… nie tylko muzyczny…. Mamo, tato, chcę grać! Komputer  Problemy z koncentracją  Zaniedbywanie obowiązków  Nerwowy sen, częste budzenie w nocy 

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PODSUMOWANIE II ETAPU PROJEKTU PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY
Advertisements

Kim jest uczeń uzdolniony i jak wspierać jego rozwój?
Centrum Kształcenia Ustawicznego Nr 1
Szkoła muzyczna Wykonała Karolina Anna Kolinek 2006.
Klasa „0” Szkoła Podstawowa nr 192
Dojrzałość szkolna dziecka
General Primary and Secondary Music School in Gdańsk named after Feliks Nowowiejski Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II stopnia imienia Feliksa Nowowiejskiego.
Rodzinne Centrum Edukacyjne zaprasza. Kim jesteśmy? Miejsce, które daje możliwości.
1 PAŹDZIERNIKA MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ MUZYKI
* ZAUŁEK ŚWIETLICOWY * Harmonogram pracy świetlicy.
NAUCZYCIELE BIBLIOTEKARZE
Elementy dzieła muzycznego
Nauczyciele prowadzący zajęcia:
Projekt "Mamo! Tato! Wyrosłem z przedszkola" realizowany jest w ramach zadania publicznego pn. Realizacja szkolnych projektów promujących przyjazną adaptację.
K L E S Z C SZ CZ ZESPÓŁ MUZYCZNY KLESZCZE.
Projekt przygotowany przez Radę Rodziców przy Przedszkolu nr 102 we Wrocławiu: Ale w szkole jest wesoło, kolorowo i sportowo....
Nasza Szkoła ;).
Niepubliczne Przedszkole ,,Mały Europejczyk” w Chalinie
Instrumenty Muzyczne Natalia Rudnicka Kl. IA.
Świetlica szkolna Gimnazjum nr 2 w Brzeszczach
INSTRUMENTY MUZYCZNE.
Zajęcia pozalekcyjne i inicjatywy społeczności lokalnej
Bliżej Muzyki Bliżej Dziecka
Lukas Thomas Nasza Szkoła na wesoło i poważnie Domminick.
Szkoła Muzyczna.
Sztuka dla dziecka Artystyczna Euforia w hotelu Nosalowy Dwór w ramach II Festiwalu Muzyki Kameralnej Muzyka na szczytach Zakopane 2010.
Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych
Bliżej Muzyki Bliżej Dziecka
Jakie są różnice w ramowym planie szkoły I stopnia?
Stowarzyszenie „Szansa” w Żabiej Woli otwiera Świetlicę „Motyle”
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
Ogólnopolska Akcja Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może Szkoła Podstawowa Nr 88 Im. Poznańskich Koziołków w Poznaniu Aktywności dzieci z: Oddziału.
Wpływ gier komputerowych na człowieka
Milicz, ul. Trzebnicka 4. prowadzenie działalności na rzecz rozwoju oświatowego i kulturalnego regionu i kraju, działanie na rzecz wyrównywania szans.
29 września 2014r. SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. BRONISŁAWA MALINOWSKIEGO W WOLI.
CO SŁYCHAĆ W FILHARMONII…. CO SŁYCHAĆ W FILHARMONII…
CO BYŁO ŹRÓDŁEM DŹWIĘKU? Strumień powietrza Drganie trawki / krawędzi butelki Drganie powietrza w zamkniętej przestrzeni.
INSTRUMENTY MUZYCZNE.
KLESZCZE ZESPÓŁ MUZYCZNY. Zespół instrumentalno- wokalny KLESZCZE istnieje od 2009 roku. W skład zespołu wchodzą uczniowie szkoły podstawowej. Cele zajęć:
Innowacja pedagogiczna „Moja przygoda z fletem” -podsumowanie
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Przedszkole nr 57"Mały Książę" we Wrocławiu Wrocław ul. Chorzowska
XVI Liceum Profilowane CXIII Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 11 Zespół Szkół im. Piotra Wysockiego Warszawa ul. Odrowąża.
O dojrzałości szkolnej kilka słów. Dojrzałość szkolna to gotowość dziecka do rozpoczęcia nauki, przyjęcia nowych obowiązków i wejścia w nowe środowisko.
Temat: Renesans – złoty wiek muzyki polskiej. Str.26
W … … … … największym powodzeniem cieszyły się utwory efektowne i … … … … … …. Popularne były gatunki przeznaczone dla chóru, solistów i orkiestry: kantata,
Gimnazjum nr 37 nasze miejsce na ziemi. Adres naszej szkoły: ul. Jarosławska Łódź tel www:
Zespół Szkół Muzycznych ul. Wawel 2, Sosnowiec (32)
Prezentacja opracowana w ramach projektu „Od dziecięcej ciekawości do dojrzałości poznawczej” „Człowiek – najlepsza inwestycja” Projekt współfinansowany.
Eco - woodfun. Cechy naszych puzzli edukacyjno – rozrywkowych Pozytywne cechy dla małych dzieci : poprawiają sprawność palców i wspomagają koordynację.
Gimnazjum nr 37 nasze miejsce na ziemi. Adres naszej szkoły: ul. Jarosławska Łódź tel www:
Gimnazjum nr 37 nasze miejsce na ziemi. Adres naszej szkoły: ul. Jarosławska Łódź tel www:
Szkoła Podstawowa Nr 205 im. św. Jadwigi Królowej Polski Łódź ul. Dąbrówki 1 tel
… nie tylko muzyczny…. Lubisz grać? I co z tego wynika? KomputerInstrument  Problemy z koncentracją  Zaniedbywanie obowiązków,  Nerwowy sen, częste.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 170 UL. MIEDZIANA 1/3 90 – 038 ŁÓDŹ telefon: mail:
Gimnazjum nr 37 nasze miejsce na ziemi. Adres naszej szkoły: ul. Jarosławska Łódź tel www:
SKOK NA MOST struna W JAKI SPOSÓB MOŻNA ZE STRUNY WYDOBYĆ DŹWIĘK?
Autor : Beata Goleń – Świgoń Szkoła Podstawowa nr 10 w Piasku.
SZANOWNI UCZNIOWIE ŁÓDŹ Gimnazjum nr 39 im. Juliana Tuwima ul. Królewska 13/15, Łódź tel.(042) SZKÓŁ.
Zajęcia dodatkowe prowadzone przez wicedyrektora szkoły pana Janusza Jemioła SZACHY ODDZIAŁ 0A opracowanie prezentacji Kowalska Bernarda.
Innowacja z programowania realizowana w klasach 1-3
Staś Grzybowski nnm9aAAAAAAaAOaoaoaaolllbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuq]][pptTTTTTbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
Niccolò Paganini 24. Kaprys op. 1
„Równe szanse dla wszystkich”
Instrumenty muzyczne Zadanie dla harcerzy starszych
KALENDARZ WYDARZEŃ MUZYCZNYCH
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018/2019.
Bezpieczne korzystanie z zasobów Internetu
Klasyfikacja instrumentów muzycznych I. Instrumenty strunowe Instrumenty muzyczne, w których źródłem dźwięku jest drgająca struna nazywamy instrumentami.
KLASA SPORTOWA ROK SZKOLNY 2018/2019 IV SP w DYWITACH.
Zapis prezentacji:

… nie tylko muzyczny…

Mamo, tato, chcę grać! Komputer  Problemy z koncentracją  Zaniedbywanie obowiązków  Nerwowy sen, częste budzenie w nocy  Dziecko ożywia się jedynie przed ekranem  Rozdrażnienie, złe samopoczucie, a nawet wybuchy agresji  Osłabienie więzi z rodzicami Instrument  Zdolność skupienia się na wykonywanym zadaniu  Zdyscyplinowanie, systematyczność  Lepsza koordynacja ruchowa obu rąk, wpływająca na harmonijną pracę mózgu  Kreatywność, wytrwałość  Przygotowanie do publicznych występów, sposoby radzenia sobie z tremą  Wsparcie rodziców, wzmocnienie więzi rodzinnych

Jak nauka gry na instrumencie wpływa na dziecko?  wpływa na umysł, pamięć oraz zdolność logicznego myślenia,  poprawia koncentrację,  dzieci kształcące się muzycznie lepiej uczą się języków obcych,  pobudza wrażliwość muzyczną,  Kształtuje proaktywną i twórczą postawę.

Działa w Jaworznie od ponad 50 lat!

Osiągnięcia szkoły  Sukcesy uczniów na międzynarodowych i ogólnopolskich konkursach muzycznych,  laureaci w ramach ogólnopolskich przesłuchań Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie,  Prawie 1500 absolwentów.

Wybór instrumentu flet, obój, klarnet, saksofon, trąbka, puzon, waltornia dęte drewniane, blaszane skrzypce, wiolonczela, gitara strunowe smyczkowe, szarpane akordeon, perkusja fortepian instrument główny lub dodatkowy pozostałe

Wybór ścieżki kształcenia Dzieci urodzone w latach Cykl 6-letni Dzieci urodzone w latach Cykl 4-letni

Cykl 6-letni Instrument główny 2 x 30 minut Rytmika1 x 45 minut Kształcenie słuchu 2 x 45 minut Klasy I-III Instrument główny 2 x 45 minut Zajęcia teoretyczne 3 x 45 minut Klasy IV-VI

Cykl 4-letni Instrument główny 2 x 45 minut Podstawy kształcenia słuchu 2 x 45 minut Klasa I Instrument główny 2 x 45 minut Zajęcia teoretyczne 3 x 45 minut Klasy II-IV

Zajęcia ogólnomuzyczne A. Poniedziałek i czwartek B. Wtorek i piątek Podział na grupy: Godziny popołudniowe między 15:00-19:00

Gra w zespołach  Od pierwszej klasy wspólne muzykowanie w różnorodnych składach,  Rozwój doświadczeń muzycznych (wykonawczych),  Rozwój osobowości i wzmocnienie poczucia własnej wartości,  Wdrażanie do współdziałania i współodpowiedzialności,

Muzykowanie zespołowe chór różnorodne zespoły orkiestra smyczkowa orkiestra dęta

Fortepian dla każdego  fortepian dodatkowy  dwie ostatnie klasy  30 minut raz w tygodniu

Zapisy do szkoły Złożenie podania w sekretariacie lub elektronicznie Dla zainteresowanych: Dzień Otwarty 12 maja Obowiązkowe badanie przydatności do szkoły w dniach maja Informacja o przyjęciu do szkoły w czerwcu