Bitmoney.pl Wykonali: Babiej Dominika, Racki Adrian, Karalus Jarosław, Sulich Dariusz, Selwesiuk Łukasz, Makaruk Maciej, Krzysztof Sadowski Politechnika.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Krzysztof Peda – prezes Stowarzyszenia „Twoje nowe możliwości”
Advertisements

Analiza ryzyka projektu
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Studium przypadku KOPIARKI S.A.
Oferta Krajowej Izby Gospodarczej - instytucji otoczenia biznesu w zakresie wsparcia operacyjnego MSP 23 listopada 2011.
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PL Marketing Sp. z o.o. Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak Władysława.
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Jarosław Piszczek
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PA-CO Paweł Minkwitz Głażewo Łowyń Zespół konsultantów:
Grono branży informatycznej w województwie podkarpackim
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
26/03/2017 Sposób na konkurencyjność – Jak innowacyjne są polskie przedsiębiorstwa Marta Mackiewicz.
PRÓG RENTOWNOŚCI.
Cel usługi: Wsparcie działalności nowych i istniejących już firm. Zaplanowano usługi dla przedsiębiorców Usługa dostępna do końca listopada 2011.
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Inwestycje i projekty inwestycyjne (menedżer projektu)
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
INTERNET A KONKURENCYJNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
AGENDA Wybrane produkty kredytowe Banku BPS S.A. Kredyty Preferencyjne
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Monopol pełny występuje wówczas, gdy spełnione są następujące warunki:
opis projektu jednym zdaniem
Innowacje w sektorze usług
Internet na obszarach wiejskich szanse i możliwości Bartosz Margol Biuro Programów Wiejskich Fundusz Współpracy.
E-learning… zasady działania korzyści dla środowisk wiejskich Andrzej Wodecki.
Dostęp do własnego konta przez 24h na dobę bezpieczne miejsce do przechowywania zaoszczędzonych pieniędzy darmowa karta płatnicza (możliwość dokonywania.
Finansowanie inwestycji przez Beskidzki Bank Spółdzielczy maj 2010.
Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Konferencja BUDOWA GOSPODARKI OPARTEJ NA WIEDZY Konsultacje społeczne w ramach prac nad NPR.
Kryteria wyboru systemów:
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Zaufany partner na rynku e-commerce
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
26 kwietnia - 01 sierpnia 2013 r. na losowej próbie 1500 MSP.
Barter Czyli innowacyjne rozwiązanie dla najstarszego sposobu prowadzenia działalności gospodarczej, przedsiębiorstwa handlu towarów i usług za pomocą.
I - 1 „Zmieniamy Polski Przemysł” RYNEK DYSTRYBUCJI STALI Katowice, 21listopada 2005 r.
Przykłady analiza i projektowanie
Nasza koncepcja. Nasz zespół gorliwie myślał nad kierunkiem naszych działań. W naszych głowach powstało wiele pomysłów. A my wybraliśmy ten najlepszy,
Zakupy przez Internet – PRAWA Konsumenta
Energia Odnawialna Młody przedsiębiorca na terenach wiejskich, a wyzwania rynku pracy.
Konferencja Prasowa Warszawa, 2 września 2015 r..
PROJEKT X OPISAĆ PROJEKT J EDNYM Z DANIEM Fundusz StartMoney.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Departament Polityki Regionalnej / Wydział Zarządzania RPO/ Biuro Monitoringu i Sprawozdawczości RPO Propozycja poszerzenia katalogu dofinansowywanych.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Czerwiec 2010 PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA odnośnie innowacji.
Projekt InMoST Podsumowanie dotychczasowych działań oraz plany na kolejny rok Projekt InMoST Podsumowanie dotychczasowych działań oraz plany na kolejny.
P RZEDSIĘBIORCZOŚĆ I NNOWACYJNA PREZENTACJA KOŃCOWA MODULAR PHONE Mariusz Pękacki, Artur Lewandowski, Jacek Lenartowicz Politechnika Warszawska Wydział.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
Pranie & Prasowanie Prezentacja końcowa #3 Autorzy: Maciej Jabłoński Agata Krakowiak Rafał Mirgos Sylwia Muranowicz Kamil Popiela Przemysław Traczyk.
Druk.doc Specjalistyczne usługi poligraficzne dla firm Autorzy: Kamil Bartosiński Mateusz Bilski Marcin Krupa Tomasz Kunisz Jarosław Małyska Piotr Perkowski.
Przedsiębiorczość Technologiczna DRONEX Natalia Bęczkowska, Kamil Cichal, Marta Pilcher, Ewelina Trocka, Damian Siwek, Paweł Rzodkiewicz, Mateusz Kleszko,
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
BIZNESPLAN : DREAM GARDEN
Urząd Pracy m.st. Warszawy oferuje profesjonalne rozwiązania w zakresie
Śląskie Centrum Przedsiębiorczości
Nazwa, logo i motto firmy
ZAKUPY W INTERNECIE Autorka: Lena Eisner.
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Zarządzanie sklepem internetowym
Bank zmieniającego się świata
Dragon Suits.
Marketing w Firmie.
Zarządzanie sklepem internetowym
Optymalizacja kosztów finansowania floty samochodowej
/arrksa/ ul. Wyszyńskiego Kutno
Zapis prezentacji:

Bitmoney.pl Wykonali: Babiej Dominika, Racki Adrian, Karalus Jarosław, Sulich Dariusz, Selwesiuk Łukasz, Makaruk Maciej, Krzysztof Sadowski Politechnika Warszawska Wydział Transportu Przedsiębiorczość Innowacyjna

Pomysł 1: Sklep internetowy z częściami samochodowymi.  Zbyt duża konkurencja, rynek przesycony ofertami  Zbyt dużo wkładu własnego oraz duże ryzyko niepowodzenia Pomysł 2: Bitcoiny – wdrażanie na rynek, produkcja, sprzedaż. Działalność w Internecie – niewielkie nakłady finansowe Dość nowa branża, innowacyjny pomysł – oznacza niewiele konkurencji Klienci młodzi, dokonujący opłat w domu przez Internet Pomysły, które się pojawiły

Wybór projektu Wybraliśmy projekt numer 2 Pomysł okazał się dość innowacyjny, jest to rozwijająca się branża, w której jest miejsce dla nowych przedsiębiorców. Niestety obarczona jest pewnym ryzykiem spowodowanym wahaniami na giełdzie walutowej.

Opis projektu Klienci: -Głównym klientem skupującym walutę internetową od naszej firmy są giełdy internetowe typu: bitcurex.pl, kraken.com, bitmaszyna.pl, bitbuy.pl -Kolejną grupą klientów są klienci indywidualni. Jest to młoda grupa osób nastawiona na dokonywanie zakupów przez Internet. -Sprzedawcy posiadający sklepy internetowe. Ich problemy: -Ich problemem jest dokonywanie przelewów płatniczych np. na zagraniczne konta, które potrafią trwać kilka godzin, a w weekendy w ogóle nie są możliwe. Rozwiązanie: -Rozwiązaniem są przelewy waluty bitcoin, które dokonywane są w ciągu godziny, nawet do państw takich jak Kajmany.

Opis projektu Rynek/branża/konkurencja Dość nowa branża walutowa, istniejąca obecnie tylko w Internecie. Konkurencja to obecnie kilka stron internetowych, które są nastawione na współpracę, edukację nowych osób Możemy się wyróżnić podejściem do klienta, osobistym wdrażaniu go w temat, edukacji, tworzeniu poradników, e-learningów oraz samouczków do poruszania się po płatnościach za pomocą bitcoinów. Wyróżnimy się współpracą z portalami internetowymi służącymi do rozrywki takimi jak: ekino, iitv, serialeonline itp..

Opis projektu -Koszty: Na początku będziemy potrzebować fundusze na zakup maszyn do „kopania” bitcoinów. Zakup 2 „koparek” wyniesie nas – zł Posiadamy własne biuro Zakup 5 komputerów stacjonarnych do pracy to koszt zł Pozycjonowanie stron, marketing, wykup domeny oraz serwera, opłaty za prąd to koszt ok. – zł Łączna kwota kosztów to ok zł -Pracownicy: to wyszkolona i zgrana grupa osób- tworzących projekt -Finansowanie: Kredyt wielkości zł, wkład własny zł. -Wielkość i dynamika sprzedaży: Zakładamy obliczenie za pomocą 2 maszyn, 1 bitcoina dziennie Cena pojedynczego bitcoina waha się od 0zł do 2000 zł

MODEL BIZNESOWY

WYWIADY -Przeprowadzonych zostało 11 wywiadów. -Pytaliśmy o problemy ludzi w trakcie wykonywania płatności internetowych, oraz czy wiedzą co to jest kryptowaluta bitcoin. -Założeniem było nawiązanie współpracy ze sklepami internetowymi, aby wdrożyły możliwość nowych płatności oraz zapoznanie ludzi z funkcjonowaniem kryptowaluty. -Okazało się, że: Ludzie nie wiedzą nic na ten temat oraz nie chcą się dowiedzieć Przedział wiekowy nie ma znaczenia. -Co trzeba zmienić: Trzeba zrezygnować z klientów indywidualnych prowadzących sklepy internetowe. Niestety Ci przedsiębiorcy nie chcą zmienić możliwości płatności - nie potrzebują tego. Trzeba nastawić się NIE na przedział wiekowy, a na grupę osób codziennie obracających się w branży usług internetowych takich jak strony z telewizją internetową. Trzeba nawiązać współpracę z istniejącymi już stronami o bitcoinach.

MODEL BIZNESOWY-ZMIANY

FEEDBACK Produkcja nie ulega zmianie Zmiana grupy docelowej naszych klientów, ludzi, których chcemy wyedukować Zwiększenie liczby pracowników do prowadzenia edukacji, marketingu, e-lerningu, wykładów i wywiadów na uczelniach i w radiu. Proces edukacji zajmie więcej czasu niż na początku zakładaliśmy