Debata szkolna Zestawienie Odpowiedzi na pytania udzielone przez uczniów klas I-VI (SP7 Głogów)
Do czego wykorzystujemy komputery, Internet? Granie w różne gry Komunikowanie się Oglądanie filmów, bajek, zdjęć Poszukiwanie nowych, ciekawych informacji Słuchanie muzyki Wykonywanie rysunków Wykonujemy zadania, uczymy się Rodzice płacą rachunki, robią zakupy Odczytujemy informacje w e-dzienniku
Do czego wykorzystujemy komputery, Internet? Ściąganie gier na telefony Odbieranie listów elektronicznych Nauka języków obcych Nagrywanie filmików Pisanie tekstów, drukowanie tekstów Czytanie książek Mapy internetowe Czytanie książek Zawieranie nowych znajomości
Do czego wykorzystujemy komputery, Internet? Rezerwacja biletów Czytanie i pisanie komentarzy Sprawdzanie bieżących wiadomości Rozwijanie swoich zainteresowań Tworzenie prezentacji
Narzędzia komunikacji Telefon komórkowy, domowy, smartfony Internet Tablety, laptopy, komputery Facebook, Twitter, Nasza klasa e Skype, gadu-gadu, czat Google + Komunikator w grach Tlen, Line, FS15, TS21, TS3,LOL Głośniki, kamerki, mikrofony, słuchawki, monitor Viber, My taby, Instagram, Snapchat, Messenger, WhatsAPP
Narzędzia komunikacji Team Speak 3 Curse Voice XBOX, IPAD
W jaki sposób w naszej szkole wykorzystujemy TIK? Zajęcia komputerowe Prezentacje multimedialne na lekcjach, apelach Rysunki w programie paint Oglądamy filmy edukacyjne Komunikacja z rodzicami: e-dziennik Tablice multimedialne Odtwarzanie płyt Strona internetowa szkoły Zdobywanie wiedzy Szkolny radiowęzeł Dokumentacja szkolna, np. świadectwa szkolne Apele, akademie Drukowanie dyplomów Zadania domowe z wykorzystaniem Internetu
Nasze propozycje Grać w gry edukacyjne, konsole We wszystkich klasach tablety We wszystkich klasach tablice multimedialne Łatwiejszy dostęp do Internetu Granie w gry na przerwach Korzystać z komputerów, tabletów na przerwie Korzystać z telefonów komórkowych na przerwie Tablety zamiast książek Szafki na kody Dostępność do e-booków w bibliotece, czytelni szkoły Słuchanie muzyki, taniec na przerwach Automaty z żywnością, napojami Tworzenie edukacyjnych stron internetowych Więcej lekcji o bezpiecznym korzystaniu z Internetu Wykorzystać nowe narzędzia do pracy na lekcjach Udostępnienie szkolnego wi-fi