VIVID GAMES NOWOCZESNE STUDIO DEWELOPERSKIE, ZAJMUJĄCE SIĘ PRODUKCJĄ I PUBLIKACJĄ GIER WIDEO. 5-LETNIA OBECNOŚĆ NA RYNKU, PONAD 150 ZREALIZOWANYCH PROJEKTÓW.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Spotkanie prasowe, Warszawa, 24 kwietnia 2012r.
Advertisements

GO CHINA! GO AFRICA! Ministerstwo Gospodarki
Wpływ stosowania outsourcingu na wskaźniki ekonomiczno-finansowe banku
SUKCES CYFROWEJ DYSTRYBUCJI
PROJEKTOWANIE GIER VS MOBILNA ROZRYWKA 2012 TURBO EDITION
6. Strategie zarządzania
Transakcje kompensacyjne
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Oferta Krajowej Izby Gospodarczej - instytucji otoczenia biznesu w zakresie wsparcia operacyjnego MSP 23 listopada 2011.
ul. Portowa 4A Krzyż Wielkopolskim Zespół konsultantów: Michał Kłos
Raport z audytu technologicznego dla FIRMY PRODUKCYJNO-HANDLOWO -USŁUGOWEJ "HAGO" MAŁGORZATA HANDKIEWICZ Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Jędrzejczak.
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Michał Jędrzejczak
MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE.
7. Platformy informatyczne przyszłości (wizja SAP)
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Grupa Kapitałowa ZPC „Otmuchów”
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
Asseco wczoraj….
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
opis projektu jednym zdaniem
Listopad 2008 Co właściciel małej firmy wiedzieć powinien, a o co nie ma czasu zapytać. Nowoczesne oprogramowanie w Twojej firmie Mała firma, szerokie.
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
POLSKA PLATFORMA TECHNOLOGICZNA PMU – PODUKCJA MASZYN I URZADZEŃ
Apolonia Medical S.A. Prezentacja dla Inwestorów Maj 2010 r. 1 1.
W prezentacji korzystamy z raportów: 1. PricewaterhouseCoopers: Global entertainment and media Outlook: ; 2. Entertainment Software Association:
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
NewConnect nowa perspektywa MakoLab S.A.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Inwestycje Kapitałowe – nowy fundusz na innowacyjny biznes Krzysztof Krzysztofiak Kraków, 6 kwiecień 2009 r.
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
Strategia LP Business Solutions Wrocław, styczeń 2013.
Historia Grupy Asseco Rozpoczęcie działalności.
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego
Comarch – producent i dostawca nowoczesnych systemów informatycznych
Stowarzyszenie Klaster ICT Pomorze Zachodnie DROGA DO WSPÓLNEGO SUKCESU.
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I KWARTALE 2015 R.
Projekt systemowy pn. „PO KLucz do biznesu 2!” realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu oraz Partnerów Projektu – Powiatowe Urzędy Pracy województwa.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I PÓŁROCZU 2015 R.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
SPIS TREŚCI SPIS TREŚCI Wprowadzenie Wprowadzenie Wprowadzenie Założenia: Założenia: Rynek Rynek Rynek Dystrybucja Dystrybucja Dystrybucja Produkcja Produkcja.
Małgorzata Obuchowska Gembala Fundusz Górnośląski S.A.
Możliwości pozyskania dofinansowania dla przedsiębiorców z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
ARP – biznes, rozwój, innowacje Poznań, 26 Listopada 2015 r. ARP S.A./ARP – biznes, rozwój, innowacje.
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO CZTERECH KWARTAŁACH 2015 R.
Raport o sytuacji mikro i małych firm – poprawa nastrojów polskich przedsiębiorców Warszawa, 4 lutego 2015.
– ściśle poufne, poufne, wewnętrzne, jawne –1 NFC – Spotkanie prasowe Warszawa, 29 maja 2013.
Zaktualizowana Strategia Grupy Kapitałowej Grupy LOTOS S.A. do roku 2012 oraz kierunki rozwoju na lata 2013 – 2020 Paweł Olechnowicz Prezes Zarządu, Dyrektor.
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego Priorytet 1 Gospodarka – Innowacje - Technologie Działanie 1.2 Innowacje i transfer technologii.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Departament Polityki Regionalnej / Wydział Zarządzania RPO/ Biuro Monitoringu i Sprawozdawczości RPO Propozycja poszerzenia katalogu dofinansowywanych.
INSTRUMENTY WSPIERANIA PROJEKTÓW INNOWACYJNYCH ARP S.A.
Firmy globalne. Cechy firmy globalnej Globalne myślenie (konkurowanie) (koncepcja marketingu globalnego) Globalne wykorzystanie zasobów Globalna organizacja.
TWOJA CYFROWA PRZYSZŁOŚĆ. JUŻ DZISIAJ. Artur Mikołajczyk © 2016 Software AG. All rights reserved. For internal use only.
2014 Wzmocnienie powiązań między nauką, a biznesem poprzez realizację projektów w ramach POIR Jakub Moskal Dyrektor Departamentu Koordynacji Wdrażania.
Wdrażanie Osi I Przedsiębiorczość Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury w latach Poddziałania –
HISTORIA KONSOL STACJONARNYCH Konsola - ”komputer o wyspecjalizowanej architekturze przeznaczony do uruchamiania gier wideo”.
HERTZ SYSTEMS LTD Sp. z o. o
Paczków dnia r..
IDEA Klaster ICT Pomorze Zachodnie to stowarzyszenie najdynamiczniej rozwijających się firm informatycznych województwa zachodniopomorskiego. Klaster powstał,
Firmy globalne.
Giełda jako atrakcyjne miejsce pozyskania kapitału i wyceny firmy
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Giełda jako atrakcyjne miejsce pozyskania kapitału i wyceny firmy
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
Podsumowanie 2018 roku.
Konrad Tarański, Wiceprezes Zarządu, CFO Comarch
Zapis prezentacji:

VIVID GAMES NOWOCZESNE STUDIO DEWELOPERSKIE, ZAJMUJĄCE SIĘ PRODUKCJĄ I PUBLIKACJĄ GIER WIDEO. 5-LETNIA OBECNOŚĆ NA RYNKU, PONAD 150 ZREALIZOWANYCH PROJEKTÓW WYSOKA JAKOŚĆ PRODUKOWANYCH GIER POTWIERDZONA BARDZO DOBRYMI OCENAMI MEDIÓW NAJWYŻSZE KOMPETENCJE TECHNOLOGICZNE KOMPETENTY ZARZĄD I DOŚWIADCZONY ZESPÓŁ PROFESJONALISTÓW

WYBRANE PRODUKCJE VIVID GAMES ,5 mln pobrań Data wydania: 2011 Liczba pobrań: 0,7 mln Data wydania: 2011 Liczba pobrań: 0,5 mln Data wydania: 2011 Liczba pobrań: 1,3 mln PRODUKCJA NA ZLECENIE do mln pobrań Data wydania: Liczba pobrań: 1,7 mln

NAGRODY I WYRÓŻNIENIA ŚREDNIA OCEN I RECENZJI GIER VIVID GAMES: 80% CZOŁOWE TYTUŁY WIELOKROTNIE NAGRADZANE PRESTIŻOWYMI NAGRODAMI BRANŻOWYMI: VIVID GAMES WYRÓŻNIONY TYTUŁEM WIZNONERA IT ORAZ ZA INNOWACYJNĄ USŁUGĘ GIER ADVERMINGOWYCH W KONKURSIE „KRAJOWI LIDERZY INNOWACJI I ROZWOJU 2011”

NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA 2012 PODPISANIE UMOWY Z TVP S.A. NA PROMOCJĘ GRY „SKI JUMPING 2012” W STUDIO SPORT ROZPOCZĘCIE PRODUKCJI PIERWSZEJ GRY NA KONSOLĘ SONY VITA 2011 „SKI JUMPING 2011”, JAKO PIERWSZA Z GIER VIVID GAMES, PRZEKRACZA PRÓG 1 MLN POBRAŃ NA PLATFORMIE APPLE IOS PODPISANIE KONTRAKTU Z CITY INTERACTIVE NA PRODUKCJĘ „SNIPER: GHOST WARRIOR” ZAŁOŻENIE SPÓŁKI ZALEŻNEJ W WIELKIEJ BRYTANII, NA CZELE JON HARE OTWARCIE ODDZIAŁU PRODUKCYJNEGO W ŁODZI PODPISANIE 3-LETNIEJ UMOWY NA LICENCJĘ FIM SPEEDWAY GRAND PRIX SERIES

MODEL BIZNESOWY KONCENTRACJA NA PRODUKCJI I DYSTRYBUCJI GIER WŁASNYCH DYWERSYFIKACJA PRODUKTÓW WG. PLATFORM, CZASU PRODUKCJI, GRUP DOCELOWYCH; ORAZ MODELU SPRZEDAŻY TWORZENIE GIER POD WŁASNĄ MARKĄ I ŚWIADCZENIE USŁUG NA ZLECENIE TECHNOLOGIA I ZARZĄDZANIE ZUNIFIKOWANE I SKALOWALNE, AUTORSKIE ŚRODOWISKO PRODUKCJI GIER V-TECH ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI ORAZ ZASOBAMI POPRZEZ WDROŻONE OPROGRAMOWANIE ERP DYSTRYBUCJA DYSTRYBUCJA GIER POPRZEZ BEZPOŚREDNIE, CYFROWE KANAŁY PLATFORM SPRZĘTOWYCH GŁÓWNYMI RYNKAMI ZBYTU AMERYKA PÓŁNOCNA I EUROPA ZACHODNIA SYSTEM WSPARCIA SPRZEDAŻY MIGHTY STAR

Smartphony i urządzenia mobilne Apple iOSGoogle AndroidNokiaSamsung BadaBlackberryJ2ME Konsole przenośne Sony VitaSony PSPNintendo DS Konsole stacjonarne komputery Sony PS3Microsoft Xbox 360Nintendo WiiApple MacPC MODEL BIZNESOWY – KANAŁY SPRZEDAŻY

