Project Number: 518238-LLP-1-2011-1-UK-COMENIUS-CNW Agreement Number: 2011 – 5029 / 001 – 001 CENTRES - Creative Entrepreneurship in Schools CENTRES –

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Szkolny program profilaktyczny „Trzymaj formę”
Advertisements

przyjaźń ponad podziałami
C omenius Partnerskie Projekty Szkół Zadania koordynatora oraz organizacja mobilności Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie.
Szkoła Podstawowa im. Ryszarda Wyrzykowskiego w Bełdowie
Z ŻYCIA NASZEJ KLASY.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W ZAWOI WILCZNEJ im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
Anna Klimowicz, FRSE, Program Socrates Comenius Produkty końcowe projektów programu Socrates Comenius.
Działalność Samorządu Szkolnego Gimnazjum nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi im. K. Wielkiego w Częstochowie.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
Praca metodą projektu edukacyjnego
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
Wysokie wyniki nauczania – sukces na egzaminie gimnazjalnym; Tytuły laureatów konkursów przedmiotowych i olimpiad.
Project Number: LLP UK-COMENIUS-CNW Agreement Number: 2011 – 5029 / 001 – 001 CENTRES - Creative Entrepreneurship in Schools CENTRES –
IV spotkanie Integrujemy się Wróciliśmy też wspomnieniami do koleżanek i kolegów z starszych klas, przypomnieliśmy.
Wychowawca : Sylwia Szczęsna - Cichoń
Niepubliczne Gimnazjum nr 1 Fundacji Familijny Poznań Klasa II.
Wizyta studyjna gości z Cypru, Włoch, Łotwy, Litwy i Turcji.
Biblioteka przy Gimnazjum w Okonku 2007 Biblioteka.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Intergracyjnymi Nr 8 Sopot
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
Aktualności 2A Wiele się u nas dzieje. Zapraszamy do oglądania.
Program „Szkoła bez przemocy”
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego
Drodzy Rodzice! Nie będziemy udowadniać, że jesteśmy najlepsi… Jesteśmy jedyni!!!
Odyseja umysłu w Gimnazjum nr 3 w roku szkolnym 2010/2011 Prowadząca (Trener) Dorota Michałowska.
w wyjściach do teatrów i opery, s spotkaniach z aktorami i reżyserami teatralnymi, warsztatach teatralnych, p projektach edukacyjnych, rogramie edukacyjnym.
W dniach 1 – 7 maja delegacja Szkoły Podstawowej nr 7 w Ełku, w składzie: Leszek Sobczak – dyrektor, Bożena Piskorska, Urszula Wysocka i Edyta Krasnowska,
Gdzie jest wiosna? Autorzy projektu: Uczniowie klasy II
S ZEŚCIOLATKI PRZEKRACZAJĄ PROGI … SZKOŁY P ODSTAWOWEJ NR 41 W K RAKOWIE czyli o tym, jak nasi najmłodsi milusińscy współpracują ze starszymi kolegami.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Festiwal Małych Form Teatralnych Radom 2014 Projekt realizowany przez Gimnazjum Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Radomiu w ramach Międzynarodowego Projektu.
Mam 6 lat chcę poznawać świat…
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego
MARIA MACIĘGA ZESPÓŁ SZKÓŁ PUBLICZNYCH GIMNAZJUM W WYSOKIEJ PIĘKNO JEST NASZE Cztery Pory Roku Wysoka w obiektywie projekt ART. fotograficzny OTWARTA PRZESTRZEŃ.
Projekt „ŚCIEŻKAMI NASZEJ MAŁEJ OJCZYZNY”
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Szybkość reakcji człowieka
NASZA SZKOŁA W PROJEKCIE „MŁODZI-KREATYWNI”
W roku szkolnym 2013/2014 mam przyjemność pracować z uczniami klasy II d. Od pierwszego dnia wspólnej pracy i zabawy staram się w każdym z nich odkryć.
„Świat jest teatrem, aktorami ludzie, którzy kolejno wchodzą i znikają
„ Nasze dzieci 6 letnie w I klasie” Rada Rodziców przy Zespole Szkół w Grzechyni.
Szkolne Koło Wolontariatu „Lubimy pomagać” Opiekunki: Maria Szczepaniak Barbara Waszuk.
Program edukacji teatralnej Dla dzieci i rodziców Realizowany przez Przedszkole Niepubliczne Promyczek w Olsztynie Autorstwa AGNIESZKI KOŁODYŃSKIEJ.
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
Projekt szkolny 2012/2013. Praca nad projektem O W roku szkolnym 2012/2013 pracowaliśmy bardzo zawzięcie nad naszym szkolnym projektem. W projekt włożyliśmy.
Podsumowanie programu Młodzi Aktywiści Prezydencji.
Sala sztuki ludowej Zrealizowana w ramach lekcji plastyki metodą projektu.
Nasza działalność jako Szkoły z Klasą. Cel naszego spotkania: 1. Założenia projektu „W ramach kolejnej odsłony akcji, Szkoły z Klasą 2.0, skupiamy się.
Żegnamy zimę, witamy wiosnę!
Zorganizowaliśmy 4-dniową ( października 2010) wycieczkę szlakiem trzech kultur na północny wschód Polski i Wileńszczyznę (Tykocin – Augustów –
„Żyj z pasją – poszukuj, poznaj, podążaj” realizowany będzie w naszej szkole w latach „Erasmus+” to program Unii Europejskiej w dziedzinie.
 Witamy w Szkole Podstawowej w Mszczonowie  Działamy, aby nasi uczniowie byli solidnie przygotowani do dalszej nauki i życia w dynamicznie zmieniającym.
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 169 im. Marii Dąbrowskiej w Łodzi ADRES: ul. Napoleońska 7/ Łódź KONTAKT: tel./fax tel
Publiczne Gimnazjum nr 41 im. S. Żeromskiego ul. Bohdanowicza 11 Łódź tel/fax:
PRZEDSZKOLE NR Lublin ul. Przyjaźni 3 tel.:
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 169 im. Marii Dąbrowskiej w Łodzi ADRES: ul. Napoleońska 7/ Łódź KONTAKT: tel./fax tel
Ro Roczny Plan Wspomagania Roczny Plan Wspomagania – plan zbudowany na bazie oferty doskonalenia realizowanej w danej szkole/ przedszkolu. RPW obejmuje.
Projekt edukacyjny „GDY CHCESZ ZDROWYM BYĆ, CZYSTYM POWIETRZEM MUSISZ ŻYĆ” Zespół Szkół Nr 3 w Legionowie.
Praca metodą projektu edukacyjnego
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
Warsztaty przyrodnicze w Leśnym Kompleksie Promocyjnym „Lasy Doliny Baryczy” w Żmigrodzie Uczestnicy warsztatów – uczniowie klasy IIa i IIIa Szkoły Podstawowej.
Młodzi i zwariowani.
ROK STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO
Z radością do niepodległości poznanie własnych korzeni PROJEKT POWIATOWY REALIZOWANY PRZEZ STOWARZYSZENIE „RAZEM RAŹNIEJ” r. – r.
Z radością do niepodległości poznanie własnych korzeni PROJEKT POWIATOWY REALIZOWANY PRZEZ STOWARZYSZENIE „RAZEM RAŹNIEJ” r. – r.
Rok Janusza Korczaka w naszej szkole
TYDZIEŃ Z TECHNOLOGIĄ #NAUCZYCIEL Odkrywanie technologii i świetna zabawa.
TYDZIEŃ Z TECHNOLOGIĄ #NAUCZYCIEL Odkrywanie technologii i świetna zabawa.
Zapraszamy do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 238
Zapis prezentacji:

Project Number: LLP UK-COMENIUS-CNW Agreement Number: 2011 – 5029 / 001 – 001 CENTRES - Creative Entrepreneurship in Schools CENTRES – Kreatywność i przedsiębiorczość w edukacji „Wróbel: Ile to się trzeba naćwierkać, żeby przyszła wiosna” Čapek Karel czyli twórcze wariacje z wiosną w tle Dziennik projektu realizowanego w Gimnazjum nr 6 im. prof. Wł. Szafera w Płocku

Gimnazjum nr 6 w Płocku im. prof. Wł. Szafera w Płocku

Autor i koordynator projektu : Ewa Bembenista nauczyciel religii Realizatorzy projektu: Elżbieta Grzelak Dmochowska – j. polski Dominika Felczak – j. angielski Magdalena Woszczyna- j. angielski Beata Falkowska – chemia Sylwia Fronczak - plastyka Autor i koordynator projektu : Ewa Bembenista nauczyciel religii Realizatorzy projektu: Elżbieta Grzelak Dmochowska – j. polski Dominika Felczak – j. angielski Magdalena Woszczyna- j. angielski Beata Falkowska – chemia Sylwia Fronczak - plastyka

Jesteśmy troszkę zwariowani i co najgorsze dobrze nam jest z tym

Harmonogram projektu: Wystartowaliśmy : 20 września 2013r. Finałowa prezentacja 21 marca 2014r. Podsumowanie projektu 22 marca 2014r.

