Konsorcjum „Zdrowie i uroda”. Zdrowie i uroda Projekt Programu Rozwoju Turystyki 2020 Turystyka Wellness & SPA jednym z priorytetowych obszarów.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
Advertisements

Efekty kluczowych działań i form wsparcia
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
OPOLSKIE CENTRUM ROZWOJU GOSPODARKI ,,Możliwości wsparcia działalności klastrów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Opolskiego”
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego Działanie 2.6 Regionalne Strategie Innowacyjne i transfer wiedzy Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju.
Ministerstwo Gospodarki i Pracy Sektorowy Program Operacyjny Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw, lata (SPO-WKP) Małgorzata Świderska.
Wsparcie dla sieci Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów (COIE)
Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa 12 grudnia 2011 r. Warszawa.
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski. 02Ministerstwo Rozwoju RegionalnegoWarszawa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007.
PODMIOTY UCZESTNICZĄCE W ZARZĄDZANIU PRODUKTEM ORT
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Centrum Zaawansowanych Technologii – możliwości wsparcia z funduszy strukturalnych UE Jacek Guliński Centrum Wspierania Innowacji Poznański Park Naukowo-Technologiczny.
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
Priorytet II Wzmocnienie rozwoju zasobów ludzkich w regionach Działanie 2.6. Regionalne Strategie Innowacyjne i transfer wiedzy Departament Rozwoju Regionalnego.
1 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej Poznań Małgorzata Świderska Warszawa Sektorowy Program Operacyjny WZROST KONKURENCYJNOŚCI.
Województwo pomorskie –
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji KOORDYNATOR: Maria Szwarc.
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
Pilotażowy Program LEADER+ Wsparcie tworzenia Lokalnej Grupy Działania i opracowania Zintegrowanej Strategii Rozwoju Obszarów Wiejskich w Dolinie Pilicy.
Centrum Inwestora i Eksportera
Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo-Informacyjnych w zakresie Innowacji MSODI Działania w ramach projektu: Działania promocyjne dostępne dla osób zainteresowanych.
W drodze do Unii Promnice, Zameczek Myśliwski.
INFORMACJA O PROJEKCIE Kampania promocyjna produktów wykonanych z bursztynu oraz regionu gdańskiego na rynku arabskim – AMBERIF – Targi Dubaj 2009 Unia.
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
1 Wsparcie przedsiębiorczości z funduszy strukturalnych w latach 2007 – 2013 Tomasz Nowakowski Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.
Instytut na rzecz Ekorozwoju
WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE Wspólnie na Zamojszczyźnie- projekt.
Nowe trendy w branży spożywczej
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna maj 2014 rok
Konferencja Gdańsk - PODR
Program Rozwoju Innowacji.  Nowe podejście do polityki innowacyjnej, opartej na identyfikacji inteligentnych specjalizacji regionu  Kontynuacja dotychczasowej.
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Projekt "Almas House in Poland" Klaster Innowacyjna Medycyna Październik 2015.
„LUDZIE DLA TURYSTYKI” – ROZWÓJ MAZOWIECKICH KADR NA RZECZ ROZWOJU GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ W REGIONIE Warszawa, 5 października 2015.
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Instrumenty wsparcia polskich eksporterów Tomasz.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Pilotażowy Program Leader+ w Polsce.  Narodowy Plan Rozwoju  Sektorowy Program Operacyjny „Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz.
Poznań, r. Oddział Terenowy Stowarzyszenia „Wolna Przedsiębiorczość” Płock, ul. Nowy Rynek 3 tel. 24/ ;
Spotkanie informacyjne dotyczące realizacji projektów w ramach Poddziałania Podmioty Ekonomii Społecznej OP 6 Integracja RPO WP Koordynacja.
POWIATOWY URZĄD PRACY W GDAŃSKU Metropolitalny Rynek Pracy Roland Budnik.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Stan na dzień (KSI SIMIK) Urząd Marszałkowski.
2014 Wzmocnienie powiązań między nauką, a biznesem poprzez realizację projektów w ramach POIR Jakub Moskal Dyrektor Departamentu Koordynacji Wdrażania.
Zainwestuj w Lubuskiem Elżbieta Anna Polak Marszałek Województwa Lubuskiego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Stan na dzień (KSI SIMIK) Urząd Marszałkowski.
1 Wprowadzenie Dostępne środki z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w latach
„Gospodarna Wielkopolska” Projekt kompleksowego wsparcia internacjonalizacji wielkopolskiej gospodarki Poznań, 17 czerwca 2016 r.
Copyright (c) 2007 DGA S.A. | All rights reserved. Wsparcie innowacyjności w regionalnych programach operacyjnych Konferencja „Innowacyjna gospodarka”
Agencja Rozwoju Pomorza S.A. Al. Grunwaldzka 472 D (Olivia Six) Gdańsk tel.: faks:
DOTACJE UE DLA PRZEDSIĘBIORSTW. 3. Inteligentne specjalizacje 2. Klasyfikacja przedsiębiorstw4. Poziomy dofinansowania 1. Wstęp 6. Go to Brand 5. Internacjonalizacja.
Program wsparcia eksportu na rynkach niestandardowych – oferta ARR w praktyce
Klaster Logistyczno-Transportowy „Północ-Południe”
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
„Fundusze europejskie dla przedsiębiorców, szansa, czy mit”
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Paczków dnia r..
Marta Chełkowska Krystyna Hartenberger-Pater
50 % pieniędzy na gospodarkę – już w obiegu!
Mariusz Arent Instytut Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej
Akcja 3 Rozwój polityki młodzieżowej
Działania wspierające internacjonalizację polskich firm
Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Działanie 3.3. Poddziałanie
Oferta PARP z funduszy UE w latach
Zapis prezentacji:

