GENERATOR WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE WYPEŁNIANIE PÓL W FORMULARZU Podziałanie 7.1.4 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną – ZIT AW.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wniosek o płatność. Terminy składania wniosków o płatność: Pierwszy wniosek o płatność: 3 miesiące, licząc od daty podpisania umowy Kolejne wnioski o.
Advertisements

Najczęściej popełniane uchybienia i błędy przy sporządzaniu wniosku o dofinansowanie EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO WOJEWÓDZTWO PODKARPACKIE Departament.
Wniosek o płatność. Terminy składania wniosków o płatność: Pierwszy wniosek o płatność: 3 miesiące, licząc od daty podpisania umowy Kolejne wnioski o.
1. Obowiązki beneficjenta wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu Wrocław, lipiec 2009.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r. 1 Obowiązki Beneficjenta wobec IZ RPO WD wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wrocław, 9-10 grudnia 2008 r. Przedsięwzięcia z zakresu współpracy międzynarodowej i międzyregionalnej w.
WNIOSKÓW DOFINANSOWYWANYCH
Przygotowanie wniosku Złożenie wniosku Ocena Umowa o dofinansowanie Realizacja działań Kontrola.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
System „Ewidencji Projektów”
1. Działanie 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW 2007 – 2013 dla małych projektów, tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania.
1. 2 Kryteria wyboru operacji finansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata Kryteria Oceny.
MINISTERSTWO ROLNICTWA I ROZWOJU WSIBIURO POMOCY TECHNICZNEJ Dziękuję za uwagę Pomoc Techniczna PROW 2014 – 2020 cz. I Grupa Robocza KSOW Radziejowice,
Biuro Konsultingowe „ADVISER” zaprasza Państwa do zapoznania się z możliwościami dofinansowania przedsięwzięć w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne AJ Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej Projekt dofinansowany.
GENERATOR WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE. Generator wniosków o dofinansowanie umożliwia przygotowywanie i edycję wniosków o dofinansowanie. Jest to pierwszy.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
w Regionalnym Programie Operacyjnym
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata Toruń, 18 lutego 2016 r.
Propozycja zmiany systematyki kryteriów obowiązujących w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – EFRR.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
Najczęściej popełniane błędy we wnioskach o płatność Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego Emilii Plater 1, Olsztyn Tel. (0-89)
Kształcenie podyplomowe pielęgniarek i położnych w obszarach związanych z potrzebami epidemiologiczno- demograficznymi – System SOWA Dorota Ludorowska.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
Zamykanie projektu realizowanego w ramach V Priorytetu POIiŚ Wola Ducka, 4 września 2013 r.
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata Gdańsk, 10 marca 2016 r. Założenia konkursu dla działania 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata Gdańsk, 1 kwietnia 2016 r. Założenia konkursu dla Działania 4.2 Infrastruktura.
Procedura zmian. 2 Zmiany do projektów mogą być wprowadzane przede wszystkim w przypadku braku możliwości zrealizowania projektu na warunkach określonych.
System oceny projektów w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
01 Departament Wdrażania RPO Kwalifikowalność wydatków Departament Wdrażania RPO.
Działanie 9.3 Rozwój przedsiębiorczości Wymagania w zakresie wskaźników.
Propozycje kryteriów wyboru operacji finansowych dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Człowiek – najlepsza inwestycja CO NOWEGO W PROGRAMIE OPERACYJNYM KAPITAŁ LUDZKI? Prowadząca: Anna Makowska.
GENERATOR WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE WYPEŁNIANIE PÓL W FORMULARZU Szkolenie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
GENERATOR WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE WYPEŁNIANIE PÓL W FORMULARZU Szkolenie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
Działanie 12.1 Edukacja przedszkolna Wymagania w zakresie wskaźników.
Rozliczanie wydatków we wnioskach o płatność
GENERATOR WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE WYPEŁNIANIE PÓL W FORMULARZU
Działanie 1.7 PO IiŚ na lata Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego Mariola Orlik Zespół Funduszy.
Zasada równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasada równości szans kobiet i mężczyzn w ramach Poddziałania.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Oś Priorytetowa 10 Otwarty rynek pracy
Wsparcie dotacyjne w ramach
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej
Główne błędy popełniane we wnioskach aplikacyjnych w zakresie opisu zgodności projektu ze Strategią ZIT AJ Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej
Informacje w zakresie możliwości pozyskania dofinansowania ze środków RPO WP Działanie 11.2 Gospodarka Odpadami Gdańsk, 14 listopada 2016.
Generator wniosków o dofinasowanie
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego Poddziałanie : Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zasady kwalifikowalności wydatków projektu w ramach Poddziałania 5. 4
Realizacja projektów – etap podpisania umowy o dofinansowanie projektu
WIELKOPOLSKI REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY NA LATA
Kryteria wyboru projektów w ramach Działania 4
System oceny i kryteria wyboru projektów w ramach Podziałania
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Warunki finansowe RPWM IZ /17
System wyboru projektów w ramach Działania 5. 2
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej
Uczelnia dostępna zasady i zakres konkursu w ramach Osi III PO WER
System wyboru projektów w ramach Działania 6. 1
Olsztyn, 14 maja 2019 r. Miejski Obszar Funkcjonalny OLSZTYNA.
Zapis prezentacji:

GENERATOR WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE WYPEŁNIANIE PÓL W FORMULARZU Podziałanie Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną – ZIT AW (Infrastruktura szkół podstawowych i gimnazjalnych) Poddziałanie Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową – ZIT AW (Infrastruktura szkół ponadgimnazjalnych ogólnokształcących) Szkolenie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego Wałbrzych 6 kwietnia 2016 r.

Generator wniosków o dofinansowanie umożliwia przygotowywanie i edycję wniosków o dofinansowanie. Jest to pierwszy krok na drodze zmierzającej do otrzymania dofinansowania, na realizację konkretnego projektu w ramach RPO WD na lata Aby rozpocząć tworzenie wniosku aplikacyjnego, należy poprzez stronę internetową skorzystać z ikonki „Generator Wniosków o dofinansowanie” i następnie zalogować się do formularza.

LOGOWANIE

Aby rozpocząć zakładanie konta należy skorzystać z przycisku „Załóż konto” LOGOWANIE

System posiada zabezpieczenie przed wielokrotnym błędnym logowaniem. Po trzech nieudanych próbach konto zostaje zablokowane. Odblokowanie zablokowanego konta możliwe jest przez administratora beneficjenta.

WYBÓR NABORU

ROZPOCZYNANIE TWORZENIA WNIOSKU

Wniosek wypełniany jest w języku polskim. Wszystkie załączniki muszą zostać przedstawione w języku polskim lub posiadać uwierzytelnione tłumaczenie. Wszystkie kwoty wpisywane we wniosku muszą być podawane w PLN. Każde pole posiada formatowanie, które jest zdefiniowane za pomocą formuł informatycznych w nim zawartych. Wypełniony wniosek o dofinansowanie musi zostać podpisany elektronicznie i wysłany on-line (generator wniosku posiada taką funkcjonalność) do Instytucji Pośredniczącej Aglomeracji Wałbrzyskiej. Wniosek o dofinansowanie powinien być przygotowany zgodnie z odpowiednim ogłoszeniem o naborze zamieszczonym na stronie internetowej Instytucji Pośredniczącej Aglomeracji Wałbrzyskiej. GENERATOR WNIOSKÓW

Dokument: Wskazówki pomocne Wnioskodawcy przy wypełnianiu formularza wniosku o dofinansowanie zawiera jedynie opis podstawowych wymagań w zakresie treści merytorycznych wniosku. Wszystkie pola wniosku muszą zostać wypełnione odpowiednimi wartościami. W przypadku braku określonych wartości należy wpisać wartość „0” lub „nie dotyczy”. W każdym przypadku, w sytuacji wystąpienia braku miejsca w generatorze (ograniczenie co do ilości znaków możliwych do zawarcia w danym polu, złożoność projektu) można dołączyć załącznik dodatkowy opisujący przedmiotowe zagadnienie, zamieszczając wzmiankę o dołączeniu załącznika w polu tekstowym oraz dodając załącznik do wykazu załączników. Zaleca się jednak, aby wszystkie niezbędne informacje umieścić we wniosku o dofinansowanie a w przypadku ograniczeń znaków w Sekcji 8 SW Pozostałe informacje. ZAKRES WYPEŁNIANIA DANYCH

