Leobendorfu w Dolnej Austrii. Jego historia sięga początków.
Kodeks 2.0. Szkoła Podstawowa nr 52 im. Marii Dąbrowskiej w Krakowie.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa III wiosna 2 godz. lekcyjne.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
Warsztaty fotograficzne WYMIAR GODZIN: 10 godzin ćwiczeń.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I rzeczowniki 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa II odejmowanie 1 godz. lekcyjna.
Kraków Dawna stolica Polski
GDAŃSK I KRAKÓW ZŁOTEGO WIEKU
Zabytki renesansowe w Krakowie
Kraków - dawna stolica Polski, obecnie miasto wojewódzkie, największy po Warszawie, ośrodek kultury i nauki w Polsce. Kraków obecnie liczy ok. 750 tys.
KOMPUTER. Każdy uczeń szkoły ponad gimnazjalnej (oprócz LO) będzie posiadał własny przenośny komputer ( laptop ) który zastąpi zeszyt, książki, itp.
Biblioteka Gimnazjum w Suchowoli
Umieszczona w gminie Stoczek Łukowski w województwie lubelskim.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Filmowa podróż do Krainy Edukacji
Královské město KRAKOW.
Kto ty jesteś? Polak mały…
STYL ROMAŃSKI Powstał we Francji około X wieku i trwał do wieku XII.
podstawy dydaktyki 2017/2018 KONWERSATORIUM WYMIAR GODZIN: 30
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Zapraszamy do świata.
Zmiany w podstawie programowej celem szerszego dostosowania przebiegu procesu edukacji dla najmłodszych uczniów i umożliwienie im łatwego przejścia do.
Zapis prezentacji:

MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ

Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa II zwiedzamy Wawel 1 godz. lekcyjna

SPIS TREŚCI CELE ŚRODKI DYDAKTYCZNE METODY I FORMY PRACY PRZEBIEG ZAJĘĆ

CELE Ogólne Szczegółowe poznanie Krakowa i jego zabytków; wirtualne zwiedzanie Wawelu kształcenie wiedzy na temat Polski i jej zabytków; podtrzymywanie dziedzictwa narodowego; poznawanie polskiej kultury narodowej; kształcenie pracy z komputerem. Uczeń: potrafi wskazać na mapie Kraków; potrafi opowiedzieć o zabytkach Krakowa- Wawelu; jest aktywny i kreatywny.

Zwiedzanie Wawelu, poznawanie możliwości Internetu. ZAGADNIENIA Zwiedzanie Wawelu, poznawanie możliwości Internetu.

METODY I FORMY PRACY ŚRODKI DYDAKTYCZNE Metody i formy pracy burza mózgów; pogadanka praca w grupach gry interaktywne praca z komputerem komputer przeglądarka internetowa

PRZEBIEG ZAJĘĆ Powitanie z uczniami. Wirtualna podróż po Wawelu. https://www.youtube.com/watch?v=enHSZk-jRFQ Omówienie filmu. Co uczniowie zapamiętali z filmu? Podsumowanie zajęć i zakończenie lekcji.

WAWEL Wzgórze Wawelskie jest najważniejszym monumentem polskiej kultury i historii. Już u schyłku X w. był tutaj ośrodek władzy książęcej, a na początku XI w., rezydencja biskupów. W XIV w. zbudowano okazały zamek i katedrę w stylu gotyckim. W XVI w. Zygmunt Stary przebudował rezydencję i powstał wspaniały zamek renesansowy, a w katedrze kaplica grobowa tegoż władcy i jego syna Zygmunta Augusta.

WAWEL

WAWEL