Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Szafa.pl Prezentacja serwisu 30.01.2013 / Julita Jechowicz.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Szafa.pl Prezentacja serwisu 30.01.2013 / Julita Jechowicz."— Zapis prezentacji:

1 Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz

2 © 2012 Goldbach Audience2 /Szafa.pl to czołowy w polskim internecie serwis społecznościowo - modowy, który przewietrzył swoje wnętrze. /Od kilku miesięcy użytkownicy korzystają /z serwisu w nowym layoucie – Szafy Glamour. Wraz z wyglądem strony, odświeżony został też logotyp serwisu oraz oferta reklamowa. /Użytkownicy serwisu tworzą zwartą /i zaangażowaną społeczność, lubią dbać /o swój wygląd zewnętrzny. To fani markowych produktów, zainteresowani modą i urodą. O serwisie

3 Użytkownicy Szafa.pl to w większości młode, dynamiczne kobiety, bardzo aktywne, tworzące dużo treści i bardzo żywiołowo komentujące otaczającą rzeczywistość! Affinity Index w grupie wiekowej Kobieta : 182,90! Natomiast prawie 60 % użytkowników to osoby powyżej 25 roku życia. 8% 42% 25% 13% 7% 5% Wiek Płeć 78% 21% * Źródło: Google Analytics, Grudzień 2012 Profil użytkownika

4 Reklama na Szafa.pl to szeroki wachlarz możliwości, zaczynając od standardowych form banerowych jak Double Billboard, Rectangle po reklamę niestandardową… Standardowe formaty

5 5 Niestandardowe formaty 750x200 px Screening (Double Billboard + Tapeta) Reklama idealnie komponuje się z treścią zamieszczoną na portalu: moda, uroda, zdrowie. Gwarantuje zauważalność i pozwala osiągnąć wysoką skuteczność kampanii. 300x600 px 600x600 px 960x50 px 300x150px Półka sponsorowana Pozwala na zaprezentowanie kilku produktów Klienta w ciekawy i niekonwencjonalny sposób. Halfpage ekspandowany Graficzny, pionowy element reklamowy, umieszczany w prawej kolumnie stron serwisu, rozwijający się w lewo po najechaniu kursorem myszki. Lodowiec Niestandardowe połączenie belki i buttona, emitowane nad zdjęciami użytkowników na dodanych przez nich przedmiotach lub stylizacjach.

6 6 Niestandardowe formaty Profil specjalny Utworzenie w serwisie sponsorowanego profilu/szafy specjalnej, zawierającego wybrane produkty prezentacje multimedialne, prowadzić akcje specjalne, konkursy oraz różnego rodzaju wyprzedaże produktów. Wszystko w zależności od charakteru prowadzonej w danym momencie akcji marketingowej. Sekcja specjalna Na specjalnej sekcji obrandowanej materiałami klienta możliwe jest umieszczenie aplikacji, konkursu, galerii, rankingu oraz wszystkiego co będzie potrzebne do przeprowadzenia dedykowanej akcji na serwisie. Możliwe jest stworzenie sekcji specjalnej w formie sklepu sponsorowanego.

7 GOLDBACH AUDIENCE Services Sp. z o.o. ul. Altowa Warszawa Julita Jechowicz Direct Mobile


Pobierz ppt "Szafa.pl Prezentacja serwisu 30.01.2013 / Julita Jechowicz."

Podobne prezentacje


Reklamy Google