… nie tylko muzyczny…
Mamo, tato, chcę grać! Komputer Problemy z koncentracją Zaniedbywanie obowiązków Nerwowy sen, częste budzenie w nocy Dziecko ożywia się jedynie przed ekranem Rozdrażnienie, złe samopoczucie, a nawet wybuchy agresji Osłabienie więzi z rodzicami Instrument Zdolność skupienia się na wykonywanym zadaniu Zdyscyplinowanie, systematyczność Lepsza koordynacja ruchowa obu rąk, wpływająca na harmonijną pracę mózgu Kreatywność, wytrwałość Przygotowanie do publicznych występów, sposoby radzenia sobie z tremą Wsparcie rodziców, wzmocnienie więzi rodzinnych
Jak nauka gry na instrumencie wpływa na dziecko? wpływa na umysł, pamięć oraz zdolność logicznego myślenia, poprawia koncentrację, dzieci kształcące się muzycznie lepiej uczą się języków obcych, pobudza wrażliwość muzyczną, Kształtuje proaktywną i twórczą postawę.
Działa w Jaworznie od ponad 50 lat!
Osiągnięcia szkoły Sukcesy uczniów na międzynarodowych i ogólnopolskich konkursach muzycznych, laureaci w ramach ogólnopolskich przesłuchań Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie, Prawie 1500 absolwentów.
Wybór instrumentu flet, obój, klarnet, saksofon, trąbka, puzon, waltornia dęte drewniane, blaszane skrzypce, wiolonczela, gitara strunowe smyczkowe, szarpane akordeon, perkusja fortepian instrument główny lub dodatkowy pozostałe
Wybór ścieżki kształcenia Dzieci urodzone w latach Cykl 6-letni Dzieci urodzone w latach Cykl 4-letni
Cykl 6-letni Instrument główny 2 x 30 minut Rytmika1 x 45 minut Kształcenie słuchu 2 x 45 minut Klasy I-III Instrument główny 2 x 45 minut Zajęcia teoretyczne 3 x 45 minut Klasy IV-VI
Cykl 4-letni Instrument główny 2 x 45 minut Podstawy kształcenia słuchu 2 x 45 minut Klasa I Instrument główny 2 x 45 minut Zajęcia teoretyczne 3 x 45 minut Klasy II-IV
Zajęcia ogólnomuzyczne A. Poniedziałek i czwartek B. Wtorek i piątek Podział na grupy: Godziny popołudniowe między 15:00-19:00
Gra w zespołach Od pierwszej klasy wspólne muzykowanie w różnorodnych składach, Rozwój doświadczeń muzycznych (wykonawczych), Rozwój osobowości i wzmocnienie poczucia własnej wartości, Wdrażanie do współdziałania i współodpowiedzialności,
Muzykowanie zespołowe chór różnorodne zespoły orkiestra smyczkowa orkiestra dęta
Fortepian dla każdego fortepian dodatkowy dwie ostatnie klasy 30 minut raz w tygodniu
Zapisy do szkoły Złożenie podania w sekretariacie lub elektronicznie Dla zainteresowanych: Dzień Otwarty 12 maja Obowiązkowe badanie przydatności do szkoły w dniach maja Informacja o przyjęciu do szkoły w czerwcu