1. Z BAŚNIĄ W PLECAKU 1. Z BAŚNIĄ W PLECAKU Polscy i francuscy uczniowie poznali najpopularniejsze europejskie baśnie i kraje ich pochodzenia. Dzieci.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ul. Rysownicza 1/3 tel Motto szkoły: " Przyjaźnie wymagając, wydobyć z dziecka to, co najlepsze„. Szkoła Podstawowa.
Advertisements

Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
Sprawozdanie z udziału Przedszkola Miejskiego nr 22 w projekcie „Dbajmy o lubuskie dla nas i dla przyszłości” w ramach Programu „Szkoły dla Ekorozwoju”
Edukacja przede wszystkim Edukacja przede wszystkim Baza szkolna Wysokie wyniki nauczania = Przyjazna atmosfera pracy i nauki Wysokie wyniki nauczania.
„W barwach biało-czerwonych” Zespół Szkół w Korycinie kwiecień - maj 2016.
TAJEMNICE DRZEW Szkoła z klasą 2.0. Realizację programu rozpoczęliśmy od wyjaśnienia pojęcia TIK TIK czyli technologie informacyjno- - komunikacyjne to.
Zapraszamy do naszego przedszkola. O PRZEDSZKOLU -NASZE PRZEDSZKOLE DZIAŁA OD PONAD 50 LAT -STARAMY SIĘ ABY NASZA PLACÓWKA BYŁA BEZPIECZNA I PRZYJAZNA.
KAMPANIA GŁOŚNEGO CZYTANIA - ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE - PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W NIERADZIE.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 W RYBNIKU HISTORIA NASZEJ SZKOŁY… Pod koniec 1905 roku zamysłowskie dzieci doczekały się wreszcie własnej szkoły podstawowej.
Rekomendacje – strategia komunikacji Chiny i Japonia Ze względu na istotne podobieństwa w stylach podróżowania i preferowanych formach aktywności podczas.
SP SZKODNA ZAPRASZAMY NA POKAZ SLAJDÓW. To my ! Drużyna „ Zdrowe Warzywa” - członkowie Klasowego Klubu Śniadanie Daje Moc. Nasza drużyna liczy 9 osób,
Ul. Lermontowa Łódź
KONKURSY ORGANIZOWANE PRZEZ SZKOŁĘ wykorzystujące komputer i Internet.
ul. Gałczyńskiego 6 tel/fax:
ul. Gałczyńskiego 6 tel/fax:
Szkoła Podstawowa nr 56 im. Bronisława Czecha w Łodzi „Szkoła powinna dążyć do tego, by młody człowiek opuszczał ją jako harmonijna osobowość, a nie jako.
Motywy i bariery ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw Rafał Tuziak, Instytut Rynków i Konkurencji SGH.
Co potrafię w przyjaźni z komputerem?.  Z jakich elementów się składa? Z jakich elementów się składa?  Do czego służy? Do czego służy?  Jakie programy.
Czyli Jędrki, Emki i Zuźki. Każdy człowiek ma w sobie wielkie możliwości, musi je tylko odkryć !
Projekt: „Poznań stawia na zdrowie – profilaktyka wad postawy wśród dzieci uczęszczających do klas I-IV szkół podstawowych w Poznaniu” Wsparcie udzielone.
Wybór najważniejszych, zdaniem uczniów, problemów związanych z korzystaniem z TIK w szkole oraz opracowanie wstępnych zapisów szkolnego kodeksu na ten.
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Pniewie.
MOJE CZYSTE MIASTO Relacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Rudzie Śląskiej.
ul. Więckowskiego – 734 ŁÓDŹ tel/fax (0-42)
REKOMENDACJA 39 jako antidotum na gimnazjalne nieczytanie mgr Jolanta Pytel mgr Jolanta Pytel.
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
Doskonalenie zawodowe Katarzyna Ługowska Bordeaux
Epoka rycerzy przeminęła.. Archaizmy Płatnerz- rycerz wyrabiający zbroje, tarcze Płatnerz- rycerz wyrabiający zbroje, tarcze Pawęż- prostokątna drewniana.
Podróż po świecie baśni
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
European and national traditions in the art of theatre – International Theatre Performance Prezentacja europejskiego projektu teatralnego realizowanego.
„Książki nie mają właściwości róż, dlatego nie szukajmy wciąż najświeższych”
Festiwal Nauki w Szkole Podstawowej nr 28 z Oddziałami Integracyjnymi w Lublinie 28 maja 2015 roku.
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
{ Prezentacja ważnych wydarzeń oraz osiągnięć dzieci w grupie Biedronek Grudzień 2015 r. Opracowała wychowawczyni Daria Suchomska.
CZYTANIE to proces poznawczy, jedna z umiejętności nabywanych przez człowieka w procesie edukacji, która umożliwia odbiór informacji przekazywanych za.
Szkoła Podstawowa nr 45 im. Jana Matejki Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 51 im. Stefana Linkego ul. Ciołkowskiego 11a tel/fax (042)
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 206 w ŁODZI ul. Łozowa Łódź tel./fax
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
Ul. Lermontowa Łódź ssss.... pppp llll oooo dddd zzzz iiii nnnn tttt eeee rrrr iiii aaaa.... pppp llllwww.sp33.org.
Nasi uczniowie mogą liczyć na:  Wysoko wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną, kreatywną, realizującą autorskie innowacje i programy  Fachową pomoc pedagogiczną.
Z dniem 1 września 2004 roku stanowisko dyrektora szkoły objął pan Eugeniusz Szybiak, a jego zastępcą została pani Barbara Goraj. Oboje funkcję swą pełnią.
VI Liceum Ogólnokształcące im. Joachima Lelewela w Łodzi
Targi 2.0 Wykorzystanie Technologii Informacyjnej i Komunikacyjnej w szkole Weryfikacja Kodeksu 2.0.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
Zwierzęta świata Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Fundacja Hospicyjna powstała na początku 2004 roku.
Numer 1 (mamy nadziej ę, ż e nie ostatni). podpowiedź (na następnych stronach)
Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
BEZPIECZNY INTERNAUTA. Co powinniśmy wiedzieć o Internecie? INTERNET to ogólnoświatowa sieć łącząca komputery, między którymi można przekazywać dane w.
Szkoła z Klasą Wychowawczyni pani Klaudia Gołoś-Robak.
Kontakt: ul. Żubardzka Łódź tel./fax (o42) tel. (042) www: gim8.szkoly.lodz.pl mail:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Piszemy pamiętnik.
Comenius week Poszerzenie wiadomości na temat krajów partnerskich Przypomnienie wiadomości z tamtego roku Program 1.Wykonanie laparella o szkole.
Ul.T.Gajcego 7/ Łódź tel Szkoła Podstawowa nr 204 im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 173 im. 1 Dywizji Kościuszkowskiej 90 – 009 Łódź ul. Sienkiewicza 46 Zapraszamy.
ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Wyjazd do niemiec, 2016r..
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
„Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa”
ASYSTENTURA COMENIUSA
Prezentację przygotowała Katarzyna Semla
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Szkolny Festiwal Czytelniczy
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
EUROPO JESTEŚMY Z TOBĄ 15 lat w Unii Europejskiej
Zapis prezentacji:

