SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROGRAMU „BEZPIECZNE PRZEDSZKOLE ”- ROK 1 Prezentacja grup: - - STOKROTKI - - SŁONECZKA - - DELFINY.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„BEZPIECZNY PRZEDSZKOLAK”
Advertisements

Przedszkole niepubliczne na miarę XXI wieku Środa Wielkopolska ul
„Sześcioletnie dziecko zarówno w szkole jak i w przedszkolu pozostaje tym samym dzieckiem, ale w szkole ma szansę pójść o krok dalej.”
Przedszkolak bezpieczny w środowisku
Innowacja pedagogiczna
Innowacja pedagogiczna Kształtowanie zachowań prozdrowotnych W zdrowym ciele – zdrowy duch Opracował: zespół nauczycieli z Przedszkola Nr 3 w Łowiczu.
„Bezpieczna Szkoła- Bezpieczny Uczeń”
Niepubliczne Przedszkole
Przedszkole Miejskie Nr 4 im Urszuli Smoczyńskiej w Mińsku Mazowieckim
Założenia wychowawczo - dydaktyczne
Sprawozdanie z realizacji Przedszkolak bezpieczny w środowisku Przedszkole Nr 21 w Tarnowie.
AKCJA BEZPIECZNY PRZEDSZKOLAK w Przedszkolu nr 2 im. M
* ZAUŁEK ŚWIETLICOWY * Harmonogram pracy świetlicy.
Przedszkole nr 2 „Kraina Wesołej Zabawy”
Przedszkolak Pełen Zdrowia
Przedszkole Miejskie nr 1 „Tęczowa Jedyneczka” w Rawie Mazowieckiej
DOBRY START. Sala gimnastyczna jest miejscem zabaw ruchowo - muzycznych.
ZAJĘCIA SPORTOWE KLASY I-III
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 10 W ZGIERZU. W realizacji akcji brały udział wszystkie cztery grupy naszej placówki. Temat akcji nawiązywał do tematu rocznego.
Akademia Zdrowego Przedszkolaka
REALIZACJA PROGRAMU „BEZPIECZNY PRZEDSZKOLAK” W GRUPIE II „MISIE”
PRZEDSZKOLE W TYKOCINIE. Przedszkole w Tykocinie w roku 2013 roku po raz pierwszy uczestniczyło w programie Akademia Zdrowego Przedszkolaka. Edycja nosiła.
Sprawozdanie z akcji Przedszkolak Bezpieczny w Środowisku
Sprawozdanie „Podróż do mlecznej krainy”
Moje dziecko idzie do przedszkola
Podstawa Programowa Wychowania Przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania.
SPRAWOZDANIE PRZEDSZKOLAK PEŁEN ZDROWIA ZIMA 2012/2013.
w Szkole Podstawowej im. Małego Powstańca Święcieńcu
Sprawozdanie z realizacji akcji ,, Przedszkolak Pełen Zdrowia’’
BEZPIECZNY PRZEDSZKOLAK W ŚRODOWISKU
REALIZOWANEGO OD 2013 DO 2015 ROKU Szkoła Promująca Zdrowie dąży do osiągnięcia celów i realizuje zadania określone w podstawach programowych kształcenia.
„Podróż do mlecznej krainy” - sprawozdanie z realizacji
POMORSKIE CENTRUM PSYCHOEDUKACJI, DIAGNOZY I TERAPII W GDAŃSKU.
Prezentacja fotograficzna Moduł wiosenny – Przedszkolak bezpieczny w środowisku Przedszkole Samorządowe w Bolkowie ul.Sienkiewicza Bolków.
Przedszkolanka.
ODPORNOŚĆ WZMACNIAMY BO O ZDROWE ŻYWIENIE I HIGIENĘ DBAMY
Dziecko jest gotowe do podjęcia nauki w klasie I, jeśli:
Sprawozdanie z warsztatów „Odporność wzmacniamy bo o zdrowe żywienie i higienę dbamy” 24 lutego w przedszkolu nr 78 przy ul Radarowej 4a rozpoczęliśmy.
W zdrowym ciele zdrowy duch
„Bezpieczne dziecko w szkole i domu”.
Sprawozdanie z realizacji programu „Trzymaj Formę” 2013/2014
Promowanie zdrowego trybu życia. Publiczne Przedszkole im bł. Jana Pawła II w Szczepanowie.
