Zachodnia obwodnica Białegostoku
OBWODNICA MIEJSKA Gen. F. Kleeberga, Gen. St. Maczka, Gen. Wł. Andersa wraz z przedłużeniem do Baranowickiej, K. Ciołkowskiego, I. J. Paderewskiego, Aleja Niepodległości, Narodowych Sił Zbrojnych - Długość – około 30 km - Przekrój jezdni – 2x2 - Bezkolizyjne skrzyżowania 8 65 Augustów Kuźnica 8 Warszawa Ełk 65 Bobrowniki 19 Wysokie Mazowieckie Lublin 19 DW682 Legenda: zadania zrealizowane lub w trakcie realizacji zadania planowane do realizacji w latach PORPW PORPW RPO WP PORPW Skrzyżowania dwupoziomowe Wiadukty Skrzyżowania jednopoziomowe
Zachodnia obwodnica miejska Ulice: Narodowych Sił Zbrojnych, Al. Niepodległości, I.J. Paderewskiego Skrzyżowania dwupoziomowe Tunel pod torami PKP Szacowana wartość inwestycji: ok. 370 mln zł Źródła finansowania: Środki UE z PORPW - 314,5 mln zł Wkład własny - 55,5 mln zł Długość trasy - 8,23 km Przekrój uliczny - 2x2
Południowa obwodnica miejska – ul. K. Ciołkowskiego Wartość inwestycji – 52,86 mln zł Źródła finansowania: Środki UE z RPOWP – 36,14 mln zł wkład własny – 16,72 mln zł Długość trasy - 3,81 km Przekrój uliczny - 2x2 odcinek w trakcie realizacjiodcinek planowany do realizacji Szacowana wartość inwestycji – ok. 56,8 mln zł Źródła finansowania: Środki UE z PORPW – 48,28 mln zł wkład własny – 8,52 mln zł Długość trasy - 3,56 km Przekrój uliczny - 2x2
Duża obwodnica miejska Korzyści: - połączenie tras tranzytowych biegnących do przejść granicznych w - szybszy, bezpieczniejszy i mniej uciążliwy dla mieszkańców ruch tranzytowy w granicach miasta Białegostoku, - zwiększenia dostępności transportowej miasta w skali krajowej i międzynarodowej. Kuźnicy, Budzisku i Bobrownikach,