Kartki metodą haftu matematycznego. W grudniu, chętne dziewczyny z klasy VI c brały udział w warsztatach zorganizowanych w ramach projektu,,Szkoła z klasą.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TERAZ MY Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 6.3 Inicjatywy lokalne na rzecz podnoszenia poziomu aktywności.
Advertisements

Życzenia świąteczne.
Historia i dzień dzisiejszy współpracy XIV Liceum Ogólnokształcącego
Program Socrates Comenius COMENIUS - komponent programu SOCRATES - stanowi wyzwanie dla 350 tysięcy szkół w Europie i 69 milionów uczniów. Wspiera inicjatywy.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Prezentację wykonała : Ewa kl.V
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH W RAMACH PRACY Z DZIEĆMI O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH Terapeuta: mgr Jolanta Sikora.
Jak moje miasto jeździ z głową?. Nasze Gimnazjum wzięło udział w nowym projekcie edukacyjnym banku BGŻ pt. Jeżdżę z Głową. W inicjatywie udział wzięły.
PROJEKT EDUKACYJNY DLA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM
Cześć! Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe Umiem robić takie gry, a więc z chęcią nauczę Cię.
,,Szkoła przyjazna i wymagająca PARTNERZY SZKOŁY:.
Integracja poprzez wspólne działanie
Matematyczne wyszywanki
Chciałybyśmy abyście wiedzieli że jest to najbardziej rozwijająca dziecinną wartość organizacja. W TPD każde dziecko z osobna jest ważne. Opiekunowie.
NADCHODZĄ ŚWIĘTA Warsztaty plastyczne w towarzystwie laptopa r. Miejska Biblioteka Publiczna w Człuchowie.
Kolegium Zakonu Pijarów
4H Klub „Słomianki” "Najlepsze niech będzie jeszcze lepsze".
Licz i baw się – gry z tabliczką mnożenia
Zespół Szkół – SP i Gimnazjum im. Legionów Polskich w Poroninie, ul. Piłsudskiego 34.
Z tradycją w przyszłość – na końskim grzbiecie
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
Szkoła z Klasą 2.0 FESTIWAL NAUKI czerwiec W ramach zadań Szkoły z Klasą 2.0 w pierwszym semestrze przeprowadziliśmy spotkania z naszymi najmłodszymi.
Karoliny Kazimierczak
Aby człowiek był naprawdę człowiekiem…
Nasza przygoda z Misjami. W roku szkolnym 2002 / 2003 braliśmy udział w programie Mój szkolny kolega z Afryki, ogłoszony przez Episkopat Polski. Cała.
Knmi.wzr.pl. Z naszych studiów zachowujemy w pami ę ci ostatecznie tylko to, co mo ż emy wykorzysta ć praktycznie J. W. Von Goethe knmi.wzr.pl.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
PRZEBIEG PRAKTYKI REALIZOWANEJ W RAMACH PROJEKTU: KDU
Jak za pomocą nowych technik poprawić wyniki nauczania o 661 procent?
Tego roku chętni uczniowie klasa pierwszych zgłosili się do projektu unijnego Rozwój przez kompetencje. Chcemy pokazać w naszej prezentacji jak przebiegały.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
HAFTY.
Ostrzegamy, że zaczął działać nowy wirus...
OKSYWSKIE CELEBRYTKI W DZIAŁANIU
SZKOŁA PODSTAWOWA ZESPOŁU SZKÓŁ im. HENRYKA SIENKIEWICZA w GRABOWCU
21 marca - Pierwszy dzień wiosny
„Ortograffiti w mojej szkole”
Nowe oblicze wolontariatu
MIESZKAŃCY MOJEGO REGIONU Pogłębianie tradycji własnego regionu i przypomnienie tego, co dawniej się działo.
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
„Zajęcia z metod i technik uczenia się” 1.
Projekt zrealizowany przez Stowarzyszenie „Malownicza Gmina”
Łączność pokoleń w sieci. Tylko z TIK!. Początek – szkolna debata Podczas debaty szkolnej uczniowie zaproponowali jeden z punktów kodeksu, który brzmiał:
,, PROJEKTUJĘ KARTKĘ I ŚLĘ ŻYCZENIA
XX SESJA SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY „Młodzi aktywni?... … czyli co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?”
„Otwarta droga ku przyszłości
BEZPIECZNA SZKOŁA – BEZPIECZNY UCZEŃ ZESPÓŁ SZKÓŁ im. OSKARA LANGEGO ul. RATAJA 30, ZAWIERCIE ZADANIE 7 Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów.
Zatrzymaj się na chwilę, by przeczytać tę wiadomość - jest ważna
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
IDĄ ŚWIĘTA, WYSYŁAMY KARTY ŚWIĄTECZNE. Projektem zostali objęci uczniowie klasy III Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Rzerzęczycach pod opieką.
Dlaczego warto korzystać z
KOSKO – POCIĄG DO ZABAWY CZYLI LEPSZA I BEZPIECZNIEJSZA ZABAWA NA NASZYM PLACU ZABAW A nam się marzy wielka lokomotywa Na naszym placu - frajda prawdziwa!
Matematyka malowana nitką -haft matematyczny
Wprowadzanie informacji do komputera za pomocą klawiatury
„Zdrowie, aktywność i integracja międzypokoleniowa”
 Po prezentacji rozwiązywałyśmy Quiz wspólnie z dziećmi, na który bardzo aktywnie i poprawnie odpowiadały. Obejrzeliśmy filmik w którym rodzina Brytyjska.
AKCJA KUNDELEK Kilka słów o pomyśle akcji… Inicjatorkami akcji „Kundelek” były: Pani profesor Maria Gawińska - Gołobów i uczennice: P. Balcerzak,
Szkoła z klasą 2.0 Realizacja Projektu. Cele projektu *Pogłębienie wiedzy religijnej wśród uczniów. *Ukazanie Świętego Franciszka jako osobę miłującego.
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
Miniprzedsiębiorstwo Bright light Technikum przy Zespole Szkół Zawodowych w Złotoryi.
Awifauna Komorowa i okolic projekt unijny zrealizowany przez Magdalenę Piskorską.
Wydanie końcoworoczne!. Wizyta w OSP roku wszystkie klasy poszły do OSP Gorzyce. Tam pan strażak wytłumaczył nam na czym polega praca strażaków.
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
Matematyczne wyszywanki
Zabawy na osiedlu  Estera Samorska kl.6 a.
Spotkanie z Panią dietetyk
Sprawozdanie z lekcji w klasie 4b
Świąteczny nastrój w grupie Iskierek
Idziemy z duchem czasu – podstawy kodowania i konstruowania z wykorzystaniem klocków littlebits Podsumowanie działań.
miniprzedsiębiorstwo
Zapis prezentacji:

Kartki metodą haftu matematycznego

W grudniu, chętne dziewczyny z klasy VI c brały udział w warsztatach zorganizowanych w ramach projektu,,Szkoła z klasą 2’’.

Na pierwszym spotkaniu wylosowałyśmy zadanie - zdobienie kartek.

Spośród wielu technik wybrałyśmy haft matematyczny. Tworzyłyśmy piękne kartki świąteczne, nierzadko kłując sobie palce.

W każdym tygodniu spotykałyśmy się, aby wraz z panią Renatą Biernat wyszyć nowe, coraz lepsze wzory, np. gwiazdki, koła, świeczki.

Potrzebne materiały zdobyłyśmy pisząc podanie do Stowarzyszenia Przyjaciół ÓSEMKI.

Nasze kartki z życzeniami, które ułożyłyśmy zostały wysłane przyjaciołom naszej szkoły.

,,Dzięki warsztatom haftu matematycznego mogłam spędzić miło czas. Z pewnością dzięki wyszywaniu nauczyłam się większej cierpliwości. Bardzo lubię posługiwać się igłą i nitką. Wykorzystam tę umiejętność np. przy cerowaniu ubrań.’’ A.Sz.

,,Myślę, że te zajęcia nauczyły mnie cierpliwości i wyszywania. Spędziłam również miło czas z przyjaciółkami i stworzyłam kilka ładnych robótek. Moim zdaniem, stworzenie takich warsztatów było dobrym pomysłem.’’ A.K.