1. Z BAŚNIĄ W PLECAKU 1. Z BAŚNIĄ W PLECAKU Polscy i francuscy uczniowie poznali najpopularniejsze europejskie baśnie i kraje ich pochodzenia. Dzieci słuchały, oglądały i czytały wybrane baśnie, wzięły udział w konkursach, wykonywały prace plastyczne i prezentacje multimedialne, pisały własne blogi. Opracowania były prezentowane na wystawach, w e-albumach, blogach i stronie internetowej projektu. Uczniowie napisali wspólną baśń oraz poznali kraje partnerskie, ich dziedzictwo kulturowe, tradycje i zwyczaje. Polscy i francuscy uczniowie poznali najpopularniejsze europejskie baśnie i kraje ich pochodzenia. Dzieci słuchały, oglądały i czytały wybrane baśnie, wzięły udział w konkursach, wykonywały prace plastyczne i prezentacje multimedialne, pisały własne blogi. Opracowania były prezentowane na wystawach, w e-albumach, blogach i stronie internetowej projektu. Uczniowie napisali wspólną baśń oraz poznali kraje partnerskie, ich dziedzictwo kulturowe, tradycje i zwyczaje.

Z BAŚNIĄ W PLECAKU

Z BAŚNIĄ W PLECAKU Z BAŚNIĄ W PLECAKU

. MOJA MAŁA OJCZYZNA 2. MOJA MAŁA OJCZYZNA Szkoły z Polski, Francji, Czech i Litwy poznały swoje małe ojczyzny - wymieniły się informacjami o krajach, miejscowościach i szkołach. Projekt obejmował trzy segmenty: 1. Moja szkoła na co dzień i od święta. 2. Moja miejscowość i jej atrakcje. 3. Tradycje, zwyczaje i zabytki mojego kraju i regionu. Szkoły z Polski, Francji, Czech i Litwy poznały swoje małe ojczyzny - wymieniły się informacjami o krajach, miejscowościach i szkołach. Projekt obejmował trzy segmenty: 1. Moja szkoła na co dzień i od święta. 2. Moja miejscowość i jej atrakcje. 3. Tradycje, zwyczaje i zabytki mojego kraju i regionu.

