W PRZEDSIĘBIORSTWIE WDROŻENIE SYSTEMU. OPIS PRZEDSIĘBIORSTWA - FIRMA Dedra Exim Sp. z o.o. jest polską firmą założoną w 1991 roku, reprezentującą branżę.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
EBPP - nowy trend na rynku
Advertisements

GIEŁDA TOWAROWA DLA DOSTAWCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c.
Rola i zadania systemów CRM w e-biznesie
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Studium przypadku KOPIARKI S.A.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa ROD-LOCK Sp. z o
Zespół konsultantów: Michał Kłos Przemysław Kurczewski Robert Lewicki
INFORMATYZACJA FIRMY PRONAR
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
7. Platformy informatyczne przyszłości (wizja SAP)
OUTSOURCING JAKO KONCEPCJA „ODCHUDZENIA” ORGANIZACJI
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
Zarządzanie projektami
ALM (Asset Life Cycle Management) - wsparcie procesów biznesowych w obszarze zarządzania cyklem życia majątku. Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa.
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Microsoft Solution Framework
czego się spodziewasz”.
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
„Korzystaj z nowych możliwości” Grzegorz Kowalik, NAV.COM
Copyright © 2008 Accenture. Zawartość prezentacji stanowi własność intelektualną Accenture. Wszelkie prawa zastrzeżone. Konferencja Hutnictwo 2008 Integracja.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
SEKTOR IT AKTYWIZATOREM SKUTECZNEJ KONKURENCJI BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH NA RYNKU BANKOWYM Jerzy Różyński Prezes Zarządu Krajowego Związku Banków Spółdzielczych.
Łukasz & Partnerzy Nasza firma zajmuje się produkcją soków oraz dań gotowych niezawierających konserwantów, sztucznych barwników i glutenu. Bogata oferta.
Prezentacja firmy - BI, system analiz i raportów
Prezentacja programu Territory Manager 4.01 Delta Software sp. zoo.
Planowanie przepływów materiałów
Business Case dla KDF Dialog Jacek Białas eBusiness Solutions
Raporty sprzedażowe jako dodatkowe źródło finansowania apteki
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
EKOCONSULTANT ● Zarządzanie ● Księgowość ● Fundusze UE.
DYSTRYBUCJA TWARDOWSKI Lidzbark Wielki Łęck 81a
SYSTEM FUNKCJI, PROCESÓW I PRZEDSIĘWZIĘĆ W ORGANIZACJI.
Przykłady analiza i projektowanie
TECHNIK HANDLOWIEC.
Kompleksowe rozwiązania VoIP Kompleksowe rozwiązania Innowacja Szkolenia Usługi dodatkowe Wsparcie techniczne.
Kompleksowe rozwiązania VoIP Kompleksowe rozwiązania Innowacja Szkolenia Usługi dodatkowe Wsparcie techniczne.
PRODUKT.
MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS Przesłanie Bioventus. MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS 2 Agenda Kluczowe przesłania Odpowiedzi na często zadawane pytania Jak stosować.
PREZENTACJA FIRMY.
Innowacyjny pomysł firmy Zajdler Fartuch kuchenny z przepisami.
1 WADY KALKULACJI DOLICZENIOWEJ Sztuczność związku przyczynowego i przypadkowość wyboru klucza podziałowego wpływają na wzrost skali błędu i stopień zdeformowania.
Innowacyjna platforma pomagająca zaplanować podróż i umożliwiająca porównywanie cen usług turystycznych.
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
WYKŁAD dr Krystyna Kmiotek
Sylwia Badowska Sopot 23/03/2011 Klaster jako narzędzie rozwoju branży w regionie.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
frameLOGIC – profil partnera frameLOGIC dostarcza biznesowi najlepsze rozwiązania IT w obszarach zarządzania realizacją zadań oraz zasobami. Od niemal.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
Wiarygodność rynkowa i sukces ekonomiczny – jak informatyka pomaga osiągnąć przewagę konkurencyjną Warszawa r.
M&E Miniprzedsiębiorstwo produkcyjno – handlowe.  Jesteśmy mini przedsiębiorstwem działającym w VIII Liceum Ogólnokształcącym im. Komisji Edukacji Narodowej.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
MÓJ ZAWÓD.
Regionalna Strategii Innowacji nowe rozwiązania/metody/narzędzia dla branży żywności szansa na wspólny projekt?
5 Głównych korzyści dla uczestników projektu
System ERP w mojej praktyce
Plan projektu biznesowego
STREFA DAISY.
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Nowoczesne zarządzanie
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
eConnect Inteligentne centrum obsługi
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
25 lat firmy Z przyjemnością informujemy, iż firma TECHBUD obchodzi w tym roku 25-lecie swej działalności. Na przestrzeni tych 25 lat spółka.
Zapis prezentacji:

W PRZEDSIĘBIORSTWIE WDROŻENIE SYSTEMU

OPIS PRZEDSIĘBIORSTWA - FIRMA Dedra Exim Sp. z o.o. jest polską firmą założoną w 1991 roku, reprezentującą branżę narzędziową. Oferowane przez Dedra Exim produkty (przede wszystkim narzędzia, elektronarzędzia i akcesoria) przeznaczone są zarówno do celów komercyjnych, jak i na użytek gospodarstw domowych. Głównym celem firmy jest dostarczenie klientom nowoczesnych rozwiązań technologicznych o wysokiej jakości i w przystępnej cenie.