Konsorcjum „Zdrowie i uroda”

Zdrowie i uroda Projekt Programu Rozwoju Turystyki 2020 Turystyka Wellness & SPA jednym z priorytetowych obszarów rozwoju polskiej turystyki Strategia Marketingowa Polski na lata 2012 – 2020 Promocja turystyki uzdrowiskowej oraz Wellness & SPA Program promocji turystyki medycznej realizowany przez Ministerstwo Gospodarki Celem programu jest wykreowanie polskich silnych marek, rozpoznawalnych na świecie i kojarzonych z krajem pochodzenia

Zdrowie i uroda Strategia Marketingowa Polski na lata 2012 – 2020 skuteczność realizacji polityki turystycznej zależy od dynamiki partnerstwa publiczno-prywatnego oraz aktywności samorządów regionalnych i lokalnych o ile na szczeblu centralnym regionalnym musi on uwzględniać sektorów prywatny i wielu partnerów lokalnych. Niezbędnym staje się tworzenie konsorcjów produktowych/klastrów

Zdrowie i uroda Korzyści dla konsorcjum jako całości: większa różnorodność produktu oszczędniejszy i efektywniejszy marketing silniejsze oddziaływanie na rynek obniżanie kosztów budowanie tożsamości lokalnej synergia sektora publicznego i prywatnego możliwości planowania strategicznego i analiz

Zdrowie i uroda Korzyści dla konsorcjum jako całości: współudział w kosztach promocji podniesienie jakości i konkurencyjności produktu poprawa wizerunku i rozpoznawalności dodatkowe zyski dla członków konsorcjum Korzyści dla klienta gwarancja odpowiedniego standardu łatwiejszy i szybszy zakup większy wybór usług

Zdrowie i uroda Do zadań Konsorcjum należy : a)konsolidacja podmiotów, stowarzyszeń oraz branży b)komercjalizacja i promocja produktów c) organizacja samodzielnie i wespół z POT, ROT czy LOT wydarzeń promocyjnych na rynku krajowych i rynkach zagranicznych

Zdrowie i uroda Do zadań Konsorcjum należy : d) inicjowanie przeprowadzania badań statystycznych i marketingowych e) przeprowadzanie innych działań w zależności od możliwości merytorycznych i finansowych f) wzajemny transfer wiedzy g) wprowadzenie programów lojalnościowych oraz ewentualnie certyfikacji jakości usług.

