Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Koleżanki i Koledzy! z dniem 21 maja w całej Grupie Mecom zaczyna obowiązywać nowy projekt identyfikacji wizualnej. Jednym z jego elementów jest umieszczenie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Koleżanki i Koledzy! z dniem 21 maja w całej Grupie Mecom zaczyna obowiązywać nowy projekt identyfikacji wizualnej. Jednym z jego elementów jest umieszczenie."— Zapis prezentacji:

1 Koleżanki i Koledzy! z dniem 21 maja w całej Grupie Mecom zaczyna obowiązywać nowy projekt identyfikacji wizualnej. Jednym z jego elementów jest umieszczenie znaków firmowych Mecom, jako znaków wspierających lokalne marki. Niemniej ważną innowacją jest uruchomienie wspólnego dla całej Grupy serwisu internetowego na którym znaleźć można nowe wzory dokumentów, znaki firmowe, wzory czcionek nie tylko Mediów Regionalnych ale także Wegener'a czy Berlingske. Nowy serwis jest dostępny dla wszystkich pracowników Grupy Mecom. W związku z uruchomieniem serwisu, kilka słów do pracowników we wszystkich krajach napisał Tom Toumazis. Mecom Design Bank łaczy wszystkich Loga, zdjęcia i wzorniki wszystkich oddziałów dostępne do pobrania Szanowne Koleżanki, Szanowni Koledzy, Dziś dokonujemy kolejnego milowego kroku na drodze rozwoju Mecom'u; wprowadzenie spójnej tożsamości marki w całej Grupie. Spójna identyfikacja i wszystkie potrzebne znaki czy wzory dokumentów są już dostępne do pobrania z wspólnego dla wszystkich oddziałów Design Bank'u. Można tam znaleźć przede wszystkim logo Mecom w różnych wersjach, ale także a może przede wszystkim znaki, logotypy i dokumenty Oddziałów: Wegenera, Mediów Regionalnych i Berlingske, wraz z zasadami ich użycia. Elementy nowej identyfikacji powinny być widoczne za każdym razem, kiedy prezentujemy naszą firmę na rynku. Wygąd wizualny naszych dokumentów czy budynków, jest ważnym elementem strategii stanowienia jednej grupy medialnej. Spójna idetyfikacja wizualna symbolizuje połaczoną i zjednoczoną firmę, której celem jest zbudowanie silnej europejsiej grupy medialnej, operującej na wielu platformach. Chcę gorąco podziękować Mark'owi Hammerich'owi i całemu zespołowi Mecom Brand Team, za pracę która doprowadziła do stworzenia i wprowadzenia w życie nowej identyfikacji wizualnej. Jesli będziecie mieli jakiekolowiek pytania dotyczące implementacji jej zasad, osoby z zespołu są najlepszym źródłem wsparcia i wyjaśniania wątpliwości. serdecznie pozdrawiam, Tom Toumazis - CEO Mecom. Media Regionalne - dostęp do Mecom Design Bank i elementów nowej identyfikacji wizualnej Design Bank został stworzony z myślą o wszystkich pracownikach, a szczególnie przydatny jest dla tych, którzy na co dzień wykorzystują znaki firmowe Mediów Regionalnych. Jego celem jest również wmocnienie wizerunku Grupy Mecom. Oprócz elementów graficznych: znaków Mecom, znaków Media Regionalne a także listowników, layoutów prezentacji, czy wzorów wizytówek, w serwisie dostępne są zdjęcia ze wszystkich Oddziałów Grupy Mecom, zebrane w grupy tematyczne, które z pewnością będą przydatne w pracy nas wszystkich. Wszystkie nowe elementy pobrać należy ze strony internetowej mecom.com/designbank Dostęp do niej jest możliwy po wpisaniu nazwy użytkownika i hasła: Username: Mecom Password: Designbank2012 Nowe wzory prezentacji, listownika czy ogłoszenia muszą zostać wprowadzone do użycia, najpóźniej do 4 czerwca Po tej dacie będą jedynymi obowiązującymi wzorami. W załączniku do tego maila znajdą Państwo również krótką prezentację dotyczącą nowej identyfikacji wizualnej oraz zawierającą instrukcję pobrania poszczególnych elementów. Proszę o zapoznanie się z jej szczegółami. W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących nowej identyfikacji wizualnej, jestem do Państwa dyspozycji. Treść maila Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków

2 IV Festiwal Opolskich Smaków Czy wiecie, że ponad 30%* naszych internautów nie ma czasu na przygotowywanie posiłków w domu. Dlatego tak chętnie uczestniczą w imprezach gastronomicznych. Festiwal Opolskich Smaków to już po raz czwarty propozycja nto na letnie sierpniowe imprezy, która ma szansę na trwałe wpisać się w kalendarz letnich atrakcji Opola i Opolszczyzny. W tym roku proponujemy Państwu dwa spotkania z opolską kuchnią: 25i 26 sierpnia na opolskim Rynku. Podczas imprezy rywalizować ze sobą będą kucharze i restauratorzy w rytmach muzyki, konkursów, tańców i show, gwarantowanego przez gwiazdy wieczoru. Pyszne smakołyki, mi.in. tradycyjny kołocz śląski, serwowane będą na stoiskach kół gospodyń wiejskich, piekarni, restauracji, karczm. Wśród atrakcji m.in. liczne stragany, na których będą prezentowane i sprzedawane wyroby ludowej twórczości artystycznej i rzemiosła, np.: haftowane serwety, arcydzieła szydełkowe, rzeźby, wyroby z ceramiki, piernikowe serduszka itp. Dobrą atmosferę zapewni też program artystyczny nawiązujący do tematyki imprezy, zabawy, quizy tematyczne itp. Źródło: TGI, Fale [12]: kwiecień 2011 : marzec 2012 (wielkosść )

3 IV Festiwal Opolskich Smaków Oferta reklamowa Szanowni Państwo, Nowa Trybuna Opolska z okazji IV Festiwalu Opolskich Smaków stworzyliśmy wyjątkową ofertę pakietów reklamowych mających na celu promocję Państwa firmy w naszych mediach. Współpraca to: dotarcie z ofertą do jeszcze szerszego kręgu klientów poprzez obecność reklamową we wszystkich kanałach medialnych (Nowa Trybuna Opolska, Teraz Opole, ). Powierzchnia NTO + Teraz Opole + Internet** modułCeny promocyjne cała kolumna NTO i TO Footscroller 1600x odsłon + Wizytówka Basic 6 mc-y F 8 (255 x 349 mm) 2600 zł ½ kolumny NTO i TO Expand belka pod menu odsłon + Wizytówka Basic 6 mc-y F 4 (255 x 173 mm) 1600 zł ¼ kolumny + NTO i TO Box 300x odsłon + Wizytówka Basic 3 mc-e C 4 (126 x 173 mm) D 3 (169 x 129 mm) 900 zł Ceny netto. Należy doliczyć VAT wysokości 23%, Emisja reklam na podstronach portalu


Pobierz ppt "Koleżanki i Koledzy! z dniem 21 maja w całej Grupie Mecom zaczyna obowiązywać nowy projekt identyfikacji wizualnej. Jednym z jego elementów jest umieszczenie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google