OPIS PRZEDSIĘBIORSTWA - PRODUKTY Dedra Exim od kilkunastu lat zajmuje się popularyzują na polskim rynku zaawansowanych i innowacyjnych produktów (narzędzi) pod główną marką własną – Dedra. Firma jest również właścicielem dwóch mniejszych marek własnych: Pansam oraz Descon, dostępnych w hurtowniach, sklepach branżowych oraz sieciach handlowych na terenie całego kraju.

OPIS PRZEDSIĘBIORSTWA – OBSZAR DZIAŁALNOŚCI Firma dostarcza również towary na rynek europejski m.in. do Niemiec, Słowacji, Turcji, Bułgarii, Czech, Estonii, Węgier, Włoch, Litwy, Łotwy, Mołdawii, Rumunii i Ukrainy. Obecnie przedsiębiorstwo posiada do dyspozycji m2 powierzchni magazynowej, 8000 miejsc paletowych, zatrudnia 135 pracowników, a także prezentuje bogatą ofertę składającą się z 2500 produktów oraz 6000 części zamiennych. Wart podkreślenia jest fakt, iż 95% oferowanych produktów dostarczana jest do klienta w ciągu 24h.

CEL WDROŻENIA - WIZJA Zarząd przedsiębiorstwa postawił na przyspieszenie komunikacji biznesowej w zakresie najważniejszych procesów zachodzących pomiędzy partnerami B2B, takich jak zamówienia, zapytania ofertowe, rozrachunki i informacje o promocjach. Przy ofercie sięgającej prawie 10 tysięcy produktów każde ulepszenie procesów sprzedażowych daje spore oszczędności i wymierne korzyści finansowe.

CEL WDROŻENIA - PODEJŚCIE Dedra Exim postanowiła zrealizować powyższe cele poprzez utworzenie nowego kanału komunikacji biznesowej opartego o samoobsługowy portal dla klientów biznesowych i handlowców zintegrowany z istniejącymi rozwiązaniami informatycznymi ERP (system Exact Globe) wykorzystywanymi przez spółkę. Realizacja projektu powierzona została poznańskiej firmie Questy – producentowi systemu Aura Business.

CEL WDROŻENIA - ZAŁOŻENIA Najważniejsze założenia przy wdrożeniu systemu Aura Business w firmie Dedra: usprawnienie obsługi klienta biznesowego wzrost sprzedaży hurtowej zminimalizowanie kosztów związanych z ręcznym, nieustandaryzowanym, a często także podwójnym wprowadzaniem informacji do systemów informatycznych.

EFEKTY WDROŻENIA Dzięki systemowi Aura przedstawiciele handlowi mogą w każdej chwili przejrzeć historię zakupów realizowanych przez swoich klientów (wraz z cenami, przypisanymi rabatami itp.), a w związku z tym przygotowanie nowej oferty jest łatwiejsze i zajmuje zdecydowanie mniej czasu.

EFEKTY WDROŻENIA Handlowcy zatrudnieni w Dedrze mają do dyspozycji wygodne i funkcjonalne narzędzie do komunikacji ze swoimi klientami, nie są zmuszeni do działań administracyjnych tj. przepisywania zamówień, a zamówienia klientów realizowane są znacznie szybciej. System Aura Business pomaga również zapanować nad standaryzacją informacji o produktach, dzięki czemu oferta Dedry jest lepiej wyeksponowana, a wprowadzanie informacji o towarach do sklepu internetowego nie wiąże się z ryzykiem wystąpienia błędów.

WDROŻENIE – OPINIA KLIENTA „Jako firma skupiamy się na obsłudze sprzedaży szerokiego wachlarza produktów do Klientów z kanału B2B, w związku z tym szukaliśmy narzędzia usprawniającego pracę i komunikację. Posiadając system ERP Exact, który nie jest popularny w firmach o podobnym profilu działania, mieliśmy duży problem ze znalezieniem dostawcy oprogramowania typu B2B z możliwością integracji baz danych. Pomimo naszych wcześniejszych obaw o możliwość integracji, proces ten przeszedł bezproblemowo, umożliwiając nam korzystanie z nowoczesnych funkcji dostarczanego przez Questy oprogramowania”. Marcin Kruszewski, Kierownik Działu Sprzedaży

„Obecnie zarówno nasi przedstawiciele handlowi, jak i Klienci, bardzo aktywnie korzystają z platformy, niwelując różne koszty obsługi zamówień oraz efektywnie podnosząc sprzedaż. Redukcja kosztów wynika z ograniczenia czynności, które dotychczas pracownicy wykonywali podwójnie oraz z wyeliminowania błędów komunikacyjnych. Wzrost sprzedaży jest związany z poprawieniem komunikacji i prezentacji naszej oferty, a także z przyspieszenia realizacji dostaw”. Marcin Kruszewski, Kierownik Działu Sprzedaży WDROŻENIE – OPINIA KLIENTA

WDROŻENIE – OPINIA DOSTAWCY „Współpraca z DEDRA EXIM przyniosła nam bardzo wiele satysfakcji. Profesjonale, rzeczowe podejście oraz olbrzymie zaangażowanie członków zespołu projektowego, zaowocowało błyskawicznym uruchomieniem systemu i rozpoczęciem jego użytkowania. Warte podkreślenia jest doskonałe zdefiniowanie głównych problemów biznesowych oraz umiejętne wskazanie rozwiązań. W tej sytuacji nasza rola była banalna - mogliśmy te rozwiązania po prostu dostarczyć”. Łukasz Tadyszak, CEO QUESTY