Plan pracy na lata 2010- 2012. Wrzesień/ październik 2010 Przedstawienie projektu i uczestników na terenie szkoły; Przedstawienie projektu i uczestników.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH
Advertisements

Efektywnie, Fachowo, Skutecznie na Warmii i Mazurach Moduły szkoleniowe na 2010 rok.
Nabycie dobrych praktyk szwajcarskiej organizacji biznesowej przez Regionalną Izbę Gospodarczą w Przemyślu. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ.
- Mobilność szkolnej kadry edukacyjnej Program
WIELKOPOLSKA – BRANDENBURGIA
ZIELONOGÓRSKA BIBLIOTEKA CYFROWA. Zielonogórska Biblioteka Cyfrowa Zielonogórska Biblioteka Cyfrowa działa od 1 października 2005 r.
Bydgoszcz, 11 marca 2010 Bydgoszcz, 11 marca 2010 Polsko-Szwajcarski Program Współpracy Wizyty Studyjne 2010/2011 Biuro Współpracy Międzynarodowej UKW.
Program Partnerstwa Transgranicznego założenia i rezultaty Supraśl,
C omenius Partnerskie Projekty Szkół Zadania koordynatora oraz organizacja mobilności Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie.
„Od narodowych do europejskich wartości poprzez zachowanie tradycji”.
Program Socrates Comenius COMENIUS - komponent programu SOCRATES - stanowi wyzwanie dla 350 tysięcy szkół w Europie i 69 milionów uczniów. Wspiera inicjatywy.
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Warsztat transgraniczny - wspólne projekty Konferencja 10 grudnia 2012.
Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko- Polskiego Programu Współpracy. Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu.
Spotkanie inaugurujące projekt – r. PROJEKT REALIZOWANY W RAMACH PRIORYTETU VII PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI 2007 – Działanie 7.3.
Młodzi ogrodnicy porozumiewają się nawzajem Young gardeners for mutual understanding.
Źródło dofinansowania projektu: Europejski Fundusz Społeczny
Nasza szkoła w partnerskim projekcie szkół Comenius
Rola koordynatora projektu
EWALUACJA PROJEKTU „STAŻE ZAGRANICZNE DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO” ZSP NR 1 W JAWORZNIE wrzesień 2011 – wrzesień 2012.
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
Edycje: 2010/ / /2013 Koordynator projektu: Jolanta Przybylska.
Studenckie Koło Naukowe Spraw Zagranicznych w SGH
ZIELONOGÓRSKA BIBLIOTEKA CYFROWA. Zielonogórska Biblioteka Cyfrowa Zielonogórska Biblioteka Cyfrowa działa od 1 października 2005 r.
Wizyta studyjna gości z Cypru, Włoch, Łotwy, Litwy i Turcji.
PROJEKTU SOCRATES COMENIUS 4R W GOSPODARCE ODPADAMI REALIZOWANEGO W ZESPOLE SZKÓŁ EKONOMICZNYCH W SOSNOWCU Rok szkolny 2006/2007, II semestr PROJEKTU SOCRATES.
ZAŁOŻENIA ,88 zł Lp.Wyszczególnienie zakresu rzeczowego Całkowity koszt operacji w zł (z VAT) 1 Organizowanie spotkań, szkoleń, konferencji i.
Socrates Comenius I LO im. W. Łukasińskiego – partner w projekcie.
Gminny Ośrodek Kultury w Kołaczycach 29 – 30 lipiec Gminny Ośrodek Kultury w Kołaczycach w dniach 29 – 30 lipiec w oparciu o Program Integracji Społecznej.
Współpraca Szkoły Podstawowej nr 43 im
Prezentacja Programu Leonardo da Vinci
Felix on tour through Europe Felix podróżuje po Europie Comenius Wielostronne Partnerskie Projekty Szkół
Projekt Socrates Comenius Szkoła Podstawowa nr 69 Szkoła Mistrzostwa Sportowego im. Jarogniewa Drwęskiego w Poznaniu Temat projektu.