Nasze działanie, czyli przygotowanie Szkolnych Obchodów Pierwszego Dnia Wiosny to przedsięwzięcie z branży sztuk wizualnych i performatywnych.

Cele, jakie postawiliśmy sobie na początku działania: 1. Poszukiwanie i odkrycie dawnych tradycji ludowych związanych z obchodami pierwszego dnia wiosny na ziemiach polskich 2. Artystyczne wariacje z wróblem w tle odkrywanie związków człowieka z naturą 3. Przygotowanie wystawy malarsko – fotograficznej » Wróbelek mała ptaszyna, wróbelek ptaszyna niewielka« poświęconej polskiej przyrodzie ze szczególnym uwzględnieniem polskiego wróbla 4. Przygotowanie kiermaszu wielkanocnego – wykonanie i sprzedaż artykułów rękodzieła wielkanocnego – pisanki, kraszanki, ptaszki malowane, wieńce wiosenne 5. Przygotowanie instalacji arystycznej – Marzanna bardzo straszna panna – rzeżba 6. Widowisko teatralne: Topimy Marzannę 7. Projekcja filmu, podsumowanie projektu a ponadto: pozyskanie sojuszników przedsięwzięcia integracja naszej grupy poznanie lokalnych przedsiębiorców przeprowadzenie wywiadu z jednym z przedsiębiorców

Piątek to najpiękniejszy dzień tygodnia, nie musimy myśleć o lekcjach, możemy poświęcić swój czas zabawie. Właśnie w piątkowe popołudnie spotykamy się na warsztatach artystyczno- teatralnych w szkole. Jest cudownie – nie „ goni” nas czas

I spotkanie 20 września 2013 r. Urządziliśmy „ Burzę mózgów” Chcemy się bawić – połączyć przyjemne z pożytecznym, zabawę z nauką

II spotkanie 27 września 2013r. Wybór działania, przeprowadzenie ankiety wśród uczestników projektu w sali komputerowej

III spotkanie 4 października 2013r. Sporządzamy kosztorys naszego przedsięwzięcia!

IV spotkanie Integrujemy się Wróciliśmy też wspomnieniami do koleżanek i kolegów z starszych klas, przypomnieliśmy ich dokonania i sukcesy klasowe i teatralne -zastanawiamy się, jaką drogą realizowali plany i osiągali sukcesy

Bawimy się i działamy kreatywnie, a ile dowiedzieliśmy się przy tym o sobie? Bezcenne!

Spotkanie V Szukamy inspiracji na scenariusz przedstawienia Wybraliśmy się na fotograficzne łowy Zaprzyjaźniamy się z Matką Naturą Iść przed siebie, poczuć zapach jesieni ! Jesień smutny wstęp do zimy …? Nieeeeeeeeeeeeee!

Jesień taniec wszystkich zmysłów okraszony szczyptą nostalgii i zadumy..

Spotkanie VI ? Ale co to znaczy? Śmiertecka Marzańka

Śmiertecka naszym zdaniem to: Śmierć teczka czyli pierwsza pomoc przedmedyczna ! lub Ślubienica Jednym słowem bardzo mroczna historia o złej naturze człowieka

Marzańka bardzo wonna panna Czyli przedstawi- cielka firmy Kosmetycznej „ Marzenie”

Nie mieliśmy pojęcia, że potrafimy być tak twórczy, scenariusz przedstawienia powstaje lotem błyskawicy ! „ Stare” koło teatralne byłoby z nas dumne! „ Kiedyś byłam panną o wdzięcznym imieniu „ Wiosna”! Niestety, konsumpcyjne podejście do życia sprawiło, że zamieniłam się w pustą lalkę reklamy… Dzisiaj świat przyrody, jego zapachy nie mają znaczenia, liczy się technologia i oryginalność…