OŚWIATA W GMINIE STOSZOWICE DANE DEMOGRAFICZNE ORAZ INFORMACJE O WYNIKACH SPRAWDZIANÓW I EGZAMINÓW W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY STOSZOWICE.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
"Od szkoły potrzebującej pomocy do szkoły wspierającej"
Advertisements

Szkoła nie musi być zamknięta. Realizacja polityki oświatowej w Opolu. Centrum Nauk Przyrodniczych przy PG nr 6, jako przykład zagospodarowania budynku.
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
Zmiany w systemie oświatowym Gminy Rokietnica - PROJEKT
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W POWIECIE KLUCZBORSKIM Miejsce: Aula Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Adama Mickiewicza w Kluczborku Termin: 28 listopada 2007.
WYNIKI MATUR 2009 Wydział Edukacji UM w Koszalinie.
Wyniki egzaminu maturalnego 2012 Koszalin. Zdawalność
Egzamin gimnazjalny od roku 2012 Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Analiza porównawcza ZESPOŁÓW SZKÓŁ W POWIECIE EŁCKIM.
Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Gryficach Wyniki egzaminu maturalnego w sesji wiosennej 2012 roku.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szkoła Równych Szans.
„Szkolne Centrum Nauki”
Zebranie rodziców uczniów klas szóstych szkół podstawowych 13 kwietnia 2012 r.
Lokalizacja Położenie Oferta edukacyjna na rok szkolny 2012/2013 Nauka w liceum trwa 3 lata Nauka kończy się egzaminem maturalnym, uprawniającym do.
GIMNAZJUM DLA DOROSŁYCH
Uprawnienia laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz laureatów konkursów przedmiotowych Warszawa, 22 kwietnia 2014 r.
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. WYNIKI SPRAWDZIANU.

Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty, październik 2014r. Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2011/2012.
Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty, październik 2014r. Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2013/2014.
Przygotowanie placówek oświatowych do roku szkolnego 2014/2015.
INFORMACJA O STANIE REALIZACJI ZADAŃ OŚWIATOWYCH W GMINIE MIASTO REDA W ROKU SZKOLNYM 2010/2011 REDA 3 LISTOPADA 2011 R.
INFORMACJA O STANIE REALIZACJI ZADAŃ OŚWIATOWYCH W GMINIE MIASTO REDA W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 REDA 29 PAŹDZIERNIKA 2014 R.
INFORMACJA O STANIE REALIZACJI ZADAŃ OŚWIATOWYCH W GMINIE MIASTO REDA W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 REDA 28 LISTOPADA 2012 R.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za poprzedni rok szkolny, w tym o wynikach sprawdzianu i egzaminów.
Nauczanie języka mniejszości narodowej w województwie opolskim.
Zwierzyn,  Placówki oświatowe:  Zespół Placówek Oświatowych w Zwierzynie:  - Publiczna Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego,  - Publiczne.
INFORMACJA O STANIE REALIZACJI ZADAŃ OŚWIATOWYCH W GMINIE JUCHNOWIEC KOŚCIELNY W ROKU SZKOLNYM 2014/2015, W TYM O WYNIKACH SPRAWDZIANU I EGZAMINÓW GIMNAZJALNYCH.
DEFINICJA ODDZIAŁU DWUJĘZYCZNEGO Oddział szkolny, w którym nauczanie jest prowadzone w dwóch językach polskim oraz obcym nowożytnym, będącym drugim językiem.
Zmiany w ustawie o systemie oświaty z dnia 29 grudnia 2015r.
SYSTEM OŚWIATY GMINY LESZNOWOLA STAN INFRASTRUKTURY po modernizacjach 2016 rok.
POPRAWA SYSTEMU EDUKACJI W POZNAŃSKICH GIMNAZJACH – Analiza wyników restrukturyzacji gimnazjów w roku szkolnym 2011/2012.
„Organ wykonawczy jednostki samorządu terytorialnego, w terminie do dnia 31 października, przedstawia organowi stanowiącemu jednostki samorządu terytorialnego.
Informacja o wynikach sprawdzianu i egzaminu w publicznych szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach (dla których organem.
Gdańska Rada Oświatowa r.. „Wysoka jakość gdańskiej edukacji odpowiadająca na wyzwanie uczenia się przez całe życie” Misja programu Gdańszczanin.
Klasa dwujęzyczna Gimnazjum im. Jana Pawła II z oddziałami dwujęzycznymi w Gliniance.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Wielka Wieś w roku szkolnym 2008/2009 Wielka Wieś, październik 2009.
Finansowe i organizacyjne uwarunkowania funkcjonowania przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjówsamorządowych Mariusz Tobor.
Raport o stanie oświaty Marzec 2006 rok. Przedszkola Miejskie i Przedszkole Niepubliczne.
INFORMACJA O PLANOWANYM NABORZE DO PRZEDSZKOLI, SZKÓŁ PODSTAWOWYCH ORAZ GIMNAZJÓW W PROJEKTOWANYM ROKU 2012/2013.
POMORSKA RADA OŚWIATOWA. Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym I.Art Zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty należy do zadań własnych.
Wdrożenie rządowej reformy systemu oświaty na terenie Miasta Szczecin – mapa drogowa Szczecin, 14 listopada 2016 r.
im. K. K. Baczyńskiego w Jasieńcu
Szkoła Podstawowa 1 września 2017 r. dotychczasowa sześcioletnia szkoła podstawowa staje się ośmioletnią szkołą podstawową; Oznacza to, że 1 września.
INFORMACJA o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Kartuzy, w roku szkolnym 2015/2016 w tym o wynikach sprawdzianów i egzaminów w szkołach, których.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego
Badanie losów edukacyjnych absolwentów
PREZENTACJA DLA RADY GMINY SZAFLARY
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych
Jaka szkoła po reformie?
Spotkanie z rodzicami uczniów szkół podstawowych i gimnazjów
REFORMA OŚWIATY Ustawa Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe
Funkcjonowania placówek w roku szkolnym 2017/2018
Podstawowe dylematy oświaty w kontekście jej efektywności
Reforma oświaty 2017 Analiza sieci oraz propozycje zmian.
Zmiana ustroju szkolnego i jej konsekwencje
Reforma oświaty w gminie Żarów Szkoła Podstawowa im
REFORMA OŚWIATY 2017/18.
Informacja O stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Kartuzy w roku szkolnym 2016/2017 GMINA KARTUZY.
Informacje o szkole w roku szkolnym 2017/2018
Uprawnienia laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz laureatów konkursów przedmiotowych Warszawa, 22 kwietnia 2014 r.
Reforma oświaty – od 1 września 2017
Egzamin maturalny w 2018 roku
REFORMA OŚWIATY Ustawa Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe
Ramowe plany nauczania
Szkoła Podstawowa 1 września 2017 r. dotychczasowa sześcioletnia szkoła podstawowa staje się ośmioletnią szkołą podstawową; Oznacza to, że 1 września.
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018/2019.
Wyniki egzaminów maturalnych
POROZMAWIAJMY O OŚWIACIE
Zapis prezentacji:

OŚWIATA W GMINIE STOSZOWICE DANE DEMOGRAFICZNE ORAZ INFORMACJE O WYNIKACH SPRAWDZIANÓW I EGZAMINÓW W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY STOSZOWICE

LICZBA DZIECI W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH W GMINACH Z TERENU POWIATU ZĄBKOWICKIEGO STANA NA DZIEŃ 31 GRUDNIA 2015 R. GMINA LICZBA DZIECI W PRZEDSZKOLACH LICZBA UCZNIÓW W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH LICZBA UCZNIÓW W GIMNAZJACH GMINA STOSZOWICE 41 dzieci Przedborowa + 25 dzieci Grodziszcze + 60 dzieci Srebrna Góra + 43 dzieci Stoszowice uczniów Budzów + 60 uczniów Przedborowa + 48 uczniów Grodziszcze uczniów Budzów + 31 uczniów Grodziszcze 118 GMINA ZŁOTY STOK 36 dzieci Mąkolno + 63 dzieci Złoty Stok GMINA CIEPŁOWODY GMINA KAMIENIEC ZĄBKOWICKI 46 dzieci ul. Kolejowa + 93 dzieci ul. Złotostocka uczniów ul. Szkolna uczniów ul. Zamkowa GMINA BARDO