Wizyty Studyjne Wizyty studyjne dla kadry zarządzającej, decydentów i specjalistów z zakresu edukacji oraz kształcenia i doskonalenia zawodowego Fundacja.
WIZYTA COMENIUS EŁK PAŹDZIERNIK 2007
Wizyta w Polsce r. – r. Projekt Partnerski – Comenius Porosty a zanieczyszczenie powietrza.
9 grudnia 2011 r.Szkoła Podstwowa nr 3 w Krośnie DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0.
Projekt Comenius Podróż po Europie. Co to jest Comenius? Comenius to program polegający na współpracy między krajami Europy. Nasz projekt nosi tytuł Podróż
PROJEKTU SOCRATES COMENIUS 4R W GOSPODARCE ODPADAMI REALIZOWANEGO W ZESPOLE SZKÓŁ EKONOMICZNYCH W SOSNOWCU WIZYTA ROBOCZA PARTNERÓW PROJEKTU MARCA.
do Projekt powstał z inicjatywy organizacji zajmujących się szeroko rozumianą edukacją zawodową z udziałem organizacji skupiających.
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Realizacja II edycji programu „Trzymaj Formę” w powiecie gołdapskim.
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. TRAINEESHIPS.
Wizyta studyjna w Lizbonie - projekt PL1-ESF Jakość nadzoru pedagogicznego i pracy szkoły w programie Zagraniczna Mobilność szkolnej kadry.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZAŁOŻENIA OGÓLNE DO REALIZACJI IX edycji ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Trzymaj Formę!” Warszawa, 27 sierpnia 2014.
Co to jest sieć? To forma pracy, która pozwala dzielić się wiedzą, wymieniać doświadczeniami, wspólnie opracowywać rozwiązania stosowane w szkolnej praktyce.
WIZYTA UPOWSZECHNIAJĄCA D a l i k ó w część 1 „N a s z a Droga do Projektu”
Aktywne szkoły na rzecz globalnej odpowiedzialności Polska Akcja Humanitarna.
Kraków, maj 2011 r.. Bio Koła Studenckie Koło Naukowe „Doskonalenie Jakości” działa na Wydziale Metali Nieżelaznych AGH. Powstało w 2007 roku z inicjatywy.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Spotkanie podsumowujące.
Szkoła Promująca Zdrowie jest to siedlisko, w którym członkowie społeczności szkolnej - pracownicy i uczniowie: - podejmują starania, aby poprawić swoje.
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
REALIZACJA PROJEKTU pn.: AKCJA INFORMACYJNO-EDUKACYJNA „ODPADY POD KONTROLĄ” (2012 – 2014) Projekt dofinansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony.
Promotor dialogu społecznego 1. Plan spotkania 2 1.Geneza projektu 2.Cele projektu 3.Działania i efekty 4.Korzyści 5.Podsumowanie 6.Pytania 7.Kontakt.
Tytuł projektu How much BIO do we Reed? BioFood- from its produktion and marketing up to consumption Ile BIO potrzebujemy? Biożywność- od jej produkcji.
Gimnazjum z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 14 im. Jana Gutenberga Fundacji Szkolnej w Warszawie Comenius Peaceful Horizons – C.O.M.P.A.S.S. Come.
Piotrkowska platforma e-learningowa Miasto Piotrków Trybunalski Powiat Piotrkowski Piotrków Trybunalski, , opracował: Marcin Góra.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
STOSUNKI PARTNERSKIE POMIĘDZY MIASTEM HEL
Erasmus+ Zwalczanie ksenofobii, nietolerancji i rasizmu przez edukację
Powiat Ciechanowski „Doskonalenie szansą na rozwój”
Program eTwinning Planowanie projektów
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Nasz projekt: „Kadra edukacyjna XXI. wieku”.
Zapis prezentacji:

