Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt „Radosne Przedszkolaki” Termin realizacji wrzesień – grudzień 2008 Usługodawca Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Powstania Warszawskiego w Brzeźnicy.
Advertisements

TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 47
Jak pomóc dziecku w nauce?
Kółka Szkolne.
UCZYMY SIĘ UCZYĆ Nauka języków obcych nieodłącznie związana jest z systematycznym zapamiętywaniem wielu informacji. Wiadomo, że zrobienie notatek w zeszycie.
Dlaczego warto uczyć się języka francuskiego?
Europejski Dzie ń J ę zyków Obcych W dniu r. uczniowie klas IV-VI prezentowali swoje umiejętności posługiwania się językiem angielskim. Ale.
Pozycja szkoły. Liceum Ogólnokształcące i Gimnazjum im. Świętej Rodziny w Rabce -Zdroju.
UCZESTNICY: Stowarzyszenie AIESEC Polska Komitet Lokalny Poznań
Naszym partnerem w tym projekcie była francuska szkoła College Andre Lahaye Adernos-les-Bains. W wydarzeniu, brało udział 15 uczniów naszego gimnazjum.
Mesdames et Messieurs witamy w Paryżu…
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
Projekt szkolny Socrates Comenius Badanie i poznawanie kultur z różnych regionów europejskich poprzez poezję, prozę i muzykę.
fragmenty wywiadu przeprowadzonego w marcu 2010 roku z mieszkańcami miasta.
Wybrać miejsce PAPUA NOWA GWINEA.
Centrum Językowe Magic Land
Ćwiczenia technik efektywnego uczenia się Spotkanie 4
Uczennice klasy 2e powtarzają Historię przed sprawdzianem.
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
Cele konkursu: Rozwijanie wszechstronnych zainteresowań uczniów;
TWORZENIE SZKÓŁ DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU Restrukturyzacja otoczenia szkoły Luty Maj 2009.
Teatrzyk Malutki Czyli dzieciarnia na warsztat !!! Cześć ! Jesteśmy uczniami i uczennicami Szkoły Podstawowej nr 44 w Białymstoku. Utwór, który słyszysz.
SamoGazetkaComeniusRząd czyli… O działalności w naszej szkole.
Wizyta studyjna w Lizbonie - projekt PL1-ESF Jakość nadzoru pedagogicznego i pracy szkoły w programie Zagraniczna Mobilność szkolnej kadry.
BEZPIECZNA DROGA DO SZKOŁY w Szkole Podstawowej nr 12 w Białymstoku
Biblioterapia a profilaktyka uzależnień
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 IM. M. KOPERNIKA
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego:
„Zajęcia z metod i technik uczenia się” 1.
Przedszkole Samorządowe nr 4 „Krasnal Hałabała”. Oferujemy: Opiekę nad dziećmi w godzinach od 6.30 do 16.30; Opiekę nad dziećmi w godzinach od 6.30 do.
WITAJCIE NA „FESTIWALU Z TIK”. W NASZEJ PREZENTACJI PODSUMUJEMY PROGRAM „SZKOŁA Z KLASĄ 2.0”
SMAKI ROSJI w Szkole Podstawowej nr 100
Proponujemy:  naukę języka przez 5 godzin w tygodniu  lekcje z wykorzystaniem technik multimedialnych  poznanie kultury krajów anglojęzycznych  zajęcia.
Klasa językowa „poliglotek” pod patronatem PPWSZ w Nowym Targu propozycja.
Język obcy w przedszkolu
Nasi partnerzy: Collège Jean Rostand (DRAGUIGNAN, Francja) Colegiul Tehnic "Ioan Ciordaş" (Beius, Rumunia)
Lekcja języka angielskiego. Uczniowie bardzo żywiołowo reagowali na nasz widok, czuliśmy się jak gwiazdy filmowe. Podchodzili do nas z kartkami z prośbą.
„Dzielimy się doświadczeniami”
PRZEDSZKOLAKI W PSP odbyły się w naszej szkole zajęcia dla przedszkolaków zorganizowane przez panią Danutę Jeziorowską nauczycielkę matematyki.
Odznaka jakości "Schule im Wandel – Zmieniająca się szkoła"
m.in.: dlatego, że szkoła posiada:  monitoring wewnętrzny w szatni i na korytarzach,  monitoring zewnętrzny na dziedzińcu szkolnym,  imienne identyfikatory.
Nasz dzień w Przedszkolu Grupa 4 latki Wychowawca: mgr Jolanta Pawlik mgr Małgorzata Kolonko 1.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
Zespół Szkół Specjalnych nr 4 ul. Niciarniana 2a
Z Zapraszamy. Drzwi Otwarte 22 marca 2014 roku (sobota), godz – kwietnia 2014 roku (sobota), godz – Pomorska 105,
IX kółko języka francuskiego 6 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy; podtrzymanie zasad współpracy, motywowanie do poszerzania wiedzy.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
X kółko języka francuskiego 13 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy, dalsze budowanie relacji pedagogicznej, motywowanie do poszerzania.
XI kółko języka francuskiego 20 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy wypracowywanie zasad współpracy w grupie uczniów i między nauczycielem.
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
XII kółko języka francuskiego 3 czerwca 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, uśmiech,
VII kółko języka francuskiego 22 kwietnia 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, zeszyt,
XIII kółko języka francuskiego 10 czerwca 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; wdrażanie do systematyczności (m.in. W prowadzeniu zeszytu),
Dlaczego warto uczy ć si ę j ę zyków obcych?. 6 języków, których najczęściej się uczymy.
VI kółko języka francuskiego
Innowacja pedagogiczna „Szkolne programowanie”
INNOWACJA PEDAGOGICZNA Ruch, słuch, wzrok, mowa – podstawa uczenia się. Małgorzata Karasek.
Istnieje mnóstwo powodów, by nauczyć się języka francuskiego
Szkoła Podstawowa nr 59 im. Bolesława Krzywoustego w Szczecinie
Szkoła Podstawowa nr 59 im. Bolesława Krzywoustego w Szczecinie
TRZY KULTURY W TRÓJCE projekt edukacyjny ZSP Nr 3 w Łodzi
Kółko języka francuskiego 2016
Nowe kompetencje nauczycieli motorem rozwoju szkoły
Projekt Kim będziesz?.
ŚWIETLICA SZKOLNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 150
Mobilność kadry Projekt Erasmus +.
Istnieje mnóstwo powodów, by nauczyć się języka francuskiego
Zapis prezentacji:

Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki II roku Uniwersytetu w Białymstoku, specjalności: Język Francuski, z angielskim - profil tłumaczeniowy Filologia francuska opieka merytoryczna metodyk dr Barbara Głowacka UCZESTNICY: uczniowie klas IV-V-VI

III kółko języka francuskiego 18 marca 2016 Cele: - psychopedagogiczny: poznanie nowych prowadzących; integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, zeszyt, uśmiech, współpraca z nauczycielkami) - komunikacyjny: powitanie/ pożegnanie koleżanki, kolegi, Pani; przedstawienie się; zapoznanie się z głównymi poleceniami podawanymi przez nauczycielki -językowy: elementy języka: 1,2,3,4,5,6,7,8,9 – ustnie, przy piosence; powrót do je m’appelle, tu t’appelles, il s’appelle, elle s’appelle; alfabet -kulturowy: odwołanie się do wiedzy ogólnej ucznia (zabytki) Środki ekspresji: mimika, gesty, ruch Techniki: jeu de Kim, puzzle, obraz-słowo W oparciu o: -H.Denisot, C.Macquart-Martin, SUPERMAX1, Hachette FLE, Warszawa Heike Baum, Odkrywamy na nowo zabawy z czasów naszych babć, JEDNOŚĆ, Kielce 2002

Dzieci z chęcią pokazały nam pierwsze strony swoich kółkowych zeszytów. Znalazło się na nich mnóstwo skojarzeń z Francją. Oto niektóre z nich:

Kolejny zabytek Paryża – L'arc de triomphe Przeprowadziłyśmy konkurs na układanie puzzli w parach. Wszystkie grupki dostały niewielkie nagrody w formie naklejek.

Uczymy się poleceń Dzięki zabawnym obrazkom dzieci szybciej zapamiętały czynności po francusku. Po powtórzeniu poleceń razem z Pauliną, wyszliśmy na środek sali i ćwiczyliśmy je w rytm muzyki.

Były to nasze ostatnie zajęcia przed Wielkanocą, więc pojawił się na nich również akcent świąteczny Dzieci dekorowały styropianowe jajka. Chętnie rysowały na nich poznane dzisiaj litery alfabetu; cyfry, które już znają (1-9); swoje imiona oraz skojarzenia z Francją.

Dzisiaj dzieci dodały do niej następujące słowa: piórnik kredki klasa karta biblioteczna Wieża Eiffla oraz polecenia tj: wstańcie usiądźcie zaśpiewajcie spójrzcie posłuchajcie Nasza wieża Eiffla z nowo poznanymi słowami rośnie

KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO – 18 marca Prowadzenie 1 godziny : Paulina Wyrzykowska, Paulina Gierałtowska Prowadzenie 2 godziny : Klaudia Leszczyńska, Ewelina Hubkowska PLAN KÓŁKA (wersja skrócona) – patrz notatki poniżej.