SPRAWDZIANU W KLASIE VI MONITORING WYNIKÓW SPRAWDZIANU W KLASIE VI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014

SPRAWDZIANU W KLASIE VI MONITORING WYNIKÓW SPRAWDZIANU W KLASIE VI W ROKU SZKOLNYM 2014/2015

SPRAWDZIANU W KLASIE VI JĘZYK ANGIELSKI MONITORING WYNIKÓW SPRAWDZIANU W KLASIE VI JĘZYK ANGIELSKI W ROKU SZKOLNYM 2014/2015

JĘZYK POLSKI WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 – JĘZYK POLSKI

HISTORIA I WOS WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 – HISTORIA I WOS

MATEMATYKA WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2013/ MATEMATYKA

FIZYKA, CHEMIA, BIOLOGIA, GEOGRAFIA WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2013/ FIZYKA, CHEMIA, BIOLOGIA, GEOGRAFIA

JĘZYK ANGIELSKI PODSTAWOWY WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 – JĘZYK ANGIELSKI PODSTAWOWY

JĘZYK ANGIELSKI ROZSZERZONY WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 – JĘZYK ANGIELSKI ROZSZERZONY

JĘZYK POLSKI WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 – JĘZYK POLSKI

HISTORIA I WOS WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 – HISTORIA I WOS

MATEMATYKA WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2014/ MATEMATYKA

FIZYKA, CHEMIA, BIOLOGIA, GEOGRAFIA WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 – FIZYKA, CHEMIA, BIOLOGIA, GEOGRAFIA

JĘZYK ANGIELSKI PODSTAWOWY WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 – JĘZYK ANGIELSKI PODSTAWOWY

JĘZYK ANGIELSKI ROZSZERZONY WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 – JĘZYK ANGIELSKI ROZSZERZONY

W GIMNAZJACH Z TERENU POWIATU ZĄBKOWICKIEGO WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 W GIMNAZJACH Z TERENU POWIATU ZĄBKOWICKIEGO

.

LICZBA UCZNIÓW W KLASACH SZKOŁY PODSTAWOWEJ LICZBA UCZNIÓW W KLASACH SZKOŁY PODSTAWOWEJ - ROK SZKOLNY 2015/2016 wiekklasarocznikBudzów Budzów II PrzedborowaGrodziszczeŁącznie 6 i 7 I II III IV V VI łącznie

LICZBA UCZNIÓW W KLASACH SZKOŁY PODSTAWOWEJ LICZBA UCZNIÓW W KLASACH SZKOŁY PODSTAWOWEJ - PROGNOZA NA ROK SZKOLNY 2016/2017 * rocznik 2009 przyjęty na podstawie faktycznych urodzeń wiekklasarocznikBudzów Budzów II PrzedborowaGrodziszczeŁącznie 7I II III IV V VI łącznie

LICZBA UCZNIÓW W KLASACH SZKOŁY PODSTAWOWEJ LICZBA UCZNIÓW W KLASACH SZKOŁY PODSTAWOWEJ - PROGNOZA NA ROK SZKOLNY 2017/2018 * roczniki 2009 I 2010 przyjęte na podstawie faktycznych urodzeń wiekklasarocznikBudzówBudzów IIPrzedborowaGrodziszczeŁącznie 7I II III IV V VI łącznie

LICZBA UCZNIÓW W KLASACH SZKOŁY PODSTAWOWEJ LICZBA UCZNIÓW W KLASACH SZKOŁY PODSTAWOWEJ - PROGNOZA NA ROK SZKOLNY 2018/2019 * roczniki 2009; 2010; 2011 przyjęte na podstawie faktycznych urodzeń wiekklasarocznikBudzówBudzów IIPrzedborowaGrodziszczeŁącznie 7I II III IV V VI łącznie