Zdrowie i uroda Plany Konsorcjum: -stworzenie certyfikacji obiektów spa i wellness -stworzenie certyfikacji uzdrowisk i usług związanych z turystyką medyczną -przekształcenie konsorcjum w klaster celem aplikowania o fundusze unijne -prowadzenie szkoleń dla członków konsorcjum/klastra z zakresu norm jakości oraz standardów obsługi pacjenta/klienta zagranicznego -współpraca z agencjami prognozowania trendów dot. przyszłości turystyki

Zdrowie i uroda Działania w latach dzień ekspercki POT pt. „Aktualne trendy na rynku SPA & Wellness na targach TOUR SALON w Poznaniu „Nie ma jak Polska” – 2 odcinki programu podróżniczego w TVP 1, dot. tematyki uzdrowiskowej, wellness i spa wydawnictwo wizerunkowe pt. „Polska wellness & medical” w trzech wersjach językowych wellness, spa, medycyna i turystyka uzdrowiskowa była wiodącym elementem polskiego stoiska narodowego Polskiej Organizacji Turystycznej podczas berlińskich ITB w 2013 r. Zaprezentowało się pod wspólną marką 15 konsorcjantów w tym: 4 kliniki i 11 ośrodków sanatoryjnych i wellness & spa

Zdrowie i uroda Działania w latach

Zdrowie i uroda Działania w latach podróże studyjne organizowane przez ZOPOT-y we współpracy z Konsorcjum Europejski Kongres SPA, – panel ekspercki POT

Usługi prozdrowotne w projekcie promocji polskiej gospodarki na rynkach zagranicznych

Opis programu Realizator programu: Polska Organizacja Turystyczna Budżet programu : 4,9 mln zł Czas trwania programu: lipiec czerwiec 2019 Adresaci działań informacyjno-promocyjnych: przedsiębiorcy, instytucje otoczenia biznesu, partnerzy i kooperanci zagraniczni, indywidualne osoby, Media.

Lista polskich marek produktowych 1.Sprzęt medyczny. 2.Maszyny i urządzenia. 3.Kosmetyki. 4.IT/ICT. 5.Biotechnologia i farmaceutyka. 6.Moda polska. 7.Budowa i wykańczanie budowli. 8.Jachty i łodzie. 9.Meble. 10.Polskie specjalności żywnościowe. 11.Sektor usług prozdrowotnych. 12. Części samochodowe i lotnicze.

Zakres usług prozdrowotnych  uzdrowiska  sektor wellness&spa  usługi medyczno-rehabilitacyjne

Usługodawcy-beneficjenci  hotele typu welness&spa  touroperatorzy i inni specjalistyczni pośrednicy  obiekty sanatoryjne  kliniki, szpitale

Struktura programu promocji usług prozdrowotnych Działania wizerunkowe - POT Realizacja kampanii promocyjnych, których celem jest prezentacja Polski jako najlepszej destynacji na świecie świadczącej usługi prozdrowotne na najwyższym poziomie i w konkurencyjnej cenie. Wsparcie dla przedsiębiorcy Możliwość otrzymania dofinansowania na program promocji własnego przedsiębiorstwa w zakresie w działań promocyjno- informacyjnych określonych w opisie poddziałania „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” w Programie Operacyjnym Inteligentny Rozwój wdrażanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.

Wspólny cel Wzrost eksportu usług prozdrowotnych (przyjazdów do Polski turystów zagranicznych) poprzez: Uspójnienie jednolitych działań przedsiębiorcy i realizatora programu w zakresie wyboru tożsamych rynków i narzędzi marketingowych.

Rynki zagraniczne Program dedykowany jest rynkom pozaunijnym!!! Rynki poza UE, na których będą prowadzone wielonarzędziowe kampanie promocyjno-informacyjne z udziałem bezpośrednim POT i przedsiębiorców: Rosja, Ukraina, Norwegia, USA, Zjednoczone Emiraty Arabskie. (bez udziału POT) do decyzji przedsiębiorców zainteresowanych udziałem w targach: Kuwejt, Arabia Saudyjska, Oman, Azerbejdżan, Kazachstan Rynki UE, na terenie których odbywają się znaczące międzynarodowych targi branżowe (na wybranych z udziałem POT): Niemcy, Wielka Brytania, Szwecja, Dania, Austria.

W ramach zadania " realizator programu promocji usług prozdrowotnych" Polska Organizacja Turystyczna przygotowuje dla przedsiębiorców spotkania informacyjne dotyczące wsparcia branży usług prozdrowotnych w zakresie działalności promocyjnej. Warszawa (data w trakcie ustalania) mazowieckie, podlaskie, lubelskie. realizator programu promocji usług prozdrowotnych"

Filip Płodzień Lider projektu „Konsorcja produktowe” Departament Produktu Turystycznego i Współpracy Regionalnej Tel