Koło miłośników gier komputerowych sem. I. 2015/2016 R. Stefańczyk.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Advertisements

Technologia informacyjna według MENiS
Projekty realizowane w ZSP nr 2 w Siedlcach współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoła dla 6-latka 6.
1. o mnie 2. Moja oferta – koła zainteresowań
W bieżącym roku szkolnym przez okres 8 miesięcy szkoła realizowała projekt rozwojowy pt. Moje miasto, moje korzenie. Przeworsk zza obiektywu fotograficznego.
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
im. ks. J. Popiełuszki we Włocławku
ROLA KOMPUTERA W ŻYCIE MŁODYCH LUDZI Z TERANU GMINY NIEPOŁOMICE
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Komputer jako zagrożenie dla rozwoju dzieci klas I-III
„Człowiek tyle jest wart, ile może dać drugiemu człowiekowi”.
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
Szkolenia przygotowujące nauczycieli gimnazjów
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze:
Jak zapewnić bezpieczeństwo i zabawę w grach wideo Bezpieczeństwo dzieci podczas gier internetowych porady dla rodziców.
Edukacyjne i rehabilitacyjne zalety gier komputerowych
Koło Naukowe Rachunkowości
W Zespole Szkół Ekonomicznych nr 2
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZAJĘCIA SPORTOWE KLASY I-III
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Pozyskujemy Fundusze z Unii Europejskiej w projektach edukacyjnych.
Szczecin, 15 kwietnia 2013 r. Katedra Organizacji i Zarządzania Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytet Szczeciński Specjalność: Kompetencje.
Szkolne pracownie informatyczne są otwarte dla uczniów w czasie zajęć pozalekcyjnych oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej.
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach
Komputery dla uczniów w czytelni służą zaspokajaniu potrzeb edukacyjnych, informacyjnych oraz przygotowaniu do swobodnego funkcjonowania w społeczeństwie.
INTERNETOWE CENTRUM INFORMACJI MULTIMEDIALNEJ *ICIM*
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
Edukacja informatyczna w naszej szkole Beata Skowrońska.
Kilka zasad korzystania z ICIM
Realizacja projektu Rok szkolny
Kujawsko – Pomorski Festiwal Gimnazjalnych Projektów Edukacyjnych Moja wieś w Internecie prezentacja z realizacji projektu.
KOŁO PLASTYCZNE.
Gra komputerowa na komputer Raspberry Pi
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
 Z dniem 1 września 2008 r. wprowadzony został do realizacji w naszej szkole „Program zintegrowanej nauki języków obcych w szkole podstawowej”.  Jest.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Zespół Szkół Gimnazjum Nr 6 Szkoła Podstawowa Nr 13 w Zawierciu.
Numer z klasyfikacji zawodów:312102
Strategiczny plan rozwoju Przedszkola Miejskiego nr 4
„Zajęcia z metod i technik uczenia się” 1.
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
Rola komputera i telewizji w życiu naszych dzieci?
DZIEŃ OTWARTY. 1 KWIETNIA 2014 R. W ZSP W K ONIECPOLU ODBYŁ SIĘ DZIEŃ OTWARTY. U CZNIOWIE SZKÓŁ GIMNAZJALNYCH POZNALI OFERTĘ EDUKACYJNĄ SZKOŁY, WZIĘLI.
„Otwarta droga ku przyszłości
Zabawy edukacyjne o zwierzętach
OFERTA DLA SZEŚCIOLATKÓW.  nauka odbywa się w salach lekcyjnych dostosowanych do potrzeb młodszych dzieci, podzielonych na części: edukacyjną i rekreacyjną,
TY: TALENT RAZEM: HARMONIA RAZEM. KIEDY JEDNO SŁOWO ZMIENIA TWOJĄ KARIERĘ.
Rola komputera w życiu naszych dzieci?
Katarzyna Heród Miejska Biblioteka Publiczna GALERIA KSIĄŻKI w Oświęcimiu.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
ALEKSANDER KŁODNICKI Koło TIK W zajęciach uczestniczy 15 uczniów, rozwijających swoje zainteresowania w obszarze nowoczesnych technologii.
Inspiracje mądrego korzystania z Internetu na rzecz dzieci i młodzieży
6-LATEK W SZKOLE „Nie ta­kie ważne, żeby człowiek dużo wie­dział, ale żeby dob­ rze wie­dział, nie żeby umiał na pa­mięć, a żeby ro­zumiał, nie żeby go.
Kodeks szkolny 2.0 Szkoły Podstawowej im. majora Henryka Sucharskiego w Drawsku Pomorskim Rok szkolny 2013/2014.
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
Projekt finansowany z Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych, będącego w dyspozycji Ministerstwa Zdrowia.
KWARTALNIK DLA RODZICÓW NR /2016. Poznanie najbliższego środowiska Wdrażanie do przestrzegania ogólnych zasad bezpieczeństwa Rozbudzenie zainteresowań.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 141 W ŁODZI im. generała Mariusza Zaruskiego ul. Zakładowa 35.
Innowacja z programowania realizowana w klasach 1-3
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Projekt Kim będziesz?.
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Zapis prezentacji:

Koło miłośników gier komputerowych sem. I. 2015/2016 R. Stefańczyk

Koło miłośników gier komputerowych Podczas zajęć poznali obsługę i zastosowanie: - wybranych internetowych gier komputerowych, - gier komputerowych dla dzieci i młodzieży, - gier edukacyjnych, - gier zręcznościowych, - gier logicznych, - gier labiryntów, - gier wyścigowych.

Koło miłośników gier komputerowych Celem koła gier komputerowych było: - zachęcenie do korzystania z nowych gier komputerowych, - zapoznanie z rodzajami gier, - rozwijanie zainteresowań, - kształtowanie umiejętności instalacji, konfiguracji gier, - doskonalenie procesu spostrzegania, - skupienie uwagi, koncentrowanie się na wybranej grze, - zwrócenie uwagi na wymagania systemowe gier komputerowych oraz sprzętu komputerowego, systemu operacyjnego, na którym gra jest instalowana.

Gry internetowe

Gry komputerowe dla dzieci

Gry zręcznościowe

Gry wyścigi

Gry logiczne

Gry edukacyjne

Gry symulatory

Gry labiryntowe