LICZBA UCZNIÓW W KLASACH SZKOŁY PODSTAWOWEJ LICZBA UCZNIÓW W KLASACH SZKOŁY PODSTAWOWEJ - PROGNOZANA ROK SZKOLNY 2019/2020 * roczniki 2009; 2010; 2011; 2012 przyjęte na podstawie faktycznych urodzeń wiekklasarocznikBudzówBudzów IIPrzedborowaGrodziszczeŁącznie 7I II III IV V VI łącznie

LICZBA UCZNIÓW W KLASACH SZKOŁY PODSTAWOWEJ LICZBA UCZNIÓW W KLASACH SZKOŁY PODSTAWOWEJ - PROGNOZA NA ROK SZKOLNY 2020/2021 * roczniki 2009; 2010; 2011; 2012; 2013 przyjęte na podstawie faktycznych urodzeń wiekklasarocznikBudzówBudzów IIPrzedborowaGrodziszczeŁącznie 7I II III IV V VI łącznie

LICZBA UCZNIÓW W KLASACH SZKOŁY PODSTAWOWEJ LICZBA UCZNIÓW W KLASACH SZKOŁY PODSTAWOWEJ - PROGNOZA NA ROK SZKOLNY 2021/2022 * roczniki 2009; 2010; 2011; 2012; 2013; 2014 przyjęte na podstawie faktycznych urodzeń wiekklasarocznikBudzówBudzów IIPrzedborowaGrodziszczeŁącznie 7I II III IV V VI łącznie

Dane przyjęte na podstawie urodzeń dzieci - do uchwały Nr XV/83/2012 Rady Gminy Stoszowice z dnia 17 lutego 2012 r. ROK SZKOLNY 2011/2012 Dane przyjęte na podstawie urodzeń dzieci - do uchwały Nr XV/83/2012 Rady Gminy Stoszowice z dnia 17 lutego 2012 r. w sprawie zamiaru likwidacji filii w Stoszowicach Szkoły Podstawowej w Srebrnej Górze z filiami w Przedborowej oraz w Stoszowicach ROK SZKOLNY 2011/2012 wiekkl.rocznikfilia Stoszowice SP Srebrna Góra filia Przedborowarazem Grodzisz STAN NA BEZ GRODZISZ. 7I KL. V SP (2 oddziały) 8II KL. VI SP (2 oddziały) 9III KL. I GIM (2 oddziały) 10IV KL. II GIM. (1 oddział) 11V KL. III GIM. (2 oddziały) 12VI KONIEC EDUKACJI

Dane przyjęte na podstawie urodzeń dzieci - do uchwały Nr XV/83/2012 Rady Gminy Stoszowice z dnia 17 lutego 2012 r. ROK SZKOLNY 2012/2013 Dane przyjęte na podstawie urodzeń dzieci - do uchwały Nr XV/83/2012 Rady Gminy Stoszowice z dnia 17 lutego 2012 r. w sprawie zamiaru likwidacji filii w Stoszowicach Szkoły Podstawowej w Srebrnej Górze z filiami w Przedborowej oraz w Stoszowicach ROK SZKOLNY 2012/2013 wiekkl.rocznik filia Stoszowice SP Srebrna Góra filia PrzedborowarazemGrodziszcze STAN NA BEZ GRODZISZ. 7I KL. IV SP (1 oddział) 8II KL. V SP (2 oddziały) 9III KL. VI SP (2 oddziały) 10IV KL. I GIM. (2 oddziały) 11V KL. II GIM. (1 oddziały) 12VI KL. III GIM. (2 oddziały)

Dane przyjęte na podstawie urodzeń dzieci - do uchwały Nr XV/83/2012 Rady Gminy Stoszowice z dnia 17 lutego 2012 r. ROK SZKOLNY 2013/2014 Dane przyjęte na podstawie urodzeń dzieci - do uchwały Nr XV/83/2012 Rady Gminy Stoszowice z dnia 17 lutego 2012 r. w sprawie zamiaru likwidacji filii w Stoszowicach Szkoły Podstawowej w Srebrnej Górze z filiami w Przedborowej oraz w Stoszowicach ROK SZKOLNY 2013/2014 wiekkl.rocznikfilia Stoszowice SP Srebrna Góra filia PrzedborowarazemGrodzisz STAN NA BEZ GRODZISZ. 7I KL. III SP (2 oddziały) 8II KL. IV SP (1 oddział) 9III KL. V SP (2 oddziały) 10IV KL. VI SP (2 oddziały) 11V KL. I GIM. (2 oddziały) 12VI KL. II GIM. (1 oddział)

