Specyfika konkursu nr RPLU.12.03.00-IZ.00-06-001/15 Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KRYTERIA DODATKOWE W RAMACH OCENY PROJEKTÓW PRIORYTETU 2 ZPORR Departament Wdrażania Programów Rozwoju Regionalnego Ministerstwo Gospodarki i Pracy.
Advertisements

Temat prezentacji Temat prezentacji : Priorytet VII POKL Promocja integracji społecznej Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Dział Koordynacji.
PRIORYTET IX PRIORYTET IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.
Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Dział Koordynacji Programów Europejskich Lublin, Al.
1 Konkurs w ramach poddziałania Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym (A.1) Termin ogłoszenia konkursu: wrzesień
PODDZIAŁANIE Planowany termin ogłoszenia konkursu: III Kwartał 2012 Typ konkursu: otwarty Alokacja: ,00 PLN Typ/typy projektów (operacji)
Spotkanie informacyjne dla potencjalnych Beneficjentów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki KONKURSY PILOTAŻOWE ogłoszone przez Wojewódzki Urząd Pracy.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka Działanie 4.2 Patrycja Dukaczewska.
1 Spotkanie Informacyjne dotyczące konkursów w ramach Działania 8.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Małgorzata Falkowska Wojewódzki Urząd Pracy w.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r. 1 Obowiązki Beneficjenta wobec IZ RPO WD wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu.
Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Spotkanie informacyjne Dokumentacja konkursowa Nr 1/9.4/11 Szczecin, 12 lipca 2011 r. Spotkanie współfinansowane ze.
Kryteria wyboru projektów dla Działania 8.1 Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Spotkanie robocze Komitetu Monitorującego RPO Wrocław,
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla Działania 9.3 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Program Wiedza Edukacja Rozwój Wysokiej jakości usługi administracyjne
1 Projekty PUP RPO WKP nabór w 2016 r..
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Spotkanie informacyjne dot. konkursu nr POWR IP /16 Ogólne informacje o konkursie.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Kryteria wyboru projektów w ramach EFS dla konkursów w III. kwartale 2015 r. Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu Wdrażania EFS Urząd Marszałkowski Województwa.
Gdańsk, r. Typy operacji i kryteria wyboru projektów- konkurs w ramach Poddziałania Oś Priorytetowa 6 Regionalnego Programu Operacyjnego.
Działanie 2.3 Rozwój kompetencji i umiejętności osób dorosłych Poddziałania oraz (1 typ) Olsztyn, 7 grudnia 2015 r. 1.
Propozycje kryteriów wyboru operacji finansowych dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata.
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata Gdańsk, 10 marca 2016 r. Założenia konkursu dla działania 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata Gdańsk, 1 kwietnia 2016 r. Założenia konkursu dla Działania 4.2 Infrastruktura.
System oceny projektów w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
System oceny projektów w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Aplikowanie o środki na dofinansowanie projektu w ramach konkursu nr RPLU IZ /16 Rozwój przedsiębiorczości Dorota Dubanowicz.
Wnioskodawca chcący ubiegać się o dofinansowanie projektu w konkursie w ramach RPO WIM powinien: 1)Zapoznać się z ogłoszeniem o konkursie: Ogłoszenie.
Działanie 9.3 Rozwój przedsiębiorczości Wymagania w zakresie wskaźników.
Departament Rozwoju Regionalnego Uwagi Komisji Europejskiej oraz autopoprawki IZ Poddziałanie Edukacja dorosłych na rzecz rynku pracy Schemat: Podnoszenie.
Propozycje kryteriów wyboru operacji finansowych dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata.
Kryteria formalne specyficzne i kryteria premiujące w ramach konkursu nr RPLU IZ /16 Ewa Pachowska – Kurzepa Departament Wdrażania EFS.
Propozycje kryteriów wyboru projektów dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata
Pytania i odpowiedzi w ramach Działania 5.7 Nowe Mikroprzedsiębiorstwa Konkurs numer: RPPM IZ /16 Regionalny Program Operacyjny Województwa.
Poddziałanie (2 typ projektów) RPWM IZ /15 Olsztyn, 15 grudnia 2015 r. 1.
Działanie 12.1 Edukacja przedszkolna Wymagania w zakresie wskaźników.
Kryteria wyboru projektów w Działaniu 8.3 Ułatwianie powrotu do aktywności zawodowej osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 3 Poddziałanie (8iv)
1 DZIAŁANIE 7.4 NIEPEŁNOSPRAWNI NA RYNKU PRACY Termin ogłoszenia konkursu: III kwartał 2012 r. Planowana alokacja: zł Typ konkursu: OTWARTY Typ.
Rozliczanie wydatków we wnioskach o płatność
Posiedzenie Komitetu Monitorującego
Istotne kwestie dotyczące wskaźników i sprawozdawczości
Spotkanie dla Wnioskodawców W ramach Osi Priorytetowej 11 Włączenie społeczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata ,
CEL I SPECYFIKA KONKURSU W RAMACH
Stan wdrażania projektów - Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Oś Priorytetowa 10 Otwarty rynek pracy
Spotkanie informacyjne
Stan wdrażania projektów - Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Krajowy fundusz szkoleniowy
Poddziałanie Kształcenie ogólne w ramach ZIT
Wskaźniki.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Stan wdrażania projektów - Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu jako IP
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.
Konkursy dla ABK - podsumowanie
Stan wdrażania projektów - Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu jako IP
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Warunki finansowe RPWM IZ /17
Uczelnia dostępna zasady i zakres konkursu w ramach Osi III PO WER
CEL I SPECYFIKA KONKURSU W RAMACH
Zapis prezentacji:

