Projekt proponowany do wpisania na Indykatywną Listę Projektów Indywidualnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KONCEPCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW W SĄSIEDZTWIE DWORCA KOLEJOWEGO WROCŁAW PSIE POLE – PARK&RIDE PSIE POLE.
Advertisements

Opracowanie: zespół WIM, WI, ZDiUM, WTR pod przewodnictwem POKE marzec 2010 r. Obsługa komunikacyjna UEFA EURO 2012 TM.
BUDOWA OBWODNICY MIASTA SZCZYTNO W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 53
1 Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych Dla rozwoju Mazowsza Konferencja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II wraz
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie miasta Helu”
Wsparcie przygotowania terenów inwestycyjnych Wsparcie działań studyjno-koncepcyjnych w ramach przygotowania terenów inwestycyjnych dla projektów inwestycyjnych.
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r.1 INFRASTRUKTURA DROGOWA Szkolenie dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego.
Wykorzystanie aktywności środowisk naukowych(rozwój gospodarczy i społeczny województw), Wspieranie działań społecznych i gospodarczych na rzecz integracji.
PRZEPISY PRAWA BUDOWLANEGO
Przygotowanie projektu technicznego
Lipki – Oława – modernizacja obwałowań, gm. Oława i Jelcz – Laskowice
Lipki – Oława – modernizacja obwałowań, gm. Oława i Jelcz – Laskowice
D o l n o ś l ą s k i e B i u r o G e o d e z j i
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego Projekt przebudowy obejmował ul. Wojska Polskiego od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Armii.
UNIA EUROPEJSKA Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego Przebudowa mostu nad rzeką Tywą w Pniewie,
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
Program Operacyjny „Infrastruktura i Środowisko”
Dobre praktyki we wdrażaniu funduszy strukturalnych Województwo świętokrzyskie.
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Małopolska
Remont – odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1405G Szemud-Karczemki, odcinek Kamień-Kielno Projekt Z/2.22/III/3.1/476/05 Projekt współfinansowany przez.
Przebudowa torowisk TRAMWAJOWych wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie w ciągu komunikacyjnym na odcinku od ul. Energetyków poprzez ul. Gdańską, do.
Chojnice, 24 października 2014 Projekt częściowo finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Modernizacja.
Konferencja podsumowująca projekt: „Budowa tras rowerowych
Szymanik Elżbieta Witam Państwa, Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat sochaczewski.
Przebudowa mostu nad śluzą w ciągu ulicy powiatowej Nr 3029N Adama Mickiewicza w Ostródzie km Zadanie dofinansowane z rezerwy subwencji ogólnej z.
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich (M07)
Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata Ocena wniosków pod kątem merytorycznym Kraków, 14 października 2015 r.
INWESTYCJE W GMINIE DOBRODZIEŃ w roku Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Dobrodzieniu ul. Parkowa, Topolowa, Mańki Przebudowa sieci wodociągowej.
Gmina-Miasto Koszalin Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
Związek Gmin Ziemi Kujawskiej powstał w 1991 r. z inicjatywy ówczesnego Burmistrza Aleksandrowa Kujawskiego przy poparciu pozostałych W ójtów i Burmistrzów.
DOPROWADZENIE NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DO STREF INWESTYCYJNYCH TRZEBUSZA I DUNIKOWA PRZEZNACZONYCH POD FUNKCJE PRZEMYSŁOWO SKŁADOWEJ.
Doprowadzenie niezbędnej infrastruktury technicznej do terenów inwestycyjnych przy ulicy Stołczyńskiej.
„ Gmina Bytom "Zintegrowane połączenie aglomeracji górnośląskiej z międzynarodowym portem lotniczym Katowice-Pyrzowice " Katowice, 10 grudzień 2008.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego Priorytet 1 Gospodarka – Innowacje - Technologie Działanie 1.2 Innowacje i transfer technologii.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
Wartość projektów dofinansowanych z UE – realizowanych przez Zarząd Dróg Miejskich Wartość całkowita podpisanych umów – ,50 zł Dofinansowanie.
„INFRAPARK Police” SA ul. Kuźnicka 1, Police tel. (+48) PROPOZYCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENU NR 24 Kompleksowa budowa infrastruktury.
Biuro Konsultingowe „ADVISER” zaprasza Państwa do zapoznania się z możliwościami dofinansowania przedsięwzięć w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny.
Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku.
Nazwa projektu: „Polepszenie warunków prowadzenia działalności gospodarczej w obrębie ulic Różana - Lniana w Koszalinie” GMINA MIASTO KOSZALIN.
„Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienie ruchu drogowego w podregionie ostrołęcko-siedleckim poprzez modernizację dróg powiatowych w Łochowie – ul. 1.
Porty Zalewu Szczecińskiego – poprawa jakości infrastruktury szansą na rozwój Urząd Morski w Szczecinie Marzec 2010.
ROK BUDŻET POWIATU WEGROWSKIEGO NA 2015 R. UCHWALONO DNIA 30 GRUDNIA 2014 R. UCHWAŁĄ RADY POWIATU WEGROWSKIEGO NR III/25/2014.
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Inwestycje drogowe proponowane do realizacji w perspektywie
Partner współpracujący Partner współpracujący
Wrócą pociągi na trasę Jarocin – Września – Gniezno
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Zadania Gminy Miasta Koszalin zrealizowane w ramach projektu:
Zadania drogowe planowane do realizacji w 2017 r
Inwestor: Gmina Karlino Plac Jana Pawła II 6, Karlino
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta Helu
Zadanie dofinansowane w ramach
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
Wygodniej w podróż ze Szczecina
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
Poprawa funkcjonowania komunikacji miejskiej w Toruniu
Ruszamy z budową! Ruszamy z budową wiaduktu Biskupia Górka wraz
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1219N
Zapis prezentacji:

Projekt proponowany do wpisania na Indykatywną Listę Projektów Indywidualnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 – 2013

 Przedmiotem projektu jest przebudowa wiaduktu drogowego o długości 80,38 mb usytuowanego nad linią kolejową w ciągu ul. Piotra i Pawła na odcinku Trzeszczyn – Jasienica.  Przebudowa obiektu polegać będzie na podwyższeniu nośności wiaduktu drogowego, poprawieniu bezpieczeństwa na wiadukcie i dojazdach zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie określonymi przepisami prawa. Zwiększenie nośności obiektu polegać będzie na rozbiórce istniejącego ustroju niosącego i budowie w jego miejsce nowego. Ponadto na wiadukcie zostanie zastosowane odpowiednie do warunków technicznych wyposażenie obiektu, tj.: bariery drogowe, balustrady, wpusty mostowe, sączki odwadniające i inne.

Obiekt zaprojektowano, jako konstrukcję płytową, czteroprzęsłową o rozpiętości przęseł dostosowanych do szlaków kolejowych pod obiektem. W wolnych przestrzeniach szlaków poza obrysem skrajni kolejowej zaprojektowano przebudowę istniejących filarów, a na skraju ustroju nośnego zaprojektowano nowe przyczółki. Wzdłuż ściany czołowej i skrzydełek przyczółka zaprojektowano stożki skarpowe w pochyleniu 1:1,5, stanowiące zakończenia nasypu drogowego na dojazdach do obiektu.

Orientacyjny koszt całkowity projektu: 8, 662 mln zł (brutto). Koszty kwalifikowane: 8, 662 mln zł. Środki własne Gminy Police: 4, 331 mln zł. Wysokość dofinansowania: 4, 331 mln zł, co stanowi 50% kosztów kwalifikowanych -

 Instytucja odpowiedzialna za realizację projektu – Gmina Police  Miejsce realizacji: Powiat Policki, gmina Police  Przewidywana data rozpoczęcia realizacji projektu:  Przewidywana data zakończenia realizacji projektu: 31 – 11 – 2012

Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej województwa przez poprawę dostępności komunikacyjnej do terenów przemysłowych i centrów gospodarczych. Poprawa warunków prowadzenia działalności gospodarczej, ułatwienie wymiany handlowej i przepływu siły roboczej.

 Wiadukt stanowi strategiczne połączenie komunikacyjne do terenów przemysłowych Gminy Police, obejmujących trasy komunikacyjne ZCH „POLICE” SA, spółki PORT MORSKI, terenów inwestycyjnych Parku Przemysłowego INFRAPARK POLICE oraz firm kooperujących.

1. Koszty przygotowawcze: Koszt przygotowania dokumentacji budowlanej i studium wykonalności. 2. Roboty rozbiórkowe. 3. Roboty budowlane. 4. Nadzór inwestorski.

Zgodnie z wykonaną w roku 2006 ekspertyzą techniczną wprowadzono w trybie pilnym ograniczenie prędkości na obiekcie oraz ruch wahadłowy. Stan nawierzchni jest niedostateczny i stanowi zagrożenie dla ruchu kołowego. Na obiekcie występują 4 dyletacje bitumiczne, nad podporami, silnie zdegradowane i nieszczelne.

 Wiadukt stanowi ogólnodostępną, publiczną infrastrukturą drogową na trasie Trzeszczyn - Jasienica – Trzebież. Stanowi alternatywny przebieg komunikacyjny do trasy prowadzącej przez miejskie tereny zabudowane Starego Miasta, drogą wojewódzką 114.  Infrastruktura drogowa jest ogólnodostępna na równych i niedyskryminujących zasadach = nie jest spełnione kryterium selektywności.

Inwestor: Gmina Police Przebieg procesu inwestycyjnego: Wydział Techniczno – Inwestycyjny UM. Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej, rozliczenie, sprawozdawczość i promocja: Wydział Rozwoju i Funduszy Pomocowych UM. Utrzymanie rezultatów projektu: Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej UM.

Trwałość projektu gwarantowana jest przez zabezpieczenie środków finansowych na utrzymanie i bieżącą konserwację obiektu w budżecie Gminy Police. Realizacja i utrzymanie inwestycji należy do zadań własnych gminy przez klasyfikację wiaduktu, jako drogi gminnej. Gmina Police dysponuje zasobami kadrowymi oraz technicznymi dla sprawnej realizacji inwestycji i jej utrzymania.

 1. Ekspertyza wiaduktu w ciągu ulicy Piotra i Pawła w Policach - grudzień 2006  2.Projekt wykonawczy: Dokumentacja projektowa na remont kapitalny, przebudowę wiaduktu drogowego nad linią kolejową w ciągu ulicy Piotra i Pawła w Policach. Biuro Projektowe X-Most Konrad Uchniewski Szczecin ul. Krucza 18a/3 - maj 2008  3.Pozwolenie na budowę - Decyzja nr 389/2008, wydana przez Starostę Polickiego. 21 października 2008 r.  4. Decyzja środowiskowa - Decyzja Burmistrza Polic - 26 czerwiec 2008

1. Prace przygotowawcze: Roboty rozbiórkowe: Roboty budowlane: Nadzór inwestorski: Promocja projektu: Rzeczowa realizacja projektu: Zakończenie finansowe realizacji projektu