Dane przyjęte na podstawie urodzeń dzieci - do uchwały Nr XV/83/2012 Rady Gminy Stoszowice z dnia 17 lutego 2012 r. ROK SZKOLNY 2014/2015 Dane przyjęte na podstawie urodzeń dzieci - do uchwały Nr XV/83/2012 Rady Gminy Stoszowice z dnia 17 lutego 2012 r. w sprawie zamiaru likwidacji filii w Stoszowicach Szkoły Podstawowej w Srebrnej Górze z filiami w Przedborowej oraz w Stoszowicach ROK SZKOLNY 2014/2015 wiekkl.rocznikfilia Stoszowice SP Srebrna Góra filia PrzedborowarazemGrodzisz STAN NA BEZ GRODZISZ. 7I KL. II SP W TYM 6-LATKI (2 oddziały) 8II KL. III SP (2 oddziały) 9III KL. IV SP (1 oddział) 10IV KL. V SP (2 oddziały) 11V KL. VI SP (2 oddziały) 12VI KL. I GIM. (2 oddziały)

Dane przyjęte na podstawie urodzeń dzieci - do uchwały Nr XV/83/2012 Rady Gminy Stoszowice z dnia 17 lutego 2012 r. ROK SZKOLNY 2015/2016 Dane przyjęte na podstawie urodzeń dzieci - do uchwały Nr XV/83/2012 Rady Gminy Stoszowice z dnia 17 lutego 2012 r. w sprawie zamiaru likwidacji filii w Stoszowicach Szkoły Podstawowej w Srebrnej Górze z filiami w Przedborowej oraz w Stoszowicach ROK SZKOLNY 2015/2016 wiekkl.rocznikfilia Stoszowice SP Srebrna Góra filia Przedborowa razem Grodzisz STAN NA BEZ GRODZISZ. 7I KL. I SP W TYM 6-LATKI (3 ODDZIAŁY) 8II KL. II SP W TYM 6-LATKI (2 ODDZIAŁY) 9III KL. III SP (2 ODDZIAŁY) 10IV KL. IV SP (1 ODDZIAŁ) 11V KL. V SP (2 ODDZIAŁY) 12VI KL. VI SP (2 ODDZIAŁY)

LICZBA UCZNIÓW W KLASACH GIMNAZJUM LICZBA UCZNIÓW W KLASACH GIMNAZJUM - ROK SZKOLNY 2015/2016 klasarocznikBudzów IBudzów IIGrodziszczeŁącznie I II III łącznie

LICZBA UCZNIÓW W KLASACH GIMNAZJUM LICZBA UCZNIÓW W KLASACH GIMNAZJUM - PROGNOZA NA ROK SZKOLNY 2016/2017 klasarocznikBudzów IBudzów IIGrodziszczeŁącznie I II III łącznie

LICZBA UCZNIÓW W KLASACH GIMNAZJUM LICZBA UCZNIÓW W KLASACH GIMNAZJUM - PROGNOZA NA ROK SZKOLNY 2017/2018 klasarocznikBudzów IBudzów IIGrodziszczeŁącznie I II III łącznie

LICZBA UCZNIÓW W KLASACH GIMNAZJUM LICZBA UCZNIÓW W KLASACH GIMNAZJUM - PROGNOZA NA ROK SZKOLNY 2018/2019 klasarocznikBudzów IBudzów IIGrodziszczeŁącznie I II III łącznie

LICZBA UCZNIÓW W KLASACH GIMNAZJUM LICZBA UCZNIÓW W KLASACH GIMNAZJUM - PROGNOZA NA ROK SZKOLNY 2019/2020 klasarocznikBudzów IBudzów IIGrodziszczeŁącznie I II III łącznie