Szkoła promująca zdrowie 2011/2012. W tym roku stawiamy na higienę ciała, umysłu i otoczenia.
PROGRAM PROFILAKTYKI PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 2 W ZESPOLE SZKOLNO – PRZEDSZKOLNYM.
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROGRAMU „AKADEMIA ZDROWEGO PRZEDSZKOLAKA” OPRACOWAŁY: DANUTA SZMANDRA, ANNA BEDNAREK „ODPORNOŚĆ WZMACNIAMY BO O ZDROWIE I HIGIENĘ.
„ Zdrowie – to nie tylko brak choroby, lecz stan dobrego samopoczucia fizycznego, psychicznego, społecznego i duchowego” Każdy przedszkolak w naszym przedszkolu:
Wewnątrz przedszkolny konkurs kulinarny
Przedszkole nr 57"Mały Książę" we Wrocławiu Wrocław ul. Chorzowska
Przedszkole Samorządowe nr 3 Skawina. * Założenia innowacji pedagogicznej: * W naszym przedszkolu promujemy zdrowy tryb życia, dzieciom wpajamy podstawy.
Przedszkole Publiczne Nr 5 w Łomży Kształtowanie właściwych nawyków racjonalnego żywienia w ramach edukacji zdrowotnej dzieci w różnorodnych zajęciach.
KONCEPCJA PRACY PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 1 ul. Wrocławska Gostyń Opracowana przez Radę Pedagogiczną oraz Radę Rodziców i zatwierdzona do realizacji.
KWARTALNIK DLA RODZICÓW NR /2016. Poznanie najbliższego środowiska Wdrażanie do przestrzegania ogólnych zasad bezpieczeństwa Rozbudzenie zainteresowań.
Realizacja Rządowego programu na lata „Bezpieczna i przyjazna szkoła” w województwie opolskim w roku 2014 „ ŻYJĘ ZDROWO TO PROSTE” Wnioskodawca:
ADAPTACJA DZIECKA DO PRZEDSZKOLA MONIKA ABRASZEWSKA
Opracowała: Joanna Kamińska. Sprzątanie świata „W jaki sposób oddziałujemy na przyrodę?”
Sprawozdanie z programu Bezpieczne Przedszkole Program realizowany jest w latach 2014/2017. Uczestnikami programu „Bezpieczne przedszkole” są dzieci w.
INTEGRACYJNE PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 4 W BARTOSZYCACH „Niepełnosprawni są wśród nas”
Zespół Szkół Ogólnokształcących Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Jedlni Letnisku Oddziały Pięciolatków opracowała Bernarda.
REALIZACJA PROGRAMU „BEZPIECZNE PRZEDSZKOLE” W PRZEDSZKOLU NR3 IM. MATKI POLKI W RACIBORZU W LATACH
KWARTALNIK DLA RODZICÓW NR /2016. Poznanie najbliższego środowiska Wdrażanie do przestrzegania ogólnych zasad bezpieczeństwa Rozbudzenie zainteresowań.
Wychowawczynie: mgr Małgorzata Stążka mgr Małgorzata Zielińska Opracowała: mgr M. Stążka PROGRAM KOMPUTEROWY DOTYCZĄCY WYKORZYSTYWANIA KOMPUTERA DO „ZABAWY”
Scenariusz projektu edukacyjnego z zakresu ekologii w ramach projektu „Szkoła/Przedszkole dla środowiska”. „Świat pełen opakowań”
Strategiczny plan rozwoju Przedszkola Miejskiego nr 4 im. Pluszowego Misia w Olsztynie.
Przedszkola Miejskiego nr 4
CELE WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
Prezentacja działań z zakresu promocji zdrowia podjętych przez Przedszkole nr 14 w Koninie w latach 2014/2017.
Punkt 6 SZCZEGÓŁOWE ZASADY PRZYPROWADZANIA I ODBIERANIA DZIECI Z PRZEDSZKOLA PRZEZ RODZICÓW (PRAWNYCH OPIEKUNÓW) LUB UPOWAŻNIONĄ PRZEZ.
Projekt „Bezpieczny przedszkolak”
Sprawozdanie z realizacji VII edycji Akademii Zdrowego Przedszkolaka
BEZPIECZNE WAKACJE CZYLI ….
Zapis prezentacji:

SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROGRAMU „BEZPIECZNE PRZEDSZKOLE ”- ROK 1 Prezentacja grup: - - STOKROTKI - - SŁONECZKA - - DELFINY

MOJE PRZEDSZKOLE JEST BEZPIECZNE Zapoznanie dzieci z topografią przedszkola

MOJE PRZEDSZKOLE JEST BEZPIECZNE Poznanie zasad bezpiecznego korzystania z ogrodu przedszkolnego, sali zajęć i sali gimnastycznej.

BEZPIECZNA DROGA DO PRZEDSZKOLA Poznanie zasad bezpiecznego poruszania się po drogach i korzystania ze środków transportu.

BEZPIECZNA DROGA DO PRZEDSZKOLA Praktyczne utrwalanie zasad ruchu pieszego.

PRODUKTY BEZPIECZNE I NIEBEZPIECZNE Kształtowanie umiejętności rozróżniania produktów jadalnych i niejadalnych

PRODUKTY BEZPIECZNE I NIEBEZPIECZNE Wyjaśnienie zagrożeń wynikających z brania do rąk i ust nieznanych roślin, owoców i grzybów.

MIESZKANIE JEST MIEJSCEM BEZPIECZNYM Wdrażanie do bezpiecznego posługiwania się przedmiotami i urządzeniami codziennego użytku

NIE WPUSZCZAM OBCYCH DO DOMU, WIEM JAK SIĘ ZACHOWAĆ PODCZS SPOTKANIA Z NIEZNAJOMYMI. Uświadomieni e dzieciom zagrożeń ze strony obcych, wdrażanie dzieci do informowania rodziców o zamiarze oddalenia się z kimś.

KSZTAŁTOWANIE CZYNNOŚCI SAMOOBSŁUGOWYCH, NAWYKÓW HIGIENICZNYCH I KULTURALNYCH. Kształtowanie umiejętności poprawnego mycia rąk i zębów, samodzielnie korzysta z toalety

DBAMY O SWOJE ZDROWIE Dostrzeganie związku pomiędzy chorobą a leczeniem, poddawanie się leczeniu, wpajanie dzieciom zasad zdrowego żywienia i konieczności dbania o swoje zdrowie

DBAMY O SWOJE ZDROWIE Uczestniczenie w zajęciach ruchowych, zabawach i grach w ogrodzie przedszkolnym, parku, na boisku, w sali gimnastycznej

JESTEŚMY ŻYCZLIWI I UPRZEJMI DLA INNYCH Kształtowanie postawy życzliwości wobec innych i odpowiedzialnoś ci za własne postępowanie

JESTEŚMY ŻYCZLIWI I UPRZEJMI DLA INNYCH Zrozumienie reguł i norm niezbędnych do prawidłowego funkcjonowani a w kontaktach z innymi ludźmi

JESTEŚMY ŻYCZLIWI I UPRZEJMI DLA INNYCH Grzecznie zwraca się do innych w domu, przedszkolu i na ulicy

BAWIMY SIĘ BEZPIECZNIE Dziecko próbuje samodzielnie i bezpiecznie organizować sobie czas wolny w przedszkolu i w domu, ma rozeznanie, gdzie można się bezpiecznie bawić, a gdzie nie

PRZESTRZEGANIE ZASAD BEZPIECZEŃSTWA Dziecko wie,jak należy zachować się w sytuacji zagrożenia; gdzie można otrzymać pomoc, umie o nią poprosić, zna ważne telefony alarmowe

POZDROWIENIA DLA AUTORÓW PROGRAMU – „BEZPIECZNE PREDSZKOLE W przyszłym roku będziemy realizować drugi etap programu