KREATOR

A. CZĘŚĆ OGÓLNA – KLASYFIKACJA PROJEKTU

B. PODMIOTY ZAANGAŻOWANE W REALIZACJĘ PROJEKTU

D. LOKALIZACJA PROJEKTU

F. ZGODNOŚĆ PROJEKTU Z DOKUMENTAMI STRATEGICZNYMI

Wnioskodawcy powinni zawrzeć w sekcji F3: obszary problemowe wskazane w Strategii ZIT AW na które projekt oddziałuje wpływ projektu na realizację zamierzeń strategicznych ZIT AW wpływ wskaźników zawartych w projekcie na realizację docelowych wskaźników Strategii ZIT AW wynikających z Porozumienia w sprawie powierzenia zadań w ramach instrumentu ZIT RPO WD przez Zarząd Województwa Dolnośląskiego. Wnioskodawcy powinni w tym punkcie uzasadnić faktyczny wpływ przedsięwzięcia na rozwiązanie lub minimalizację negatywnych zjawisk zdiagnozowanych w Strategii ZIT AW.

PRZYKŁAD Wnioskodawca błędnie wskazał nazwę Strategii ZIT AW Zbyt ogólny opis zgodności projektu ze Strategią ZIT AW

PRZYKŁAD Wnioskodawca umieścił opis zgodności ze Strategią ZIT AW nie w tym punkcie (F4 zamiast F3) Zbyt ogólny opis zgodności projektu ze Strategią ZIT AW Ocena zgodności ze Strategią ZIT AW to 50% wszystkich możliwych do zdobycia punktów podczas całego procesu oceny. Na etapie weryfikacji technicznej nie ma możliwości zwrócenia się do Wnioskodawcy w celu poprawienia tego pola.

G. KOMPLEMENTARNOŚĆ

W tej sekcji w pierwszej kolejności należy określić czy projekt/projekty, które mają być realizowane są komplementarne. Poprzez projekty komplementarne rozumie się projekty powiązane ze zgłoszonym projektem (pod względem technicznym ukierunkowane na osiąganie podobnych celów lub prowadzące do efektów synergicznych), które zostały zrealizowane bądź są w trakcie realizacji. W przypadku kiedy projekty nie są komplementarne to zaznaczamy pole NIE DOTYCZY i kończymy wypełnianie tej sekcji. G. KOMPLEMENTARNOŚĆ

Punktacja w kryterium: Komplementarny charakter projektu Wnioskodawca podał w Sekcji G 5 projektów komplementarnych, wskazując, że trzy z nich są w ramach tego samego naboru. Pomimo, że wskazane projekty były komplementarne, to dotyczyły naboru prowadzonego w innym ZIT. Ten sam nabór  ten sam ZIT! PRZYKŁAD Punktacja 0Brak komplementarności - 0 pkt 25% maksymalnej ocenyProjekt komplementarny z co najmniej jednym projektem - 0,85 pkt 50% maksymalnej ocenyProjekt komplementarny z co najmniej trzema projektami, w tym minimum jednym w ramach naboru - 1,7 pkt 100% maksymalnej ocenyProjekt komplementarny z co najmniej pięcioma projektami, w tym minimum trzema w ramach naboru - 3,4 pkt Ocena: (max 3,4 pkt. – 100%) Suma punktów – 3,4 pkt.

H. WPŁYW PROJEKTU NA REALIZACJĘ ZASAD HORYZONTALNYCH W przypadku naboru dotyczącego działania 7.1 i 7.2 w punkcie H2 należy przedstawić informacje na temat dostosowania infrastruktury i wyposażenia do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (jako obowiązkowy element projektu).