LICZBA UCZNIÓW W KLASACH GIMNAZJUM LICZBA UCZNIÓW W KLASACH GIMNAZJUM - PROGNOZA NA ROK SZKOLNY 2020/2021 klasarocznikBudzów IBudzów IIGrodziszczeŁącznie I II III łącznie

LICZBA UCZNIÓW W KLASACH GIMNAZJUM LICZBA UCZNIÓW W KLASACH GIMNAZJUM - PROGNOZA NA ROK SZKOLNY 2021/2022 klasarocznikBudzów IBudzów IIGrodziszczeŁącznie I II III łącznie

ARGUMENTY PRZEMAWIAJĄCE ZA POŁACZENIEM PLACÓWEK WYPRACOWANE PRZEZ RADĘ GMINY STOSZOWICE  dostęp do wysokiej i spójnej jakości nauczania dla wszystkich dzieci z terenu gminy Stoszowice;  ujednolicenie szans edukacyjnych dla uczniów z całego terenu gminy;  połączenie szkół sprzyjać będzie integracji środowisk – jedna szkoła podstawowa, jedno gimnazjum;  połączenie klas stworzy warunki umożliwiające uczniom stały dostęp do specjalistów np. logopedy czy pedagoga oraz do lepszej infrastruktury szkolnej – sala gimnastyczna;  stworzenie warunków sprzyjających międzyuczniowskiej rywalizacji, wykorzystanie pełnej gamy metod i form pracy, obecnie liczebność klas nie pozwala np. na pracę w grupach;

ARGUMENTY PRZEMAWIAJĄCE ZA POŁACZENIEM PLACÓWEK WYPRACOWANE PRZEZ RADĘ GMINY STOSZOWICE  zagwarantowanie lepszej organizacji pracy i nauki na poziomie szkoły podstawowej, poprzez powierzenie obowiązków zarządzania i administrowania jednemu dyrektorowi;  pomimo powszechnej świadomości, że układ istniejącej sieci szkół jest nieracjonalny z punktu widzenia gminnych nakładów na edukację, funkcjonuje od kilku lat w niezmienionej formie;  przy połączeniu oddziałów, z dziećmi pozostaje kadra nauczycielska z Przedborowej;  uczniowie z Grodziszcza będą kontynuować edukację w znanym im obiekcie oświatowym;

ARGUMENTY PRZEMAWIAJĄCE ZA POŁACZENIEM PLACÓWEK WYPRACOWANE PRZEZ RADĘ GMINY STOSZOWICE  nastąpi znaczące zmniejszenie wydatków przeznaczonych na bieżące utrzymanie oświaty;  budynek w Grodziszczu jest zmodernizowany, planujemy jego termomodernizację;  w przypadku połączenia placówek, gmina zapewni wysoką jakość dowozu uczniów do szkoły, ponadto zagwarantuje bezpłatny transport na wycieczki oraz zajęcia pozalekcyjne;  zasadnym jest przeniesienie szkoły i przedszkola z Przedborowej do Grodziszcza, w innym wypadku planowana reorganizacja nie przyniesie oczekiwanych efektów;  akceptacja społeczna dla planowanych zmian przez pozostałe sołectwa – koniec z przywilejami;

ARGUMENTY PRZEMAWIAJĄCE ZA POŁACZENIEM PLACÓWEK WYPRACOWANE PRZEZ RADĘ GMINY STOSZOWICE  zmiana ustawy w zakresie obowiązku szkolnego 6-latków spowodowała zmniejszenie liczby uczniów w oddziałach;  niepodjęcie żadnych działań zmierzających do reorganizacji oświaty w naszej gminie, w aspekcie planowanej likwidacji gimnazjów przez rząd, skutkować będzie podjęciem radykalniejszych reform w kolejnych latach;  prowadzenie przez gminę szkoły w Grodziszczu nie spowoduje likwidacji Stowarzyszenia Rozwoju Wsi Grodziszcze i Wsi Rudnica, które może nadal realizować statutowe zadania;  gmina nie ma gwarancji, że po wygaśnięciu w dniu r. umowy dzierżawy budynku szkoły w Grodziszczu, Stowarzyszenie będzie zainteresowane dalszym prowadzeniem placówki oświatowej, a wówczas reforma w planowanym zakresie nie będzie aktualna.

