Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Rozwój motoryzacji i sportów motocyklowych w Polsce nabiera coraz większej dynamiki. Zauważyć można wzrastające zainteresowanie mediów i kibiców wyścigami.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Rozwój motoryzacji i sportów motocyklowych w Polsce nabiera coraz większej dynamiki. Zauważyć można wzrastające zainteresowanie mediów i kibiców wyścigami."— Zapis prezentacji:

1

2

3 Rozwój motoryzacji i sportów motocyklowych w Polsce nabiera coraz większej dynamiki. Zauważyć można wzrastające zainteresowanie mediów i kibiców wyścigami motocyklowymi. W tak sprzyjających warunkach, postanowiliśmy przystąpić do realizacji długoterminowego planu, utworzenia najbardziej profesjonalnego polskiego teamu wyścigowego. Docelowo reprezentował będzie nasz kraj w jednej z najbardziej prestiżowych serii wyścigowych: WORLD SUPERBIKE CHAMPIONSCHIP (WSBK). ZAPRASZAMY PAŃSTWA DO ZAPOZNANIA SIĘ Z OFERTĄ ORAZ DO WZIĘCIA CZYNNEGO UDZIAŁU W PROJEKCIE, ZOSTAJĄC WŁAŚCICIELEM- SPONSOREM PROFESJONALNEGO POLSKIEGO TEAMU WYŚCIGOWEGO.

4 Nasycenie polskiego rynku tradycyjnymi formami reklamy sprawia, iż wiele firm sięga po bardziej skuteczne i wyrafinowane formy marketingu. Wiele przedsiębiorstw zauważyło, iż sponsoring sportów motorowych jest bardzo interesującą i perspektywiczną formą promocji marki i produktów. Obok marek związanych z branżą motocyklową wśród instytucji sponsorujących zawodników możemy zauważyć: Torn, Dialog, Xerox, Oki, Wólczanka, Creativ, Puma, Mokate, GniotPol, Henkel, Rafineria Jedlicze, E-hobby, Man, Fiat i wiele innych. W sezonie 2008 po raz pierwszy zostaną rozegrane w Polsce Mistrzostwa Europy UEM. W najbliższym sezonie Telewizja Polska S.A. zapowiedziała czynny udział w wyścigach poprzez teletransmisje z zawodów. W najbliższym czasie, obaj nasi zawodnicy wystartują w całym cyklu Motocyklowych Mistrzostw Polski (w najbardziej prestiżowych klasach: Sławomir Grausam – Superbike, Daniel Mańkowski – Superstock 1000) oraz w Mistrzostwach Europy Alpe Adria Cup i Mistrzostwach Europy UEM. Sezon 2008 i 2009 będzie sezonem przygotowań do planowanych startów jednego z naszych zawodników w WORLD SUPERBIKE CHAMPIONSCHIP (WSBK) Bazując na doświadczeniu jakie zdobyliśmy dotychczas jesteśmy w stanie wprowadzić Państwa markę i wypromować ją wśród miłośników sportów motorowych których w Polsce przybywa z dnia na dzień.

5 Członek Motocyklowej Kadry Narodowej. Sezon 2007 zakończył na 4 miejscu. Swoją przygodę z wyścigami zaczął od klasy NSR 125 w 1999 roku. W kolejnym sezonie jeździł w klasie amatorskiej na motocyklu Kawasaki ZX7R, w ogólnej klasyfikacji zajął 4 miejsce. Od 2001 roku zaczęły pojawiać się tytuły: 2001 II V-ce Mistrz Polski w klasie Superbike na Kawasaki ZX7R 2002 I V-ce Mistrz Polski w klasie Superbike na Kawasaki ZX7RR 2003 I V-ce Mistrz Polski w klasie Superbike na Kawasaki ZX7RR miejsce w klasie Stocksport na motocyklu Kawasaki ZX10R miejsce w klasie Superbike na motocyklu Kawasaki ZX10R 2006 V-ce Mistrz Polski w klasie Superbike na Yamaha R miejsce w klasie Superbike na motocyklu Kawasaki ZX letni zawodnik z Łodzi, z bogatą karierą wyścigową, jest jednym z najlepszych i najbardziej doświadczonych kierowców wyścigowych w Polsce.

6

7

8 Bardzo dobrze zapowiadający się debiutant, dynamicznie podnoszony swoje umiejętności. Pierwszy sezon w wyścigach motocyklowych to 2007 rok. Mimo braku doświadczenia zakończył go na 12 pozycji z 55 sklasyfikowanych zawodników. Poza wyścigami, znany na rynkach finansowych jako zwycięzca elitarnego konkursu Vip Trader XTB. Wygrał, osiągając niewiarygodną stopę zwrotu z inwestycji, bliską 5000% w zaledwie 40 dni.

9

10 PANSTWA KORZYSCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE: Korzyści płynące z budowy wizerunku marek przy wykorzystaniu sportów motorowych i korzyści wzięcia udziału w naszym projekcie to między innymi:  dotarcie do dużej rzeszy potencjalnych klientów (lubiących ryzyko, dynamicznych, pokazujących swój indywidualizm) z przekazem dużo bardziej przyswajalnym niż tradycyjna reklama;  możliwość wykorzystania wizerunku teamu w Państwa akcjach promocyjnych, imprezach itd.;  prezentacja Państwa marki na targach motocyklowych (odwiedzanych przez kilkaset tysięcy osób);  widoczny wizerunek teamu podczas relacji z każdych wyścigów w mediach takich jak: TVP, TVN TURBO, RMFFM, RADIOSTACJA, PRASA BRANŻOWA I PRASA LOKALNA (Motocykl, Świat Motocykli, Auto Motor i Sport, Gazeta Olsztyńska, Dziennik Łódzki i inne), PORTALE INTERNETOWE: scigacz.pl, motogp.pl, fastbiker.pl, wp.pl, onet.pl i inne;  możliwość zorganizowania imprezy wyścigowej na torze z udziałem członków zespołu i innych czołowych zawodników Mistrzostw Polski oraz ważnych klientów i gości naszych sponsorów;  logo sponsora (czyli Państwa firmy) na: - motocyklach i kombinezonach, - samochodach stanowiących zaplecze techniczne teamu, - namiotach w parku maszyn, gadżetach sprzedawanych przez team: koszulki, smycze, czapeczki, kubki, - banerach rozmieszczonych na nitce torów wyścigowych;  reklamy prasowe i artykuły sponsorowane w magazynach branżowych, prasie lokalnej i innych mediach;  sesje zdjęciowe których efekty otrzymają Państwo w postaci gotowych materiałów do wykorzystania w dowolnych działaniach marketingowych;  reklama na stronie HONDY (mającej do wejść miesięcznie). PAŃSTWO TEŻ MOGĄ MIEĆ W TYM SWÓJ UDZIAŁ JAKO SPONSOR STRATEGICZNY LUB SPONSOR WSPIERAJĄCY

11

12

13 Daniel Mańkowski Tel. Kom.: team manager Fax: (089)


Pobierz ppt "Rozwój motoryzacji i sportów motocyklowych w Polsce nabiera coraz większej dynamiki. Zauważyć można wzrastające zainteresowanie mediów i kibiców wyścigami."

Podobne prezentacje


Reklamy Google