Jak skutecznie współpracować. tak to się zaczęło... Nasza współpraca z Tesco, to już ponad 11 lat Kreacją na otwarcie Tesco w Warszawie wygraliśmy pierwszy.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Insenssion Music and Event Agency Al. 3-go Maja 14/77, Warszawa tel. kom ,
Advertisements

Marketing usług transportowych
Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Śląski System Informacji Turystycznej
PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE (na podstawie przeprowadzonej ankiety) Praca zaliczeniowa z przedmiotu „Analiza rynkowa.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Sklepy internetowe.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
Targowe Usługi Promocyjne
Prezentacja Agencji.
Pod tym adresem pracujemy dla Ciebie!.
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH
Profesjonalizacja branży eventowej
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Interactive Marketing Partner marketing
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Agencja ProMark Akcje promocyjne w punkcie sprzedaży.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Metodologia badań wydatków reklamowych
Technik Organizacji Reklamy
Technik Organizacji Reklamy
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
PARENTIS działa na rynku od 2001 roku. Dział Informatyki może poszczycić się wieloma wdrożeniami oraz specjalnie przygotowanymi rozwiązaniami dla firm.
Zaufany partner na rynku e-commerce
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Technik Organizacji Reklamy
Po co komu marketing? Zacznijmy od początku Marketing potrzebny jest każdej firmie. Bo „marketing” to nie tylko „promocja” czy „reklama”. To umiejętność.
Zapraszamy na nowy kierunek
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR
Technik Organizacji Reklamy
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
Dobry zawód, dobra praca – Poligrafik się opłaca!
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
TECHNIK HANDLOWIEC.
Szkoły zawodowe na Bielanach
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
W3A Mailing - system newslettera. Możliwości systemu: Przygotowaniu szablonu graficznego (do 3 szablonów graficznych) do wykorzystania w newsletterze.
Chcesz dołączyć do specjalności DZIENNIKARSTWO I PR? Zapisz się już dziś! Kontakt: dr Monika Grzelka lub pokój 303
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
III edycja Brains Attack
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Monitoring Wydatków Reklamowych Kantar Media
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2016 rok Mariusz Frankowski Dyrektor Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
Zintegrowane systemy informatyczne
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
1 Zmienność popytu – wyzwania dla procesu dystrybucji w spółce handlowo - produkcyjnej Nowoczesny Magazyn Listopad 2012.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2017 rok
ZKM przypomnienie.
Okno na Hooptymistyczny świat
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
MÓJ ZAWÓD.
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2018 rok
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Marketing w Firmie.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Zapis prezentacji:

Jak skutecznie współpracować

tak to się zaczęło... Nasza współpraca z Tesco, to już ponad 11 lat Kreacją na otwarcie Tesco w Warszawie wygraliśmy pierwszy duży przetarg z Agencją GGK, pod hasłem: Gdzie jest Zygmunt?

tak było... Od tej chwili nasza współpraca nabrała tempa, zdobyliśmy zaufanie działu marketingu, którego mamy nadzieję do tej pory nie zawiedliśmy Byliśmy autorami i organizatorami pierwszych dużych akcji: akcje lojalnościowe: Stokrotka, Groszek, Mikołajów Masa

tak to się zaczęło... Byliśmy autorami i organizatorami pierwszych dużych akcji: - akcja TDS, którą organizujemy do chwili obecnej, w tym roku już 7 raz - kampania cenowa pod hasłem: Tniemy kolejne ceny - loteria Jajka Pełne Nagród – kompleksowa obsługa akcji i nagród - kampanie otwarciowe w zakresie ATL i BTL kolejnych sklepów - reklama TV do akcji Mikołajów Masa i Zajączki

13 osób działu obsługi Klienta (tylko dlaTesco) 6 osób działu logistyki i transportu kim jesteśmy