ARGUMENTY PRZEMAWIAJĄCE ZA POŁACZENIEM PLACÓWEK WYPRACOWANE PRZEZ RADĘ GMINY STOSZOWICE  nie będzie dublowania kosztów ze środków subwencji na wykonanie tego samego zadania – obecnie dowozy do ZSP w Grodziszczu powielają trasy dowozów przez gminę do swoich placówek;  połączenie szkół sprzyjać będzie integracji środowisk – jedna szkoła podstawowa, jedno gimnazjum;  środki z budżetu, po zmniejszeniu kosztów ponoszonych na oświatę, mogą być wykorzystane na poprawę infrastruktury gminy

LICZBA UCZNIÓW W ODDZIAŁACH SZKOŁY PODSTAWOWEJ PO POŁĄCZENIU ROK SZKOLNY 2016/2017 wiekklasarocznikBudzów Budzów II Grodziszcze z Przedborową Łącznie 7I II III IV V VI łącznie

LICZBA UCZNIÓW W ODDZIAŁACH SZKOŁY PODSTAWOWEJ PO POŁĄCZENIU ROK SZKOLNY 2017/2018 wiekklasarocznikBudzówBudzów IIGrodziszcze z Przedborową Łącznie 7I II III IV V VI łącznie

LICZBA UCZNIÓW W ODDZIAŁACH SZKOŁY PODSTAWOWEK PO POŁĄCZENIU ROK SZKOLNY 2018/2019 wiekklasarocznikBudzówBudzów IIGrodziszcze z Przedborową Łącznie 7I II III IV V VI łącznie

LICZBA UCZNIÓW W ODDZIAŁACH SZKOŁY PODSTAWOWEK PO POŁĄCZENIU ROK SZKOLNY 2019/2020 wiekklasarocznikBudzówBudzów IIGroziszcze z Przedborową Łącznie 7I II III IV V VI łącznie

LICZBA UCZNIÓW W ODDZIAŁACH SZKOŁY PODSTAWOWEK PO POŁĄCZENIU ROK SZKOLNY 2020/2021 wiekklasarocznikBudzówBudzów IIGrodziszcze z Przedborową Łącznie 7I II III IV V VI

LICZBA UCZNIÓW W ODDZIAŁACH SZKOŁY PODSTAWOWEK PO POŁĄCZENIU ROK SZKOLNY 2021/2022 wiekklasarocznikBudzówBudzów IIGrodziszcze z Przedborową Łącznie 7I II III IV V VI

LICZBA UCZNIÓW W ODDZIAŁACH GIMNAZJUM PO POŁĄCZENIU ROK SZKOLNY 2016/2017 klasarocznikBudzów IBudzów IIŁącznie I II III

LICZBA UCZNIÓW W ODDZIAŁACH GIMNAZJUM PO POŁĄCZENIU ROK SZKOLNY 2017/2018 klasarocznikBudzów IBudzów IIŁącznie I II III

LICZBA UCZNIÓW W ODDZIAŁACH GIMNAZJUM PO POŁĄCZENIU ROK SZKOLNY 2018/2019 klasarocznikBudzów IBudzów IIŁącznie I II III

LICZBA UCZNIÓW W ODDZIAŁACH GIMNAZJUM PO POŁĄCZENIU ROK SZKOLNY 2019/2020 klasarocznikBudzów IBudzów IIŁącznie I II III

LICZBA UCZNIÓW W ODDZIAŁACH GIMNAZJUM PO POŁĄCZENIU ROK SZKOLNY 2020/2021 klasarocznikBudzów IBudzów IIŁącznie I II III

LICZBA UCZNIÓW W ODDZIAŁACH GIMNAZJUM PO POŁĄCZENIU ROK SZKOLNY 2021/2022 klasarocznikBudzów IBudzów IIŁącznie I II III