Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

META NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY. META w 8 miastach Polski Gdańsk Katowice Kraków Łódź Poznań Szczecin Warszawa Wrocław.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "META NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY. META w 8 miastach Polski Gdańsk Katowice Kraków Łódź Poznań Szczecin Warszawa Wrocław."— Zapis prezentacji:

1 META NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY

2 META w 8 miastach Polski Gdańsk Katowice Kraków Łódź Poznań Szczecin Warszawa Wrocław

3 Analiza konkurencji Decathlon GoSport Wydatki konkurencji na poszczególne media gazety14,7mln kino0,7mln magazyny1mln outdoor2,6mln radio5mln telewizja 1,5mln Największe wydatki – maj, październik

4 Charakterystyka grupy docelowej Wiek: 16 – 39 lat Uprawiające sport Mieszkańcy dużych miast Aktywni

5 Charakterystyka grupy docelowej

6 Strategie mediów Wybór mediów: Internet Radio Kino Outdoor Prasa Start: marzec 2009 Koniec: maj 2009 Zwiększona intensywnośc w czasie

7 Taktyka w wybranych mediach - Internet + Radio Konkurs (strona internetowa dedykowana) -Kino (logo, piłkarzyki, rzutki) -Outdoor (autobusy, przystanki, stojaki na rowery, wypożyczalnie rowerów, skate park, pływalnie, plakaty) -Eventy (organizacja i sponsoring imprez)

8 Do zobaczenia już w maju na MECIE Dziękujemy za uwagę Infolinia:


Pobierz ppt "META NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY. META w 8 miastach Polski Gdańsk Katowice Kraków Łódź Poznań Szczecin Warszawa Wrocław."

Podobne prezentacje


Reklamy Google