Plan pracy na lata

Wrzesień/ październik 2010 Przedstawienie projektu i uczestników na terenie szkoły; Przedstawienie projektu i uczestników na terenie szkoły; Ustalenie pierwszych kontaktów pomiędzy partnerami projektu przez mailowe prezentacje swoich szkół ( nazwa, rozmiar, rys historyczny, położenie, kierunki kształcenia) Ustalenie pierwszych kontaktów pomiędzy partnerami projektu przez mailowe prezentacje swoich szkół ( nazwa, rozmiar, rys historyczny, położenie, kierunki kształcenia) Szkolenie dla koordynatorów; Szkolenie dla koordynatorów; Nawiązanie współpracy i wizyta w gospodarstwie ogrodniczo- warzywniczym produkującym BIO- żywność ; Nawiązanie współpracy i wizyta w gospodarstwie ogrodniczo- warzywniczym produkującym BIO- żywność ; Nawiązanie współpracy z ośrodkiem wydającym certyfikaty produktów BIO Nawiązanie współpracy z ośrodkiem wydającym certyfikaty produktów BIO

Wizyta studyjna w Niemczech 4- 8 listopada 2010 roku Wizyta studyjna w Niemczech 4- 8 listopada 2010 roku Przebieg wizyty: Przebieg wizyty: Powitanie gości; Powitanie gości; Zwiedzanie szkoły; Zwiedzanie szkoły; Oficjalne otwarcie projektu, wzajemna prezentacja szkoł i krajów uczestniczących w projekcjie; Oficjalne otwarcie projektu, wzajemna prezentacja szkoł i krajów uczestniczących w projekcjie; Zwiedzanie BIO- farmy (mięsa, wina) i zakładu pakującego; Zwiedzanie BIO- farmy (mięsa, wina) i zakładu pakującego; Wprowadzenie w bloga Wprowadzenie w bloga

Działania od listopada do maja roku szkolnego 2010/ 2011 Prowadzenie i praca na blogu Prowadzenie i praca na blogu Badania właściwości i możliwości platformy edukacyjnej Badania właściwości i możliwości platformy edukacyjnej Opracowanie poszczególnych zadań projektu i łączenie ich w indywidualne curricula Opracowanie poszczególnych zadań projektu i łączenie ich w indywidualne curricula Przygotowanie finalnych produktów projektu Przygotowanie finalnych produktów projektu

Wizyt studyjna we Włoszech maja 2011 Powitanie gości Powitanie gości Zwiedzanie szkoły Zwiedzanie szkoły Prezentacja prac poszczególnych partnerów projektu+bio-bufet z sześciu krajów Prezentacja prac poszczególnych partnerów projektu+bio-bufet z sześciu krajów Wizyta u bio- producenta mozzarelli i makaronów i w sklepie z bio- żywnością Wizyta u bio- producenta mozzarelli i makaronów i w sklepie z bio- żywnością Szwedzi prezentują ich pomysł na BIO- grę Szwedzi prezentują ich pomysł na BIO- grę Przedstawienie i streszczenie celów platformy edukacyjnej Przedstawienie i streszczenie celów platformy edukacyjnej

Maj- październik 2011 roku Praca na blogu Praca na blogu Aktywne włączenie się do prac nad projektem platformy edukacyjnej Aktywne włączenie się do prac nad projektem platformy edukacyjnej Opracowanie poszczególnych zadań projektu i łączenie ich w indywidualne curricula Opracowanie poszczególnych zadań projektu i łączenie ich w indywidualne curricula Przygotowanie finalnych produktów projektu Przygotowanie finalnych produktów projektu

Wizyta studyjna w Portugalii październik 2011 roku Powitanie gości Powitanie gości Zwiedzanie szkoły Zwiedzanie szkoły Prezentacja prac poszczególnych partnerów projektu + pierwsza część książki kucharskiej z przepisami na dania bio z sześciu krajów Prezentacja prac poszczególnych partnerów projektu + pierwsza część książki kucharskiej z przepisami na dania bio z sześciu krajów Wycieczka tematyczna- producent oliwy z oliwek lub farma ryb Wycieczka tematyczna- producent oliwy z oliwek lub farma ryb

Październik – maj 2011/ 2012 Praca na blogu Praca na blogu Praca na platformie edukacyjnej Praca na platformie edukacyjnej Opracowanie poszczególnych zadań projektu i łączenie ich w indywidualne curricula Opracowanie poszczególnych zadań projektu i łączenie ich w indywidualne curricula Kończenie produktów finalnych Kończenie produktów finalnych

Wizyta studyjna w Rumunii 3-7 maja 2012 roku Powitanie gości Powitanie gości Zwiedzanie szkoły Zwiedzanie szkoły Oficjalne zamknięcie projektu Oficjalne zamknięcie projektu Prezentacja i dystrybucja produktów końcowych Prezentacja i dystrybucja produktów końcowych Ocena projektu Ocena projektu Przyjęcie pożegnalne Przyjęcie pożegnalne