Specyfika konkursu nr RPLU IZ /15 Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego

Nabór wniosków o dofinansowanie od dnia 30 października 2015 r. (otwarcie konkursu – dzień rozpoczęcia naboru) do 30 czerwca 2016 r. (zamknięcie konkursu)* * Możliwość zawieszenia, bądź zamknięcia konkursu Za termin złożenia wniosku uznaje się datę wpływu wniosku w formie elektronicznej w LSI2014 do IZ RPO.

Nabór wniosków o dofinansowanie Nr rundy konkursowejTermin złożenia wniosku o dofinansowanie projektu do IOK w ramach danej rundy konkursowej Planowana data zwołania posiedzenia KOP dla danej rundy konkursowej I. runda konkursowa*30 października 2015 r. – 28 listopada 2015 r. 30 listopada 2015 r. * liczba rund konkursowych jest uzależniona od stopnia wykorzystania kwoty środków przeznaczonych na konkurs.

Czy wymagane są załączniki do wniosku? Wnioskodawca jest zobowiązany do złożenia wraz z wnioskiem o dofinansowanie aktualnego załącznika w postaci oryginału lub kopii dokumentu poświadczającego umocowanie osoby/- ób. upoważnionych do reprezentowania wnioskodawcy (np. aktualny wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego, pełnomocnictwo, zaświadczenie o wyborze wójta/burmistrza/ prezydenta miasta). TAK

Orientacyjny termin rozstrzygnięcia konkursu Orientacyjny termin rozstrzygnięcia konkursu to listopad 2016 r. Orientacyjny termin rozstrzygnięcia konkursu dla wniosków złożonych w ramach I. rundy konkursowej to marzec 2016 r. Założenia do wyliczeń terminu wskazano w Regulaminie konkursu

Źródła finansowania i kwota środków przeznaczona na konkurs Kwota przeznaczona na dofinansowanie projektów w ramach konkursu – kwota dofinansowania publicznego (w zł) wynosi ,00 zł przy czym: a)maksymalne współfinansowanie ze środków EFS (85% wartości projektów): ,67 zł; b)maksymalny udział budżetu państwa w finansowaniu wydatków kwalifikowalnych (5% wartości projektów): ,33 zł; c) wymagany minimalny wkład własny w wysokości 10% wartości projektów: ,67 zł. kwota uzależniona jest od aktualnego w danym miesiącu kursu euro oraz wartości algorytmu wyrażającego w PLN miesięczny limit środków wspólnotowych oraz krajowych możliwych do zakontraktowania.

Źródła finansowania i kwota środków przeznaczona na konkurs Maksymalny poziom dofinansowania UE wydatków kwalifikowalnych na poziomie projektu wynosi 85%. Maksymalny poziom dofinansowania całkowitego wydatków kwalifikowalnych na poziomie projektu wynosi 90%. Minimalna wartość projektu: ,00 PLN. Maksymalna wartość projektu: brak ograniczeń kwotowych.

