Strategia Promocji Marki Poznań Paweł Woźniak – Biuro Promocji Miasta.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Koncepcja klastra a konkurencyjność przedsiębiorstw
Advertisements

Ocena procesów zachodzących na obszarze Euroregionu
Agenda Innowacyjność Wpływ innowacyjności na konkurencyjność
Life Science Kluster Kraków Kraków, ul. Gronostajowa 7
Warsztat z pomysłem, cz. III
Założenia Programu Operacyjnego dotyczącego Polski Wschodniej na lata Warszawa 09 stycznia 2013 r.
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Hubert Kotarski Uniwersytet Rzeszowski
Instytucjonalne aspekty współpracy Budowanie kompetencji do współpracy między-samorządowej i międzysektorowej jako narzędzi rozwoju lokalnego i regionalnego.
Idea klastra Wszystko, co obecnie masz czy kiedykolwiek będziesz mieć, wszystko, czym się staniesz, co zrobisz i czego doświadczysz, uzyskasz wraz z innymi.
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
MARKETING STRATEGICZNY
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
WYZWANIA STRATEGICZNE REGIONALNEGO SYSTEMU INNOWACJI Śląskie Forum Innowacji 2011 Innowacyjny Śląsk.
Centra Informacji Gospodarczej to informacyjne wsparcie obrotu gospodarczego na terenie całej Polski Główne zadania Centrów to: Edukacja w dziedzinie.
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski oraz Bank Gospodarstwa Krajowego dla przedsiębiorstw regionu Konferencja Finansowanie inwestycji innowacyjnych przedsiębiorstw.
Adam Lewandowski. Coraz bardziej potrzebujemy całościowych strategii i skoordynowanych działań ze strony wszystkich instytucji i osób zaangażowanych w.
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
Star City Tomaszów Mazowiecki
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Pilotażowy Program LEADER+ Wsparcie tworzenia Lokalnej Grupy Działania i opracowania Zintegrowanej Strategii Rozwoju Obszarów Wiejskich w Dolinie Pilicy.
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Pozyskiwanie środków na promocję produktów regionalnych Bożena Pietras-Goc FUNDACJA PARTNERSTWO DLA ŚRODOWISKA.
Piotr Nędzewicz Poznański Park Naukowo-Technologiczny
Uniwersytet Medyczny im
2020 – dokąd zmierzamy, czyli o największych wyzwaniach rozwoju
Promocja miast – możliwości, korzyści, strategie Dobra Nasza 15 stycznia 2008.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
1 Priorytet 2 Rozwój społeczności lokalnej na obszarze pogranicza INTERREG IIIA Czechy – Polska.
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
Kliknij, aby edytować styl wzorca tytułu Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu 1 Klastry szansą na poprawę konkurencyjności i innowacyjności regionu.
Analiza kluczowych czynników sukcesu
STRATEGIA ROZWOJU MIASTA ŚWIDWIN NA LATA
Rozwój regionów – rola biznesu Marek Kłoczko Sekretarz Generalny Warszawa, 22 maja 2009 r.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy.
Nowoczesny Uniwersytet XXI wieku na Mazowszu ks. prof. dr hab. Stanisław Dziekoński Rektor Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
POLSKA GRUPA ZBROJENIOWA S.A.
STRATEGIE LOGISTYCZNE
Gospodarowanie a środowisko Konspekt 13 WNE UW Jerzy Wilkin.
M.st. Warszawa | Aktualizacja strategii rozwoju Warszawy 10 GRUDNIA 2015 r. Warszawa 2030: Razem budujemy strategię rozwoju miasta.
CENTRUM NAUCZANIA W JĘZYKU ANGIELSKIM UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W POZNANIU – JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA, WSPÓŁPRACA MIĘDZYNARODOWA, PROMOCJA UCZELNI I MIASTA Prof.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
Inteligentna droga do miasta przyszłości
Sygnity.City Otwarty Ekosystem Inteligentnych Miast.
Zasady polityki informacyjnej uczelni publicznej mgr Agnieszka Kamińska doktorantka Instytutu Studiów Politycznych PAN 1.
Sylwia Badowska Sopot 23/03/2011 Klaster jako narzędzie rozwoju branży w regionie.
Znaczenie centrów handlowych dla rozwoju rynków lokalnych dr Jan Mikołajczyk Katedra Handlu i Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Człowiek - najlepsza inwestycja Projekt "Rola bezpośrednich inwestycji zagranicznych w kształtowaniu aktualnego i przyszłego profilu gospodarczego województwa.
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej” studia I stopnia kierunek: „Zarządzanie”
Propozycje wyzwań, celów i programów opracowanych w ramach sekcji Gospodarka i Nauka.
Uporządkowanie krajowych dokumentów strategicznych.
Projekt systemowy LUBUSKIE CENTRUM INNOWACJI Deklaracje współpracy na rzecz rozwoju innowacji w regionie Maciej Nowicki Dyrektor Departamentu Rozwoju Regionalnego.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
Propozycje wyzwań, celów strategicznych i programów opracowanych w ramach obszaru USŁUGI SPOŁECZNE.
Een.ec.europa.eu Wsparcie dla biznesu i innowacji.
Alternatywny slajd początkowy – logo bez animacji
m.st. Warszawa | Aktualizacja strategii rozwoju Warszawy
ZASOBY PARTNERSKIE I WSPÓŁDZIAŁANIE ORGANIZACJI
Strategia Rozwoju Poznania’ 2030
Jakub Mróz.
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej”
Projekt Mobilność kadry edukacji szkolnej
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zapis prezentacji:

Strategia Promocji Marki Poznań Paweł Woźniak – Biuro Promocji Miasta

Budowanie Marki Poznania - dlaczego warto? Marka Miasta: –Jest instrumentem służącym do wygrywania korzyści cywilizacyjnych dla miasta – jednym z narzędzi, które służą realizacji jego celów, w tym – zagwarantowaniu najwyższej jakości życia mieszkańców. –Oznacza konkurowanie: zwiększa przewagę konkurencyjną w rywalizacji miast. –Jej oddziaływanie polega na przyciąganiu do miasta strumieni korzyści. –Stanowi podstawę indywidualnego i trwałego wizerunku miasta. Marka miasta nie jest jednak jedynie opakowaniem gotowego produktu – to nie tylko logotyp i chwytliwe hasło. –Marka miasta to wielowątkowa narracja, której osią jest esencja marki. Z esencji wynikają kolejne wątki, dostosowane do konkretnych celów jakie marka ma spełniać. –Wyznacza standardy profesjonalnego marketingu miasta oraz jest fundamentem strategicznego podejścia do jego promocji.

Budowanie Marki Poznania - Poznań dzisiaj Ponad 2/3 Polaków spontanicznie wymienia Poznań jako jedno z 5 największych miast w Polsce – przed nami jest Kraków i Wrocław oraz Warszawa. Najpowszechniejsze skojarzenia z Poznaniem to: –koziołki (28%) –targi (25%) –pyry (5%) –Stary Rynek (4%) –inne skojarzenia to: gospodarność, czystość, piwo Lech, Festiwal Malta, Jan Kulczyk, skąpstwo

Strategia Promocji Marki Poznań - Założenia strategiczne Kluczowe wyzwanie dla Poznania: osiągnięcie pozycji metropolii o randze europejskiej, czyli o znaczeniu zdecydowanie ponadregionalnym i ponadkrajowym. Oznacza to konieczność zdobycia statusu najważniejszego niestołecznego miasta Polski, czyli głównego kontrapunktu dla stolicy. Zasadniczy kierunek zmian: otwarcie miasta na zagranicznych partnerów - połączenie biznesowe ze światem oraz zwielokrotnienie przepływu ludzi i idei przez miasto.

Strategia Promocji Marki Poznań - Jak stać się metropolią? Kierunek zmian – otwarcie Poznania: Wymuszenie wysokich standardów – udział w światowej sieci przepływu ludzi, kapitału i rozwiązań. Zaistnienie w świadomości kluczowych grup docelowych – działania informacyjne i promocyjne. Poznań musi i może powrócić do centralnego dyskursu – rola Poznania jako naturalnego kontrapunktu dla Warszawy, drugiego bieguna polskości, jest celem strategii. Świadome współdziałanie Władz Miasta oraz specjalistów z dziedziny promocji i promocji gospodarczej.

Strategia Promocji Marki Poznań - Kim jest Poznań? Poznań nie jest ośrodkiem przemysłowym: zanieczyszczonym i brzydkim miejscem, oferującym niskopłatne miejsca pracy. Poznań jest otwartą europejską metropolią: modnym europejskim miastem – eleganckim, ale swobodnym, oferującym wysoki poziom jakości życia i możliwość realizacji wielkich ambicji. City of Work and City of Play: wysoka jakość życia w Poznaniu to nie tylko dobre miejsca pracy, ale również idealne miejsca do spędzania czasu wolnego. Poznań nie jest centrum produkcji, ale centrum konsumpcji: bieguny wzrostu przenoszą się z tradycyjnych regionów i ośrodków przemysłowych, w kierunku nowych centrów kultury, kreatywności, innowacji i wiedzy. Poznań ma ambicję zostać biegunem wzrostu i centrum przyciągania idei, ludzi i kapitału.

Strategia Promocji Marki Poznań - Kim jest Poznań? Poznań to trafianie w sedno rozwiązania, dobre przygotowanie, wysoki poziom i znawstwo zagadnienia. Poznań specjalizuje się w specjalistach. Poznań specjalizuje się w optymalnej kombinacji odwagi i realizmu. Poznań łączy zapał z wytrwałością, kreatywność z użytecznością, wizjonerstwo z wykonalnością. Poznań to miasto, w którym najbardziej ambitne przedsięwzięcia maja największe szanse powodzenia. W Poznaniu stać nas na odważne wizje, bo mamy pokrycie w 1000-letniej tradycji skuteczności. Poznań stawia na technologię osiągania sukcesu.