TEZA INWESTYCYJNA - MODEL TWORZENIA WARTOŚCI DYNAMICZNY WZROST SKALI DZIAŁALNOŚCI INTENSYFIKACJA PRAC ROZWOJOWYCH ZDYWERSYFIKOWANE PORTFOLIO GIER ELASTYCZNY MODEL BIZNESOWY NATĘŻENIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH DALSZY WZROST ROZPOZNAWALNOŚCI MARKI VIVID GAMES, WSPÓŁPRACA Z MIĘDZYNARODOWYMI PARTNERAMI BRANŻOWYMI WZROST WARTOŚCI AKCJI POPRZEZ DYNAMICZNE ZWIĘKSZENIE PRZYCHODÓW ZE SPRZEDAŻY, DOCELOWY POZIOM RENTOWNOŚCI PONAD 45%

RYNEK GIER WIDEO JEST DRUGIM NAJSZYBCIEJ ROZWIJAJĄCYM SIĘ RYNKIEM W SEKTORZE MEDIÓW W SKALI GLOBALNEJ. SZACUJE SIĘ, ŻE ŚREDNIOROCZNY WZROST GLOBALNEGO RYNKU GIER WIDEO W LATACH (CAGR) WYNIESIE 7,3% ŚWIATOWY RYNEK GIER WIDEO W 2011 R. WART BYŁ 74 MLD USD, WZROST O 10% W STOSUNKU DO ROKU WCZEŚNIEJSZEGO NAJSZYBCIEJ ROZWIJAJĄCYM SIĘ SEGMENTEM SĄ PLATFORMY PRZENOŚNE, KTÓRYCH UDZIAŁ W RYNKU DO 2013 R. ZWIĘKSZY SIĘ O 14% ROK 2011 BYŁ PIERWSZYM, W KTÓRYM SPRZEDANO WIĘCEJ SMARTPHONÓW NIŻ KOMPUTERÓW PC. DOSTARCZONO PRAWIE 488 MLN TYCH PIERWSZYCH I ZALEDWIE 415 TYCH DRUGICH. 6,8 MLN AKTYWACJI NOWYCH SMARTPHONÓW TYLKO 25 GRUDNIA! ŚREDNIA LICZBA ŚCIĄGANYCH APLIKACJI NA SMARTFONY WYPOSAŻONE W SYSTEM OPERACYJNY ANDROID I IOS PRZEKRACZA 100 MLN DZIENNIE 242 MLN POBRAŃ TYLKO W DZIEŃ 25 GRUDNIA! RYNEK GIER WIDEO

WZROST SKALI DZIAŁALNOŚCI BLISKO 50 GIER WŁASNYCH NA PLATFORMY MOBILNE ORAZ STACJONARNE DO 2015 r. KONCENTRACJA DZIAŁAŃ SPRZEDAŻOWYCH I MARKETINGOWYCH DYWERSYFIKACJA ŹRÓDEŁ PRZYCHODÓW ZE SPRZEDAŻY WZROST UDZIAŁU PRZYCHODÓW ZE SPRZEDAŻY GIER ORAZ UTRZYMANIE USŁUGOWEJ PRODUKCJI POZYSKANIE LICENCJI I BUDOWA GIER NA NOWE PLATFORMY SPRZĘTOWE ROZWÓJ AUTORSKIEGO SYSTEMU PRODUKCJI I SPRZEDAŻY GIER ZUNIFIKOWANE ŚRODOWISKO V-TECH SYSTEM WSPARCIA SPRZEDAŻY MIGTY STAR STRATEGIA ROZWOJU

DANE HISTORYCZNE PRZYCHODY ,68 mln2,50 mln DYNAMIKA ,5%50,4% EBIDTA ,15 mln0,6 mln RENTOWOŚĆ ,1%23,1% ZYSK NETTO ,12 mln0,23 mln RENTOWOŚĆ ,3%9,1%

CELE EMISYJNE CELE EMISYJNE ZWIĄZANE ZE ZWIĘKSZENIEM PRODUKCJI GIER WŁASNYCH ZWIĘKSZENIE LICZBY PRACOWNIKÓW – 1,0 mln PLN ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA – 0,6 mln PLN REALIZACJA KAMPANII MARKETINGOWYCH NOWYCH GIER – 0,2 mln PLN ROZWÓJ WŁASNEJ TECHNOLOGII ORAZ ZAKUP LICENCJI ZEWNĘTRZNYCH – 0,7 mln PLN ZAKUP LICENCJI, W OPARCIU O KTÓRE BĘDĄ POWSTAWAĆ WYBRANE GRY – 0,3 mln PLN NIEPUBLICZNA OFERTA AKCJI ORAZ DEBIUT NA RYNKU NEWCONNECT: OFERTA PRYWATNA AKCJI O WARTOŚCI DO 3,0 mln PLN (brutto) – I kw r. WPROWADZENIE AKCJI DO OBROTU NA RYNKU NEWCONNECT – II kw r.

DZIĘKUJE ZA UWAGĘ! Remigiusz Koscielny