Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

ZASIĘG, ZABAWA I ZAANGAŻOWANIE, czyli 3xZA Społeczności.pl

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "ZASIĘG, ZABAWA I ZAANGAŻOWANIE, czyli 3xZA Społeczności.pl"— Zapis prezentacji:

1 ZASIĘG, ZABAWA I ZAANGAŻOWANIE, czyli 3xZA Społeczności.pl

2 SPOŁECZNOŚCI.PL

3 I. NOWE SERWISY

4

5 Miesięczne statystyki serwisu*: 132 751 UU, 885 742 PV
to nowy serwis społecznościowy, który jako pierwszy w Polsce pokazuje filmy, zdjęcia oraz wspomnienia nawiązujące do epoki PRL. Pomysł serwisu powstał wraz ze stworzeniem fan page na Facebooku Born in the PRL, który obecnie liczy 140 tysięcy fanów! Miesięczne statystyki serwisu*: 132 751 UU, 885 742 PV * Źródło: Google Analytics, grudzień 2011r.

6 „Nie ma cwaniaka nad Warszawiaka!” „Kobieta żadnej pracy się nie boi!”
45% użytkowników serwisu to mieszkańcy Warszawy „Kobieta żadnej pracy się nie boi!” 70 % użytkowników serwisu to kobiety, 51% to kobiety wieku 25-44

7 Billboard 750x100 Double Billboard 750x200
Rectangle 300x250

8 Odwołanie się do dobrych wspomnień, tradycji i dzieciństwa stanowiące doskonały element kampanii wizerunkowej. Dawniej-dziś: Stworzenie obrandowanej podstrony serwisu, na której umieszczonych jest 3-5 kompozycji złożonych ze zdjęć z lat '70, '80 lub '90 oraz aktualnego zdjęcia promowanego produktu. Wszystkie grafiki umieszczone są na inPRL.pl - jedna z nich trafia na fan page „Born in the PRL”. W ciągu miesiąca możemy dotrzeć do UU oraz wygenerować na sekcji PV*. Moje wspomnienie: Opowiedz swoją historię z związaną z daną marką. Najciekawsze wspomnienia zostaną nagrodzone. * Źródło: Google Analytics, wrzesień 2011r.

9 „Dawniej-dziś” lub „Moje wspomnienie”
Screening na SG / tydzień Wpis na fanpage Born in the PRL Double Billboard 750x200 + tapeta Oferta obowiązuje do

10 II. CASE STUDY

11 ZASIĘG, czyli jak pająk złapał w swoją sieć 4 mln ludzi!

12 SZCZEGÓŁY KAMPANII I.ZASIĘG II.DOTARCIE DO GRUPY CELOWEJ
III.PRZEKIEROWANIA NA STRONĘ DOCELOWĄ IV.NIESTANDARDOWA KAMPANIA ZASIĘGOWA: - FORMATY ANGAŻUJĄCE UŻYTKOWNIKÓW - WYKORZYSTANIE KONTENTU SERWISU - VIDEO

13 FORMATY ANGAŻUJĄCE - XHTML
STATYSTYKI ( 1 dzień): Zasięg – uu Odsłony – pv

14 FORMY FX , BRANDING SKALI
STATYSTYKI: Zasięg – STATYSTYKI: Zasięg – uu Odsłony – pv

15 Liczba obejrzeń filmu – 1 909 785
VIDEO – FOTKA.TV STATYSTYKI: Liczba obejrzeń filmu – Ilość kliknięć –

16 PODSUMOWANIE KAMPANII

17 Double Billboard FX 750x200750x400 px
CENNIK Pakiet (odsłony) Capping Double Billboard 750x200 px Double Billboard FX 750x200750x400 px Max Billboard 750x300 px CPM Cena pakietu 1 27 30 30 000 32 32 000 18 90 000 20 22 3 11 12 Pakiet (odsłony) Capping Pre Rolle ‘15 Pre Rolle ‘30 CPM Cena pakietu 1 96 9 600 144 14 400 3 82 41 000 123 61 500 - 65 65 000 98 98 000

18 ZABAWA non stop, Czyli Non stop kolor, non stop smart!

19 www.fotka.pl/konkursnokia SZCZEGÓŁY KAMPANII 1/CELE
Budowanie świadomości marki Wzrost sprzedaży produktu Precyzyjne dotarcie do TG 15-25 2/KONCEPT – akcja miała nawiązywać do: hasła kampanii kolorów obudowy telefonu N 500 wyrażenia siebie poprzez kolor 3/ REALIZACJA - ZABAWA fotokonkurs specjalna sekcja konkursowa