Podmioty uprawnione do ubiegania się o dofinansowanie W ramach Działania 12.3 RPO WL podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o dofinansowanie realizacji projektu są: a)wszystkie podmioty, które mają możliwość prowadzenia oferty edukacyjnej dla osób dorosłych, w zakresie ICT bądź języków obcych; b)podmioty uprawnione do potwierdzania umiejętności z zakresu ICT bądź języków obcych. jednoznaczna informacja we wniosku pełna nazwa

Podmioty uprawnione do ubiegania się o dofinansowanie Zgodnie z SZOOP beneficjent w okresie realizacji projektu prowadzi biuro projektu (lub posiada siedzibę, filię, delegaturę, oddział czy inną prawnie dozwoloną formę organizacyjną działalności podmiotu) na terenie województwa lubelskiego z możliwością udostępnienia pełnej dokumentacji wdrażanego projektu oraz zapewniające uczestnikom projektu możliwość osobistego kontaktu z kadrą projektu.

Podmioty uprawnione do ubiegania się o dofinansowanie O dofinansowanie nie mogą ubiegać się podmioty podlegające wykluczeniu z ubiegania się o dofinansowanie lub wobec których orzeczono zakaz dostępu do środków funduszy europejskich na podstawie odrębnych przepisów niezaleganie z uiszczaniem podatków, jak również z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, Fundusz Pracy, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych lub innych należności wymaganych odrębnymi przepisami. Oświadczenie we wniosku w części dot. oświadczeń.

Typy projektów Szkolenia językowe* zakończone procesem certyfikacji. *w zakresie języków obcych Szkolenia z zakresu ICT zakończone procesem certyfikacji. Typ 1 Typ 2

Grupa docelowa *ISCED 3: wykształcenie ponadgimnazjalne: ma na celu uzupełnienie wykształcenia średniego i przygotowanie do podjęcia studiów wyższych lub umożliwienie osobom uczącym się nabycia umiejętności istotnych dla podjęcia zatrudnienia. Uczniowie przystępują do nauki na tym poziomie zwykle pomiędzy 15 a 16 rokiem życia. Programy na poziomie ISCED 3 z reguły kończą się 12 lub 13 lat po rozpoczęciu nauki na poziomie ISCED 1 (lub mniej więcej w wieku 18 lat), przy czym najczęściej jest to okres 12 lat. Osoby w wieku 25 lat i więcej o niskich kwalifikacjach* i zgłaszające z własnej inicjatywy chęć podnoszenia, uzupełniania i potwierdzenia umiejętności z zakresu ICT bądź języków obcych z terenu woj. lubelskiego

Wskaźniki projektu dotyczą realizowanych działań. Produkt stanowi wszystko, co zostało uzyskane w wyniku działań współfinansowanych z EFS, są to w szczególności usługi świadczone na rzecz uczestników podczas realizacji projektu. Wskaźniki produktu odnoszą się do osób objętych wsparciem. dotyczą oczekiwanych efektów wsparcia ze środków EFS. Określają efekt zrealizowanych działań w odniesieniu do osób np. w postaci zmiany sytuacji na rynku pracy. W celu ograniczenia wpływu czynników zewnętrznych na wartość wskaźnika rezultatu bezpośredniego, powinien on być jak najbliżej powiązany z działaniami wdrażanymi w ramach odpowiedniego projektu. Oznacza to, że wskaźnik rezultatu obrazuje efekt wsparcia udzielonego danej osobie i nie obejmuje efektów dotyczących grupy uczestników, którzy nie otrzymali wsparcia. Wskaźniki rezultatu odnoszą się w przypadku osób bezpośrednio do sytuacji po zakończeniu wsparcia. produktu rezultatu bezpośredniego

Wskaźniki projektu  Liczba osób o niskich kwalifikacjach objętych wsparciem w programie.  Liczba osób w wieku 50 lat i więcej objętych wsparciem w programie.  Liczba osób w wieku 25 lat i więcej objętych wsparciem w programie.  Liczba osób o niskich kwalifikacjach, które uzyskały kwalifikacje lub nabyły kompetencje po opuszczeniu programu.  Liczba osób w wieku 50 lat i więcej, które uzyskały kwalifikacje lub nabyły kompetencje po opuszczeniu programu.  Liczba osób w wieku 25 lat i więcej, które uzyskały kwalifikacje lub nabyły kompetencje po opuszczeniu programu. produktu rezultatu bezpośredniego

