MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przygotowaliśmy: -praktyczne narzędzia dla nauczycieli: -ramowy plany pracy wychowawczej, -ramowy program zajęć pozalekcyjnych, -scenariusze lekcji,
Advertisements

Zapraszamy do świata. Funenglish.pl to e-learningowy (a więc komputerowy) kurs języka angielskiego dla dzieci w wieku 6-12 lat.
Jak korzystać ze wszystkich elementów obudowy dydaktycznej, żeby jak najefektywniej wdrożyć w klasie innowacyjny program nauczania do edukacji wczesnoszkolnej.
„Jak pomóc uczniom się uczyć i czerpać z tego radość?” opracowała: Krystyna Turska.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III utrwalenie wiadomości o częściach mowy 1 godz. lekcyjna.
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Organizacja dydaktyki w oparciu o modułowe programy kształcenia dr inż. Franciszek Pawlak.
Zastosowanie multimediów w edukacji z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy Centralny Instytut Ochrony Pracy Państwowy Instytut Badawczy dr inż. Małgorzata.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I litery i sylaby 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I bezpieczeństwo na drogach 1 godz. lekcyjna.
Piłka Siatkowa Wykonał: Filip Babiec. Ogólne Informacje Podstawowe zasady Urządzenia i sprzęt Zawodnicy Podstawowe błędy Podział boiska Dalej  Dalej.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
ZASTOSOWANIE FUNKCJI WYKŁADNICZEJ I LOGARYTMICZNEJ DO OPISU RUCHU DRGAJĄCEGO Agnieszka Wlocka Agnieszka Szota.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Ul. Lermontowa Łódź
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa I liczymy do 8 1 godz. lekcyjna.
Co potrafię w przyjaźni z komputerem?.  Z jakich elementów się składa? Z jakich elementów się składa?  Do czego służy? Do czego służy?  Jakie programy.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa II ortograficzny miszmasz 1 godz. lekcyjna.
– lekcja ze strongmanem.. Drugiego dnia trzeciego miesiąca bieżącego roku klasa 3e za sprawą prof. Mikołaja Komorowskiego miała do czynienia z nietypową.
Historia Gimnazjum im. Józefa Wybickiego w obiektywie.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
Projekt edukacyjny „Szkoła z klasą 2.0” „Angielski wokół nas” Wyszukano dont-cry/
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym „Przekonujemy się.
D EBATA SZKOLNA KODEKS 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
„Cztery pory roku” PRZYKŁADY WEBQUESTÓW
Kodeks 2.0. Szkoła Podstawowa nr 52 im. Marii Dąbrowskiej w Krakowie.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa III wiosna 2 godz. lekcyjne.
Szkolny Kodeks 2.0 Etapy pracy nad kodeksem. Nasza szkoła, jako jedna z 300 w Polsce bierze udział w programie Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła, jako.
Na podstawie ogólnopolskiego projektu Polskiego Związku Szachowego „Edukacja przez szachy w szkole” realizator - Dolnośląski Związek Szachowy
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I rzeczowniki 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa II odejmowanie 1 godz. lekcyjna.
Język polski jest kluczowym przedmiotem nauczania – poznawanie wybitnych utworów literackich sprzyja rozwojowi osobowemu ucznia, wprowadza go w świat kultury.
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
Co to jest spacer edukacyjny?
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
Chcę więcej, mogę lepiej
KOMPUTER. Każdy uczeń szkoły ponad gimnazjalnej (oprócz LO) będzie posiadał własny przenośny komputer ( laptop ) który zastąpi zeszyt, książki, itp.
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
Szkolny Festiwal Nauki w Szkole Podstawowej nr 5 im. UNICEF w Turku
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Filmowa podróż do Krainy Edukacji
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
PEDAGOGICZNA BIBLIOTEKA WOJEWÓDZKA Platforma e-learningowa
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Priorytet MEN na rok szkolny 2017/2018
podstawy dydaktyki 2017/2018 KONWERSATORIUM WYMIAR GODZIN: 30
Zapraszamy do świata.
POZNAJEMY PULPIT Opracowanie: mgr Barbara Benisz SP nr 20 w Rybniku
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
Zapis prezentacji:

MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ

Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna

CELE ŚRODKI DYDAKTYCZNE METODY I FORMY PRACY PRZEBIEG ZAJĘĆ SPIS TREŚCI

CELE Ogólne Kształcenie wiedzy polonistycznej; Nauka wymawiania oraz zapisywania liter: l, i, s; Kształcenie umiejętności pracy z komputerem; Kształcenie wiedzy na temat zwyczajów lisa; Kształcenie aktywności uczniów. Szczegółowe Uczeń: Potrafi wymówić litery: l, i, s; Potrafi wskazać, który zapis graficzny przedstawia literę: l, i, s; Potrafi wymówić poprawnie wyraz lis; Wie, że lis to zwierzę leśne; Zna zwyczaje lisa; Wykazuje się aktywnością na lekcji.

ZAGADNIENIA Nauka liter: l, i, s, poznanie zwyczajów lisa

METODY I FORMY PRACY ŚRODKI DYDAKTYCZNE Metody i formy pracyŚrodki dydaktyczne burza mózgów; pogadanka praca w grupach gry interaktywne praca z komputerem komputer przeglądarka internetowa

PRZEBIEG ZAJĘĆ 1.Witamy się z uczniami. 2.Pokazanie planszy z wizerunkiem lisa. Nauczyciel pyta uczniów: co przedstawia plansza? LIS 3.Nauczyciel przedstawia graficzny zapis wyrazu lis i po kolei mówi uczniom, jakie litery składają się na wyraz. 4.Uczniowie poznają poszczególne litery: omawiają jak wygląda litera l, i, s. 5.Nauczyciel pyta: jaka litera jest na początku, w środku i na końcu wyrazu lis. 6.Podsumowanie zajęć i zakończenie lekcji.

I L S

L L

I I

S S