Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Jeden komputer i co dalej? Lekcje z PowerPointem Anna Gadomska Szkoła Podstawowa Nr 79 Łódź

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Jeden komputer i co dalej? Lekcje z PowerPointem Anna Gadomska Szkoła Podstawowa Nr 79 Łódź"— Zapis prezentacji:

1

2 Jeden komputer i co dalej? Lekcje z PowerPointem Anna Gadomska Szkoła Podstawowa Nr 79 Łódź

3 Jeden komputer w klasie

4 Komputerowe prezentacje stały się bardzo modne. Za ich pomocą prowadzone są zebrania, szkolenia, promocje...

5 ... można również przeprowadzić lekcję, która: zainteresuje uczniów zainteresuje uczniówzainteresuje uczniówzainteresuje uczniów zachęci do aktywnej pracy zachęci do aktywnej pracyzachęci do aktywnej pracyzachęci do aktywnej pracy będzie ciekawa będzie ciekawabędzie ciekawabędzie ciekawa może być kolorowa i wesoła może być kolorowa i wesołamoże być kolorowa i wesołamoże być kolorowa i wesoła spowoduje, że wszyscy łącznie spowoduje, że wszyscy łączniespowoduje, że wszyscy łączniespowoduje, że wszyscy łącznie z nauczycielem będą się dobrze bawić z nauczycielem będą się dobrze bawić

6 Tworząc własne prezentacje mamy możliwość konstruowania bardzo ciekawych lekcji

7 Tekst może pojawiać się litera po literze jak gdyby był wpisywany z klawiatury samochód może wjechać na ekran z piskiem opon może temu towarzyszyć dźwięk pisania na maszynie...

8 Diagram stworzony z pomocą Excela wygląda tak:

9

10 Z pomocą programu PowerPoint może wyglądać tak:

11 Spadek ciśnienia powietrza, zawartości tlenu i ciśnienia parcjalnego tlenu wraz z wysokością npm 898 795 701 616 0 200 400 600 800 1000 12001013 01000200030004000 Ciśnienie powietrza, hPa16,20 12,60 0 5 10 15 20 2520,94 18,50 14,30 01000200030004000 Zawartość tlenu, %153 0 50 100 150 200199 175 133 116 01000200030004000 Ciśnienie parcjalne tlenu, tchawica, hPa

12 Jeden komputer w klasie? A może jednak...

13 Zad.1. Ze źle dokręconego kranu wyciekło 6,45 litra wody w ciągu 10 godzin a)Oblicz, ile litrów wody wciekło w ciągu godziny? b)Ile litrów wody mogłoby wyciec w ciągu 100 godzin, gdyby usterki nie naprawiono? Odp. 0,645 l Odp. 64,5 l

14 Zad.1. Ze źle dokręconego kranu wyciekło 6,45 litra wody w ciągu 10 godzin a)Oblicz, ile litrów wody wciekło w ciągu godziny? b)Ile litrów wody mogłoby wyciec w ciągu 100 godzin, gdyby usterki nie naprawiono? Odp. 0,645 l Odp. 64,5 l

15 Wskaż liczby podzielne przez: a) 5 81016253039455360727591105112 BOLCHMRSOENIAZ 102530456075105 O CHRONA161823273243546281LGSAYETFU b) 9 99101107108142153169171243NMŁKROZWA 18 G 27 A 54 T 81 U 99153171243 A 108 KOWN

16 Wskaż liczby podzielne przez: a) 5 81016253039455360727591105112 BOLCHMRSOENIAZ 102530456075105 O CHRONA161823273243546281LGSAYETFU b) 9 99101107108142153169171243NMŁKROZWA 18 G 27 A 54 T 81 U 99153171243 A 108 KOWN

17

18 Na powierzchni jeziora, którego głębokość jest równa 8 m, znajduje się boja zakotwiczona na lince długości 17 m. Oblicz średnicę okręgu, jaki boja może zakreślić na powierzchni wody. g = 8 m l = 17 m r = ?

19 Na powierzchni jeziora, którego głębokość jest równa 8 m, znajduje się boja zakotwiczona na lince długości 17 m. Oblicz średnicę okręgu, jaki boja może zakreślić na powierzchni wody. g = 8 m l = 17 m r = ?

20 Jaką długość ma trzeci bok trójkąta ? 3 4 ? 5 10 8 41 40 13 12 ? ? ? 6 9

21 Jaką długość ma trzeci bok trójkąta ? 3 4 ? 5 10 8 41 40 13 12 ? ? ? 6 9


Pobierz ppt "Jeden komputer i co dalej? Lekcje z PowerPointem Anna Gadomska Szkoła Podstawowa Nr 79 Łódź"

Podobne prezentacje


Reklamy Google