Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Szafa.pl Prezentacja serwisu 30.01.2013 / Julita Jechowicz.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Szafa.pl Prezentacja serwisu 30.01.2013 / Julita Jechowicz."— Zapis prezentacji:

1 Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz

2 O serwisie Szafa.pl to czołowy w polskim internecie serwis społecznościowo - modowy, który przewietrzył „swoje wnętrze”. Od kilku miesięcy użytkownicy korzystają z serwisu w nowym layoucie – „Szafy Glamour”. Wraz z wyglądem strony, odświeżony został też logotyp serwisu oraz oferta reklamowa. Użytkownicy serwisu tworzą zwartą i zaangażowaną społeczność, lubią dbać o swój wygląd zewnętrzny. To fani markowych produktów, zainteresowani modą i urodą. © 2012 Goldbach Audience

3 Profil użytkownika Płeć Wiek
Użytkownicy Szafa.pl to w większości młode, dynamiczne kobiety, bardzo aktywne, tworzące dużo treści i bardzo żywiołowo komentujące otaczającą rzeczywistość! Affinity Index w grupie wiekowej Kobieta : 182,90! Natomiast prawie 60 % użytkowników to osoby powyżej 25 roku życia. 21% 78% 8% 42% 25% 13% 7% 5% Wiek * Źródło: Google Analytics, Grudzień 2012

4 Standardowe formaty Reklama na Szafa.pl to szeroki wachlarz możliwości, zaczynając od standardowych form banerowych jak Double Billboard, Rectangle po reklamę niestandardową…

5 Niestandardowe formaty
Screening (Double Billboard + Tapeta) Reklama idealnie komponuje się z treścią zamieszczoną na portalu: moda, uroda, zdrowie. Gwarantuje zauważalność i pozwala osiągnąć wysoką skuteczność kampanii. 750x200 px 300x600 px 600x600 px Półka sponsorowana Pozwala na zaprezentowanie kilku produktów Klienta w ciekawy i niekonwencjonalny sposób. 960x50 px 300x150px Halfpage ekspandowany Graficzny, pionowy element reklamowy, umieszczany w prawej kolumnie stron serwisu, rozwijający się w lewo po najechaniu kursorem myszki. Lodowiec Niestandardowe połączenie belki i buttona, emitowane nad zdjęciami użytkowników na dodanych przez nich przedmiotach lub stylizacjach.

6 Niestandardowe formaty
Profil specjalny Utworzenie w serwisie sponsorowanego profilu/szafy specjalnej, zawierającego wybrane produkty prezentacje multimedialne, prowadzić akcje specjalne, konkursy oraz różnego rodzaju wyprzedaże produktów. Wszystko w zależności od charakteru prowadzonej w danym momencie akcji marketingowej. Sekcja specjalna Na specjalnej sekcji obrandowanej materiałami klienta możliwe jest umieszczenie aplikacji, konkursu, galerii, rankingu oraz wszystkiego co będzie potrzebne do przeprowadzenia dedykowanej akcji na serwisie. Możliwe jest stworzenie sekcji specjalnej w formie „sklepu sponsorowanego”.

7 Julita Jechowicz Direct   Mobile


Pobierz ppt "Szafa.pl Prezentacja serwisu 30.01.2013 / Julita Jechowicz."

Podobne prezentacje


Reklamy Google