Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Poprawność informacji prasowych

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Poprawność informacji prasowych"— Zapis prezentacji:

1 Poprawność informacji prasowych
Sondaż ekspercki

2 Eksperci Piotr Czarnowski - prezes FIRST PR
Marcin Malinowski - rzecznik prasowy Grupy Wydawniczej INFOR Tomasz Trabuć - PR Menedżer, Provident Polska Jacek Warchala - językoznawca, Zakład Współczesnego Języka Polskiego, Uniwersytet Śląski

3 Metodologia Ocenie poddaliśmy 100 informacji prasowych, które wpłynęły do redakcji PRoto w okresie od do Eksperci oceniali je posługując się jednakowym kwestionariuszem Autorzy informacji pozostali anonimowi

4 Kryteria oceny Kryterium poprawności językowej Waga tematu informacji
Aspekt promocyjny informacji Aspekt wizualny Załączniki Dopasowanie tematyki do charakteru medium (PRoto)

5 Dopasowanie tematyki informacji do profilu medium

6 Waga tematu informacji

7 Aspekt promocyjny informacji

8 Aktualność informacji

9 Treść informacji

10 Stylistyka

11 Gramatyka

12 Ortografia

13 Zasada piramidy informacyjnej

14 Tekst informacji

15 Przejrzystość informacji

16 Grafika

17 Elementy wizualne - czcionka, logo itp…

18 Słownictwo

19 Załączniki

20 Materiały w załączniku

21 Biorąc pod uwagę wszystkie możliwe kryteria oceny, informację prasową oceniono jako

22 Szanse na publikację przedstawionej w informacji treści oceniono jako

23 BŁĘDY: …organizatorzy konkursu, w ktorym glowna nagroda sa prestizowe studia ACCA, oglosili wlasnie liste laureatow II etapu. Wkrotce sposrod tych osob wylonia takze piec osob, ktore w najciekawszy sposob odpowiedzialy na pytanie otwarte „Czy mozna wyszkolic dobrego menedzera? Jesli tak, to w jaki sposob?”. Osoby te zostana zaproszone na rozmowe, w wyniku ktorej wyloniony zostanie zwyciezca konkursu.

24 BŁĘDY: Witam, W zalaczeniu przesylam komunikat ...
Przesyłam najnowszą informacjcje prasowa z firmy ...

25 BŁĘDY: W opracowywanej strategii działań agencja (…) zakłada przeprowadzenie szeregu niekonwencjonalnych działań zewnętrznych. Ich nadrzędnym celem będzie trwałe dotarcie do świadomości potencjalnych konsumentów z komunikatami podkreślającymi główne wyróżniki produktów marki

26 BŁĘDY: Konkurs zakończy się w pierwszych dniach maja, wtedy też poznamy zwycięzcę zabawy.

27 BŁĘDY: W zakresie działań związanych z wprowadzaniem nowego wizerunku w sieciach sprzedaży opracowana została nowa metoda komunikacji, która znajdzie swoje odzwierciedlenie w materiałach BTL oraz oznakowaniu firmowych punktów sprzedaży.

28 BŁĘDY: W trakcie swojej pracy zawodowej pracował dla takich Klientów jak ...

29 BŁĘDY: Głównym powodem przedłużenia są bardzo dobre rezultaty, zarówno sprzedażowe, jak i image’owe

30 BŁĘDY: Kampania obecna jest w telewizji, kinie, internecie, oraz wsparta działaniami direct marketing oraz BTL.

31 BŁĘDY: Firma 3M Poland, w związku z jubileuszem swoich dwóch produktów: 75-leciem taśmy klejącej (…) i 25-leciem karteczek samoprzylepnych (…), realizuje szeroko zakrojony projekt PR

32 Jak poprawnie napisać informację prasową?


Pobierz ppt "Poprawność informacji prasowych"

Podobne prezentacje


Reklamy Google