20 REALIZACJA

21 WYBRANE ZGŁOSZENIA „Ponieważ jest to kolor zachodzącego słońca,
a gdy zachodzi słońce zaczyna się życie :)” „Fiolet to piękny kolor, Uwielbiam fioletowe kwiaty . zawsze mam fioletowe telefony , laptopy. mam też pełno fioletowych ciuchów oraz fioletowe ściany w pokoju :)” „uwielbiamm kolor czarnyy i szaryyy ;D do wszystkiegooo pasujee;P poza tym nowy telefon by sie przydał :d” „Wybrałam ten kolor, ponieważ błękitny kojarzy mi się z nieokiełznanym oceanem, szalonym życiem oraz tym że nic nie stanie mi na drodze do spełnienia marzeń” „bo jestem energiczna,a kolor jest słodki i zawiera nutkę tego, co mnie odzwierciedla „bo wszyscy mówią na mnie zielona”

22 GALERIA

23 REALIZACJA KAMPANII - Rankingi

24 REALIZACJA KAMPANII - Rankingi

25 PROMOCJA Lodowiec Niestandardowy, mocno wizerunkowy format, łączący Belkę 1000x50 px z Boxem 300x100 px, dający ogromne możliwości kreacyjne. Emitowany był dla użytkowników z grupy celowej. Kliknięcia: Screening Emitowany był na sekcji Moje Konto dla TG. Idealnie zintegrowany z layoutem strony, zapewnił bardzo dużą liczbę przejść na stronę konkursową! Kliknięcia:

26 PROMOCJA Double Billboard XXL 1000x200 px Zwracająca uwagę forma reklamowa emitowana była na sekcji odwiedzanej przez wszystkich użytkowników po zalogowaniu. CTR-u: 2,27% Branding avatara Bardzo skuteczny, doskonale dopasowany kontekstowo format brandował avatara wszystkich użytkowników z grupy celowej. CTR-u: 2,31%

27 PROMOCJA – mechanizmy wirusowe
Funkcjonalne Box 160x100 Zasięg: uu Kliknięcia: Branding zdjęcia głównego Intrygujący format emitowany był na profilach uczestników konkursu . CTR-u: 1,83% Powiadomienia Powiadomienia w formie linków tekstowych wysyłane były do wszystkich znajomych użytkownika – skuteczny mechanizm wirusowy.

28 PODSUMOWANIE KAMPANII
ZABAWA: Ponad nadesłanych zdjęć oddanych głosów przez osób! ZAANGAŻOWANIE punktowanych linków polecających! powiadomień wysłanych do znajomych! osób otrzymało dodatkowe punkty od moderatora za zgłoszenia zawierające właściwy kolor! ZASIĘG unikalnych użytkowników odsłon kliknięć Statystyki sekcji dedykowanej: UU i PV / 4 tygodnie

29 CENNIK Sekcja konkursowa (złożenie, programowanie, moderacja): pln RC + Promocja działań konkursowych (w zależności od formatów, grupy celowej itp.): już od pln RC w ofercie promocyjnej! Profil sponsorowany (moderacja, złożenie): pln RC lub Grupa sponsorowana odpowiednik fanpage (moderacja, złożenie): pln RC Promocja profilu/grupy (w zależności od formatów, grupy celowej itp.): promocyjna wartość kampanii już od pln RC

30 ZAANGAŻOWANIE, czyli jak zdobyć 1000 fanów (sera) w 1 dzień

31 REKLAMA ANGAŻUJĄCA SoSocial to nowatorski system pozwalający emitować kampanie odsłonowe w postaci angażujących boksów, z poziomu których użytkownik może wykonać akcję. Każda z kreacji umożliwia użytkownikowi interakcję z marką, poprzez: wypełnienie ankiety, polubienie FanPage’a na Facebooku, obejrzenie filmu na na YouTube, dołączenie do grupy specjalnej, dodanie profilu sponsorowanego do znajomych czy po prostu odwiedzenie strony www.

