WebQuest Barbara Skoczewska. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wykorzystanie w szkole
Advertisements

Demokracja w szkole.
Wydarzenia z życia szkoły
Hit reklamowy … WebQuest dla klasy pierwszej gimnazjum
ENGLISH AROUND THE WORLD
Język angielski na lekcjach historii
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat
Cele i propozycje na reformy w szkole Kaja Plekaniec z kl. 3j Twoja kandydatka na przewodniczącą Samorządu Uczniowskiego!
PIŁKA NOŻNA.
Segregacja to rewelacja WebQuest dla uczniów gimnazjum
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
Ten WebQuest przeznaczony jest dla uczniów klas VI szkoły podstawowej
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW
IWONA SOKOŁOWSKA-DZIUK KURS BELFER ON LINE
Webquest dla członków Klubu SAS MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO.
WebQuest Tropem Pluszowego Misia A. Schneefuhs W. Koczubik.
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
Piłka nożna.
WebQuest Zajęcia Techniczne Wielościany foremne
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
Polskie Parki Narodowe autor: Izabela Lara
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
CZERWONA KARTKA DLA KORUPCJI W PIŁCE NOŻNEJ
Mariusz Kukiełka – Futbol naszą pasją
ILE ZDROWIA, A ILE SPORTU W SZKOLNYM WF?
Centrum Wolontariatu Sportowego przy PWSZ w Wałczu
POTRZEBY UCZNIA CUDZOZIEMCA
EURO quiz 1. Jak nazywają się maskotki mistrzostw EURO 2012?
Polskie stadiony na UEFA Euro 2012
Znaczenie produktów zbożowych
Świat wierszy Jana Brzechwy
WebQuest Król Maciuś I miał na imię Janusz
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
DSD II I Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica w Chrzanowie.
PIŁKA RĘCZNA.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Dlaczego mówi się o bezpieczeństwie w sieci ??? W naszej szkole każdy uczeń ma dostęp do komputera. Mimo to że komputer może być źródłem wielu pożytecznych.
UCZESTNICY PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 W ROKU SZKOLNYM 2013/14 Dyrektor szkoły: p. Joanna Bieńko Koordynator programu: p. Beata Niziołek Nauczyciele:
I Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica w Chrzanowie
Scenariusz na zajęcia z matematyki i fizyki w oparciu o metodę WebQest Opracowanie: mgr M.Kocman mgr J.Kusy mgr M. Baszczyńska.
MINI MISTRZOSTWA EUROPY 2012 W PIŁCE NOŻNEJ REPREZENTACJI SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DZIECI URODZONYCH W 1999 ROKU I MŁODSZYCH.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Copyright © 2015 Wydawnictwo Inspiracja. Wydawnictwo Inspiracja Wydawnictwo Inspiracja założone zostało w celu podtrzymywania, utrwalania i zachęcania.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Dziecko sześcioletnie w pierwszej klasie Dziecko sześcioletnie w pierwszej klasie Zasoby edukacyjne Ośrodka Rozwoju Edukacji Wydział Rozwoju Szkół i Placówek.
Wielka Powtórka Szóstoklasisty WebQuest dla klasy 6 szkoły podstawowej Pomysł: Katarzyna Krywult
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PROJEKT FAIR PLAY w Publicznym Gimnazjum Nr 26 im. Mikołaja Reja w Łodzi.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Gimnazjum nr 5 im. Króla Władysława Jagiełły w Łodzi adres: ul. Sienkiewicza Łódź tel. tel strona.
WEBQUEST JAKO METODA Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Modelowy program praktyk podnoszący jakość.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
TRZY KULTURY W TRÓJCE projekt edukacyjny ZSP Nr 3 w Łodzi
Nowe kompetencje nauczycieli motorem rozwoju szkoły
DORADZTWO ZAWODOWE SZKOŁA PODSTAWOWA W KRASZEWIE
Piłka nożna Czyli prezentacja na temat najbardziej emocjonującej dyscypliny sportu na świecie.
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
I Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica w Chrzanowie
Sport w I semestrze 2018/19.
Od września 2018 roku Szkoła Podstawowa nr 48 Mistrzostwa Sportowego razem z III Liceum Ogólnokształcącym Mistrzostwa Sportowego im. Bolesława Prusa tworzy.
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Zapis prezentacji:

WebQuest Barbara Skoczewska

Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela

Wprowadzenie Młodzież fascynuje się sportem nie od dziś. Wszystkich uczniów dotkniętych piłkarską gorączką zapraszam do poszerzenia zasobu słownictwa związanego z piłką nożną.

Zadanie Wykonajcie dowolną techniką logo Mistrzostw Europy 2012 i projekt pucharu. Przygotujcie słowniki obrazkowe, które przedstawiają boisko, piłkarza, sędziego, stadion.

Proces Podzielcie się na 4 grupy. Każda grupa wybiera swojego lidera. Szef zespołu rozdziela zadania dla poszczególnych członków. Każda grupa wykonuje logo Mistrzostw Europy 2012 i komiks oraz krótką prezentację o Mistrzostwach Europy z uwzględnieniem krajów, miast i stadionów. Wykonajcie słownik obrazkowy korzystając ze słowników polsko- niemieckich w Internecie: I grupa: słownictwo związane z boiskiem (np.: bramka, linia, …) II grupa: słownictwo związane z piłkarzem (np.: kapitan, bramkarz, …) III grupa: słownictwo związane z sędzią (np.: gwizdek, żółta kartka,…) IV grupa: słownictwo związane ze stadionem (np.: trybuny, kibice, …) Czas realizacji zadania – 2 miesiące.

Źródła

Ewaluacja Wykonane zadania zostaną ocenione zespołowo. WymaganiaOcena celującaOcena bardzo dobra Ocena dobra Ocena dostateczna Ocena dopuszczają ca Wykonanie i wkład pracy Uczniowie wykonali prace wyjątkowo starannie. Pojawiło się bardzo bogate słownictwo, temat został wyczerpany. Uczniowie wykonali prace bardzo starannie. Pojawiło się bogate słownictwo i nieliczne błędy językowe. Uczniowie wykonali prace estetycznie i starannie. Pojawiły się nieliczne błędy językowe. Uczniowie wykonali prace starannie. Pojawiły się błędy językowe, które jednak nie utrudniają komunikacji. Uczniowie wykonali prace, ale bez większego wkładu i niestarannie. Praca zawiera liczne błędy językowe.

Konkluzja Dzięki projektowi uczniowie mieli szansę rozwinąć umiejętności manualne. Uczenie słówek w połączeniu z wizualizacją poprzez słowniki obrazkowe usprawnia proces zapamiętywania.

Podręcznik nauczyciela Lekcja przeznaczona jest dla klasy pierwszej gimnazjum. Poziom jezyka niemieckiego podstawowy.