2 zespoły kreatywne, razem 14 osób kim jesteśmy

7 osób działu IT dla obsługi 8 osób działu DTP

Grupa CzART Centrum Produkcji Reklamowej – produkcja wewnętrzna - druk cyfrowy, wielkoformatowy - produkcje dziwne i nietypowe - montaże Xantus - produkcja filmowa - animacje 3D - zaplecze programowe Partnerzy: - drukarnie – wszystkie formaty i techniki druku. Umowy gwarantujące druk w krótkich, nawet 24 godzinnych terminach - ADV – bliska współpraca z największą interaktywną agencją reklamową

co robimy dla Tesco badamy rynek, analizujemy działania konkurencji projektujemy i produkujemy materiały na: - promocje bieżące - kampanie cenowe - stacje paliw - Tesco Twoje Finanse - pasaże Tesco (projekt, produkcja i montaż) - tekstylia (produkcja z powierzonych materiałów) - otwarcia nowych sklepów tworzymy, organizujemy i realizujemy duże akcje marketingowe jak: TDS organizujemy eventy otwarciowe, akcje w pasażach, akcje wspomagające sprzedaż projektujemy i obsługujemy serwis www i infolinie Tesco oraz CC

Tesco dla Szkół Już od 8 lat jesteśmy organizatorem akcji Tesco dla Szkół. W ramach akcji: -opracowujemy mechanizm -przygotowujemy narzędzia systemowe -prowadzimy bieżący monitoring wyników -dokonujemy przeglądu rynku pod kątem doboru nagród, -przygotowujemy pakiety informacyjno-operacyjne dla szkół, -przygotowujemy projekty komunikacji POS, -magazynujemy i dostarczamy nagrody do szkół. Konkurs „Dbajmy o środowisko - to takie proste” przekaz akcji 2008

Kampanie Cenowe DYSKONTOWE CENY Gwarancja najniższej ceny Rewolucja na warzywnym HIT miesiąca

Promocje bieżące – nasze przykładowe KV promocyjne Przygotowanie na podstawie briefa KV na kolejne promocje: przestrzeganie zasad CI w projektach wychodzących z agencji, współpraca z innymi agencjami w ramach wypracowania projektów KV, akcje specjalne, konkursy.

Duże kampanie

Akcje, konkursy, eventy. Opracowanie szaty graficznej akcji, regulaminu oraz mechanizmu konkursu. urodziny TescoAkcja „Patelnie” Opracowanie szaty graficznej akcji, regulaminu oraz mechanizmu akcji. Akcja połączona z animacjami hostess w sklepach i prowadzeniem degustacji. Równocześnie trwający konkurs dla Klientów do wygrania 10 wycieczek do Maroko. Akcja POS połączona z www.

Nowe rozwiązania komunikacji materiałów POS Akcja „Okopówka”, -przygotowanie przez agencję projektu do kampanii, -zaprojektowanie stałych oznaczeń na samochody wraz z łatwą instrukcją montażu przy wykorzystaniu rekomendowanych przez agencję materiałów, Stałe oznaczenia produkowane przez agencję, - hit miesiąca, -„tanie gotowanie”, - znane z TV, - tablice opony,

Opakowania marki własnej Tesco Od kilku lat mamy przyjemność tworzyć projekty opakowań marki własnej Tesco. W swoim dorobku mamy już około 300 ukończonych projektów linii Tesco Standard, Tesco VALUE oraz submarek Tesco.

Infolinia Tesco Infolinia TESCO - dwa stanowiska, obsługiwane przez 6 telemarketerów, pracujących w systemie zmianowym. Infolinia CLUBCARD - to osiem stanowisk połączonych systemowo z bazą NGC, obsługiwanych przez 24 telemarketerów, pracujących w systemie zmianowym. Infolinie obsługują teren całego kraju. Telemarketerzy obsługują połączenia telefoniczne oraz zgłoszenia mailowe z adresu „Napisz do nas”. Infolinia pracuje 7 dni w tygodniu, w godz –

Od 2006 lat współpracujemy z Tesco Twoje Finanse. W ramach tej współpracy: -Przygotowujemy projekty komunikacji POS, -Wykonujemy sesje zdjęciowe, -Produkujemy oznaczenia POS, -Opracowujemy mechanizmy promocji, -Przygotowujemy nowe nośniki i wdrażamy je na sklepie, -Magazynujemy i dostarczamy pakiety promocyjno - informacyjne dla punktów Obsługi Finansowej. Tesco Twoje Finanse

Od 1998 lat przygotowujemy kreacje komunikujące kredyt ratalny Tesco. W ramach tej współpracy: - Przygotowujemy projekty komunikacji POS, - Produkujemy oznaczenia POS, - Przygotowujemy nowe nośniki i wdrażamy je na sklepie. - Magazynujemy i dostarczamy wyprodukowane nośniki do sklepów. Kredyt ratalny Tesco