32 KREACJE

33 PODSUMOWANIE KAMPANII
1071 lajków 4431 przekierowań odsłon

34 Box kierujący do strony
CENNIK SOSOCIAL Ankieta CPM 30 pln RC Box kierujący do strony CPM 20 pln RC Box „Zobacz film” CPM 20 pln RC Box „Lubię to!” Wycena indywidualna

35 III. PROMOCJE

36 kwejk.pl

37 O serwisie Kwejk.pl to serwis, w którym internauci prezentują ciekawe grafiki i filmy znalezione w sieci. Treści na kwejk.pl mają charakter zabawny, ironiczny lub refleksyjny. Dzięki funkcji „Share” kwejki są często publikowane również na Facebook – ścisła integracja serwisu z FB (91% użytkowników Kwejk.pl ma konto na FB). Kwejk.pl jest aktualnie najszybciej „rosnącym” serwisem w polskiej sieci! Statystyki miesięczne serwisu*: RU, PV * Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2011

38 Niestandardowe formy reklamowe
Fan battle Format pozwalający na promocję fanpage (np. dwa produkty jednej marki) w ciekawy i niekonwencjonalny sposób. Celem emisji jest generowanie fanów marki na serwisie Facebook poprzez wykorzystanie potrzeby rywalizacji użytkowników oraz ich przywiązania do brandu. Reklama idealnie komponuje się z treścią zamieszczoną na portalu, perfekcyjnie wykorzystuje jego potencjał i funkcjonalności oraz pozwala osiągnąć bardzo wysoką skuteczność kampanii.

39 Promocja Pakiet SCREENING – jeśli potrzebujesz ogromnej liczby przekierowań! Screening SG Kwejk.pl / 1 dzień / FF + Screening SG Fotka.pl / 3 dni / FF Emisja dla All. Łączne szacowane statystyki: 800 tys UU i 5 mln PV Szacowana liczba kliknięć: ! Wartość cennikowa: pln RC Oferta promocyjna: pln RC Pakiet 50% GRATIS – jeśli potrzebujesz dłuższej obecności i dużego zasięgu! Pakiet obejmuje 2 mln odsłon Double Billboarda 750x200 px na Kwejk.pl – z czego 1 mln odsłon formatu otrzymujesz GRATIS. Emisja dla All z capp. 1xUU. Wartość cennikowa pakietu: pln RC Oferta promocyjna: pln RC (14 pln RC / CPM) Oferta obowiązuje do

40 Szafa.pl w nowej szacie graficznej

41 O serwisie Szafa.pl to czołowy w polskim internecie serwis społecznościowo - modowy, który przewietrzył „swoje wnętrze”. Od użytkownicy korzystają z serwisu w nowym layoucie – „Szafy Glamour”. Wraz z wyglądem strony, odświeżony został też logotyp serwisu oraz oferta reklamowa. Użytkownicy serwisu tworzą zwartą i zaangażowaną społeczność, lubią dbać o swój wygląd zewnętrzny. To fani markowych produktów, zainteresowani modą i urodą. Statystyki miesięczne serwisu*: RU, PV * Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2011

42 o takiej samej wartości GRATIS! *
Promocja Zamawiając jeden z niestandardowych formatów  (Półka sponsorowana, Screening, Halfpage, Lodowiec) na tydzień otrzymasz 3 dniową emisję Rectangla na Stronie Głównej GRATIS! * Zamawiając dowolny pakiet odsłon na szafa.pl otrzymasz drugi pakiet o takiej samej wartości GRATIS! * *Oferta dotyczy kampanii zakupionych do

43

44 Oferta specjalna: 45 000 pln RC (CPM=15 pln RC)
Rozwijalna Zakładka (40x175 px -> 265x285 px) na Gametrade.pl i Kwejk.pl. Intrygująca forma, pozwalająca na osiągnięcie doskonałych efektów. Timing: tydzień / FF Szacowane statystyki: 1,6 mln uu i 12 mln pv Wartość cennikowa: pln RC Oferta specjalna: pln RC Pakiet zasięgowy 3 mln odsłon Double Billboardu 750x200 px emitowany na Sciaga.pl i Zadane.pl w super cenie. Timing: 2 tygodnie. Wartość cennikowa: pln RC (CPM=30 pln RC) Oferta specjalna: pln RC (CPM=15 pln RC)

45 Wizerunkowy, uwodzicielski Screening emitowany na SG kobiecych serwisów Styl.fm i Szafa.pl. Timing: tydzień / FF Szacowane statystyki: uu i 1,1 mln pv Wartość cennikowa: pln RC Oferta specjalna: pln RC

46 Kup jedną formę reklamową na serwisach z sieci Społeczności
Kup jedną formę reklamową na serwisach z sieci Społeczności.pl, a drugą otrzymasz gratis! Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły 

47


Pobierz ppt "ZASIĘG, ZABAWA I ZAANGAŻOWANIE, czyli 3xZA Społeczności.pl"

Podobne prezentacje


Reklamy Google