Definicje formalny wynik oceny i walidacji, który uzyskuje się w sytuacji, kiedy właściwy organ uznaje, że dana osoba osiągnęła efekty uczenia się spełniające określone standardy wyodrębniony zestaw efektów uczenia się / kształcenia. Opis kompetencji zawiera jasno określone warunki, które powinien spełniać uczestnik projektu ubiegający się o nabycie kompetencji, tj. wyczerpującą informację o efektach uczenia się dla danej kompetencji oraz kryteria i metody ich weryfikacji. kwalifikacja kompetencja

Definicje wieloetapowy proces sprawdzania, czy – niezależnie od sposobu uczenia się – kompetencje wymagane dla danej kwalifikacji zostały osiągnięte. Walidacja prowadzi do certyfikacji. Walidacja obejmuje nie tylko ocenę kompetencji (osiągniętych efektów uczenia się), lecz także sprawdzenie ich zgodności z wymaganiami dla danej kwalifikacji. proces, w wyniku, którego uczący się otrzymuje od upoważnionej instytucji formalny dokument, stwierdzający, że osiągnął określoną kwalifikację; certyfikacja następuje po walidacji walidacja certyfikacja

Pomoc publiczna/pomoc de minimis W ramach konkursu nie przewiduje się realizacji działań objętych pomocą publiczną lub pomocą de minimis.

Kryteria formalne specyficzne Kryterium 1: Struktura grupy docelowej: Grupę docelową w projekcie stanowią wyłącznie osoby w wieku 25 lat i więcej o niskich kwalifikacjach. Zastosowanie kryterium do typów projektów w ramach naboru: typ projektu nr 1 i 2.

Kryteria formalne specyficzne Kryterium 2: Zakres wsparcia: Zakres wsparcia obejmuje wyłącznie szkolenia w zakresie języków obcych, które spełniają łącznie następujące warunki: a)są realizowane i rozliczane stawkami jednostkowymi zgodnie z zakresem określonym w Załączniku nr 1 do Wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze edukacji na lata Poza stawkami jednostkowymi istnieje możliwość sfinansowania wyłącznie kosztów związanych z zakupem podręcznika, przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego i wydaniem zewnętrznego certyfikatu, o którym mowa w lit. b, b)kończą się certyfikatem zewnętrznym potwierdzającym zdobycie przez uczestników projektu określonego poziomu biegłości językowej (zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego). Zastosowanie kryterium do typów projektów w ramach naboru: typ projektu nr 2.

Kryteria formalne specyficzne Kryterium 3: Zakres wsparcia: a)Zakres wsparcia obejmuje szkolenia kończące się certyfikatem zewnętrznym potwierdzającym zdobycie przez uczestników projektu kompetencji cyfrowych, zgodnie z zaplanowanymi we wniosku o dofinansowanie projektu etapami, o których mowa w Wytycznych Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014 – 2020 oraz zgodnie ze standardem wymagań określonym w Załączniku nr 2 do Wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze edukacji na lata b)Beneficjent opracuje kryteria oceny oraz przeprowadzi weryfikację osiągnięcia przez uczestników projektu efektów uczenia zdefiniowanych w standardzie wymagań dla kompetencji cyfrowych. Zastosowanie kryterium do typów projektów w ramach naboru: typ projektu nr 1.

Kryteria formalne specyficzne W ramach kryterium formalnego specyficznego nr 3 projekt powinien obejmować działania ukierunkowane na realizację kompetencji we wszystkich obszarach wskazanych w Standardzie wymagań dla kompetencji cyfrowanych realizowanych w ramach Działania 12.3 (Załącznik nr 12 do Regulaminu konkursu). obszar poziom

Kryteria formalne specyficzne ETAP I – Zakres – zdefiniowanie w ramach wniosku o dofinansowanie lub w regulaminie konkursu grupy docelowej do objęcia wsparciem oraz wybranie obszaru interwencji EFS, który będzie poddany ocenie, ETAP II – Wzorzec – zdefiniowanie we wniosku o dofinansowanie lub w regulaminie konkursu standardu wymagań, tj. efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku przeprowadzonych działań projektowych, ETAP III – Ocena – przeprowadzenie weryfikacji na podstawie opracowanych kryteriów oceny po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie, ETAP IV – Porównanie – porównanie uzyskanych wyników etapu III (ocena) z przyjętymi wymaganiami (określonymi na etapie II efektami uczenia się) po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie

Kryteria formalne specyficzne Kryterium 4: Identyfikacja potrzeb uczestników: Rekrutacja obejmuje diagnozę potrzeb szkoleniowych uczestników projektu pod kątem ich stanu wiedzy/ kompetencji/ umiejętności w zakresie ICT i języków obcych. Zastosowanie kryterium do typów projektów w ramach naboru: typ projektu nr 1 i 2.

Kryteria formalne specyficzne Kryterium 5: Wkład własny: Wnioskodawca lub Partner wnosi wkład własny w wysokości minimum 10% wartości projektu. Zastosowanie kryterium do typów projektów w ramach naboru: typ projektu nr 1 i 2.

Kryteria formalne specyficzne Kryterium 6: Skuteczność szkoleń językowych: W wyniku realizacji projektu co najmniej 70% osób objętych wsparciem osiągnie pełen poziom kompetencji językowych, zgodny z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (tj. A, B, C). Zastosowanie kryterium do typów projektów w ramach naboru: typ projektu nr 2.

Kryteria formalne specyficzne Pełen poziom kompetencji językowych, o którym mowa w kryterium formalnym specyficznym nr 6 oznacza cały:  poziom A (poziom podstawowy),  poziom B (poziom samodzielności) lub  poziom C (poziom biegłości).

Kryteria formalne specyficzne Kryterium 7: Skuteczność szkoleń w zakresie ICT: W wyniku realizacji projektu co najmniej 70% osób objętych wsparciem uzyska certyfikat zewnętrzny potwierdzający kompetencje cyfrowe, zgodnie ze standardem wymagań określonym Załączniku nr 2 do Wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze edukacji na lata Zastosowanie kryterium do typów projektów w ramach naboru: typ projektu nr 1.

Kryteria formalne specyficzne Kryterium 8: Cross – financing i zakup środków trwałych: a)projekt nie uwzględnia wydatków objętych zakresem pomocy z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (cross-financingu); b)typ projektu nr 2 (szkolenia w zakresie języków obcych zakończone procesem certyfikacji) nie uwzględnia zakupu środków trwałych; c)w projekcie obejmującym zakresem wsparcia szkolenia w zakresie ICT (typ projektu nr 1) zakup środków trwałych może dotyczyć wyłącznie kategorii wydatków związanych z zapewnieniem realizacji zasady równości szans osób z niepełnosprawnościami. Zastosowanie kryterium do typów projektów w ramach naboru: typ projektu nr 1 i 2.

Kryteria formalne specyficzne Kryterium 9: Liczebność grupy docelowej: Projekt zakłada objęcie wsparciem minimum 100 osób. Zastosowanie kryterium do typów projektów w ramach naboru: typ projektu nr 1 i 2.

Kryteria formalne specyficzne Kryterium 10: Liczba wniosków: Projektodawca składa nie więcej niż dwa wnioski o dofinansowanie projektu w ramach danej rundy konkursowej. Zastosowanie kryterium do typów projektów w ramach naboru: typ projektu nr 1 i 2.

Kryteria premiujące Kryterium 1: Struktura grupy docelowej: Grupę docelową stanowią w co najmniej 20% osoby z niepełnosprawnościami. Zastosowanie kryterium do typów projektów w ramach naboru: typ projektu nr 1 i 2. Liczba punktów: 10

Kryteria premiujące Kryterium 2: Struktura grupy docelowej: Grupę docelową stanowią w co najmniej 30% osoby w wieku 50 lat i więcej. Zastosowanie kryterium do typów projektów w ramach naboru: typ projektu nr 1 i 2. Liczba punktów: 30

Gdzie szukać informacji? Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju Portal Funduszy Europejskich Instytucja Zarządzająca RPO WL Punkt Kontaktowy RPO: Departament Wdrażania EFS, ul. Czechowska 19, Lublin, pokój nr 1, tel.: (bezpłatna infolinia)

Dziękuję za uwagę