Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Co trzeci (29%) z pięciu tysięcy ankietowanych w całej Europie rezerwując miejsca w popularnych serwisach internetowych wybrałaby hotel znany z nastawienia.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Co trzeci (29%) z pięciu tysięcy ankietowanych w całej Europie rezerwując miejsca w popularnych serwisach internetowych wybrałaby hotel znany z nastawienia."— Zapis prezentacji:

1

2

3 Co trzeci (29%) z pięciu tysięcy ankietowanych w całej Europie rezerwując miejsca w popularnych serwisach internetowych wybrałaby hotel znany z nastawienia eco-friendly. Z ekologicznymi wymaganiami klientów korespondują również ich postawy. Ponad trzy czwarte (78%) z nich jest świadoma niekorzystnego wpływu swoich pobytów w hotelach na środowisko naturalne i podejmuje działania zmierzające do jego redukcji; 88% gasi światło wychodząc z pokoju, 63% używa ręczników więcej niż raz, a 59% wyłącza urządzenia elektryczne z prądu (nawet jeśli są wyposażone w tryb oszczędności energii). Badanie przeprowadziła firma One Poll w Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Niemczech i we Włoszech latem 2009 r.

4

5 Hotel powstał w majątku młyńskim z XVII wieku. W trakcie prac remontowych użyto surowców ekologicznych, jak cegła i drewno, oraz materiałów wtórnych, pochodzących z rozbiórek innych obiektów na Mazurach. Takim przykładem jest dachówka. Także nowa inwestycja na terenie hotelu – nowoczesny kompleks SPA – powstaje we wnętrzach starej, mazurskiej stodoły, przywiezionej z jednej z okolicznych wsi. Dbałość o środowisko naturalne widoczna jest również w sferze zarządzania obiektem oraz świadczonych usług. Hotel promuje zdrową, nieprzetworzoną żywność oraz regionalne przysmaki. Dania z ryb słodkowodnych oraz dziczyzny powstają w oparciu o produkty z okolicznych gospodarstw, a także własnych upraw i hodowli. Na życzenie gości hotel przygotowuje specjalne menu pt. "Wędzony lunch pod 600-letnim dębem". Podczas takiej uczty goście próbują wyłącznie dań z ryb z pobliskiego jeziora. W hotelu można skosztować również kilku gatunków miodów pitnych, np. owocowych, korzennych oraz ziołowych. Degustacji towarzyszy barwna opowieść bartnika na temat powstawania miodu i jego walorów.

6 Źródło: Internet age_id=2&artykul_id=6513 StronaStrona głównagłówna


Pobierz ppt "Co trzeci (29%) z pięciu tysięcy ankietowanych w całej Europie rezerwując miejsca w popularnych serwisach internetowych wybrałaby hotel znany z nastawienia."

Podobne prezentacje


Reklamy Google