POS -Tekstylia Odpowiadamy za kompleksową produkcję materiałów tekstylnych POS do sklepów Tesco – współpraca z Marketingiem Tekstylnym. pracujemy nad ustandaryzowaniem zasad produkcji dla krajów Polska, Czechy/Słowacja, Węgry – spotkanie robocze Praga

Opracowanie zamówienia oraz przygotowanie manuala otwarciowego Produkcja materiałów stałych i promocyjnych Pomiar nowych stoisk oraz dobranie i rozmieszczenie grafik Kompleksowy montaż materiałów stałych oraz pomoc pracownikom sklepu w montażu materiałów promocyjnych Raport i dokumentacja zdjęciowa z otwarcia Otwarcia sklepów - wszystkie formaty Cotygodniowa analiza konkurencji pod względem promocji bieżącej Analiza całego oznakowania dużych akcji, takich jak: Wielkanoc, Szkoła, Boże Narodzenie.

Przebudowa sklepów TESCO i refity Przebudowa sklepów: -Julius Meiln - 9 sklepów w 2005 roku -Leader Price sklepów w 2007 roku -Savia - 9 sklepów w 2005 roku Refity: W związku z rozbudową istniejących sklepów Tesco obsługujemy część komunikacyjną refitów – projekt, zdjęcia, produkcja, montaż.

Opracowanie szaty graficznej mailingu. Opracowanie projektów graficznych i produkcja oznaczeń POS.

Od wielu lat kompleksowo obsługujemy Pasaże Tesco w całej Polsce - projekty, zdjęcia, produkcja, montaż/demontaż. Pasaże Tesco

Xmas 2009

Przygotowujemy kreacje Realizujemy sesje zdjęciowe Drukujemy i montujemy materiały POS Produkujemy spoty radiowe. Supermarkety Savia

Obsługa PR Obsługa akcji TDS w zakresie PR od 2002 roku: -pozyskiwanie patronatów medialnych (prasa, radio) -pozyskiwanie patronatów władz lokalnych -kontakty z mediami -przygotowanie raportów medialnych Obsługa wszystkich edycji akcji TDS, w ramach których przeprowadziliśmy ok. 150 eventów w całej Polsce Zorganizowaliśmy otwarcia: -pracowni komputerowych, -pracowni do nauki języków obcych -nowoczesnych pracowni multimedialnych Event finałowy Tesco dla szkół i dla środowiska 2009 zorganizowany w Pałacu Kultury i Nauki dla 700 dzieci ze szkół w całej Polsce. Byliśmy zarówno autorem scenariusza, organizatorem, a także koordynatorem całej imprezy. Eventy z okazji otwarć sklepów. Błonie, Szkoła Podstawowa nr 2, 2004r.

Nowy layout strony głównej – luty 2009 roku. Nowe działy: Tesco Twoje finanse, Ekologia, ClubCard, Reklma TV Nowe działy produktowe mające bezpośredni wpływ na zwiększenie wolumenu sprzedaży: Rowery i skutery, Ogród, Leki, Mięso, Warzywa i owoce, Ryby, GameZone, Produkty Tesco, Najtańsze w Tesco, Dyskontowe Ceny, Polskie Produkty, Oferta tygodnia, Produkt regionalny. Serwisy Świąteczne Konkursy: -Szalona licytacja tys. osób -Schroniska – 120 tys. osób -EKOnkurs – 71 tys. osób www - działania

Wybrane nowe działy Wprowadziliśmy nowe działy: Tesco Twoje finanse, Ekologia, ClubCard, Reklma TV

Wybrane nowe działy produktowe – strona produktowa

Serwisy świąteczne Wielkanoc Boże Narodzenie

Planowane działania na 2010 Społeczności lokalne Kuchnia Smaków Serwis Savia

Popularność serwisu i budowa bazy adresów Serwis tesco.pl od kilku miesięcy znajduje się w Polsce w pierwszej 20-ce w kategorii „serwisy firmowe” wyprzedzając bezpośrednią konkurencję, a nawet takie serwisy jak ikea.pl, mediamarkt.pl Co miesiąc wysyłamy do naszych klientów ponad 4 mln maili z ofertą handlową Ilość w miesiącu Zmiana w stosunku do poprzedniego roku Liczba niepowtarzalnych użytkowników ,39% Ilość wizyt ,69% Ilość odsłon ,06% % nowych odwiedzin68,16%+ 86,13% liczba użytkowników w bazie % liczba wysłanych newsletterów % Podsumowanie