MOJA MAŁA OJCZYZNA

3. SAFE IN THE VIRTUAL WORLD 3. SAFE IN THE VIRTUAL WORLD Działania w ramach projektu: Przygotowanie, zorganizowanie i przeprowadzenie internetowych warsztatów na temat netykiety. Sporządzenie bilansu zalet i wad funkcjonowania w wirtualnym świecie. Dowcipne zilustrowanie podstawowych zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Pisanie na ich temat krótkich rymowanek. Utworzenie ilustrowanego „Kodeksu Młodego Internauty” i umieszczenie go na stronie internetowej. Działania w ramach projektu: Przygotowanie, zorganizowanie i przeprowadzenie internetowych warsztatów na temat netykiety. Sporządzenie bilansu zalet i wad funkcjonowania w wirtualnym świecie. Dowcipne zilustrowanie podstawowych zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Pisanie na ich temat krótkich rymowanek. Utworzenie ilustrowanego „Kodeksu Młodego Internauty” i umieszczenie go na stronie internetowej.

SAFE IN THE VIRTUAL WORLD

SAFE IN THE VIRTUAL WORLD SAFE IN THE VIRTUAL WORLD

4. SPRING IN THE EYES OF CHILDREN Uczniowie z 25 europejskich szkół prezentowali wiosnę widzianą ich oczami. Pokazali wiosenny wystrój swoich placówek, wiosenne dekoracje: kartki, stroiki, kwiaty i inne wiosenne elementy. Powstały z nich piękne prezentacje, pokazy slajdów, filmy, galerie fotografii. Poznaliśmy różne zwyczaje powitania wiosny oraz tradycje wielkanocne różnych krajów. Uczniowie z 25 europejskich szkół prezentowali wiosnę widzianą ich oczami. Pokazali wiosenny wystrój swoich placówek, wiosenne dekoracje: kartki, stroiki, kwiaty i inne wiosenne elementy. Powstały z nich piękne prezentacje, pokazy slajdów, filmy, galerie fotografii. Poznaliśmy różne zwyczaje powitania wiosny oraz tradycje wielkanocne różnych krajów.

SPRING IN THE EYES OF CHILDREN SPRING IN THE EYES OF CHILDREN

SPRING IN THE EYES OF CHILDREN

5. BOOKS MAKE FRIENDS AND FRIENDS MAKE BOOKS „ Jesteśmy dziećmi z całego świata i wszyscy kochamy książki” Było to motto projektu o książkach i przyjaźni. Wzięły w nim udział dzieci z 8 europejskich krajów oraz gościnnie uczniowie z amerykańskiej szkoły w Maine. W wyniku realizacji projektu utworzyliśmy „rodzinę” współczesnych książek dla dzieci z różnych krajów i razem napisaliśmy swoją własną opowieść. „ Jesteśmy dziećmi z całego świata i wszyscy kochamy książki” Było to motto projektu o książkach i przyjaźni. Wzięły w nim udział dzieci z 8 europejskich krajów oraz gościnnie uczniowie z amerykańskiej szkoły w Maine. W wyniku realizacji projektu utworzyliśmy „rodzinę” współczesnych książek dla dzieci z różnych krajów i razem napisaliśmy swoją własną opowieść.

BOOKS MAKE FRIENDS AND FRIENDS MAKE BOOKS

6. THE TRADITIONS AND CELEBRATIONS OF MY SCHOOL Celem projektu było pokazanie tradycji i obyczajów szkolnych, narodowych i regionalnych, pielęgnowanych przez szkoły oraz zaprezentowanie ich za pomocą nowoczesnych metod komunikacji. Pokazaliśmy tradycje związane z patronem, hymnem szkoły, strojem, obyczajami, publikacjami, cyklicznymi imprezami. Celem projektu było pokazanie tradycji i obyczajów szkolnych, narodowych i regionalnych, pielęgnowanych przez szkoły oraz zaprezentowanie ich za pomocą nowoczesnych metod komunikacji. Pokazaliśmy tradycje związane z patronem, hymnem szkoły, strojem, obyczajami, publikacjami, cyklicznymi imprezami.