I. POMOC PUBLICZNA Test pomocy publicznej: Sekcja 3.1 Studium Wykonalności

I. POMOC PUBLICZNA Co do zasady w przypadku działania 7.1 i 7.2 nie ma przesłanek do wystąpienia pomocy Publicznej. Do działalności mieszczącej się w ramach krajowego systemu edukacji nie mają zastosowania przepisy dotyczące pomocy publicznej (działalność ta co do zasady nie stanowi działalności gospodarczej w rozumieniu przepisów wspólnotowych). Biorąc pod uwagę typy beneficjentów, które mogą otrzymać dofinansowanie oraz typy projektów, mamy do czynienia z podmiotami, których działalność jest w głównej mierze finansowana ze środków publicznych i służy wykonywaniu zadań przypisywanych państwu, a jako takie będą mieścić się w krajowym systemie edukacji w zakresie nie skutkującym wystąpieniem pomocy publicznej. Jeżeli przy realizacji projektu zakłada się występowanie w projekcie zakresu/elementów wychodzących poza krajowy system edukacji (np. komercyjne wynajmowanie pracowni komputerowej czy sali gimnastycznej), to w takiej sytuacji istnieje możliwość realizacji projektów „mieszanych”, tzn. objętych w części pomocą publiczną (tj. w zakresie w jakim dot. działalności gospodarczej wnioskodawcy – np. komercyjne wynajmowanie pracowni komputerowej), a w części wsparciem niestanowiącym pomocy (tj. w zakresie prowadzonej działalności niegospodarczej - działalności edukacyjnej). W takim przypadku w Sekcji I należy zaznaczyć TAK – pomoc de minimis oraz NIE – bez pomocy publicznej/pomocy de minimis. W przypadku wystąpienia w projekcie pomocy publicznej będzie udzielana wyłącznie pomoc de minimis na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 19 marca 2015 r. w sprawie udzielania pomocy de minimis w ramach regionalnych programów operacyjnych na lata (Dz.U. 2015, poz. 488) - kwota pomocy de minimis nie może przekroczyć 200 tys. Euro na beneficjenta (jest to maksymalny limit pomocy de minimis jaki może otrzymać dany podmiot w okresie 3 lat).

J. DOCHÓD GENEROWANY PRZEZ PROJEKT Opcję NIE należy zaznaczyć: dla projektu, którego całkowity koszt kwalifikowalny > 1 mln EUR oraz który nie generuje dochodu. Opcję NIE DOTYCZY należy zaznaczyć: dla projektu spełniającego jedną z przesłanek wymienionych w art. 61 ust. 7 oraz art. 61 ust. 8 Rozporządzenia nr 1303/2013 (jedna z tych przesłanek mówi, że do kategorii projektów generujących dochód nie zalicza się operacji, których całkowity koszt kwalifikowalny < 1 mln euro) dla projektu, dla którego nie można obiektywnie określić przychodu z wyprzedzeniem (art. 61 ust. 6). Opcję TAK należy zaznaczyć: dla projektu, którego całkowity koszt kwalifikowalny > 1 mln EUR oraz który generuje dochód.

K. PROJEKT DUŻY Duże projekty: zgodnie z art. 100 rozporządzenia nr 1303/2013 są to projekty o całkowitym koszcie kwalifikowalnym przekraczającym 50 mln EUR. Wyjątek stanowią projekty wskazane w art. 9 pkt 7) Rozporządzenia nr 1303/2013, tj. objęte celem tematycznym nr 7 Promowanie zrównoważonego transportu i usuwanie niedoborów przepustowości w działaniu najważniejszej infrastruktury sieciowej, w ich przypadku próg kwotowy wynosi 75 mln EUR całkowitych kosztów kwalifikowalnych.

L. OKRES REALIZACJI Data rozpoczęcia realizacji projektu, rozumiana jako pierwszy kwalifikowalny/niekwalifikowalny wydatek w projekcie. Data zakończenia realizacji projektu, rozumiana jako ostatni kwalifikowalny/niekwalifikowalny wydatek w projekcie. Data zakończenia rzeczowej realizacji projektu jest to data podpisania przez wnioskodawcę ostatniego protokołu odbioru lub innego dokumentu równoważnego w ramach projektu.

M. MOŻLIWOŚĆ ODZYSKANIA VAT M.1. Możliwość odzyskania VAT w projekcie: Wnioskodawca poprzez wybór odpowiedniej opcji: „Tak”, „Nie”, „Częściowo” określa, czy ma prawną możliwość odzyskania podatku VAT w ramach projektu. M.2. Możliwość odzyskania VAT przez Wnioskodawcę: Wnioskodawca poprzez wybór odpowiedniej opcji: „Tak”, „Nie”, „Częściowo” określa, czy ma prawną możliwość odzyskania podatku VAT. Zgodność Sekcji M z Oświadczeniem VAT!

PRZYKŁAD Wnioskodawca zaznaczył w sekcji M brak możliwości odzyskania VAT w całości a w oświadczeniu zaznaczył możliwość częściowego odzyskania VAT. Zgodność Sekcji M z Oświadczeniem VAT! Jeśli VAT jest w całości niekwalifikowalny Oświadczenia nie załącza się do wniosku.