THE TRADITIONS AND CELEBRATIONS OF MY SCHOOL

7. MÓJ PRZYJACIEL NIEDŹWIEDŹ 7. MÓJ PRZYJACIEL NIEDŹWIEDŹ W projekcie o misiach i niedźwiedziach z całego świata wzięły udział szkoły i przedszkola z: Bułgarii, Czech, Francji, Islandii, Polski, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Słowenii, USA. Dzięki wspólnej pracy i zabawy poznaliśmy: - najpopularniejsze książki o misiach w naszych krajach, - najbardziej znane misie na świecie, - prawdziwe niedźwiedzie żyjące na różnych kontynentach, - wierszyki, piosenki, zadania i zabawy z misiem Powstały: - filmy i fotorelacje z naszych gier i zabaw z misiem, - tomik wierszyków poświęconych misiom, - zestaw zadań z misiem: puzzle, krzyżówki, labirynty i inne zadania, - książka kucharska z misiowymi przysmakami. W projekcie o misiach i niedźwiedziach z całego świata wzięły udział szkoły i przedszkola z: Bułgarii, Czech, Francji, Islandii, Polski, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Słowenii, USA. Dzięki wspólnej pracy i zabawy poznaliśmy: - najpopularniejsze książki o misiach w naszych krajach, - najbardziej znane misie na świecie, - prawdziwe niedźwiedzie żyjące na różnych kontynentach, - wierszyki, piosenki, zadania i zabawy z misiem Powstały: - filmy i fotorelacje z naszych gier i zabaw z misiem, - tomik wierszyków poświęconych misiom, - zestaw zadań z misiem: puzzle, krzyżówki, labirynty i inne zadania, - książka kucharska z misiowymi przysmakami.

MÓJ PRZYJACIEL NIEDŹWIEDŹ

8. WE KNOW EACH OTHER THROUGH OUR FOLKTALES W projekcie wzięły udział szkoły z Bułgarii, Niemiec, Polski, Rumunii i Turcji. Głównym założeniem projektu było ożywienie (animowanie) ludowych bajek i legend krajów partnerskich i podzielenie się nimi z przyjaciółmi. Wspólnym dziełem była animowana baśń pt. „Przyjaciele” napisana i wykonana przez dzieci z krajów biorących udział w projekcie. W projekcie wzięły udział szkoły z Bułgarii, Niemiec, Polski, Rumunii i Turcji. Głównym założeniem projektu było ożywienie (animowanie) ludowych bajek i legend krajów partnerskich i podzielenie się nimi z przyjaciółmi. Wspólnym dziełem była animowana baśń pt. „Przyjaciele” napisana i wykonana przez dzieci z krajów biorących udział w projekcie.

WE KNOW EACH OTHER THROUGH OUR FOLKTALES

9. Podróże kształcą Podróżując po Europie poznajemy i pokazujemy to, co w niej najpiękniejsze w trzech działach: 1.ODPOCZYWAMY, czyli wakacyjne wspomnienia – polecane kurorty, popularne letniska i mało znane, urokliwe zacisza na łonie przyrody, 2.ZWIEDZAMY, czyli znane i nieznane turystyczne atrakcje naszych krajów i całej Europy, 3.BAWIMY SIĘ, czyli parki rozrywki, a więc miejsca najbardziej przyjazne dzieciom. Efektem internetowych podróży jest ogromna baza darmowych narzędzi i aplikacji internetowych, które mogą nam się przydać w nauce, zabawie i pracy. Podróżując po Europie poznajemy i pokazujemy to, co w niej najpiękniejsze w trzech działach: 1.ODPOCZYWAMY, czyli wakacyjne wspomnienia – polecane kurorty, popularne letniska i mało znane, urokliwe zacisza na łonie przyrody, 2.ZWIEDZAMY, czyli znane i nieznane turystyczne atrakcje naszych krajów i całej Europy, 3.BAWIMY SIĘ, czyli parki rozrywki, a więc miejsca najbardziej przyjazne dzieciom. Efektem internetowych podróży jest ogromna baza darmowych narzędzi i aplikacji internetowych, które mogą nam się przydać w nauce, zabawie i pracy.

Podróże kształcą

10. Noc w bibliotece Dwie dziewczynki przez przypadek zostają na noc w bibliotece. Jedna z nich bardzo lubi książki, druga nie znosi czytania. W nocy książki ożywają, a ich bohaterowie pokazują magiczny świat książek. Wokół takiego założenia zrealizowaliśmy szereg działań projektowych mających na celu rozwijanie zainteresowań czytelniczych i uświadomienie uczniom wartości czytania. Dwie dziewczynki przez przypadek zostają na noc w bibliotece. Jedna z nich bardzo lubi książki, druga nie znosi czytania. W nocy książki ożywają, a ich bohaterowie pokazują magiczny świat książek. Wokół takiego założenia zrealizowaliśmy szereg działań projektowych mających na celu rozwijanie zainteresowań czytelniczych i uświadomienie uczniom wartości czytania.

Noc w bibliotece