N. ZAKRES RZECZOWO-FINANSOWY

W budżecie należy ujmować zadania i wydatki ogólnie, np: 1. Przygotowanie dokumentacji projektu 2. Roboty budowlane 3. Zakup sprzętu 4. Działania promocyjne Bardzo szczegółowe wyodrębnienie kosztów w budżecie (np. zakup 1 szt. puzzli, 2 szt. klocków, 12 krzeseł) utrudnia późniejszą realizację projektu. Charakterystyka wydatków w ramach zadania powinna znaleźć się w części „Opis działań planowanych do realizacji…”

N. ZAKRES RZECZOWO-FINANSOWY Należy pamiętać, że „Projekt” powinien stanowić samodzielną (pod kątem operacyjności) jednostkę analizy. Powinien obejmować wszystkie zadania inwestycyjne, które sprawią, że efektem jego realizacji będzie stworzenie w pełni funkcjonalnej i operacyjnej infrastruktury, bez konieczności realizacji dodatkowych zadań inwestycyjnych nie uwzględnionych w tym projekcie. Przykładowo: należy pamiętać, że koszt projektu budowlanego (nawet, jeśli jest niekwalifikowalny) powinien znaleźć się w budżecie projektu, bo stanowi jego niezbędną część.

N. ZAKRES RZECZOWO-FINANSOWY Kategorie wydatków podlegające limitom należy wyodrębnić osobno tak, by Komisja Oceny Projektów bez wątpienia mogła stwierdzić, że wnioskodawca mieści się w limitach. Przykładowo: W ramach działania 7.1 i 7.2 możliwe są wydatki związane z termomodernizacją budynków do 49% wartości całkowitych wydatków kwalifikowalnych na pojedynczy budynek w projekcie. Wnioskodawca powinien zatem wyodrębnić te koszty w budżecie, aby możliwa była ich identyfikacja i stwierdzenie poprawności kwot.

NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY nieodpowiednie przyporządkowanie kosztów do kategorii wydatków (np. inżynier kontraktu powinien widnieć w kategorii usługi inne niż doradcze) nieznajomość wydatków niekwalifikowalnych (Załącznik nr 6 do SZOOP) nieprawidłowe wpisywanie wartości tam, gdzie tabele nie generują się same nieprawidłowe obliczenie VAT (Tabela N.2.7) nieprawidłowe wskazanie wartości dofinansowania (Zgodność Sekcji III Budżet projektu z tabelą N.2.5)

O. WSKAŹNIKI OSIĄGNIĘCIA CELÓW PROJEKTU Wnioskodawca zobligowany jest obowiązkowo wybrać przynajmniej jeden kluczowy wskaźnik produktu i rezultatu. Aby dodać wskaźniki produktu i rezultatu do tabeli, należy wybrać z listy rozwijanej te, które precyzyjnie obrazować będą produkty i rezultaty powstałe w wyniku realizacji projektu. Wartość bazowa (tzn. wartość w momencie rozpoczęcia realizacji projektu) w przypadku każdego wskaźnika powinna być wykazana na poziomie „0” Dla każdego z wybranych wskaźników Wnioskodawca zobowiązany jest do wskazania: „Jednostki miary”, „Wartości bazowej”, „Wartości docelowej wskaźnika”, a także „Źródła informacji o wskaźniku”.

O. WSKAŹNIKI OSIĄGNIĘCIA CELÓW PROJEKTU Wskaźnik w działaniu 7.1 i 7.2 p.n.: Opieka nad dziećmi i edukacja: Liczba miejsc w objętej wsparciem infrastrukturze w zakresie opieki nad dziećmi lub infrastrukturze edukacyjnej (CI 35) WAŻNA INFORMACJA: W generatorze wniosków o dofinansowanie ten wskaźnik figuruje pod nazwą „Potencjał objętej wsparciem infrastruktury w zakresie opieki nad dziećmi lub infrastruktury edukacyjnej [osoby](CI 35). Lista wskaźników dostępna jest w dokumentacji konkursowej.

P. GOTOWOŚĆ PROJEKTU DO REALIZACJI Kryterium Gotowość projektu do realizacji: projekt otrzyma punkty, jeśli na etapie składania wniosku będzie posiadał prawomocną decyzję pozwolenia na budowę.

Studium wykonalności Załączniki Oświadczenia POZOSTAŁE SEKCJE

INSTYTUCJA POŚREDNICZĄCA AGLOMERACJI WAŁBRZYSKIEJ INSTYTUCJA POŚREDNICZĄCA AGLOMERACJI WAŁBRZYSKIEJ ul. Słowackiego 23A, Wałbrzych tel Dziękujemy z uwagę.